-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz footy #126019 üzenetére
Km. állást is nézeted ? hivatalos szerviz könyvel ?
(#126020) Tsebacsi
Még nem ... de láttam én már olyan UFO -T aminek rohad az első sárvédő
Arról még nem is beszélve hogy milyen vékony réteg fényezés van rajtuk (tényleg ezen spórolnak) kb. 10 polírozás, és lassan elfogy a fényezés róla !
Jó kis autó nekem nincs vele bajom, csak szerintem tudásához képest drága !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #126050 üzenetére
Teljesen jók. Ezek közül egyik benzines sem copóroller.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Neked nem is eri meg, mert turod az autos oldalakat viszont ha valakinek addig terjed az autok iranti erdeklödesi köre, hogy legyen fekete a kocsi, annak erdemes ujat venni. Azert csak ugy bemenni 0 ismerettel egy hasznalt auto kereskedesbe es rabökni latatlanba az egyikre, mert az olcsobb, mint az uj....ugy mar nem biztos, hogy megeri a hasznalt hasznaltautot szerintem csak ugy eri meg venni, ha valaki beleragja magat a temaba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freelanced #126049 üzenetére
Csak a halál biztos. De inklább nézd meg azt a csövet. Utána lehet kérdezni.
-
footy
addikt
Mit kezdejk a km óra állással? Ha ennyi idő alatt napi használatban(hirdető írja) csak 82 ezer ment bele, az azt jelenti hogy városban használták az autót, tehát olyan mintha autópályán futott volna 4-500-at.
Arról nem is beszélve hogy ez egy Golf kicsit jobb anyagokból összerakva. Az Audi az A4-nél kezdődik, úgy mint a BMW a 3-asnál a Merci pedig a C-Klassenal. Pont.
Ha szerinted jó üzlet 2,7M adni egy 10 éves prémium golfért hát lelked rajta, de szerintem egy vicc.ui: Szervízkönyvet 15-ért bármikor pecsételnek neked a vidéki márkakereskedésekben.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #126056 üzenetére
Ebböl az egeszböl egyedül a szervizkönyvvel ertek egyet Egy Audi a3 es a4 között pont nincs akkora különbseg szvsz, mint egy A4 vs A6 között, vagy A6 vs A8 között....hogy kinek mi hol kezdödik az szubjektiv. Arrol nem is beszelve, hogy van akinek nem kell az A4 limuzin, mert nem hasznalja ki es a löres csomagtarto helyett egy pakolhatobbra vagyik. Ebben az evjaratban pl ebben a meretben/kategoriaban nekem pl az A3 tetszik a legjobban. Jobban mint az 1 es bmw... A 200 lovas tsi motrral pedig ez a kasztni lepni is tud.
Valoban golf szerü, de azert ha beleül az ember es hasznalja eszreveszi, hogy mitöl nem golf. Ezert ki kell fizetni egy 0,5-1 millaval többet....ez mar megint csak penztarca es szubjektiv kerdes kinek eri meg es kinek nem. Szvsz
-
Integrale
veterán
válasz footy #126056 üzenetére
+1
Raadasul egy Civic mellett eleg elavultnak hat kivul belul egyarant, pontosabban meglatszik rajta, hogy 13 eves modellrol van szo. Raadasul belul passzosabb mint egy 8 gen, kozel 10 centi a kulonbseg tengelytavban.
Hatso futomuve sem mas a 8P A3-nak? Mintha az nem csatolt lengokaros lenne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz footy #126060 üzenetére
Mire gondolsz pontosan a mas müszaki alapokon? Nyilvan az A4 egy nagyobb es mas kasztni, lehet mas a felfüggesztes/futomü, nem tudom, de nekünk van A3 audi amit rendszeresen hasznaltam en is, illetve anno mentünk haverom V golfjaval Hr-ba, amit vezettem is. Azert irtam, hogy hasonlo a ket auto, de en abszolut azt mondtam, nekem megerne az audi a3 felara....aprosagokrol beszelek...kinek fontosabbak ezek kinek nem, ez egyeni dolog.
Az a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb volt En az A6 ost is körbejartam, kiprobaltam, na az mar mas teszta volt nyilvan mas arkepzessel, nem is volt alternativa, de azon tenyleg erzödött, hogy na igen ez feljebb van azert
Ezert irtam amit irtam, mert ezzel a kerdeskörrel pont voltak szemelyes tapasztalatok/elmenyek
-
footy
addikt
válasz Declare #126062 üzenetére
Az A4 a passattal rokon, komolyabb a futóműve, sokkal jobb a zajszigetelése mint az A3-nak. Az ilyen plusz dolgoktól lesz egy autó prémium. Az A3-ban csak habosabb a műanyag a golfhoz képest, szerintem ezért nem éri meg a felárat. Az A4-ből nem csak limuzin van hanem kombi (avant) is.
(#126063) kornelka
az 1.4 meg ki tudja, hogy megbizhato lesz-e?
Már miért ne lenne megbízható? Azért mert a TSi első 2 szériája fostos volt? Nem abból kell kiindulni, a Fiatnál is meg tudták csinálni megbízhatóra, de a 3. gen TSI-vel sincs gond. Meg a suzuki amúgy sem az elromlós fajta. (Úgy értem, hogy inkább nélkülözik az igényesebb megoldásokat a megbízhatóság javára.)
Nem lepődnék meg ha 2tömegű sem lenne berakva a turbo motor elé.
Szerintem amúgy kicsit túlparázod ezt a turbó témát. Én nem mondanék le a nyomatékról egy olyan alkatrész miatt amit 60-80ért már fel lehet újítani. -
Kornel
veterán
válasz footy #126064 üzenetére
közvetlen befecskendezés, nem sok mindenkinek sikerült megoldani a kormolódást...
miért pont a suzukinak sikerülne, az első közvetlen befecskendezéses turbo motorjánál?
nem a turboval van a bajom, hanem az egésszel egyben.
10 év múlva meglátjuk, mennyire sikerült nagyot alkotniuk.
én szkeptikus vagyok továbbra is. -
Tothgera30
Ármester
Konkrétan ezt a Qashqai 1.6-os Acenta felszereltségűt néztem ki.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
footy
addikt
-
őstag
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #126073 üzenetére
Nézd meg az előzményeket, én erre válaszoltam:
[IAz a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb voltNem olvasom a fórumot, kötekedni jöttem.
Én meg csak kontrázni vagyok itt[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz footy #126072 üzenetére
Az A4 alatt kettős keresztlengőkaros első futómű van az A3 alatt McPherson. A hátsó is teljesen eltér, A4-nél multilink az A3 pedig passz.
Magus2: Azonos évjáratot nézek A3 8P (a téma indítója), és A4 B6, de a B8 megint másabb.
Tudom, azért egészítettem ki később a hátsóval is, csak az A3 megnevezését nem tudom. Az A4 és a Passat futóműve pedig megint csak eltér, de még a platform is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #126081 üzenetére
Még a platform jelölése is más, mindenhol azt olvasni, hogy a B6 már a Golf átdolgozott padlólemezét használja, a B8 pedig az MQB-t.
Te ott csúszol, hogy a B5 és az 5.5 az ugyan az az autó, az utóbbi előbbinek a faceliftje. A B6 pedig a könnyzacskós lámpájú. A B6/B7-es A4-nek már nincs Passat testvére.
Wikipedia pl:
PL45: A4 B5, Pssat B5/5.5, PL45+ Superb és nyújtott Passat
The B5 platform employs a longitudinal engine placement, which differs from the Volkswagen Group A platform which have been traditionally transversely mounted. This platform (also known as PL45) was introduced with the first-generation Audi A4 and the 1996 Volkswagen Passat. B5 platform cars can be equipped with a multilink front suspension and a Torsen centre differential for quattro or 4motion branded four-wheel drive systems. A long-wheelbase derivative of this platform - originally designed for the Chinese market and being used in the 1999 Volkswagen Passat Lingyu, but ultimately being used for its rebadged version under the Škoda brand, the 2002 Škoda Superb - is referred to as PL45+.In late 2000, the B5 Passat received a facelift, referred to as "B5.5".
B6 Passat: PQ46
The designation "B6" is used to identify the "Typ 8E" Audi A4/S4 produced from late 2000 to 2005. The platform used by these models is formally known as the PL46 platform.
Confusingly, the historical generation of Volkswagen's Passat are also colloquially referred to as "B6", given that they are Volkswagen's sixth generation mid-sized saloon. However this generation of the Passat uses the PQ46 platform for its sixth generation, an improved enlarged version of the Golf Mk5 and Jetta Mk5's PQ35 platform.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #126082 üzenetére
Feladom.
Nem tudom veled megérteni, hogy a B5.5 passat minden futómű és motor alkatrésze jó a B6 A4-be, csak míg az audi ennek új platform nevet adott, addig a vv-nél csak facefit jött ki. Az autó alkatrészei csereszabatosak, csak a karosszéria elemek nem. Aztán nevezd, ahogy akarod. Viszont, a B6 passat kereszt motoros lett, semmi köze a B6 A4-hez. Ezért is írtam hogy melyik melyiknek a párja, és honnan volt változás, de te még mindig egy kalap alá veszed a B6 passatot meg az B6 A4-et, mert a wikipedia.
De, ha megnézéd, hogy a B6 audit csak 2000-2006-ig gyártották, viszont a B6 passatot 2005-2010 között, akkor látnád az összefüggést a mondandómmal, mivel a B5.5 passatot érdekes, 2000-2005 között gyártották.
Szóval ne hasonlítsd a B6 A4-et a körtével.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz footy #126084 üzenetére
ja persze
maradjunk annyiban hogy nagyon rossz példát hoztál fel
mondjuk hogy egy 80 ezret normál városban használt kocsit megfelel egy 120-130 ezret városon kívül futottnak
a 4-500 e km-t futott kocsi az kívül belül általában erősen kopott, elhasználódott, élettartama vége felé járcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #126088 üzenetére
Elvileg nem, gyakorlatilag meg legó az egész. Azonos a bölcső is, csak a passat keskenyebb autó, ezért ott 2 centivel odébb van a lyuk a lengőkarnak mindkét oldalon és a lengőkarjai is hosszabbak, meg a féltengelyek.
Amikor az ember lengőkart cserél, vigyázni kell, nehogy A6-ot csináljon a passatból.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Valószínűleg az lesz, hogy a B5 A4 a B5/5.5 Passat és a B6 A4 megegyező platformra épül, ezért stimmel a futómű a B6/7-es A4-be.
A B6/B7 A4 is csak faceliftje egyik a másiknak, de a B7 padlólemezét már PL47-nek nevezik, míg a B5 PL45, tehát lehet egyfajta evolúció, kiadták 94-ben, majd 2008-van a B8 megjelenéséig azt használták, kisebb- nagyobb módosításokkal."Bad reklám is reklám too"
-
trassher
addikt
Taat @ Mágus2:
Redmi Note 7
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #126069 üzenetére
Patentül néz ki, mondjuk az anyósülés ülőlapja ráncos ami fura... Azért vérmes menetteljesítményt ne várj tőle (nagy légellenállás + széles papucs) se alacsony fogyit (művészet 8 alá vinni vegyesben a 8,5 már reálisabb) de amúgy szép. Pályán nem nagyon van elemében a rövid 5. fokozat miatt (130-nál már 4000-et forog) de városi szaladgálósnak tökéletes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Más kérdés h elsőkerekes SUV-ért én egy vasat nem adnék. Persze, értem h valakinek csak a magasabb üléspozíció kell, de ezek ebben a formában félkarú óriások - már ami az eredeti szerepüket jelenti.
mod. Jah és a piros iszonyú hamar kimattul.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Átlagosan munkába 2x10km, bevásárlásra, vagy évi két nyaralásra menne, legfőképp két személlyel, szülőknek. Nekik nem kell vérmes menetdinamika, 90-100kmh-s tempó elég, bér a 6. fokozat jól jönne. Nézegettem a 2.0-ás verziót is, nem tudom mennyivel érdemesebb azt venni, mivel jelenleg a hahu-n összesen 7db-ot találtam.
#126098 runner 125: Ízlések, és sallerek. Mivel 4WD esélytelen hogy ki legyen használva, ahol meg WagonR, Jetta, Vitara, vagy bármi más elmegy, ott ez is el fog. Magas üléspozíció, magas hasmagasság, egyfajta biztonsági zóna és a forgalomra való rálátás inkább előny. Persze más ajánlatot is meghallgatok, ha van ötleted.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #126098 üzenetére
Sajnos sok esetben a 4WD rendszerük amúgy meg sz@rt se ér (pl Honda CR-V). Pont azért mert nem elvárás a terepező képesség a vevőkörétől, max annyira, hogy a 3 cm friss havon is felérjen a Daubnerig.
Érted nem hiszem, hogy ha a Toyota (Rav4) meg Mitsubishi (Outlander) meg tudta írni/iratni a vezérlőszoftvert rendesen akkor a Hondának ne ment volna...
mod:
Tothgera30: Arra bőven elég a 1,6-os. Bár ha azt nézem a 2.0 sem eszik többet... Nézzetek meg azok közül is egy-kettőt. Az nem kerül szinte semmibe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Digitális detox a Nokiától
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Linux - haladóknak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...