-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás elott állok.
a két kiszemelt a következo:
BMW E39 530D - automata - 2002 - vezetett szevízkönyv- 200e km- bor belso - touring- sok extra - xenon
1.35 millió - 193LE - olasz(tehát nincs rozsdaAUDI A4 2.0 TD PDI manuál 6 - 2006/10 - vezett szevízkönyv - 180e km - jól felszerelt - xenon- 140LE- avant
1.86 millióCsak ez a kettö jön szóba melyiket vennétek? Nagyjából ismerem a nyügjeiket ( BMW: pillangószelep, alulmértezett váltó, szervíz; AUDI: PD elemek foleg a siemens, olaj pumpa balansz tengely) - olasz szintén rozsdamentes
Várom a segítségeteket, véleményeteket, tapasztalataitokat !
Elore köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz footy #119514 üzenetére
Méretben vmi ilyen kellene, de nem igazán találok sajnos semmit ebben az árkategóriában. Esetleg van még Honda Accord (jelenleg is Hondával járok), de egy német autó szimpatikusabb lenne.
Még E46 320D-t néztem , de ott is van sajnos pillangószelep.
20i a maga 170 LE erejével jó lenne (fl), de szinte lehetetlen találni
Így a három típpus között kellene vmit találnom :/(#119516) footy
Ezek a régebbi Hyundai-ok nem jönnek be, az A4 illetve Passat B5-ök pedig meg járták már a Hold Föld távolságot oda - vissza, szervízkönyv még vletlenül sincs.´(#119517) stickermajom`: Lehet az lesz vagy egy 330D.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz fi:zi'k #119519 üzenetére
Tudom, de sajnos amiket néztem ott tényleg sok vol a km, a BMW-ben és A4-ben pedig valós nagy eséllyel.
Kicsit kopott pedál, kicsit kopott kormány, ülések is... tehát annyira vot megkopva amit a km indokol.
Úgis állapotot nézem nem a km-t, de mindkét autó ilyen szempontból rendben van.
Néztem egy 1.9 PD TDI B5 Passatot 2005-ös, állítólag 160e km, de kormány váltó, ülések újra borozve, pedal szétkopva, zavaros hutovíz ...
(#119522) zoo8800: kiszokták szedni a pillangószelepeket, aztán dugóznak, így késobb nem okoz problémát, tipikus BMW dízel betegség. Csak a szelepet nem lehet cserélni, hanem az egész szívósort kell, baráti áron is sajnos 150 körül mozog ( 4hengeres).
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Korábban írtam már, de azóta változtak a dolgok egy kicsit. Két típus között kellene dönteni:
AUDI A4 2.0 TDI B7 (nagy maszkos\ 140LE
vagy
BMW E90 320d 163LE.
Hasonló áron vannak az autók, BMW-k kicsit jobban felszereltek. 2,4 millió körül mennek.
Ki melyiket és miért venni?
Előre is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120877 üzenetére
Szia !
Mostanában én is sokat foglakoztam BMW-k nézegetésével. Attól, hogy céges autó és sok KM van benne egyáltalán nem hátrányként látom. (persze, ha tényleg nincs lehasználva, kikopva benne minden)
Tipikus sztereotípia, hogy a céges autók szét vannak hajtva, és ha a gazdája szerette, csak lehetosege volt új kocsiba ülni?
Inkább ülnék egy olyan autóban amiben 200e km autópálya, mint egy olyanban amiben van 60-80e km város, ahol csak gyorsításról, fékezgetésrol szól az egész, arról nem is beszélve, hogy a sok szar városi út
tönkre teszi a futómuvet is.
Ráadásul a céges autókat végig szervizelik, jó minöségu üzemanyagot kapnak, jó minosegu nem lefutott abroncsokkal használják.
A másik, hogy aki BMW-t vesz, annak nem árt ha mindig zsebben van egy plusz 500e Ft.
El kell vinni egy szakihoz, rá nézetni, úgysincs olyan használtautó amire ne lehetne költeni.
Illetve évi 15-17 Ezer km-re majnem jobb lenne egy benzines (6henger), szebben jár, kevesebb hibalehetöseg egy picivel.BMW-t úgy sem a fogyasztása miatt veszünk
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #120884 üzenetére
Am szerintem a Te nézeteid teljesen helytállóak. Nem azt mondtad, hogy romot kell venni, hanem egy normálisat, most ha ki van menve a kettostomegu, vagy turbo, le vannak kopva fékek, nem gond sztem sem.
Kicserélteted és tudod, hogy mikor lett cserélve és rendesen meg van csinálva. Persze nem kell elkapkodni, nézegetni kell, ahogy mondtad is. -
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120904 üzenetére
Van kettos, a porlasztókat pedig elore nem nagyon lehet jelezni, max ha már tényleg kezdenek gyengélkedni.
Ilyenek végett mondtam, hogy nem árt ha van mindig egy kis plusz a zsebben.Nem beszélve arról, hogy függetlenül a szervízkönyvtol vásárlás után lecserélném az olajat, olajszurot, legszurot, üzemanyag szurot (ezt max. 15e km-enként, a szar minosegu uzemanyagok miatt), pollenszurot,
meg kell nézni, ha automata váltós akkor meg kell nézni milyne van benne, ha longlife 200e km fölött cserélném, illetve 200e körül a differenciálmuben sem ártana. Nem nagy tétel a szilentek cseréje, illetve a dízel motorok járás kultúrájából kifolyólag lehet a motortartóbakokat is meg nézetném.Hát 200-300e körül sok minden megadhatja magát.
Kettos, porlasztó, turbo, EGR, légtömegméro, harditárcsa, részecskeszuro, nagynyomású/sima csövek.
A kérdés az hogy mennyi ideig akarod használni az autót, és ez ido alett hány kilométert teszel meg vele.
Tegyük fel veszel egy 80e kmes autót, használni akarod 130e km-t, akkor ott is cserélni kell majd ezeket.
Ha most ezeket kicseréled, akkor 200e kmt megitnnyugod lehetsz. majd valahol 300 körül egy vezérlés csere nem árt majd, illetve nem tudom, hogy zekebn a BMW-kben is olyan pocsék-e a szívósor pillangószelepe mint a régiekben.(#120905) SzlobiG: pontosan a szar gázolja megeszi, viszont ha évente vagy 15e kmenként cserélve van az üzemanyga szuro azzal sokat lehet segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #120908 üzenetére
Nyugodj meg ha rendesen szervizeled nagyon jó autók.
Nem fogyasztanak sokat, cserébe nagyon mennek. A többi dízellel is ennyi gond, bár a 30D-kel picit kevesebb masszívabbak.
Ezek a hibák nem egyszerre jönnek kis szerencsére és nagyja bármelyik másik autónál elojohet.
A rövidebb utak miatt inkább a részecskeszuro ami elhasználódhat, de azt sem kell rögtön újat venni, egyszer ki lehet tisztítatni (kb. 60e ft) az új már húzosabb.
Navi az megoldható biztosan.Úgy látom Nálad sem az a gond ha vmit meg kell csináltani és véletlenül sokba kerül, egy BMW-nél ezt le kell nyelni, hanem inkább nem szeretnéd hogy állandóan szervizbe legyen meg mindig vmit csinálni kelljen rajta.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz LuckyL #120918 üzenetére
Jogos, a nagy átlag nem ezt mutatja. De két azonos müszaki állapotú autónál inkább a pályásat venném.
(tegyük fel hasonlóan kopott belsotér, esztétikai és müszaki állapot). Ettol függetlenül egy városi autó is lehet ugyanolyan jó sot jobb is.
Ezért is a legfontosabb nem km-re hanem állapotra veszük az autót.Az általd említett autók nagyon megkíméltek rádásul, éves szinten 8 000km-t sem futottak.
-
bmwsan
senior tag
Nagy átlagban a vevo fizeti, kivéve ha bele alkudja, legalábbis magánszemélyeknél .
Arra figyelj, hoyg 15 nap és nem 15 munkanapod van az eredetiség vizsgálatra illetve az átírásra. Illetve valahogy azt kellene megoldani, hogy ahogy meg lesz az autó akkora már legyen rá kötelezö, mivel ha anélkül el kap a rendor akkor csak az o jóindulatán múlik, hogy kapsz-e csekket, ne adj Isten valami balaset történik az meg még nagyobb roller.
