-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Integrale #126348 üzenetére
igen, és minden második fiatban előjön
van autós cégünk, láttam sok puntót, bravot stb.
midnen másodikban világított valami
amelyikben meg nem azt valamelyik nepper már kikötötte vagy rákötötte egy másik visszajelzőre(#126349) vmk
focusom nem volt meg d corsám se
arról tudok nyilatkozni amivel van tapaszalatom[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz j.bravo #126347 üzenetére
A két autó megvolt kb 3-3,5 évig. A kékben egy olajcsöpögés megette a vezérlést, ami elszakadt és hát szevasz-helló 300k (ez volt valamikor 2002 körül) Meg lett csinálva és le lett cserélve egy rönyó 25re.
Amíg nlam voltak a legnagyobb problémát az olajköd jelentette mindkettőnél: ha meg volt hajtva (pl pályán mentem 130-140-t) akkor valahol megjelent rajta egy-egy csepp olaj valahol. A legbosszantóbb hibája a hidegben dermedt és doszt eltörő ajtókilincsek aminek darabja 8k - volt bontottan. Ezen felül az ég egy adta világon semmi baja nem volt.
(Az olaj cserére és a jó gyertyára érzékeny volt a lelkem)https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz parandroid #126353 üzenetére
Akkor még nem volt nevük. Ezt csak Izával való összeköltözésem után szedtük össze. Szerintem mert a kocsi nálunk gyerek helyett van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#16514048
törölt tag
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Helló,
Opel Astra J, 2.1 misiért, 180k futással milyen vétel kb?"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
válasz Ł-IceRocK-Ł #126356 üzenetére
Kb olyan mint amennyire a km-t veszed, az állapota helyett
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ł-IceRocK-Ł #126356 üzenetére
Az a motor tpusától, felszereltségtől és állapottól sokban függ.
-
Gergőke88
addikt
válasz Ł-IceRocK-Ł #126356 üzenetére
Ez alapján aki megmondja egy jós
-
Kornel
veterán
válasz Ł-IceRocK-Ł #126356 üzenetére
En nem adnak 5 ft-ot se egy kategoriatarsainal 150-200 kg-val nehezebb autoert.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gergőke88 #126359 üzenetére
multkor a FB-s Punto csopiban felraktak egy mk2 Punto-t egy keppel meg egy ennyivel hogy "Elado"
de magatol automatice le nem irna am nukuiku droid vilagbarma, hogy amugy mi a motorja, a felszereltsege, az evjarata, es muszaki meddig van, meg mennyi az ara... ahhoz agy kene a fejebe
masik amit birok meg az ez barhol:
Vkinek teligumi?de ez most egy "Vkinek kell elado teligumi?" vagy "Vkinek van elado teligumija?" kerdes volt?
több drón kell ;P
-
gaborbol
őstag
Meg mindig gondolkodom , hogy a Prius 2-ot Prius 3 -ra vagy Camry hybridre csereljem.
Talatam par hirdetest NY-bol 2012-es 2013 taxik 4000-6000 dollar kozott, de nem is az ar a lenyeg, hanem mind 320.000 -400.000 Km-et futott varosban! Akkor ezek szepen birjak a gyurodest.
[2013]
[2012]Egyre inkabb bejon a Camry. Konkretan nem a taxik, mert gondolom ezeken mar heti szinten lehet szogelni valamit.
-
-
peterr85
tag
találtam 1 szép, 2000-es évjáratú polo-t, a 60 lovas verziót, viszont az elektromos ablakokat, illetve a központi zárakat javíttatni kell. ez vajon nagyságrendileg mekkora tétel? az ebben található 1.4 mpi motor ugyanaz, mint a fabia-ban lévő, ergó az éhesebb fajta?
-
kalmanchris
tag
válasz LuckyL #126346 üzenetére
Mostani franciám a közel 120ezer megtett km alatt egyszer sem világított még a diag lámpa, kivéve gyújtásráadáskor. Légzsáklámpa egyszer, de csatlakozó tisztítás megoldotta a problémát. Továbbra is vallom, hogy nem gyártóknál, hanem felhasználóknál keresendő a legtöbb ilyen történet, persze minden márkának vannak jobb és gyengébb típusai.
-
McSzaby
őstag
Mondjatok már kérlek olyan autókat, amik 1M-ig elfogadhatóak mechanikailag és a kaszni erősen rozsdaellenes. Rendre nézem az autókat (főleg japánokat) és mindegyiken megjelenik 1-1 virágfolt..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
rbalint88
addikt
válasz McSzaby #126374 üzenetére
egy garázsban tartott 10+ éves egyszerűbb bármi. mondjuk g astra, ha mazo vagy. az örök, mint a nyomorúság, az ülése meg maga a nyomorúság. egy mihálynál azzal kell vigyázni, hogy ne olyat vegyél, aminek drága hibái tudnak lenni. ugye itt simán rá lehet költeni az autó vételárát egy év alatt, ha beszopódsz.
-
Kickass
őstag
-
trassher
addikt
Szerintem ezzel ki is fújt a lista. Mondjuk elég sokat esett az áruk ahogy most nézem. Olyan a szórás mint a g astra esetében. Lehet én vagyok ortopéd de teljesen jól ülök benne, nem kényelmetlen sehol. Ellenben a sokszor magasztalt 1-es focus-ból 2 perc után majdnem kiestem mert sehogy se fért el a lábam sehol.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz footy #126383 üzenetére
Én pedig 184. Focusban a térdembe állt bele a középkonzol íve. Állítgattam én az ülést ahogy csak tudtam de sehogy sem fértem benne. Corollában még nem ültem, 323-ban már jó pár alkalommal. Nem vettem észre hogy szembetűnőek jobb lett volna az ülése csak maga az ülés pozíció. Azon meg a gyári kartámasz dob sokat szerintem.
Qru: Borában is egyenes a középkonzol végig le a kardánboxig így van hova támasztani az embernek a jobb lábát. Pont mint a g astrában. Emlékeim szerint a borában nagyobb az ülés mint az alap astra ülés.
[rvilike]: Akkor már ketten vagyunk ortopédek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
McSzaby
őstag
Mazda3-t akartam nagyon már nagyon régóta. Ha nem rohadnának gyárilag ennyire nem is gondolkoznék.
De így valszeg Corolla vagy Almera lesz, esetleg Civic Sport. Pár kilót vállal a bank, de szart nem akarok.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Dani_kp
őstag
Mennyire betegágy egy 520i e34, illetve mire kell figyelni? Puszta kíváncsiság... milyen ársávban érdemes ezeket nézni és mennyire költséges a fenntartára (futóműhöz, ha hozzá kell nyúlni...stb.)?
szerk.: melyik a költségesebb egy c180 w202 vagy egy 520i e34? Tételezzük fel, hogy egyik sem rohad/rozsdásodik.
[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
-
adatfalo
senior tag
válasz McSzaby #126389 üzenetére
Én is gondolkozom Mazda3-on, de én már kitoltam a keretet 1,5-2M-ig. 1,5-ből már vannak értelmes Mazda3-ak, szép állapotú 7gen Civic-ek. Ezen kívül én szemezek még ebben az összeghatárban a Fiat Bravo 1.4 T-jet-el , Kia Cee'd 1.6 EX - el is. Most a "tél" alkalmával elsíeltem/snowboardoztam az összeg egy kisebb részét, nem mondom, hogy nem érte meg . De én nagyjából ezen autókat nézegetem a piacon.
www.adatfalodesign.hu
-
McSzaby
őstag
válasz adatfalo #126391 üzenetére
Meglátjuk, de egyre jobban elkeseredek ahogy mászok mélyre a használt autó piacban. Nem patika verdát akarok csak egy normálisat, ami csak a szeretet igényli és akkor kivirágzik. A baj az,hogy a legtöbbön a rozsda meg kosz virágzik csak..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
ADAM1337
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz McSzaby #126372 üzenetére
Golf 4, Bora + Passat esetleg ha belefér
A3, A4 + A6 ha belefér (jó állapotú régi sem fog rozsdásodni, de az újabb sem)
Leon, Cordoba
Octavia 1Minden esetben a törés nem gond, ha gyári és sérülésmentes elemmel pótolták - mögé kell nézni Küszöb eleje, csomagtérajtó, első index mellett alakulhat ki rozsda, de ezek közül is inkább a legelső lehet jellemző - ki kell venni a dobbetét 3-4 csavarját, és megnézni (plusz ha már ott vagy, az x éves dzsuvát kivakarni illetve ha megveszed, ezt megismételni évente, és örök lesz, mint a szegénység). Nameg adott keretből a felsoroltakat inkább kifogni lehet, nem feltétlenül mind szokott lenni jó állapotban ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz molnarpeter #126396 üzenetére
Jó tippek, köszönöm!
Golf 4-t nem akarok, ahogy Bora-t sem. Passatoktól meg félek, hogy ratyit dobálnak ennyiért, vagy öreget, de azon meg már eljárt az idő. Én a VW-ket mindig is túlságosan túlárazottnak tartottam ahhoz képest, amit nyújtanak. Nem tudom, ez csak az én érzésem, semmi tudományos háttere nincs.
Leon már nekem is eszembe jutott. Cordoba kicsit gyengének tűnt.
A4 - Ezek az öregek mennyire beton biztosak? Kicsit tartok tőle, hogy qva nagy cocó lehet a vége egy ilyennek. Ugyan az, mint a Passatnál..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
válasz rbalint88 #126387 üzenetére
G Astrán sokat segít, ha egy kispárnát begyűrsz gerinctámasznak. Én ha ez nem volt kéznél, egy pulóvert szoktam begyűrni egészen alulra, kicsit segít. Hozzáteszem, hogy akkoriban, amikor sokat jártam az Astrával, nem biztos, hogy attól fájt a hátam, az utóbbi pár évben rengeteget változott az életvitelem is, sokkal aktívabb vagyok, és viszonylag sokat sportolok, és ez az átállás pont egybeesett az autócserével, de tény, hogy amióta a Mazda van meg, nem fáj a hátam, akkor sem, ha viszonylag kevés megállóval kell legyűrni a német-magyar tartózkodási hely közötti 900 km-t. Persze ebben van gyári gerinctámasz, gyári kartámasz (bár ezt az Astrába is tettem), meg egyterű, és eleve magasabban ülsz benne, szval azért sok minden közrejátszaht ebben. A Focus amúgy tényleg egy kaloda, annál én még a Corsákat is jobban szerettem vezetni - sőt, azokra kimondottan kényelmes autókként emlékszem, igaz, szinte mind háromajtós, és van volt, amikben szerintem elöl alapból nagyobb a hely, mint az ötajtós verziókban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
footy
addikt
válasz parandroid #126399 üzenetére
A mazdaknak nagyon jo ulese van es nem kell erte semmi extra csomagot megvenni (mint a germanoknal). En a mai napig a 6-os Mazdam uleset tartom a legjobbnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Gumi és felni topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...