-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz McSzaby #126401 üzenetére
Nekünk van egy kevesett futott 2005-ös 1,7 CDTI, nincs vele gond. Illetve haveréknak 2 1,4-es benzines is van. Az egyikben most kellett kormányművet cserélni, mert elment a szervó. Valahol csöpögött az olaj, nem tudták máshogy megoldani.
Ezen kívül én különösebb gondot nem hallottam róluk. Az 1,7-tel haladni is lehet, az 1,4-et én lomhának éreztem.Sokat keresgéltem tavaly nyáron a dízel kombikat belőle, elég vegyes volt a felhozatal, én végül nem is találtam magamnak megfelelőt.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #126405 üzenetére
Mivel 90%-ban ugyan az az auto, a cikkben viszont emlitik a modellfrissitest es a kilonbozo motorokat evjaratokat is.
Mondjuk az a resz, hogy szanalmas mellette egy Laguna vagy Almera nevetseges. Ujabb modell mind a kettonel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
adatfalo
senior tag
válasz yodamastah #126403 üzenetére
Észrevettem, hogy kevés van. Nézegetem az 1.6 CRDI -ket is, de azok ellenére, hogy egész jó dízeleknek számítanak (nincs kettőstömegű pl) egy benzines az évi max!! 15.000km-es futásomra jobb volna.
www.adatfalodesign.hu
-
Kornel
veterán
Ha lenne meg egy kis folos penzem...
[link] -
-
Dyingsoul
veterán
Sziasztok!
Korábban jártam másik topikban egy összetört Octavia okán. Most ott tartunk, hogy a héten elviszik és másik használt autó után nézelődünk.
Megkérdezhetem, hogy ti mit ajánlanátok 1m körüli árban (pluszminusz 1-2száz)? Ha esetleg tudtok még autós fórumot, ahol érdemes feltenni a kérdést, szívesen fogadok linket.
A szempontok:
-Családi autónak kell, 4 fő részére (átlagos testalkat, 165-175 cm vagyunk).
-Jó fogyasztás (leginkább vidéken lesz használva, normális vezetési stílusban, városi közlekedés is nyilván lesz vele, de Bp-hez képest vidéknek mondható Vásárosnamény-Kisvárda-Nyíregyháza és ritkán Debrecen és környékén, évente 1-2 szer talán BP de van olyan is hogy nem megyünk 2-3 évig arra mert semmi dolgunk ott).
-Legyen kényelmes.
-Csomagtér is viszonylag fontos.
-Legyen minél problémamentesebb.
-Benzines (1.6-os motorban gondolkozunk).Gondolkozunk azon, hogy ismét egy Octavia legyen (esetleg egy 2-es?). Én utánaolvasva inkább a Mazda 3 felé kacsintgatnék, a rozsdára pedig figyelni kell vételkor úgy olvastam.
A Mazda 3 ellen szól a kisebb csomagtér (olyat is olvastunk, hogy nem fér be a pótkerék vagy nincs helye a csomagtér alatt nem tudom, hogy igaz-e). Én mondtam a családnak, hogy gondolják át hányszor van olyan, hogy 4-en utazunk benne és a csomagtér is meg van pukkantva (enyhén szólva ritkán...). Az én véleményem az, hogy nagy csomagtérre mégis csak ritkán van szükség, plusz van utánfutónk, azt bármikor fel lehet pattintani. El is gondolkodtak rajta erősen. Bátyám szereti a nagy autókat is, Passat-ot is nézegetett, de véleményem szerint az már jóval drágább lenne plusz nagyobb kasztni, nagyobb motor kellene, gondolom többet is eszik... Minden esetre ő is vevő minden ötletre.
Évjáratokat is néztünk, leginkább ez a 2003-2004 körüliek azok amik úgy látjuk megfizethetőek ebben a kategóriában, de ez nem szempont, inkább a kutakodás eredménye. Simán lehet, hogy pár gyártó/típus elkerülte a figyelmünket ezért akár más javaslatokra is vevők vagyunk.
Egy szó, mint száz, mindenben van pro és kontra, egyelőre még csak gondolkozunk a lehetőségeken és nyitott szemmel járunk. Ötleteket/tanácsokat és véleményeket szívesen fogadunk!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
kpal
veterán
-
nagyúr
válasz bitpork #126411 üzenetére
Anno mikor még béjemvét kerestünk felhívtunk 2-tőt, mindkettőnél azonnal letette a fószer amint megtudta, hogy ungarisék vagyunk Mer ha mi adunk neki ejurót, az büdös... Azóta én nem kommunikálok ezekkel, csak a sörüket vagyok hajlandó meginni és a kocsijukba beülni!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Clain
tag
sziasztok
Mi a véleményetek az Alfa Romeo 159 1.8 benzines motorjáról ? volt már valakinek dolga vele? a sima MPI verzió
Nem igazán szeretnék dízelt venni ,se a turbós benzinest mert nem használnám ki , viszont úgy gondoltam egy sima benzines motornak nem lehet nagy hiba aránya
Más egyéb probléma forrás ? elektronika stb. ?köszi
-
Dare2Live
nagyúr
Hyundainál I30/IX20... elképzelhető, hogy az első kötelező (olaj+szürőcsere) ~65-70.000Ft?
Édesanya lazán kifizette volna, csak nem volt a márkaszervíznek kártyaolvasója, így meg elmaradt amikor meg mondta ledobtam a szíjat, mert
Toyotanal pl Yaris szervízdíjak:
Motorolaj (5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj
+ 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE*
19 800FtA legdrágább Toyotanak a Land Cruiseré pedig:
Motorolaj (5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj
+ 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE*
35 600 - 37 600 Ftdon't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
McSzaby
őstag
válasz bmwsan #126404 üzenetére
Köszönöm a hsz.-t, hasznos volt!
TDI nem érdekel, de ahogy láttam van 1.8T is belőlük. Az mennyire para, mert nekem nagyon bejön leírásra?!
Én csak jót olvastam róla és gondolom rendesen van benne "csúcsúcsúcsúúúú". Az a boost bemelegedett moci után reggelente jobban megküldené a napomat, mint valami ratyi kávé.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz McSzaby #126422 üzenetére
Nekem volt, a Subaru után a második kedvenc autóm volt. Imádtam, hogy 3000-től olyat tol hogy csak pöslogsz és közben a turbó ahogy fütyül... Az első autóm aminél nem azért kapcsoltam ki a rádót mert irritált a Boros, hanem mert hallani akartam a gép hangját.
Ezeket mondják tipikus hibának az 1,8T-nél: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre.
A miénkben 372k km volt mikor eladásra került, a kopókon kívül csak egy turbócsere volt meg egyszer eldurrant a vákuumcső ezen kívül csak a szokásos kopók.
mod:
Dare2Live: Márkaszerviznél ez nem olyan magas ár.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #126425 üzenetére
Ezt a futóműves dolgot sose értettem.
17-es fellákon gurulok nyáron, télen a gyárival. Mióta megvettem, azóta sem volt vele probléma, pedig ugye ezeken a fenomenális utakon járok én is.
-
-v-
addikt
válasz Kornel #126427 üzenetére
Bp-n se mindegy hol mozogsz, ha buda meg belváros ott nincs semmi baj, pesten vannak a nagy gondok
Na az olyan utakon tényleg nem lehet vigyázni a futóműre, ott szétmegy és ennyi, nincs mit tenni. Mindenhol máshol szerintem csak kis odafigyelés kell, megszokod kerülgetsz ezt azt, meg lassabban mész, figyelsz, ennyi. De van ahol nem lehet ... -
molnarpeter
nagyúr
válasz MunezXBK #126426 üzenetére
Nem ellenkezem, ezért is írtam feltételes módban. Egyszerűen összetettebb konstrukció, ami _ha_ javítandó, többe kerül rendberakni, mint az egyszerűbbet, vétel előtt nem árt tudni, akár a kettőstömegű vagy a turbo, amik szintén nem kell, hogy válóok legyenek, mert nem mindenképp vészes tétel rendbeszedni egy olyan hibát.
-
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #126437 üzenetére
Meg igazából elsőkerekes nem is tud akkorát .. egyszerűen ami van ahhoz elég nyúlmókus meg lóerő, azt már nem tudja átvinni az útra..egy ilyet állóból hiába padlózol le, eleve rá se küldi a teljes kakaót alsóbb fokozatokban mert minek, így is elkapirgál. Valami hátul hajtós 30d 35d bimmer, na annak kell egy padlót nyomni nulláról, ott leér az aszfaltra a nyomaték, ott van pislogás vagy összkerekesnél.
-
Dani_kp
őstag
válasz footy #126393 üzenetére
Persze, hogy az állapot a döntő, de alig egy marék ilyen normális gép van eladó. Ha beltér kicsit lepukkantabb nem volt, olyan gond, mert az könnyebb helyre hozni, mint ha rohadna az egész.
Hiába van "szerelem", racionálisan fogok/fogunk úgy is autót venni, de egyszer egy 2. gépnek szívesen vennék ezek közül egyet. Még igazi klasszikus autó formája van ízléses és elegáns, '95-el bezárólag jönnek csak be, amik utána vannak egy sem kellene.
#126395 ADAM1337: ezzel tisztában vagyok, hogy prémium kategória, de az alkatrészek vagy a munkadíj a jelentősen több, mondjuk egy b vectra, skoda octi, b5 vagy 5.5 passathoz képest?
2,5i az ajánlottabb? Nem versenyre kell, de csak még drifre sem . Csak szépen nyugodtan lenne neki tologatva, a kresz szabályait betartva .
https://ingatlan.com/33821564
-
-
bmwsan
senior tag
válasz McSzaby #126439 üzenetére
Egy idoben én is E46-os szerettem volna, 320 alatt nem igazán jók.
A normálisabbak fl elott 1-2-1,3-tól kezdodnek + 150 az elsoszervíz, fl után 1,5 fölött.
A legjobb választás vagy az 1.8T vagy az 1.9 TDI (AFN). Az AFN-ek jól bírják a tuningot is, alkatzrész van hozzá olcsón. Illetve ilyen idos autókban a 300 Ezer fölött van a km biztosan. Talán a dízel ilyen szempontból jobb.
De Qru 1.8T-je is jól bírta. -
ADAM1337
nagyúr
válasz Dani_kp #126440 üzenetére
Persze, hogy több mint az említett modelleknél.
Dé Dé Garage-nál tudsz érdeklődni, ha bp és környékén vagy, ők eléggé értenek hozzá.
Csak akkor menj bele, ha van fél millád mellé egyből futóművet átnézetni és megcsinálni, lámpa test kb az összesnél javítós párásodik használtaknál.Én egy 523i-t hajtok, van benne erő de ha lehet 525i vagy 530i a 30i-vel kevesebb a gond, dizli ezekből már eléggé igényes, ismerősöm 1 millát pumpált bele az 525d-jébe az újabb 2003-4 es, minden baja lett a motornak pedig szerelővel nézték át, az se garancia.
[ Szerkesztve ]