Ha nem megoldható, akkor nagyon óvatosan hazagurulgatsz. Bár én úgy tudom ha meg kötsz egy kötelezot egy autóra elore, de mégsem veszed meg akkor az érvénytelenné válik, vagy valahogy lehet érvényteleníteni.
Talán érdemes lenne a netrisket felhívni biztos tudnak segíteni, hogy hogy is van ez. -
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #121470 üzenetére
Ha hosszabb távra tervezel a garancia így is úgy is lejár majd és akkor nem lesz sokkal olcsóbb a Skoda fenntartása sem. Viszont egy 8 éves BMW és egy ugyanolyan idos Skoda között már nagy különbség van.
A BMW-ben fehasznált anyagok azért minosegibbek, nem fáradnek el olyan hamar. Illetve függetlenül , hogy hány lóeros az 1.4, sztem az egy relatív kis motor. Illetve inkább választanám az 1.8TSI-t ha van rá lehetoseg, ott már a futómu is sokkal jobb.A BMW-ket sem úgy kell elképzelni, hogy álladóan vmi baja van(bár az összes szerelo és szevizes azt mondja, meg hogy vegyél VAG autót) , meg hatalmas szervízigénye, ugyanakkor amint egy másik autónak, Maximum drágább, de cserébe, vezetés élményben egy egész más kategória. AZ utakon is rengeteg BMW-t látni, ha annyira rosszak lennének vagy bajosak, akkor a három prémium márka közül nem ok lennének akik a legtobb autót adják el. A Mercedes és az Áudi terve szerin, kb. 2020 környékén érik utol a BMW-t eladási számokban.
A döntés rajtad áll, szvsz nézd meg mindkettot, egyikkel sem jársz rosszul, csak BMW egy egy máss kategória.
-
bmwsan
senior tag
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #121479 üzenetére
Ha 1 milliós hiba van 168k km-nél ott már bajok vannak. Kettostomegu, turbo, még biztos kibír egy 50-60ezret . A Hondánál meg nincs utángyártott alkatrész csak a gyári. Amikor én is autóvásárlás elott voltam, megnéztem egy két ismerös BMW-jét, voltak kötségeik, de pl. mentem egy olyan E39 525tds-el (elég rosszhíru motor), amiben 450ezer km volt és a kopóalkatrészeken kívül nem volt még hozzányúlva( gondolok itt motorgenerál, váltófelújítás és társaira).
Nagy a szórás azonos típusokon belül is, de általánosságban el lehet mondani, hogy amelyik autónak nem csak tulajdonosa, hanem gazdája is volt, tehát a szervizeket elvégezte, normálisan használta az autóját, ott nem lesznek nagy gondok.Persze nem szeretnélek a BMW-re rábeszélni, megértem a félemeidet. Ez csak az én szubjektív véleményem.
Ha viszont se a BMW nem jön be, sem a Skoda estleg egy Audi vagy egy B7 Passat is jóválasztás lehet.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
Én is BMW-s vagyok, de egy Bubu az bubu.
Igaz most egy Passat B6-al járok, elotte egy Civic 6G Vti volt, céges meg egy B200 1.6 turbobenzin.(#121487) bajnokpityu: hátul jobb, bár van aki télen nem szereti, aki meg világ életében azzal járt annak nem okoz problémát. Egy nagyon kedves osztrák barátom, azt mondta, hogy 20 év BMW után vett egy Audit és egyszeruen télen nem bírt vele menni annyira szokatlan volt, így csak egy fél éveig tartotta meg az autót.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz feka007 #124277 üzenetére
Szia!
Látom nagyon tetszenek a BMW-k, ha jót akarsz magadnak, akkor ennyiért az E46-okat elfelejted.
A négyhengeresekkel sokkal több a probléma, inkább 6 hengereseket nézz 320i és fölötte, illetve a kisebbeket a boyracerek gyakran lehajtják ..
Inkább válasz első BMW-nek egy megbízható E36-ot, mint egy betegágy E46-ot. Anno amikor magamnak néztem, 1.5m körül sem találtam, normálisat(fl, Touring, 320i vagy nagyobb) . Egy patika állapotú 2m körül mozog (fl).Illetve, ha 700 körül nézegetsz autót, akkor számolj következő költségekkel is (okmányok, biztosítás, fékek, gyertyák, vezérlés csere, olaj-, üzemanyag-, levegő-, pollenszűrő cseréje. Ilyen idős hátsókerekes autóknál a diffiben is illik cserélni az olajat, váltóban sem árt. Ha azt szeretnéd , hogy később ne kelljen a többszörösét rákölteni ez is olyan 200+körül mozog.
-
bmwsan
senior tag
válasz lenko #124288 üzenetére
Ha BMW, akkor csak a sorhat.
A hathegeresekkel kevesebb a gond, sokkal többet nem esznek, mivel egy nagyobb Motor könnyebben mozgatja a viszonlag nehéz kocsit.
A van autónál elég korrekt gépek vannak, persze visszatekertek, mert a Magyar nem veszi meg sok km-rel.
De sok extrát utólag is beleraknak, a bajai orvosolják az autónak.Am a van autonál tal´lható autók nagy %-át a következo úrimeber hordja be, és teszi oket rendbe.
Erste Hand - érdemes BMW ügyben nála kérdezoskodni.
-
bmwsan
senior tag
válasz Dark Archon #124677 üzenetére
Szia!
Szerintem jó vétel, a karbantartás/javítás nem vészes, bár ahogy a kormány kinéz a kilométert kicsit kevéslem (nálam paszulyban 260-nál a borözés jobban nézki).
Ha jól tudom még talán kettostomegu lendkerék sincs benne (szóval erre sem kell költeni), de nem biztos, a vezérlés pedig láncos.
Eddig nem hallottam róluk rosszat. A részecskeszurore, viszont figyelni kell, se javítása, se a cseréje nem olyan olcsó dolog. -
bmwsan
senior tag
válasz Dark Archon #124707 üzenetére
Szia!
Az ügyfélkapus elég jó, de am a a kilométerrel ne foglakozz. Nézd meg hogy egyben legyen az autó.
Ne lógjanak a lökhárítók, az illesztéseknél, ne legyenek eltéro hézagok. Ne legyen szétkopva, kiülve a belseje. Müködnek-e benne az ablakok, többi elektromos dolog. -
bmwsan
senior tag
válasz runner 125 #124719 üzenetére
Azért, mert a km-ert nagyon könnyen lehet manipulálni, sokkal fontosabb az állapot.
Nem egy embert ismerek, akinek km órája több éve 160körül áll, holott havi szinten 15-20k-t autózik.
Magyarul nincs ember aki meg tudná mondani, hogy egy autóban mennyi a valós km.
-
bmwsan
senior tag
válasz Tothgera30 #124899 üzenetére
Szia!
Szerintem nem rosszak a Passat B5.5 (2000-2005).
Van egy pár szép darab hahun. A PD-tol nem kell félni (131LE), 6-os váltóval a világból kimennek és vissza is jönnek.Após már régóta gondolkozik rajta, hogy lecseréli, de anynira megbízható, hogy nem szeretné még.
Jelenleg 450ezer van benne, elég sokat használja, de motorral, váltóval, PD-elemekkel sosem volt gondja, kisebb elektronikai hibák, illetve a futómure költött csak(nagyon sok lengokaros, nagyon kényelmes, de viszonylag gyorsan elkopik). Természetesen a kötelezokön felül.(#124902) Mágus2: szerintem is kombival könnyebb parkolni, mint szedánnal. Ablaktörlo plusz 15 centi a horog miatt és kész. Bár én a kombikkal szemben elfogult vagyok, nekem mindig is azoknak volt a legautóbb formája, meg amúgy is kombifetisiszta vagyok .
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Tothgera30 #124907 üzenetére
Ebben az esetben esetleg Audi A4 1.9 tdi Avant AFN motorral. Egyszerű, adagolós, olcsón fenntartható.
-
bmwsan
senior tag
Sajnos a mai láncos motorok nem olyanok mint a régiek.
Régen egy láncos motornál, elég volt 400e km-nél cserélni, ma meg már alig bírnak többet mint egy szíjas. -
bmwsan
senior tag
Ez az autógyártás nagyon érdekes egy világ az biztos.
Személy szerint én is a kecskemétiben dolgozom . Nekem a festés, lakkozás részre van nagyobb rálátásom, de ilyen téren, sem a gyori, sem pedig a csillagos márkát nem érheti szó. ( Nekem a Mercedesek-nél alkalmazott technológia jobban tetszik).
Az motorok összeszerelése gyártása nem itt történik, így nem sok hibás van.Nem feltétlenül pénz spórolás miatt van 8 liter üzemanyag egy autóban, hanem tuzveszélyességi szempontból is. gyakran többszáz kész autó vár arra, hogy trailre, vonatra pakolják oket, és egy esetleg tuz esetén nem mindegy hogy 8 Liter üzemanyag van egy kocsiban vagy pedig 70.
-
bmwsan
senior tag
Ezek a 2.0-ea PD-k alapozták meg a pdtdi motorok rosszhírnevét különösen a 170 lovasok...
-
bmwsan
senior tag
válasz Flashback #125800 üzenetére
Szia!
Ezek közül az Accord szerintem a befutó, de listára felvenném még a 2008 utáni CRTDI Passat variantokat is.
Dízel BMW-knél típus hiba, hogy pillangószelepeket megeszi, ha 160ezrenként nem cserélsz komplett szívósort, vagy nem dugózod le egy örökéketre. Ha így jársz legjobb esetben is Motor generál, rosszabb esetben új Motor.
Lexushoz úgy tudom aranyáron mérik az alkatrészt, (pl. kettostömeg+kuplung 350alatt nem áll meg).
Toyota RAV4 átlagban 8 körül jön ki.
A céges autóm, egy B200 1,6 tuirbo benzin, 7.5 körül meg áll, még akkor is ha temposan vezeted. Jó autó, de volt egy 96-os Civickem és jobban szerettem. Igazából olyan semmilyen, a középkonzolon a fedélzeti számítógép olyan mintha, kész lett volna az autó, de azt elfelejtették volna és utólag odabiggyesztették.
A futomuve az viszont jó.A chevrolette epica illetve a quashqai nekem kilóg a sorból, egy Accord vagy egy BMW mellett szerintem nem igazi alternatíva egyik sem.
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
A Mazda totyik elég kihalt.
Mazda 6 2012 2.2 diesel.
Milyen típus hibái vannak az autónak mire kell figyelni?Elore is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
-
bmwsan
senior tag
válasz McSzaby #126439 üzenetére
Egy idoben én is E46-os szerettem volna, 320 alatt nem igazán jók.
A normálisabbak fl elott 1-2-1,3-tól kezdodnek + 150 az elsoszervíz, fl után 1,5 fölött.
A legjobb választás vagy az 1.8T vagy az 1.9 TDI (AFN). Az AFN-ek jól bírják a tuningot is, alkatzrész van hozzá olcsón. Illetve ilyen idos autókban a 300 Ezer fölött van a km biztosan. Talán a dízel ilyen szempontból jobb.
De Qru 1.8T-je is jól bírta. -
bmwsan
senior tag
válasz MunezXBK #126450 üzenetére
Amúgy én is találkoztam már ilyennel, egyik haveroméknál állt bent kereskedésben egy nagyon patika olasz E39 530D. Vezetett sz.könyv, 193ezer km, vajbor stb....
De a próba körön nagyon lomhának tunt, egy korábban vezetett 530D-hez képest.
Amúgy azt a váltót amúgy is alul méretezték, nem a leg jobb konstrukció.Így lett végül passat
-
bmwsan
senior tag
-
bmwsan
senior tag
Ennyi pénzért normális 530d nincs. Foleg nem Csontinál
Tegnap esté láttam valamelyik BMW-s csoportban, hogy 530D új gyári turbó, kedvezménnyel 640.000 Forint
Más ennyiért autót vesz. -
bmwsan
senior tag
válasz Sutee89 #127406 üzenetére
Hali,
- elképzelheto, hogy lehet a BC-ben állítani, de kis esélyt látok rá, szerintem nincs benne.
- tekintheted annak, bár nem lehet 100%-ra mondani, mert nagyon könnyu kijátszani.
Olyan nincs, hogy "illik", amennyit bírsz. 50ezer szinte mindig benne van. Egy 1.250 névreírva sztem reális.
De 1,2-re kérd meg sztem, háthaA kormány burkolatra kérdezz rá, hogy képeken miért nincs rajta. Lehet valamit monyákoltak, magától nem igen szokott lehullani.
-
-
bmwsan
senior tag
válasz raczger #127976 üzenetére
E60-ál a normálisabbak , jelenleg 3-4 millió körül járnak.
Benzinesekkel kevesebb gond szokott lenni, lehetoleg 525-530i.
Fogyasztás bárki bármit mond, 9-10 liter jó esetben. Automataváltó, ha jó akkor nagyon jó, de ha javítani kell mélyen zsebbe kell nyúlni. A gyári alkatrészek horror áron mennek.
Az elso olaj/szuro/apróságok cseréje, könnyen elérheti a 200ezret, csak úgy mint a fékek cseréje is, klímakompresszor 150+,lengéscsillapítók is 300 fölött, kuplungszett+kettostomegu 400 fölött. Ezek csak a nagyobb alkatrészek, de egy hardy tárcsa 25ezer, akksi, nagyobb abroncsok, 30ezer a 6 gyertya.
Ezek közül egyik se gyári alkatrész ár, plusz még rájön a munkaköltség.
Így ha rendbe kell tenni egy autót könnyen elfolyik akár egy milllió is. Természetesen a többi prémium németnek is hasonlóak a fenntartási költségei.Ezek mellett ha az autó rendben van, akkor hatalmas élmény egy ilyen gépet vezetni, használni. gyönyöru szép.
Szóval ha költségek tudatában szeretnél belevágni, és az 5-ös tetszik, akkor semmivel Sem rosszabb vagy nagyobb betegágy, mint egy A6.
.[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz raczger #127992 üzenetére
Ezek az árak inkább aza alja, illetve én 30i-re tudom ezek, mivel az ismeretségi körben ilyen van, és pont tegnap beszéltük.
2009-ben vette a kocsit, egy e61-et. Azóta 1.4 milliót kölltött rá plusz a kötelezo szervizek és a gumik.
Ez egy vezetett szervízkönyves, kevés kilométeres 530i Touring.Ha azt nézzük, ezek teljesen normális költségek, semmi olyan nem volt benne váratlanul jött volna, soha sehol sem hagyta ott az autó, nem márkaszervízba hordja. Jelenleg gondolkodik rajta hogy lecseréli egy F10-re, de nagyon szereti a gépet.
Amúgy azért remélem azt tudod, hogy egy új korában több mint 10 millió forintos autóba nem 10ezres lengés csillapítót kell tenni valamint 8 ezres hardytárcsát egy 220-260 lóeros autóba.
(#127993) Declare: márkaszervízben vagy máshol csinálták?
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz raczger #127995 üzenetére
Persze, de azért sok pici sokra mehet. A bárdi meg az unix vicc, de azért sok utángyartottnak a minosége is az. Szóval inkább az árkategória tetején szoktak lenni a minosegibb alkatreszek.
Ezek mellett szerintem egy szép e60 (E61), egy háromliteres soros hathengeressel minden igény kielégíto autó, ha meg van rá a keret, és tényleg tetszik akkor éredemes bele vágni.
(#127996) Declare: ezért is írtam, az 1,4 millió az egy egész alacsony szervízköltség a 6-7 évre, erre még rájött a 6 év alatt elfogyasztott 3 garnitúra abroncs + az olaj/szurok/kis vackok cseréje. így körülbelül 6-7 évre 2-2,5 millió forint volt az autó müszakilag rendben tartása, Ez szerintem egy nagyon jó ár.
Éves szinten 400-450ezer Forint, sztem nem rossz egy ilyen kaliberu autóért. (Bár erre még jön a biztosítás, tankolni, stb. de azt a többi kocsinál is kell. )Szóval +1 E60/E61-re
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs