-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bmwsan #119515 üzenetére
"az A4 illetve Passat B5-ök pedig meg járták már a Hold Föld távolságot oda - vissza, szervízkönyv még vletlenül sincs"
Mert a bmw és ódi, amit írtál az nem?
A szervizkönyv természetesen jó ha van, de manapság már egyáltalán nem jelent garanciát semmire.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
SzlobiG
félisten
válasz bmwsan #120024 üzenetére
Nem igazán lehet így általánosítani melyikkel kevesebb a nyűg, sokkal inkább számít, hogy milyet fogsz ki legyen az akármelyik, ha korrektül volt szervizelve, akkor szerintem nem a motor a döntő kérdés csak találni nehéz ilyet.
Ha szavazni kéne egy voks a bmw mellett.
-
nagyúr
válasz bmwsan #120882 üzenetére
Köszönöm a válaszodat!
Sajnos amit én szeretnék (328) az nagyon nincs, illetve van, abban az ársávban, amit már nem vagyok hajlnadó kiadni autóra. Nem azt mondom, hogy nincs tartalék zsé sem, csak nem akarok rögtön 1 éven belül ennyit rákölteni az autóra. De már annyira össze vagyok zavarodva, hogy tényleg az lesz, hogy szabit veszek ki, és elviszem személyesen valakihez. Plusz még 1-2 ismerőst megkérdezek hátha tudnak valami okosat mondani még. Ha körülnéztek a piacon, ilyen felszereltséggel ilyen autó nincs a hahun, a mobile-n se nagyon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bmwsan #120906 üzenetére
Húú nyugtass meg, hogy más dízellel is lehet ennyi baj, nem csak ezzel.
10+ évre van tervezve az autó, ez már nem olyan kategória, amit 3 évente cserélek. Viszont az évi futás nem több 20ezernél, sőt inkább pár ezerrel kevesebb. Viszont ha megyek vele munkába, az napi 20km oda-vissza (azaz 40 össz), hegynek fel-le át a városon. A 15ezres csere kb. éves lenne, amit eddig is megkapott a civic, szóval nem probléma. Ha el is adom, az akkor lesz, ha nagyon legatyásodik a kocsi (amit azért kétlek) vagy valami komoly okból le akarom cserélni. Mivel 1-2 lurkónál nincs több betervezve, szerintem méretileg is elég kell legyen. Ha teszem azt megveszem, és ki tudom cseréltetni a navit nagyképernyősre, akkor az isten haragja is kevés lenne, hogy eladjam.
(#120907) Qru: Köszönöm, ha odaáig fajul a dolog, lehet foglak keresni!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bmwsan #120911 üzenetére
Pontosan, élvezni szeretném a kocsit, nem lenne agyonhasználva, hülyegyerek korból meg már kinőttem. Azért szeretem, ha az autó halad, ha lenyomom a pedált, de nem száguldunk ész nélkül.
(#120910) rbalint88: Biztos nem kell nagy szívóbenzin, városban használom, az 12+ legalább, és a honda is 10-et megeszik. A bmw meg legyen nagyondurván számolva 8, de akkor már hajtom a lovakat!
(#120909) sasa134: 1 hülye buzériám van: hátsókerék + automata. Emiatt a japánok 80%-a kiesik, a lexus mostanában nem tetszik annyira, infiti meg kevés van a piacon.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz bmwsan #120882 üzenetére
Inkább ülnék egy olyan autóban amiben 200e km autópálya, mint egy olyanban amiben van 60-80e km város, ahol csak gyorsításról, fékezgetésrol szól az egész, arról nem is beszélve, hogy a sok szar városi út
ezt sokan mondják, de tapasztalatom szerint egyáltalán nem igaz
két autó is van a családban amelyikben 60-70e km van és szinte 100% város
mind műszakilag mind esztétikailag gyönyörű állapotban vannak (az egyik 14 a másik 9 éves)
össze se lehet hasonlítani őket egy 200 ezret futott 4 éves leharcolt cégautóvalcryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz bmwsan #121477 üzenetére
Én is ezt hallottam lexusos ismerőstől, hogy aranyárban vannak az alkatrészek hozzájuk. A Honda erről már kezd leszokni, a civic nem volt olyan horrorisztikus, a BMW nagyobb kategória címen biztos kicsit többe fog kerülni, de ez természetes.
(#121478) TaaT:
Ha a BMW nem 168k lenne hanem 80k, már rég megvettem volna. Semmi mástól nem tartok nála, csak hogy valami olyan szaródik el benne rövid időn belül, ami 1 misibe fog fájni. A skodánál még 2018 júniusig nem kell annyira aggódnom, cserébe egy jóval másabb autót kapok. Szóval a dilemma a km miatti esetleges meghibásodásokról szól, amikre sokan magas számot mondtak. Mondjuk Mágus pont nem, ami kicsit megnyugtatott, de...Na mind1, mindenképpen visszaveszem a tarsolyba a BMW-t, és ha nem találnak benne 1 misi közeli hibát, 90% hogy az lesz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bmwsan #121481 üzenetére
Ez jár az én fejemben is, hogy ez az autó minden kötelező szervízt megkapott, pályán volt használva, mi a tököm baja lehet? Nagy esélyel semmi, a futómű így is úgy is tökönrúgja magát a magyar utakon, ha BMW ha octavia. Nem hajtós kocsinak veszem, hanem hogy dinamikusan tudjak közlekedni kényelmesen és alacsonyabb fogyasztással, vagy közel hasonlóval, de jóval dinamikusabban
(#121482) g4besz: Mercink van, az apróságok bőven 100k alatt vannak, és csak 10 év után kezdtek el jönni nagyrészt városi használatban, és nem a motorral, nem havonta Szóval ez amolyan kukacoskodás nepperünk részéről.
Jézusom lassan komolyan visszabeszélem magam a BMW-re
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz bmwsan #124678 üzenetére
A kormány bőrözésére nem feltétlenül támaszkodnék, mint km meghatározó.
200e km-ig az Alfában éppen volt egy kis kopás a kormányon, aztán elkezdtem használni ilyen tubusos kézfertőtlenítőt, pl tankolás után, kb. 20e km alatt meg is látszott ennek a fertőtlenítőnek az áldásos hatása."Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz bmwsan #124678 üzenetére
Szia!
Köszi az infókat. Van HD csomagom, nagy képen sem látok furcsát a kormányon. De egyébként hogy lehet venne biztos az ember, hogy nem piszkálták a km-állást? Mindent át lehet programozni. Ügyfélkapus lekérdezés mennyire megbízható?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
McSzaby
őstag
válasz bmwsan #126404 üzenetére
Köszönöm a hsz.-t, hasznos volt!
TDI nem érdekel, de ahogy láttam van 1.8T is belőlük. Az mennyire para, mert nekem nagyon bejön leírásra?!
Én csak jót olvastam róla és gondolom rendesen van benne "csúcsúcsúcsúúúú". Az a boost bemelegedett moci után reggelente jobban megküldené a napomat, mint valami ratyi kávé.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
outsiders
aktív tag
válasz bmwsan #127814 üzenetére
Audi a4 kompletten az az autó, annak minden előnyével és hátrányával Újonnan túl voltak árazva, használtan nem rossz vétel szerintem aki szereti a VAG-ot, én inkább venném, mint egy korabeli passatot (ok, az nagyobb azért).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
raczger
őstag
válasz bmwsan #127987 üzenetére
Kösz, ez így már konkrétabb, azért én is rákerestem ezekre az alkatrészekre:
-klímakompresszor: 110k
-egy db lengéscsillapító: 10k-60k
-kuplungszett+kettős tömegű: 200k-300k
-hardy tárcsa: 8k-35k
-gyertyát külön nem néztem meg, az egy átlagautónál is megvan 5k/db (pl a mazdámban is ősszel volt cserélve és 20k volt a 4db)Pl ezek az árak így rendben vannak, nem látom, hogy egy átlag középkategóriás autónál ezek az árak sokkal magasabbak lennének. Nyílván az első szerviz az nem 50k, egyetlen autónál sem, de az, hogy éveken át fél-1 misit locsoljon rá valaki évi 8k km-rel, az teljesen irreális még egy ilyen német autónál is.
(#127990) Declare: Minden részlet érdekel. BMW fórumban szerintem már tegnap is megtaláltam erről a beszélgetést, de még egyszer megnézem.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz bmwsan #127994 üzenetére
Direkt írtam úgy az árakat (legolcsóbb-legdrágább). Illetve nem a bárdinál a teljes árat néztem meg, mert az ott egy vicc. Az, hogy melyiket érdemes beletenni, az már részletkérdés (megvan mi a max, amit az adott alkatrészre kell költeni, ezzel kell számolni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Declare
őstag
válasz bmwsan #127994 üzenetére
Termeszetesen nem markaszerviz, szakszerviz söt, jo ismerösünk, minden autonkat naluk szervizeltetjük hosszu hosszu evek ota (mivel a kocsi összes papirja megvan, uj koratol kezdve eddig kb 1M ment ra az autora a kötelezökön kivül.Most lesz 8 eves. Nyilvan az elözö tulajok nemetorszagban szervizeltek, ez megdobja az ar egyik felet, de Mo-i arakon is 5-600k biztos lett volna)
7 ev alatt raköltött 1,4M.....eves szinten 200k huf....egy 230+loerös 5ös bmw röl beszelünk. Azert ez nem a vilag vege es akkor kerdes mik voltak ebben az arban. Elöbb utobb elöjön a turbo/kettöstömegü....stb mindegyiknel es az egy H astraban sem lesz filleres.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz bmwsan #128003 üzenetére
Sot, mas auton is kell gumit cserelni, persze azokra olcsobb valamivel. Attol fugg, milyen felnivel hasznalod. 5er is elmegy 17"-al, arra a gumi sem olyan draga, mintha 18-19"-al hasznalnad. Felhasznalas fuggo, meddig birja egy garnitura. Nekem pl. 1.5 evet birtak a nyarik, ami kb. 25k km-et jelent. Elsok meg 6mm-en voltak, hatsok 3-on. Tehat igazabol eleg lett volna azokat cserelni. A nagyobb tempo autopalyan megeszi a gumikat hatul.
Draga az automata valto javitas? Egy DSG valtoe mennyi? Szerintem minimum a duplaja, mint egy BMW altal hasznalt ZF-e. Lehetne ezt ragozni. Mindjart megcsinalom a riportot, es leirom, hogy milyen sokba is kerulnek azok a szurok az olajjal az autoba.Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz bmwsan #128003 üzenetére
"Ezek mellett szerintem egy szép e60 (E61), egy háromliteres soros hathengeressel minden igény kielégíto autó,"
egyetertek.
Kettö dolgot kell tisztazni, van e kp megvenni egy normalis peldanyt (E61 amit erdemesebb allitolag, a facelift eleg jot tett neki, nem csak optikailag), azaz nem a talalati lista legalso, legolcsobb darabjat. Masreszt megnezni a kötelezö dijakat (biztositas, fogyasztas, gumik stb). Utannaolvasni milyen km-nel mik varhatoak, azok mennyibe fajnak, aztan hajra....nyilvan ugy, hogy minden utan maradjon a zsebben azert kp a kocsira.Ha az ember ezeket szivesen kifizeti akkor szerintem a mai napig egy szep e61 jol nez ki es nagyon tuti
-
-
bmwsan
senior tag
válasz bmwsan #128119 üzenetére
Nagy sietségben lemaradtak a linkek
(#128123) BMW001 Troll on - leszámítva a szívósori pillangószelepeket , bár a váltó miatt meggondolandó lehet egy ilyen E90 is, igazi picit öregebb, meg azért kisebb is jóval, de cserébe sokkal jobb vezetni és jobban is megy.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bmwsan #128909 üzenetére
Jogos. Meg eleve ott kezdődik hogy itthon az átlagautós kb csak ünnepnapokon téved autópályára (már pedig ezek odavalók igazából).
kornelka: Nem is olyan vészes alkatrészárak. Lehet a következő autóm JTDm lesz.
bitpork: Amúgy van létjogosultsága a S-nek. Sokáig nem láttam benne rációt de kanyargós úton van. Eleve okosan van programozva gyorsabban vált (bár ha nem tudnám észre nem venném mert D-ben is gyorsan vált) és okosan kerüli pl a párosból párosba váltás.
Egyenesben ugye felesleges az S, mert a kick-down-ra úgyis leadja amit tud a technika és bár S-ben picit tovább kipörgeti érzés alapján nem látod értelmét mert ugye alul tol nagyot, felül kvázi csak hangja van de érzésre nem megy jobban (a valóságban persze igen).#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz bmwsan #129460 üzenetére
Ja nálam is ez van. Ráérek, teljesen jó az i30. Gondoltam nyáron megyek majd többet automatával (bérautó) és akkor legalább az kikristályosodik hogy automatát akarok-e.
Sajna közben kezdek kiszeretni a vitarából. Túl sok van belőle Az is betett hogy 3 házzal arrébb pont olyan színkombót vett valaki amit én akarok. Nem sznobságból, de nem szeretnék azért rendszámot nézegetni hogy melyik is az enyém ha az asszony használta pl....
Közben teljes furcsa módon kezd tetszeni az alap hybrid rav4 (alap bi-led fényszóró és tolatókamera, nekem elég). Csak hát 8,4 milla így is, az legalább plusz egy év (és a lopásveszély, bár utánakérdeztem állítólag aránylag jól védhető a hybrid is, csak körülményesebb). Meg hát az azért nagyobb dömper mint akartam, de talán tolatókamerával le tudom parkolni (+30 cm az i30-ashoz képest).
-
őstag
válasz bmwsan #129494 üzenetére
Igazából a hybrid ideális arra amit én művelek (kis városi távok). Plusz ugye az automata és a jó fényszóró. Ott kezdtem el rajta gondolkodni ahol írták hogy ez nem vinnyog az autópályán (hogy ott nem fogyaszt szuperrül az ok nekem). Rav4 egyszerűen megtetszett, igazából minden tekintetben sok egy kicsit (igaz az i30-at is így vettem 9 éve, kilógott az is az akkori keretből).
Nem tudom az új priusban sikerült e ezt a vinnyogást megoldani (de ugye az nehezebb mert csak 1,8as a benzinese nem 2,5, nem olyan egyszerű nyomatékból menni). Ha igen akkor a c-hr is érdekes lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal