-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz runner 125 #126098 üzenetére
De azért azt is tegyük hozzá hogy a célközönség sosem fog lemenni terepre ezekkel az autókkal.
Redmi Note 7
-
válasz Tothgera30 #126099 üzenetére
Éppen ma olvastam végig a népítéletet ez ügyben. A 2.0dci -re komolyan csak egy ember panaszkodott és sztem kell a 350nyúlmókus megmozgatni az üresen 1600+ kg-t
Ez teccetős.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #126103 üzenetére
A diesel ilyen futás miatt kiesik, tehát 10 év alatt menne bele kb. 100 ezer km, és rövid távokat gyakrabban lenne használva. Tehát abszurd dolog lenne dieselt nézni. Persze saját célra megint mást néznék, de nem vagyunk egyformák (ezért is várok ajánlatokat). Így hamarabb lesz boxer, turbos Subaru Forester, mint diesel.
A linkelt példány tényleg szép, csak magas ár, és korai évjárat elriaszt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #126104 üzenetére
A francia dízelek sem olyan rosszak ám mint amit sokszor hallani Nem akarlak meggyőzni, de kérdezhetsz itt bárkit, meg fog erősíteni hogy ha vki akkor én elég idős és szar dízellel voltam - vagyok kapcsolatban. Még ha nem is francia.
MOD: az 1.5 dCi más sztori
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Flashback
addikt
Ahogy olvasgattam a kommenteket, meg egy két szerelővel is beszéltem egyre jobban elhagyom a dízelt... Pedig szeretem hogy a dízelek alul nyomatékosak és szarrá pakolhatóak egy két deciért cserébe.
Szóval marad a benya:
- Civic 1.8 (2007+)
- Lancer 1.6 (az újabb)
- Quashqai 1.6
- Toyota Corolla 1.4 (2008+)
- Az új Ladák valamelyike...Tempomat nagyon jó lenne, de már arról is lemondtam mint kötelező felszereltség.
Keret 1.5-2.5 max.Van valami értelmes benzines autó még ami nem eszi le a fejem, csendes?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #126099 üzenetére
SUV vasarlas elott erdemes lehet meg megnezni milyen gumik kellenek ra, mert konnyen meglepetes erheti az embert. Altalaban valami elcseszett dimenzio kell es/vagy nagyteherbirasu abroncs. Persze ha valaki mindenkepp suvot akar ez nem fogja eltantoritani, de erdemes szamolni vele.
(#126106) Flashback
Ha palyazol a tempomaton ke koss komprumisszumot.
A mazda 6-ot mondanam meg ami 6-os valtoval mar csendesebb mint a PFL. Bar szerintem meg ott is jelen van a motorhang. Toyota avensis 1.8? Audi A4 1.8 (akar turbo nelkuli)?A Lada hogy kerul erre a listara?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #126064 üzenetére
Ja hogy az A4 premium...jo, en ezt elfogadom, hogy velem van a baj...
Erzesre en azt tudom, hogy az A4 ben nem volt semmi wow....az A6 ban igen (A3 hoz kepest). Asszem 1,5M volt amugy ugyanazzal a felszereltseggel a különbseg az A3 vs A4 között....de nem kellett limusin, kombi meg plane nem
Na de mind1, Neked az a velemenyed, nekem ez. Nekem a mai napig tetszik az A3, meg mivel van egy olyanunk es nagyon szeretjük ezert lehet elfogult is vagyok.... en magamnak is el tudnek kepzelni egy A3 at S line felszereltseggel, azokkal az ülesekkel, 2.0 tdi mocival. Most az uj rancfelvarrott 1 bmw mondjuk frnako lett....125d be azert gyorsabban belehuppannek
-
nagyúr
válasz Flashback #126106 üzenetére
Corolla csendes lehet, A civic-ben sport felszereltség és már minden ami kell van benne (tempomat is), cserébe 130-nál 3500-at forog ami nem vészes, de a focus 1.6 dízel halkabb. Az újabb lancer se rossz, és szerintem 2,5-ér lennie kéne benne már tempomatnak is.
Declare: Az A3/A4 is prémiumnak számít. Mondjuk nekem az A3 nem pálya, de A4-est már vezettem, és igencsak bejött.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #126109 üzenetére
En tenyleg nem ertem ezt a premium dolgot. Nekem egy auto attol premium, ha olyan anyagminöseg/extra lista/motorizaltsag van benne, ami az atlag autoban nem elerhetö. Egy audi A4 alap felszereltseggel, mitöl premium? Egy jol felszerelt golf kenyelmesebb, komfortosabb es dinamikusabb, mint egy fapad A4. Szerintem ez jobbara csak egy sztereotipia, mert 4 karika van rajta.
Ha az A4 premium akkor az A6?Vagy A8? Porsche panamera? Nekem a premium az ott indul, hogy A8 (ha audi vonalon haladunk)....de meginkabb egy porsche panamera. Na az premium...amikor az extralistan olyan van, hogy akkor milyen szinü legyen az alcantara tetökarpit varrassa....nem ugy indul, mint az A4 audinal, hogy digit klima 150 ezer, elsö kartamasz 50 ezer (most nem az uj A4 re irom, azt nem terkepetem meg fel )
De tenyleg kivancsi vayok, hogy kinek mi a "premium".
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #126110 üzenetére
Egy jól felszerelt golfot minek hasonlítunk egy nagyobb A4-hez? Az audiban még mindig jobbak a hangszigetelések, a futómű és az általános anyaghasználat.
Tény, a fapad mindenhol az alja, de egy alapáron 8 milliós autó fapadja jobb egy alapáron 4 milliósnál. Egy fapados új A4 jobb autó szerintem, mint az 1.8as Civic-em, összeszerelésben, minőségben, motorizáltságban és kényelemben. Esetleg a belső variálhatóság a Civic-é, de az nem prémium kiváltság.
Szerintem jól fejtetted ki: Egy prémium gyártó attól prémium, hogy számtalan variációs lehetőség van az autó konfigurálására, mindegyik minőségi kidolgozású, sokféle motor és kárpit választható, rengeteg kiegészítő extrával. Egy Civichez van 3 csomag, plusz 5 dolog és szevasz. Lehet jó a minősége általánosan, de nem üti meg a prémium szintet.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoo8800
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #126104 üzenetére
"így hamarabb lesz boxer, turbos Subaru Forester" -> ezt támogatom és egyúttal kérném szépen, hogy fogadjanak örökbe...
Btw, dízelt ne vegyetek ilyen célra.
mod:
Flashback: Ezek közül az 1,8-as Civic vagy ha nem sietsz akkor a Lancer 1,6. Tempomat, klíma legyen, az tök alap kell hogy legyen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Flashback
addikt
válasz footy #126107 üzenetére
Lada hogy jön a képbe? Egyszerű 2,6-3,1M között kapsz újat, teljes felszereltséggel.
Nyáron jön a Vesta modelljük, tempomattal a multikormányon. 5 év garival.
Így néz ki:Ha a minőség jó lesz, márpedig ezt nyilatkozták eddig az újságírók. Akkor meggondolandó. Persze élőben is látni kell.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #126111 üzenetére
A golfal nem er összehasonlitani....de a civiccel igen? Amugy persze, hogy jobb...hisz nemet (no offense....humor )
Jo, de amugy igazatok van...a golf mas kategoria....azt probaltam erzekeltetni, hogy egy fullos golf szerintem sokkal jobb, mint egy fapad A4....mind komfortban, mint menetdinamikaban
(#126112) zoo8800 igaz....amugy szvsz egy passat jol felszerelve kb ugyan azt hozza 4 karika nelkül. Vagy egy mazda 6, honda accord, mondeo ....vagy akkor ez mind premium szerintetek?
Szerintem egy premium autoban, nincs olyan, hogy 1,5 tonna körüli suly 105 loerös benzinmotorral, stokedlinek beillö vezetöüles, manualis klimaval.....[link]
EPersz nem bantom en az A4 est, kifejezetten szeretem...az uj meg kb kedvenc most...de a premium nekem nem ezt jelenti es egyelöre nem gyöztetek meg
-
zoo8800
veterán
válasz Declare #126115 üzenetére
Az A4, egy szívó 1.6-os erőművel nem az igazi.
De pl. a futómű zajkomfortja vagy a klíma működésének kifinomultsága is egy szempont, ebben lehet, hogy sokkal jobb, mint egy másik, szintén D kategóriás, hasonló korú autó. Összetett dolog ez a prémiumság.
Egyébként egyszer vezettem egy kb. 2000-2002 környéki 1.6 A4-est, az valahogy nem adta a prémium érzést. Akkoriban egy fapad 3-as Golfom volt.rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
válasz Declare #126115 üzenetére
Egy jol felszerelt Passatot jol felszerelt A4-gyel vesd ossze. Azert mert van A6 es A8, attol meg lehet az A4 is premium, csak eppen a kozepkategoriaban az, mig az A6 a felsokozepben, az A8 pedig az F szegmens.
A4, hossz motor, jobb valto, jobb osszkerek, jobb futomu, jobb szigeteles, jobban extrazhato, apro kis tokunket simogato dolgok. Na meg a Brand, maga a marka.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
greyslay
aktív tag
Üdv. Autó vásárlás előtt állok, munkába járáshoz fog kelleni, és ebben szeretnék segítséget kérni, 600- illetve 800 ezer forint (vételár) összegben szeretnék rászánni.
Már konkrét márkák és típusok is terítéken vannak, de még mindig teljes tanácstalanság van azzal kapcsolatban melyik az a márka, típus,amit érdemes volna kizárni egyből.Az elsődleges már eldöntött paraméterek: Benzines, 1,4 - 1,6; 5 ajtós, alapbiztonsági felszereltség, 2 légzsák, abs, klíma, minimum elöl elektromos ablak, illetve fontos a megjelenés ami mondjuk persze relatív, illetve a másik paraméter az az hogy mindenképp ferdehátú.
Ezen árkategóriában, az elsődlegesen kiszemeltek, amik külsőre tetszetős volt a Peugeot 307, Audi A2, Citroen C3, Renault Clio, Chevrolet Lacetti.a segítséget előre köszönöm.
"embertelen ember munka"
-
Declare
őstag
válasz Integrale #126117 üzenetére
(#126116) zoo8800 de akkor az is premium, amit linkeltem...hiszen A4
En tovabbra is azt gondolom, hogy a premiumban nincs de....az "fapadban" is olyat kell, hogy nuyjtson, amit az atlag auto nem nyujt. Persze raaggathatjuk a premium szot mindenre, ha ez jol esö erzessel tölt el valakit...de szerintem a lenyeg az utolso mondatodban van " Na meg a Brand, maga a marka." ....ez viszont nem premiumsag, hanem marketing....fizess ki par szaz ezerrel többet egy fapad a4 audira, mert akkor ülsz "premiumban", akkor leszel te is "premium" es erezheted magad "premiumnak" az utakon....ennek szvsz nem szabad bedölni
Na de befejeztem....csak ezen mindig fennakadtam, hogy ez premium, meg az premium.....de megyek behuppanok a premium H astramba es kussolok
-
footy
addikt
válasz Flashback #126114 üzenetére
Én nem merném megvenni. A Ladának már volt pár visszatérési kísérlete de mind kudarcba fulladt. - Nem véletlenül-
Legjobb esetben is egy Dacia minőséget kapsz 1-2 generációval ezelőtti renault technikával. Ezen továbbhaladva, nézd meg mennyibe kerül most egy 5-10 éves megane.
Te pénzed, de szerintem el lehet okosabban is költeni.(#126117) Integrale
+1
Én már elengedtem a témát, mert nincs értelme beszélni róla, ha nem érzi hát nem érzi.(#126118) greyslay
Annyiért épkézláb A2-t nem kapsz. Ami volt az országban épkézláb már elvitték a németek.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #126123 üzenetére
[link] Xsara?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #126125 üzenetére
Az nem ad hozzá a bódé merevségéhez.
-
kalmanchris
tag
válasz Mágus2 #126126 üzenetére
Egy pillanat! A topiktárs kritériumai között nem olvastam olyat, hogy legalább 4 csillagos ncap-val rendelkezzen. Te? Bár lehet 8 kilóert venni szakadt megane2-t vagy c4-et is 5 csillaggal. Az jobb vétel? Tanácsolhatsz neki Te is nyugodtan autótípusokat. Az viszont sajnos jellemző a topikra, hogy ha valaki ad tanácsot egy kérdezőnek, akkor "belekötnek" abba amit ajánl. Ha hülyeséget ír oké, de ebben az esetben... Segíteni kellene a kérdezőnek. Biztos van ötleted az általa nezett típusokra és van sok ajánlatod is. Írhattad volna mondjuk azt is hogy nincs is benne gyári navi...
Bár xsara-nál infóm nincs róla, előfordul, hogy faceliftnél javítanak az autó merevségén lásd pl xantia. Masik. Nem nagyon van 1997-ből olyan autó ebben a kategóriában, ami nem így törik.[ Szerkesztve ]
-
greyslay
aktív tag
válasz Integrale #126119 üzenetére
A meganet belvettem a számításba valóban még jó lehet.
(#126121) Blaise
igazából a leginkább ajánlott mindenki által, de egyszerűen a g-astra belső tere nem tetszik (fa pados), csekély tapasztalatom alapján nem találom kényelmesnek sem.(#126122) footy
valóban ezek 900 felett indulnak, de úgy vagyok vele ha messze magasan ajánlottabb mint az összes többi felsorolt, akkor várok egy kicsit még és spórolok, ugy kitudom tolni 900 -ig azért már talán kapok(#126123) kalmanchris
igen sajnos tapasztaltam is, 1 -et megnéztem és mind a 4 ablak elektromos emelője szarakodott, így azt nem is firtattam tovább.(#126123) kalmanchris
őszinte legyek ez a citroen nem jön be :/köszönöm a segítséget !
"embertelen ember munka"
-
Declare
őstag
válasz kalmanchris #126127 üzenetére
Kisse tulreagaltad ezt nem? Azert a biztonsag egy fontos szempont....csak egy info volt a citroenhez....szerintem ne fujd fel a dolgot mindenkinek mas a fontos...meg a premium
(#126118) greyslay volt ismerösömnek 307, annak folyton volt valami elektronikai gondja....nekem nem lenne hozza bizalmam.
Lacetti egy masik haveromnak volt, ujonan veve, asszem 1.4 mocival, baja nem volt semmi, viszont relative sokat fogyasztott....de hibalista kb 5 ev alatt 0 volt.
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #126129 üzenetére
Csak reagáltam, no problem. Persze fontos a biztonság, de ekkora költségnél nem lehet egyszerre fiatal (durván egyenes arányosságban van a biztonsággal), jól felszerelt, keveset fogyasztó, jól menő, nem rohadó, kényelmes autót venni. Valamiből engedni kell. Ezért nem értem az ilyen álmuldozásokat egy 12-15 éves konstrukcióknál.
Amúgy engem szépen megvédett az első szériás xsara-m egy 90-es tempójú borulás után.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #126127 üzenetére
Megane2 , Focus, A3, fabia, ibiza, swift2... soroljam? Mind jobb választás 8 kilóért, mint az említett Xsara.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mágus2 #126135 üzenetére
Miért nekem címzed megint? Nem én keresek autót 800-ért.
Ibiza és fabia szerintem nem jobb valasztás. Xsara úgymond autóbb és nem is egy kategória méretben. A3 fenntartása költsegesebb, ettől még lehet jobb. Focus1, ha tetszik a belső rész, hajrá. Megane2 valóban jó alternatíva lehet. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #126136 üzenetére
Mert Te adod a tanácsot.
-
w333
félisten
válasz kalmanchris #126136 üzenetére
Citroen ? engem az sem zavarna ha maradtak volna a fogaskerékgyártásnál
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Integrale
veterán
Pedig aztán a Citroen és a Peugeot tényleg egykutya. Én pont, hogy a Citroent értékelem jobban, a múltja és a fejlesztései miatt.greyslay: Egy barátom Lacettijét vezettem, az 1.6-os, fogyasztással elégedett, az autó szerintem elég dinamikus, nem nehéz maga a bódé, az a motor pedig szerintem tökéletesen passzol hozzá.
Az anyagok belül borzalmasak, de egyben van, nem zörög, nem nyöszörög, csak ne kelljen hozzáérni, de erre én kifejezetten finnyás vagyok.
Most kell majd gátlókat cserélni, ezen kívül semmi baja.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- OLED TV topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító