-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Már jó pár éve kaphatóak a Bluetooth-os OBD olvasók (pl.: ELM327). Eddig még nem mertem vásárolni, de most úgy néz ki eljött az idő. Visszatérő EGR szelep eltömődés (vagy más), check engine visszajelzőlámpa megfejtésére lenne szükséges. Elvileg Torque app program bizonyos verzióival Fault code is törölhető (bár ez nem létfontosságú). Mennyire megbízhatóak, illetve milyet érdemes keresni, vásárolni?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #124753 üzenetére
Ezekkel a Bluetooth-os cuccokkal nem sokra mész, a teljes hibát nem tudod kiolvasni velük. Típusspecifikus eszközt kell venni, pl VW-hez VCDS-t.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #124753 üzenetére
Megbízhatónak megbízható. Évek alatt egy hibakódom volt, azt jól csinálta.
Kp, csomóan használunk tfsit komolyabb gond nélkül. Van pár apró probléma, de melyiknél nem?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #124755 üzenetére
Főleg a Suzihoz kellene, ugye ritkán, keveset van használva (12 éves 95k km-rel) és kb. évente hibát ír, ezt ellenőrizném, mert szervizben nem igazán világosítottak fel róla hogy pontosan mi is a hibakód, stb., csak hogy EGR szelep, és "...hajccsa meg rendesen..."
#124754 footy: Már megközelítőleg a célhoz vezet, az is elég lesz. Sajnos típusspecifikus eszközt nem áll módomban venni, mert Suzuki (WagonR+, Vitara), Vw (Jetta, Bora) és Renault (Megane II) van a családban, így költséges lenne annyi eszközt vennem, tekintve hogy WagonR+ bizonyos időn belül lecserélésre, vagy sokadik autó helyére kerülne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #124753 üzenetére
iobd2-t vettem, az univerzálisat, (igaz nem is 5$-os ebay-es cumó). BT-os simán a telefonról tudod nézni/törölni.
Eddig ezekkel próbáltam:
Ford Focus mk1
Volvo S60 mk1
Subaru Impreza mk3
Audi A4 B6
Lexus IS250 mk2
Honda Jazz mk1
Honda Jazz mk2#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #124753 üzenetére
Milyen motor van a Wagon R-ben? Úgy tudom, hogy ezek az OBD-s cuccok csak az M13A-val hajlandóak kommunikálni. Apumnak is ilyen motoros Wagon R-je van, egyszer egy körfolgalom bejáratánál véltelenül nagyobb sebességben hagyta, és amikor szabad lett az út, lefullasztotta. Gyorsan újraindított és ment, de kapott egy csekkendzsint. Itthon megnéztem Torque-kal és egy ilyen olcsó ebay-es kütyüvel, főtengely jeladó pillanatnyi kimaradás, kitöröltem gond nélkül, és nem jött vissza azóta sem. Más hibakód nem volt még soha (12 év, 84k km).
szerk.: Ha fogyasztási adatokra is kíváncsi lennél, akkor DashCommander. A Torque-kal ez nem megy valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz runner 125 #124713 üzenetére
Az Index Volvo topikjában.
Valószínűleg létezik, csak már nem D5, hanem 2.4D néven. -
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #124761 üzenetére
Az a kábel valszeg még a régebbi szabványhoz való volt, ezek a BT-os olvasók szerintem nem lennének jók.
Ebből indultam ki:
"A tapasztalat szerint OBD2 protokoll-lal csak ignis motorral szerelt Wagon R-ek hajlandóak kommunikálni." - forrás[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Városba keresnék anyámnak egy futkározós autót, ami olcsón fenntarthatót.
Citroen C2-re gondoltam 1,4hdi-vel, elv a célnak megfelelne más ebben a kategóriában ?
800-1M ig. -
w333
félisten
válasz ADAM1337 #124763 üzenetére
VW Lupo 3L
(#124764) alázógyík
Nem értem mi a baj ezzel ... kicsit néha úgy érzem hogy túlzásokba esnek egyesek és nem ajánlanak városban Dieselt, nagyon sok ismerősöm van akinek Diesel autója van és 99% városban használják, soha semmi baj nem volt egyikkel sem, városban is vannak szép hosszú távok ha kifogja az ember végig a zöldet és a körút sem 1-2 km -s !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
ADAM1337
nagyúr
Jó azért szervó legyen benne, és klíma.
Nagy ritkán lenne pályázás, de ez annyira minimális, szóval motorikusan ez alá persze nem mennék.
Esetleg ha kategórián belül van 5 ajtós az előny lehet, de kompaktnak kell, hogy legyen.
Azért dizliben gondolkodtam, mert azt könnyebb lenne neki vezetnie, rég vezetett az az igazság.
És újra tanuló autónak lehet nem az én e39-em 2,5L benyását kéne alá rakni, hogy legyilkolja a kuplungot. -
nagyúr
válasz ADAM1337 #124763 üzenetére
Mk1 yaris? 1.0 vagy 1.3 benzinnel, mindketto jo motor, keveset eszik, klima, szervo van, legzsak is. Csajos, kicsi, konnyu vele parkolni, megbizhato.
Van 5 ajtos is. A dizel se rossz belole, nagyon keveset eszik, akar 3.5-4L is hozhato vele megfelelo korulmenyek kozott.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
Köszi a tippeket,
A Corsa D mondjuk eléggé pofás darab, és csomagtartóba jóval nagyobb mint a Yaris.
Bővült akkor a lista amit benyújtok neki, bár az eredeti C2-hőz képest azért a corsa d már nagyobb, de hátha bejövős lesz, ez a motornak vannak nyűgjei ?
Fiatot nem szívesen ajánlanék. -
-
-
Declare
őstag
Attol függ mit jelent a "varos" es milyen idös dizelröl beszelünk.
Ha 2-3 km jarkalnak vele, meg egy evben 1x nyaralni akkor a dizel jo esellyel rafizetses lesz, mert ahogy irtak is, nehezebben melegszik be (es ugye amig hideg többet fogyaszt), ha modernebb dizel, akkor az EGR el fog koszolodni, a turboval, DPF el együtt. Egy dizel arra valo, hogy sokat menjen egyhuzamban es az elönye is akkor jön ki.
Nekem amikor csak helyben forgolodom vele varosban, kis tavokon hidegen, egekben a fogyasztas, arrol nem is beszelve, hogy 100km-enkent kb regeneral a dpf, amikor annyit fogyaszt, mint egy busz, amig nem vegez....es ugye vegezni se tud, ezert mindig kezdi elöröl.
Miutan megyek vele egy hoszabb etapot palyan, az egesz kocsi hangja, motor jarasa, minden megvaltozik, ahhoz kepest, amilyen lett, a sok helyi forgolodas utan.
Szvsz csak akkor erdemes dizelt venni, ha rendszeresen van hasznalva hoszabb utakon is, plane autopalyan...ott verhetetlen a dizel.
jah es ugye ha keves km van benne, nem fogja kiautozni az esetleges dizel költsegeket sem az ember
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz !Overdose! #124776 üzenetére
Ha jol remlik xenonos, es azzal van valami bibi.
-
nagyúr
válasz !Overdose! #124780 üzenetére
Nagybatyameknak volt, markaszerviz 3x csereltetett veluk izzot potyara, hetente kiegett...
-
nagyúr
2 kinézett Focus is elment az orrom elől. Kezdek ideges és csalódott lenni (egyszerre)... Nem akarják a csillagok, hogy lecséljem a kis ribi civic-et
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
SDI-knek a váltója tud elmenni, meg kell nézni, volt-e javítva az elszakadni hajlamos szegecs, aztán olajat cserélni benne 100k km-enként (68 lóerősre biztosan igaz, a 64-esnél nem tudom pontosan). Amúgy részemről +1, nincs turbo, nincs kettőstömegű, a rövid fokozatok miatt még nem forgalmi akadály.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #124789 üzenetére
Jónak mondod.
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #124791 üzenetére
Már megszoktam
Nekem az volt a jel, hogy rendeltem karácsonykor ebayről egy fasza hondás kulcstartót és nem jött meg, plusz a beleszerelt médiafejegység baszik működni a telefonommal. Nekem ezek már a korábban unásig emlegetett "problémáimmal" egyetemben elegek ahhoz, hogy lecseréljem a kisasszonyt, de ragaszkodóbb, mint egy pióca.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #124792 üzenetére
nekem 2 hét alatt 3 érdeklődő volt a skodámra. Egy jel, meg kell tartani. Kirándulni ugyanúgy elviszi a családot, és legalább jobb szállásokra megyünk, mert nem visszük a blökit magunkkal. Nomeg addigis élvezem, hogy szeret menni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
rwin5
őstag
válasz ADAM1337 #124794 üzenetére
Sziasztok, erről az autóról valami rövidebb vélemény? [14ezerkm]
-
válasz rwin5 #124795 üzenetére
Érdekesek ezek a hirdetések....tudom nem minden esetben a külsőség fogja meghatározni, hogy milyen is az autó/gazdája, de azért nagy részben befolyásol (engem biztosan).
Azért, ha felrak eladásra egy tip-top, szipi-szupi 14k km-ert futott autót, akkor vehetné a fáradtságot, hogy normális körülmények között, fényképezőgéppel csinál normális képeket az autóról, legalább 12db, HD felbontásút.
Így a hirdetés alapján, ami gyorsan leszűrhető, hogy egy vicc az egész (persze lehet nem így van, én az ilyeneket skippelem).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
válasz tboy93 #124779 üzenetére
1. Corsa D-hez nem volt gyári xenon.
2. Ha egy autóban folyton kiég az izzó, akkor általában a feszültségszabályozó szar, nem a lámpatestet kell cserélni.
3. Apámnak most volt 7 éves a dízel Corsa D-je, hogy ő nem tankolt bele prémiumot, arra ide a bökőt. A legpuruttyább Lukoil gázolajat tankolja, főleg városban, 1-2 kilométeres távokon használja, időnként lemegy a Balatonra (2x50 km), meg nyaralni. Csak olajat (évente/10 ezrenként) és szűrőket cserél, márkaszervizben.[ Módosította: Qru ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Hobby elektronika
- Politika
- Napelem
- HBO Max & OD topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...