Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz DUB Inc. #150802 üzenetére
Nekem volt. Úgy érzem, arra gondolsz,hogy kisebb a drop,mint egy kompaktnál.. ezt ne országúti kormányként nézd, arra van inkább kitalálva, hogy állandóan a dropban fogod, én mondjuk azért váltam meg tőle, mert túl széles volt a 46 centis (alul 56....) , és kicsit azért is, mert országútisabbat szerettem volna.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
HollyBoni
veterán
válasz DUB Inc. #146102 üzenetére
Én mindig azt mondom hogy ami max befér a vázba. Terepen jobban fogsz neki örülni mint amennyivel rosszabb aszfalton, ha egyáltalán rosszabb, mert ugye már egy ideje az a felfogás hogy a szélesebb gumi nem feltétlen lassabb. Főleg a fantasztikus minőségű magyar utakon.
A legtöbb gravel külsőt a 35-45mm tartományban fogod találni. Vannak kivételek, de ez a trend. Szvsz 38mm minimum, de tényleg inkább ami max befér. Persze ez felhasználástól is függ. Gravel bicóm van, de legalábbis amerre én tekerek hosszú, sima és jó minőségű, karbantartott sóder utakkal még alig találkoztam, mint amiket látsz az amcsi videókban. Ami van az jó sz*r aszfalt, néha rövidke sóderes utak, jó sok szántóföld melletti földút illetve kis hegyek, ahova sokszor inkább már XC monti lenne a kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
planbmokus
senior tag
válasz DUB Inc. #145726 üzenetére
Olcsóbb Gravelek közül: Ocatne One Gridd, PlanetX London Road és Full Monty, Merida Silex, Kellys Soot és a Canyon Grail Al gépek között érdemes nézelődni. Esetleg akciós Cannondale Topstone, Specialized Diverge.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
jjeahh
nagyúr
válasz DUB Inc. #145726 üzenetére
Gravelek közül talán a Silex az egyetlen, ami nekem ingyen sem kéne . A Soot az már tetszik, főleg az 50-70-esek. Esetleg GT, Marin, Scott? Tudtommal nekük is vannak egész kívánatos graveljeik megfizethető áron.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cdl
senior tag
válasz DUB Inc. #120031 üzenetére
Én a gyári számát lekérdeztem a Wiliernél, onnan tudom, hogy 2012-es olasz eladás az enyém.
A hírdetett Pinarellónál is meg lehet ezt tenni szerintem.
Biztos épített, már 2014-től 6800.as Ultegra van a piacon.
De ettől még lehet jó.
Lánc, fogaskerekek azért cserések lehetnek, erre számolni kell.
Amúgy zsákbamacska, mint minden használt vétel. Sok sikert hozzá. -
gabro0
őstag
válasz DUB Inc. #120011 üzenetére
Ismert embertől vagy bolttól kell venni, van pár. A Pinarellokat szívesen hamisítják, jobban, mint a többi márkát. Én sem mondom, hogy a fent linkelt az, de óvatosan kell hozzáállni.
Nekem jó tapasztalatom van, ismerős ismerősétől vettem egy karbon vázat, nincs baj vele, mint az új, pedig van vagy 7 éves.[ Szerkesztve ]
-
pittlaren
csendes tag
válasz DUB Inc. #120015 üzenetére
Indokolt az elővigyázatosság, mert kelendőek a hamisítványok is. (természetesen nem állítom, hogy ez a konkrét paripa az)
Megkönnyítheted a dolgod, ha kérsz egy fotót a sorozatszámról, és azt a gyártó oldalán leellenőrzöd.
Az mindenesetre biztató, hogy a hirdetésben 5 év gari szerepel, lévén alapból a gari 2 év, és a vásárlástól számított 10 napon belül a gyártói oldalon regisztrálva kaphatsz további 3-at.
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #120011 üzenetére
Nagyon megbízható formának kell lenni ehhez az eladónak (ideális esetben ismerős, családtag, vagy te magad ), és fontos, hogy az első tulaja legyen a bringának. Egyáltalán nem biztos, hogy kiszúrnád a sérülést, javítást.
Én pl. poénból a Specialized karbon villám lábait megpróbáltam összeszorítani, hogy megnézzük, mennyire bírja. Volt recsegés, ropogás, de bírta eléggé. Nem látszik rajta sérülés, mégsem adnám el jó szívvel senkinek. Amúgy egy rohadtul labilis darab volt, alura cseréltem.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
emiki6
veterán
válasz DUB Inc. #119153 üzenetére
Nekem is döntve van, mert különben nyomódnak középen a szöveteim és nem az ülőcsontjaim környékén van a terhelés, ha csak nem forgatom nagyon hátra a medencém, de attól tartok az hosszú távon porckorongsérvhez vezetne.
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DUB Inc. #116674 üzenetére
Igen,vastagon benne van ebben az a tény,hogy valamelyik fél,bringás,vagy autós minél kevésbé jártas a másik járművel való közlekedésben,annál hangosabb,harciasabb a közúton.Egy rendszeresen kerékpározó autós,vagy rendszeresen autózó kerékpáros sosem üvölti le a másik fejét.Én mikor nem kerékpározok gyakran vezetek,és megmondom őszintén,hogy kivétel nélkül jó érzéssel tölt el ha kerékpárost látok az úton.Megfigyelem arcát,hogyan teker,milyen vas van alatta stb.,még ha az egy öreg bácsi,vagy néni is egy tanyabájkkal.Autóval soxor elsőbbséget adok akkor is ha nem muszáj,és kerékpáron szinte mindig megköszönöm a kötelező elsőbbségadást.A közlekedési kultúrán szerintem csak így lehet változtatni,és nem erőből,tiltásokkal,büntetésekkel,üvöltözéssel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz DUB Inc. #116671 üzenetére
+1 Fogadhatnánk kedvesebben akármilyen "idegen" téved ide,kerülve a személyeskedést és megpróbálva kizárólag érvekkel hadakozni.Ez az acsarkodás nem vezet semmi jóra,sőt adott esetben akár életekbe is kerülhet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
válasz DUB Inc. #116479 üzenetére
Igazából az lenne a jó, ha hosszú távra ~5 centivel közelebb-magasabban lenne a kormány, de a fene emeli fel-le állandóan. Meg ha a túrán jön a lejtő, akkor oda az előredőlős pozíció a jó. Plusz kormányt meg nem teszek fel.
Szarv van az enyémen is, de az nem hozza közelebb.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
bringasisti
őstag
válasz DUB Inc. #115103 üzenetére
Elmentünk a sógorral fiatal gyerekek voltunk kiásni a telken a kégli alapját . Gondoltuk megmutatjuk a helyi paraszgyerekeknek hogy tudunk mi Pesti srácok dolgozni. Ilyen idő volt. A sógor dobott egy hátast és úgy rángatózott hogy ketten alig tudtuk úgy összehajtani hogy a kocsiba hátra beférjen. Tapolcán az orvos ránézett és rögtön mondta hogy magnézium
BENEFON DELTA--------N8
-
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #114906 üzenetére
Ha a téma kapcsán mindösszesen ennyi mondanivalód akad, akkor ennyi erővel a fehér zászlót is meglengethetted volna. Erőltesd már meg magad kicsit! Ráadásul a topikgazda is szólt már egyszer, hogy ne személyeskedjünk. Én elmondtam az érveim, Redneck pedig a sajátját. A többiek eddig a hülyézésen kívül nem igazán tudtak hozzáadni a témához. De nem is kell ám, ha nincs mit, úgysem fog semmi megváltozni. Kötelezővé meg pláne nem válik a sisakhasználat, főleg, míg nem az hiánya az elsődleges forrása a nagyobb sérüléseknek. Egyesek ezentúl is hordják, aki meg nem, az is ugyanúgy ellesz, mint eddig is. Bár a lámpahasználat mellett lenne ennyi energiátok. Én attól még a jogsi lehetőségét is elvenném pl., akinél nincs egy nyavadt villogó.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
smkb
őstag
válasz DUB Inc. #114641 üzenetére
Teljesen rendben van. A Marin nem a vacak márkák közé tartozik egyébként sem. Az összeszerelés meg márkákon belül is példány és típus függő, hogy épp hol készül, indonzia, taiwna, kelet európa... meg az sem mindegy, hogy a indonéz vagy taiwani gyártósoron épp ki rakja össze. Volt nekem hiperszuper robotizált gyárban készülő merida csúcs aluvázam támvillája gyárilag félrehegesztve...
-
cozmo
őstag
válasz DUB Inc. #114329 üzenetére
Ne emlegesd, mert megjelenik! Vagy ha úgy jobban tettszik.
Ne fesd az ördögöt a falra! Mert a házmester megrugdos.(#114330) jjeahh: Ajándékba én is szinte bármilyen gumit elfogadok. Viccelsz? Erről jut egyembe...
Hogy hal meg, illetve születik egy bringaversenyző?
Kilyukad a gumi(#114334) trialboj: Bringás gatya alá nem kell alsógatyát húzni! Azért nem szeretnék így járni.
(#114349) Zola007: Rendelhetsz onnét bármit de színhűséget ne várj tőlük. Rendelsz feketét és bugyirózsaszínt küldenek. Na akkor ne lepődj meg
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
Runner_fxr
Ármester
válasz DUB Inc. #113501 üzenetére
Pont most láttam egy posztot a facebook bringás csoportban. Egy fémpálca leesett egy teherautóról, berepült a küllők közé, karbon villa reccs, fejjel aszfalt, sisak kettétört. De akik nem hordanak sisakot mert minek, nyilván olyan pro-k, hogy ezt is megoldották volna. El kéne gondolkodni, egyszer lesz baj, utána késő bánat.
-
gergo5991
őstag
válasz DUB Inc. #113499 üzenetére
én mióta vettem bicajos nadrágot meg felsőt, azóta másban nem tudok bicajozni. a nadrágban az a jó hogyha rám is tapad, de ha mozgok akkor csuszkál benne a combom stb.. szóval nem horzsolja ki. Sima pamut rövidnadrágban elég beizzadni és jóhogynem véresre surolja ki a nadrág a combom belső oldalát, meg az a szar mikor a pamut nadrág az izzadságtól rádragad és abban nem csuszkál az ember bőre na az a szar. Trikónál dettó bele izzadsz a pamut trikóba és nehogy isten le tudd venni magadról, ja meg full vizes marad és jéghideg levegő csap meg minden árnyékos helyen. A fölső mezt nem hordom mindig, mert ha éppen ki van mosva akkor ilyen streccses dryfit féle lidl-ös sport trikót veszek fel az is hozza ugyan azt kb mint a mez. Eleinte én is féltem hogy lebuziznak stb de mióta megtudtam mennyire kényelmes azóta leszarom mindenki véleményét. Most egyedül már csak az zavar hogy fogytam egy picit, vagy a sok bedurranástól, de megnyult picit a nadrágom és most az zavar hogy nem olyan feszes
ui: ezek a sportruházatok ha dombon felfele meg is izzadsz lefele jövet simán kiszárad rajtad és nem fázol
Cube blackline cuccom van amúgy, elégedett vagyok vele, ja volt hogy esésnél a nadrágnak semmi baja nem lett alatta meg totál le lett horzsolva a combom, szóval eléggé strapabiró cuccok ezek
[ Szerkesztve ]
-
J.C.G.
aktív tag
válasz DUB Inc. #113476 üzenetére
Jáájjj.. maga a szerkó férfiatlan számomra. Nem azt írtam, hogy mindenki khmm aki felveszi. Érteni?
Túl lett tolva ez az öltözködés itt nagyon, ezért kifejtettem a saját véleményem erről a ruházatról. Aki hordja, hordja, aki meg nem akarja azt nem kell győzködni. El kell fogadni az ő álláspontját is. Peace. -
J.C.G.
aktív tag
válasz DUB Inc. #113464 üzenetére
& Hasaggymeg
Majd Max, ha tényleg nem lesz mit felvennem. Én jelengeg pénzt nem vagyok hajlandó kiadni érte. Ráadásul kényelmetlen számomra a sztreccses anyag. Zoknit is olyat hordok ami nem gumis. Alig várom hogy levehessem magamról a ruhákat. Nem szeretem ha valami a bőrömhöz feszül, inget is csak azért hordok, mert melóhelyen kötelező.
60 km nekem bőven elég. Igen kész volt a seggem is utána, de lecseréltem a nyerget és a merev vázas kerékpárt is azóta. Szerencsére nem Bp-i vagyok így nem kell a kocsik között tekernem. Ha tehetem földutakon járok, Dunapart, szorgalmi utak, rét, erdő stb. Maradok a túra ruhák mellett. Kényelmesek, szellősek és ez a stílus jön be. Mindenki olyat hordjon ami számára kényelmes és esztétikus. -
trialboj
őstag
válasz DUB Inc. #113464 üzenetére
azt mondod hogy betétes nadrág nélkül esélytelen hogy megszokjam a 60+kmes túrákat? Hazafele már eléggé fájdalmas az út, főleg aszfalton, mert ott nincs mókázás a sülyponttal. De azt hittem hogy csak idő kérdése és megszokom ezt is, ahogy az elején a 40hez is hozzászoktam.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz DUB Inc. #113262 üzenetére
Pedig nem rossz, ez a harmadik sisakom és az előzőekhez képest ég és föld, nemrég itt is írtam volt, hogy 15km/h-nál már örvénylik benne a levegő, szal tök jól szellőzik. Inkább az a gond szerintem, hogy nagyon nem bírom a meleget, a 25 fok fölötti hőmérséklet, ha mozgok is, számomra már kínos, ilyenkor a lehető legkevesebb-legvékonyabb ruházatot viselem el, de azt is nehezen . És tegnap 30+ fok volt, ráadásul 25km alatt 900m-t másztunk, szal gondolom nem kell tovább magyaráznom. A hajam 12mm
(#113264) Runner_fxr: A haveromnak minden bringázáskor legalább 1x szüksége van sisakra. Eddig minden terepezésen esett minimum egyet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#16729600
törölt tag
-
L4D1K
őstag
válasz DUB Inc. #112593 üzenetére
Pont annyiba került kint most egy Speeder, a telo igen, az szar suntour, teszi a dolgát de semmi extra. De az XT szett, deore agyak nem épp gagyik. Sajnos ugyanezt a minőséget most biztos nem kapom meg 300e alatt.
Többieknek. Tapasztalt bringás vagyok, megyek én mindenhol ahol lehet és amilyen gyorsan csak lehet. Na még megálmodom. Az a gond, h baromira tetszenek ezek a meridak.
# ANTAL Tuning #
-
jjeahh
nagyúr
válasz DUB Inc. #112593 üzenetére
Gondolom ízlés, igény, megszokás kérdése is, de városba én sem vennék olcsó telós gépet az tuti . Sőt, szerintem terepen is ellennék mondjuk egy ilyennel . Az elődje nemrég féláron ment és a haverom pont ennyiért akar a fiának montit venni, hogy legyen amivel velünk túrázgasson a gyerek. Hiába mutogattam neki ezt a Marint, neki nem tetszett, mert vékonyak a csövek a vázon, meg fél a rendeléstől, meg ami a legfontosabb, nincs teló rajta. Ezért valszeg egy ilyent fog venni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tacto
aktív tag
válasz DUB Inc. #112383 üzenetére
Ennek jegyeben utolso megjegyzesem a szappanopera huszadik evadahoz.
Ma setback-es csovel mentem fel a Kahlenbergre reggel, marad is, mert mind kiallaskor, meg foleg lefele, nagyon tetszik.Ez, megegyszer, elhatarozas kerdese, marmint a megszokas. Centis valtozasokat egy nem versenyoriantalt bringan, egy nem versenyorientelt amator boven be tud loni szerintem, ha egyaltalan erdekli ez az egesz. A tura megint mas kerdes, foleg egy parezres
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz DUB Inc. #112418 üzenetére
Nem szoktam bemelegíteni (ha esetleg a kicsit lazább tekerés az elején nem számít annak), de nem is fú de nagy tempóról van ám szó, meg nem nagy táv (16km táv, 18.4-es átlag - egyetlen mentő tényező, hogy mtb, terep gurmikkal - ja meg azért kb a fele emelkedő). Másnak sztem ennyi a bemelegítés. Gyógytornász is kérdezte ezt a bemelegítést, mikor mondtam neki, hogy munkába tekerés után néha befeszül kicsit a combom hátul, lépni is csak darabosan tudok - de mondtam neki, hogy hát ne vicceljünk már, hát 4km a meló, és nem versenytempóban tekerek, kb csak a nagymamák nem előznek meg - mi lesz a következő, a boltba gurulás előtt is be kell melegíteni?
Mindenki: ti szoktatok bemelegíteni amúgy? Minden tekerés előtt? Milyen gyakorlatokkal?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz DUB Inc. #112311 üzenetére
Eddig nem ismertem a márkát, de a weboldaluk alapján nem tűnik rossznak, carbon montitól a pluszos fully-ig mindent csinálnak.
6030D: Kösz, ezt a cikket még nem láttam, átolvasom .
Hasaggymeg: Ez komoly? . Sokat tényleg nem szoktam ölelkezni, csajokkal meg szigorúan tubeless gumival "érintkezek"
Cipő: esős időkre, őszre vegyél egy goretex betétest. Mondjuk ha fentről a bokádnál folyik bele a víz az sem sokat ér, de vizes, sáros, havas időben nem ázik be.Más: Közben tekertem egy 20km kört enyhe záporban, szerencsém volt, mert ahogy hazaértem rögtön brutál vihar lett. Mai tapasztalat, ugy-e kicseréltem a hátsó kivágott Smart Sam-et a régi Rapid Rob-omra... hát basszus, a vizes legelőkön féltem 20km/h fölött ereszkedni . Elöl a Smart Sam hozzá képest nagyon harap, absz nem akar megcsúszni, de a Rapid Rob hátul úgy viselkedett, mintha jégen mentem volna . A Nobby Nic aszfalton mennyire vállalható? Ha hangos az nem zavar, viszont nem szeretném, ha a földbe gyökereznék vele. Nagyon hajlok arra, hogy hátra is azt veszek majd, ha kopik még picit a Rapid Rob, mert terepen szeretek 30-40 fölött csapatni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz DUB Inc. #112252 üzenetére
bezzeg gyerekkoromban, nekem sajna sosem volt bmx-em, de uncsitesóknak csont műanyag nyereg volt rajta, azóta is csodálkozással vegyes értetlenséggel tölt el!
+1 arra, hogy új nyeregnek, pláne ha minden más is új, adni kell párszáz km-t..
különben úgyis az lesz, hogy hamarosan az sem jó..
Az alakja nagyon nem mindegy, nem csak a párnázottsága. Mondjuk máig nem értem, hogy barátom puha plüss Kelly's nyereggel tolta végig a Balcsi-kört minden gond nélkül..de ő ufó.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz DUB Inc. #112045 üzenetére
van az a fajta gumis markolat,ami szerintem önmagától is megragacsosodik az évek alatt. én (kivéve ha gyerekkel csak a játszótérig gurulunk) mindig használok kesztyűt, mert izzadtan már csúszna, szivacsmarkolaton nem kéne, de azt meg annyira nem szeretem (és nem is bizonyult tartósnak)
más:
régi bicó,új szín, bár néhány alkatrész is cserélődött (fékek, meg átköltözött a kerékszett a másikból)
a hajtás oldalon kevés érdekes van, csak egy 30-as tányér, meg 18 fog hátul[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gabro0
őstag
válasz DUB Inc. #111900 üzenetére
Én épp le akarom tenni teljesen a kormányt az orszátútimon. Most 1cm hézagoló van ott. Olvastam nem szerencsés karbonkormánynál, ha a stucni nem ott fogja a kormánycsövet, ahol a merevítő van. Valaki tapasztalt/hallott már ebből eredő problémát?
Nem emlékszem pontosan hol is van a merevítő, szerszámom meg nincs szétszedni
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
nagyúr
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz DUB Inc. #111812 üzenetére
Elég érdekes, outiknál az M-esek ilyen 540-550 mm-es TT-vel rendelkeznek. Mondjuk ez gravel gép, lehet rövidebb stucnival variálnak rajta. A stack/reach mondjuk 1,562 az M-es méretnél ami nem éppen agresszív, hasalós érték.
Nekem ez a Merida Silexek olyan furák.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Acef
addikt
válasz DUB Inc. #111527 üzenetére
mondjuk tolnál egy nap 100 kilométert egy Csepellel, majd egy középkategóriás komolyabb márkával
Azért a Csepel embléma-márkanév nem azt jelenti, hogy az a bringa biztosan vacak, kényelmetlen, lomha ...
Azért egy tescos, vagy más gagyi bringa és egy csepel között van némi különbség, sőt még a csepel márkán belül is nagy a "szórás
Az én csepelem kb 100e ft-ban van, és ilyenek vannak rajta, hogy gp4000sII, BB Vanguard nyereg, Sram 850 sor, 870 lánc, Claris váltás, ...
Azért ezek nem a full belépő alkatrészek, kiegészítők.
Jó néhány drágább/márkás bringát lehet kapni ennél szarabb kiegészítőkkel, alkatrészekkel.Az egészet azért írtam, hogy ne általánosítsunk már, nem biztos, hogy minden rossz ami nem a felkapott márkák közül valn, és nem minden felkapott márka jó, sőt! Merida, Cube, Trek, ... közül is van sok, ami a fentinél szarabb alkatrészekkel van.
Vagy pl. márkás, nívós, drága, de nemtőrődöm a tulaj, vagy csak balfasz és nem tudja/akarja karbantartani, beállítani, az hiába márkás, bizony szarabb lesz azzal tekerni mint az én csepelemmel. BÉKE
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz DUB Inc. #110892 üzenetére
(#110932) Hasaggymeg
Üdv nektek.
Nem nagy a váz 21-es ( L ) viszont a nyereg dőlés szögén nem lehet állítani csak előre-hátra. Jobban megnézve ( vízmértékkel is alátámasztva ) a kormány magasabban van mint a nyereg de mégis nagyon a csuklóimon van a testsúly.
Ilyenkor előre vagy hátra állítsam a nyerget? Van értelme ezek után emelni a kormányon?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #110974 üzenetére
Ezért fogalmaztam úgy, hogy aki "ki is használja". Tekerés, és sebesség: erre a kettőre nyilván jó az országúti, nekem viszont nem csak ezekről szól a bringázás.
Mezga Aladár: 48/11, pödörni kellett rendesen, de normál közlekedésre ez egy jó arány, az 50 km/h kényelmes még vele, a síkon utazó 35-höz hátul már felváltottam. Minden új hajtókaromon ez volt az első, hogy megkapta a 48-as nagytányért, és lekerült a kicsi.
Mondjuk én az edző országútisokat is rendszeresen előzgettem MTB-vel. Vicces látni, ha ettől megpipul ősznobságuk.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #110968 üzenetére
Megfelelő gép a megfelelő környezethez. Az országúti a középkategória felett nem ad semmit. 1-2 km/h-val gyorsabban suhansz a sima úton, picit kényelmesebb a karbon miatt, és ennyi. Az MTB-nél meg ott kezdődik az élet... Persze, nem akar ez vallásháború lenni, de ég és föld a kettő a lehetőségeket tekintve. Aki ült már jó MTB-n (hangsúlyozom, nem a belépő 160 ezres kategórián), és akár ki is használta azt, annak mindig hiányozni fog. Az országúti töredékét sem adja vissza annak az élvezetnek, amit egy MTB tud.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
gabro0
őstag
válasz DUB Inc. #109801 üzenetére
Fú ez igen. Gondolkoztam hogy egy réges régi női Csepelt felújítok (ilyesmit, csak felnifékkel [bocs a képért, nem találtam jobbat]), de kéne bele komplett új hátsó kerék + fogaskerék is. Volna olyan 15k, amit linkeltél meg csak 40 és sokkal sokkal jobb. Megérné szerintetek foglalkozni a Csepellel? Ritkán lenne elővéve, csak amikor kijutok nagyszülőmhöz. Faluban tekergélésre, évi kevés kilométerrel, szóval semmi komoly.
Nagyjából két éve amikor ráültem azt gondoltam, na ez egy vacak. Jó nagyot csalódtam benne Kényelmes, jól gurul... egy szóval élvezet. Ezért gondolkozok a restauráláson.
[ Szerkesztve ]
-
eladogeppc
veterán
válasz DUB Inc. #109797 üzenetére
Én a felültem a Hauser Grizzly-re 26-osra és elég nagy.
Írtatok mindent, csak elfelejtitek, hogy egy nagyszervízre el kell vinni, ami megint egy 10-es, ha gond van valamivel akkor az plusz pénz.Konkrét ötlet nem jött. Decathlon Rockrider 340 elég masszívnak tűnik.
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
-
eladogeppc
veterán
válasz DUB Inc. #109178 üzenetére
Nincs kedvem 80-100ezret kiadni azért, hogy heti 3 alkalommal ha akarok beletekerni 20-40km-eket.
Terepre még nem mennék, 120kg-ról le kell fogynom.
Ezért kérdem, mit nézzek.
Jó lenne ha új lenne. Gondolom 1 év alatt csak nem kopik el ?Plusz használtan úgy átverhetnek, ahogy csak akarnak, mert hülye vagyok hozzá, hogy milyen váltó milyen vázzal hogyan mint.
[ Szerkesztve ]
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
eladogeppc
veterán
válasz DUB Inc. #109176 üzenetére
Decathlon-osokat dícsérik, csak az zavar, hogy elől csak 1 fix tárcsa van, és 8 v. 9 sebességes.
Riverside 100 most M-es méretben csak 39900.
177cm magas vagyok, 125kg tömény zsír és izom keverékeVoltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Babyliss AirStyle meleglevegős hajformázó szett új6hó jótállás!
- Mast A1 vezetéknélküli tetoválógép újszerű 6hó jótállással!
- Braun Silk 9 Flex epilátor 6hó jótállással!
- Corength dönthető pad + 20kg-os súlyzókészlet + 2x5kg tárcsa + francia rúd
- Philips Lumea Advanced SC1997/00 villanófényes IPL szőrtelenítő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest