-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Flashback #125094 üzenetére
Egyik sem csendes 150-nél. Ahhoz kevés lesz a 2.5M max keret.
Mindegyikből a legmgasabb felszereltséghez jár a jó hangszigetelés, az meg annyiba is kerül. Pl. L&K Octavia dupla üveget kapott, mindenhol, nem lehet betörni(elreped, de nem ömlik ki), zaj és hőszigetelő, de ez 900 euró felár volt új korában. Sokat szigetel, de új korában én sem csapnám hozzá az extralistához, viszont használtan már megfizethetőbb.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Flashback #125097 üzenetére
Accord 8gen is kifejezetten csendes, de még a 6-ban is lehetett beszélgetni 150-160 körül.
Ennek a 2.2-es dízelnek számomra furcsa ropogós morgós hangja volt, de szépen kisimul, kifejezetten tetszett a dízeltől szokatlan moraj.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Flashback #125097 üzenetére
Ha nagyon csendes autó kell akkor Lexus IS 250 (csak túl drága)
Volt hozzá szerencsém kb. fél évig használtam egy ilyen autót és azt kell hogy mondjam bitang jó (nyomatékos - nagyon erős és nagyon csendes) Bp -n néha úgy mentem vele 100-120 km/h -al hogy észre sem vettem csak amikor a mutatót nézem (meglepődtem sokszor) és gyorsan lassítottam is
Nekem azért elég nehéz a lábam elég dinamikusan vezetek, és az iS 250 -t imádtam a kormányon lévő pillangó váltót, akár hogy is nyomtam neki városban alig evett 10L -től többet, autópályán pedig kb. 8L de 130-180km/h között szó szerint suhan az autó olyan csendes
Megbízhatónak nagyon megbízható, de gondolom a fenntartása nem olyan olcsó ... de ha így vesszük egy 330D fenntartása sem olcsó, sőt talán drágább is !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
footy
addikt
válasz Flashback #125269 üzenetére
A futomu nagyreszt kopo cuccokbol epul fel, szal ez inkabb elhanyagoltsag mint a tipus gyengesege.
A Honda valtoi a legjobbak az azert megint nem az atlag, szoval nem tul jo hasonlitasi alap.
Probalj ki valami renault, peugeot vagy opelt foleg 2005 elottrol, majd akkor megtudod mi a szar valto
En most is tartom, hogy a Punto (foleg a 2-es) egy nagyon jo ar/ertek aranyu auto.(#125270) [rvilike]
Neked nem valami e36 M3 kene?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Flashback #125800 üzenetére
bmwt, lexust, mercit ne. többet eszik, kicsi, öreghez is hitelezni kell, drága fenntartani is.
káskájból csak az 1.5döci eszik keveset, csak az elég rizikós, ha 30ezres olajcserével használták. drágák, ahhoz képest belül szerintem olcsócska.
rav4 szép, jó, de többet eszik még a dízel is, ami meg nem lesz halk.
civicben több hely van, mint az accordban és fiatalabbat kapsz adott pénzért, úgyhogy csak emiatt kizárnám az accordot.
epica hátizé, én nem mernék beleugrani. márkaszervizen kívül nem nagyon fogsz hozzá embert találni, aki nem pék módjára nyúl hozzá.prius 2-t mondanám jbl hifivel és/vagy füldugóval, ki kell próbálni pályán.
honda fr-v ami még hirtelen eszembe jut -
bmwsan
senior tag
válasz Flashback #125800 üzenetére
Szia!
Ezek közül az Accord szerintem a befutó, de listára felvenném még a 2008 utáni CRTDI Passat variantokat is.
Dízel BMW-knél típus hiba, hogy pillangószelepeket megeszi, ha 160ezrenként nem cserélsz komplett szívósort, vagy nem dugózod le egy örökéketre. Ha így jársz legjobb esetben is Motor generál, rosszabb esetben új Motor.
Lexushoz úgy tudom aranyáron mérik az alkatrészt, (pl. kettostömeg+kuplung 350alatt nem áll meg).
Toyota RAV4 átlagban 8 körül jön ki.
A céges autóm, egy B200 1,6 tuirbo benzin, 7.5 körül meg áll, még akkor is ha temposan vezeted. Jó autó, de volt egy 96-os Civickem és jobban szerettem. Igazából olyan semmilyen, a középkonzolon a fedélzeti számítógép olyan mintha, kész lett volna az autó, de azt elfelejtették volna és utólag odabiggyesztették.
A futomuve az viszont jó.A chevrolette epica illetve a quashqai nekem kilóg a sorból, egy Accord vagy egy BMW mellett szerintem nem igazi alternatíva egyik sem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #125800 üzenetére
Hűha látom nem nagyon tudod mit is vegyél elég sokszínű a lista. 3-as Bimmer meg Chevy? Kb egy napon se lehet említeni őket...
- BMW-t kilőném a várható magas fenntartás miatt (főleg ha ebben az ársávban keresel).
- Nem egy mai technika de elég jókat hallani róla, nem elvetendő.
- Civic 1,8i-vel 5-7 között nem nagyon jársz el vele ha haladnál is; 2.2D ezzel viszont igen és nem egy roller
- Accord, ua.
- Rav4: pályán nem halk és benzines szintén nem megy el 5-7 literből
- IS220D nem olcsó a fenntartása amúgy jó autó, nem véletlen BMW konkurens ([link])
- Merga szintén nem olcsó a fenntartás kilőném
- Qashqai: benzines nincs el 5-7 literből a benyós a dízleben meg Pug-Citroen motor van amit kizáró oknak tilulátál. Jah és pályán hangos.#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Flashback #125800 üzenetére
Ha nem akarsz rollert, akkor a Toyota 2.2D-t felejtsd el. En dobnam az Epica-t is, mert abban tan valami sajat fejlesztesu diesel van es az alkatreszellatottsaga amugy sem a legjobb, foleg ha a kasznihoz kell valami.
Ha olcson fenntarthato auto kell akkor a BMW-t is passzolnam, a B200-zal egyutt.(ez utobbi nem is kulonosen csendes, az a C-Klassenel kezdodik).
A quashqai nekem eleg csendesnek remlik, es most rakeresve az ADAC is azt mondja. Ezt viszont csak 2.0DCi-vel mernem megvenni, ha egyaltalan
A Civic-nek szerintem kemeny a futomuve, de lehet neked bejon, a 2.2CDTi viszont megbizhato konstrukcio kellemes karakterrel. Szoval ezek kozul szerintem az Accord lehet a legjobb valasztas.
Esetleg erdekes lehet meg a Hyundai Sonata es Kia Magentis paros(2.0 CRDI) FL valtozatai, bar az alkatreszellatottsaga nem olyan mint egy golf-e, de a motor eleg sok tipusban jelen van, talan csak a kaorsszeria alkatreszeket problemas beszerezni.Amugy a magas epites palyan kb 1L pluszt jelent, szoval ha nem olyan helyen laksz ami miatt muszaj, akkor inkabb hanyagold.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Flashback #125805 üzenetére
Bocs, csak ezen fennakadtam egy kicsit, így leírva még sose láttam.
1,5 milláért csendes és megbízható autópályázós autót venni eléggé határeset. A listából leginkább az Accord lehet a tuti választás, csak bő fél-egy millával többért.Kollégámék tavaly vettek egy 2006-os Mondeot (2.0 TDCi), imádják. Egy régebbi Civichez képest nagyságrendileg halkabb és komfortosabb lehet. A kötelező DPF-DMF-turbó-CR-megmindenamidrága beszarás helyett csak egy beázásuk volt, mert tönkrement az egyik ablakemelő.
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #125988 üzenetére
Ne vedd magadra de erről mindig a TC-s "A lányok Qashqait vennének" című cikk jut eszembe.
Angliában szerelték össze azokat így ne várj japános minőséget. Az olajcserére háklis, nem véletlen, hogy a kezdetekben 30k km-es periódust a gyár hivatalosan is levette 20k-ra ami még minidig sok. Mivel közös körön van a turbó kenése a motoréval eléggé kritikus pontja ez a technikának. Én 10k vagy ha sokat jár pályán akkor max 15k után cserélném. Maga a turbó tartós amúgy ha az olajcsere nem volt elspórolva-elnyújtva nagyon. A rail befecskendezője nem különösebben háklis de az sem örökéletű nyilván, a bontott felújított olyan 80k/db áron megy. A kettős tömegű lendkerék anyagárban 160k körül megy (LUK) de ebben az árban a kuplung nincs benne se a szerelés. A vezérlés nem drága az megvan 20k-ból (SKF).
Amire érdemes odafigyelned, hogy olyan 200k km felett jellemzően előfordulhat a vezérműtengely görbülése, érdemes még az előtt cserélni, mielőtt a házát kikoptatná.Ehhez képest a Lancer-ben se rail befecskendező, se kettős tömegű, se turbó... Jóval kevesebb a rizikó faktor.
Szóval dízelt akkor vegyél ha van legalább 4-500k tartalékban és mondjuk nem vág földhöz ha fél éven belül pl bemattol 1-2 injektor rosszabb esetben 3-4 (160 / 320 k) meg kb 250k-ért kuplungot meg kettős tömegűt kell cserélned. És akkor a turbóhoz nem kellett nyúlni... És ugye nem az a kérdés, hogy letérdel-e vagy sem, hanem az hogy mikor. Mert egyik sem örökéletű.
Persze keveset eszik, nyomatékos stb. De a többletkarbantartási költséget akkor termeli csak ki ha kvázi újkorától nálad van. Már pedig 8-10 évesen ezek az alkatrészek nem az életciklusuk elején járnak...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
-
nagyúr
válasz Flashback #126106 üzenetére
Corolla csendes lehet, A civic-ben sport felszereltség és már minden ami kell van benne (tempomat is), cserébe 130-nál 3500-at forog ami nem vészes, de a focus 1.6 dízel halkabb. Az újabb lancer se rossz, és szerintem 2,5-ér lennie kéne benne már tempomatnak is.
Declare: Az A3/A4 is prémiumnak számít. Mondjuk nekem az A3 nem pálya, de A4-est már vezettem, és igencsak bejött.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz Flashback #126114 üzenetére
Én nem merném megvenni. A Ladának már volt pár visszatérési kísérlete de mind kudarcba fulladt. - Nem véletlenül-
Legjobb esetben is egy Dacia minőséget kapsz 1-2 generációval ezelőtti renault technikával. Ezen továbbhaladva, nézd meg mennyibe kerül most egy 5-10 éves megane.
Te pénzed, de szerintem el lehet okosabban is költeni.(#126117) Integrale
+1
Én már elengedtem a témát, mert nincs értelme beszélni róla, ha nem érzi hát nem érzi.(#126118) greyslay
Annyiért épkézláb A2-t nem kapsz. Ami volt az országban épkézláb már elvitték a németek.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
#16514048
törölt tag
válasz Flashback #127084 üzenetére
Nézzük, van kb. 600 db eladó E60-as, ebbôl 20-at találtam 2 milla alatt, tehát ennyiért a kínálat alsó 4 százalékából válogatsz. Szerinted milyen állapotú lehet?
Egy ilyen prémiumautónak alapból iszonyat drága a fenntartása egy Toyotához képest, ráadásul ez a generáció nem is a megbízhatóságáról híres. Az Aurist nem ismerem annyira, nem tudom milyen ezzel a motorral, de ebbôl ennyiért könnyebben találsz szebbet. Bár ahogy nézem, az igazán jók ezekbôl is jóval drágábban mennek.
Még valami: Csonti Car a legjobb ár, de az autóik állapota is ennek megfelelô. Én biztos nem venék tôlük semmit, hiába mondják sokan, hogy megbízhatóak.
-
-
válasz Flashback #127395 üzenetére
Sajnos nem tudom. Viszont 2 féle tulaj van ott. Az elő csak azért tart autót mert szükséges rossz. Ezeknek a kocsijai rozsdállanak, és nagyon lelakottak. A másik meg rendesen karbantartja, de jellemzően a drágább fajta lesz a piacon. Ott irgalmatlan árak vannak a géperejű járómű üzemeltetés kapcsán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Flashback #127404 üzenetére
Nem. Amikor opl Skból v Ausztriából vagy Németből veszel autót, aott ki kell váltani egy un vám rendszámot. Ezzel adott ideig (SK nál pl lehet akár 6-12 hónap is) lehet használni az autót. Idehaza azzal tudsz menni, mert kötni kell pl német nyelvterületen rá biztosítást is. Amikor itthon megvagy a regadó és vám megfizetésével, akkor kapsz rendszámot amit rátéve tudsz utána itthon közlekedni. Ha ügyesen csinálod, kb 1 nap elintézni a sok mászkálást, amíg az autódnak a vámudvarban kell maradni mert már le kell venni a külföldit de még nincs rajta magyar.
MOD
A forgalomba helyezés sajnos elég macerás itthon kelleni fog neked v fuvar vagy megoldás h a hivatalok között gyorsan haladj. Érdemes időpontokat foglalni előre ahol lehet. Ha van a kocsin EUs érvényes vizsga akkor nem kell külön műszakiztatni hanem honosítani kell azt a vizsgát. Az NKH nál majd telefonban mondanak olyat hogy kell várni 2 hetet, de a nepper szerint aki nekem intézte van 7k huf sürgősségi extra díj amit ha kicsenget az ember az első megüresedő helyre berakják. (Lehet ez csak neppernek van és törvénytelen nem tudom ) Én a neppernek adtam 20k forintot és mindent elintézett- a kocsit elvitte 1,5 napra.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-