-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dani_kp
őstag
válasz ADAM1337 #126447 üzenetére
Ugyan akartam kérdezni, hogy melyik a több, az alkatrész ára vagy a munkadíj? Vagy mivel prémium mind a kettő, de mennyivel? 2-3x?
Még Szegeden vagyok és szerintem maradni is fogok. Dízel "ellenes" vagyok, szóval ha lesz is ilyen gépem csak is benzines jöhet szóba. Jelen helyzetemben úgy is sokára, illetve második autónak tervezek ilyet. Az elsődleges gép valami családi lesz, asszony + 2 gyerek mellé.
https://ingatlan.com/33821564
-
-
Dani_kp
őstag
válasz bitpork #126453 üzenetére
Nem megyek annyit egy évben, hogy megérje beruházni rá...és a fizetésem sincs annyi, hogy bármikor cseréljek turbót és egyéb drága alkatrészeket a motorban...inkább fogyasszon többet 2 literrel és üzemanyagra költöm. Tudom benzines is ugyan úgy összekakilja magát és arra is lehet locsolni. De a legtöbb hibatényezőt ki akarom zárni.
De igen mentem már dízellel, nem rossz, de nem kéne...[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
-
válasz Dani_kp #126455 üzenetére
Nem akarok senkit semmire rábeszélni, de borzasztóan zavar amikor pár esetből olyan prekoncepciók kerülnek felállításra, amire utána általános igazságként hivatkozva megvezetődnek emberek.
Értem az igényt, hogy gondozásmentes autót szeretne vki (ami különben nem létezik, nem még újban sem, meg hondában sem). Ugyanakkor nem árt legalább megpróbálni különválasztani az urban legendeket a valóságtól
Bármilyen turbó meghalhat, nem kell dízelnek lennie a kocsinak. A benzines autók (itt elsősorban a súly és teljesítmény a döntő a vezetési stílus mellett) nem csak 1-2 literrel tudnak többet fogyasztani. Ha sok rövid városi táv van akkor az 1.6 nyálas motor is megeszi a 10 litert itt Szegeden a reggeli és kora esti csúcsban,még csak talpalni sem kell
Nekem benyás autó is fogyasztott már 20 litert városban
Persze a te döntésed, te pénztárcádhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Dani_kp #126451 üzenetére
Hát az alkatrész ár, meg találj olyan szerelőt aki jó.
Bp és környékén sok bontó van, mondok egy példát, a lengőkarokat bp eszi szó szerint.
Bontós leellenörzött darab, 2k még elmehetsz vele 15k-t ha nem ütöd, ugyan ez a szakállmetálba utángyárott van 13k-ért és 25k-ért is nem kell mondanom melyik a jobb gondolom.Nekem a dízel érzésre bejött automatával próbáltam, gyári m-packet-eset, de benzineset vettem a problémák elkerülése végett jól döntöttem.
De FB-n van pár e39 csoport érdemes ránézned illetve e39.hu oldal tanácsos. -
bmwsan
senior tag
válasz MunezXBK #126450 üzenetére
Amúgy én is találkoztam már ilyennel, egyik haveroméknál állt bent kereskedésben egy nagyon patika olasz E39 530D. Vezetett sz.könyv, 193ezer km, vajbor stb....
De a próba körön nagyon lomhának tunt, egy korábban vezetett 530D-hez képest.
Amúgy azt a váltót amúgy is alul méretezték, nem a leg jobb konstrukció.Így lett végül passat
-
Dyingsoul
veterán
2-es Octaviat szerintetek lehet venni értelmeset 1 m körül?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
válasz SzlobiG #126467 üzenetére
A modernek is kibírnak ennyit meg még többet is.
Szerinted a németből behozott 200k körüliek mennyiről vannak visszatekerve? Legalább 400-500król, és ha felmész most a mobilére fogsz olyat látni hogy a belén max 100k látszik.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #126467 üzenetére
Szvsz azert futnak többet a dizelek, mert dizelt az vesz, aki hosszabb tavokon hasznalja a kocsit (azaz raallitja az autobahnra 140-160 ra a tempomatot, azatan 3 ora mulva kiindexel...). Ez akarmilyen motornak szuper...plane dizelnek, mer az csak 2-3-4 ezret pörög.
A kis 1.4-1.6 benzin meg sokszor mondjuk varosban pöfkölödik, hidegen, naponta 15x beinditva es egyhuzamban nem megy 100km nel többet....ez minden motoronak gyilok. (nyilvan a kisarkitast erezze mindenki)
Szvsz ezert vannak jobb allapotu több km es dizelek.
(#126468) bitpork nem iiiiiis.....10 eves autoban max 50k km legyen!!! mert különben leelt....csak ki kell fogni....szerencse, hogy vannak neppereink, akik segitenek "kifogni"
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #126467 üzenetére
Az nem a tuzeloanyagtol, hanem a hasznalat modjatol fugg. A motor kopasanak 70%-at hidegen szenvedi el. Azert van a dieselekben tobb km, mert a kedvezobb fogyasztas miatt azokat hasznaljak hosszu tavra.
-
w333
félisten
válasz Integrale #126472 üzenetére
Faterom régi Pug 505 (2.5 GTD) 870 ezer km. állt meg az óra és még ment legalább 7-8 évet, 1 önindító csere, 1 kardántengely csere, ezen kívül csak kopó alkatrészek (30 évig bírta)
És nem azért adta be a bontóba mert motorikusan rossz volt, hanem szétrohadt !
Ezért is vettem meg anno a 90LE -s Pug 406 -t
De ültem már olyan 406 -ban is (erősebbik 110LE) hogy 923000 -t mutatott az óra, természetesen ez egy Taxi volt ami éjjel-nappal megállás nélkül ment
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
hdman
őstag
Urak! 2014 márciusában vettem egy friss DOT számú Michelin Pilot Sport 3 garnitúrát (225/45/R17). Most lemértem, 2db 4mm, 2db 6mm. Neki merjek még állni a szezonnak, vagy cseréljem a 2 kopott darabot? Mivel telekocsizunk, ezért kb havi 1000 km-t megyek, aminek 80%-a pályázás. Március közepén akarom felrakni és kb október elejéig-közepéig futtatni.
Sopron city :)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hdman #126482 üzenetére
Michelin Pilot Sport egy prémium sportgumi. Nem arra van, hogy lassan kopjon hanem, hogy harapjon.
Lassú kopásra tökéletes a Michelin energysaver, 2-3*annyit elfut mint egy pilot sport. De nem is harap úgy...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hdman
őstag
válasz Dare2Live #126484 üzenetére
Igazad van. Való igaz, hogy a tapadása brutál, még esőben is, csak azárt arra számítottam, hogy 3 szezont elmegy. ha cserélni kell, hát cserélem, nem arról van szó. Igaz hogy verettem neki, és a sok pályázás is gyorsan eszi, de azért a durván 25 ezer km kicsit wenig 130 ezerért
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Dyingsoul
veterán
válasz zoo8800 #126464 üzenetére
Hát akkor a 2-es okti kiesik szerintem... Marad az 1-es. Még annyi kérdésnek, hogy érdemes autókereskedésből vásárolni vagy inkább próbáljunk magánszemélytől vásárolni?
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hdman #126485 üzenetére
Nekem energysaver volt az brutál lassan kopik 80.000km elment 4mmig és fogyasztáson is jelenthet egy 2-4dlt, vmint szárazon sztem bőven jó.
De ha esik nem szabad tolni neki... brutál gyengébb mint egy pilot sport... ami ugye pont a másik véglet, legjobban kopó gumik közt van de harap szárazon, nedvesen.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Kornel
veterán
válasz trassher #126496 üzenetére
Van egy sved (vagy valami hasonlo eszaki orszag) teszt, amiben eleg jol szerepelt.
Mas teszt nem elerheto rola.
Nyilvan nem tennem fel, de egy ket tesztet megerne azert adac, autobild, stb. reszerol.Egyebkent a ling long eleg nagy gumigyarto, teherautoknal es buszoknal szep piaci reszesedese van...
Top20-as..
[link][ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #126497 üzenetére
Az ADAC tesztelte, de nem szerepelt valami fényesen.