-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
melyik waxot ajánlanátok ami nálunk kapható ?(száraz időre,outira)
muc off dry waxra többen átrértetek a squirt ról
jobb ez a muc off? vagy egyéb? -
parandroid
félisten
-
Kiskopika
senior tag
Most keresek tartalék belsőt az outiba. Van valami ajánlott bestbuy? Vagy tök mindegy
-
tknof1871
őstag
Üdv!
Helyes/biztonságos dolog hagyományos kerékpárokat elektromos motorral felszerelni? Akár agymotorral, akár középmotorral. Nem tudom, mit gondolnak erről a kerékpárgyártók. Szerintem általában bármilyen termékkel kapcsolatban a gyártók azt írják a használati utasításban, hogy rendeltetésszerűen kell használni, nem szabad átalakítani. Aki ezeket megsérti az balesetveszélynek teszi ki magát amiért a gyártó nem vállal felelősséget.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #233993 üzenetére
a cipő hossza önmagában nem mond semmit, a szélesség is kellene hozzá minimum, de még úgyis lehetnek meglepetések - pl. hogy a lábadnak melyik pontja a legszélesebb.
sokszor a talpbetét hossza is meg van adva, de az meg nem a "hasznos" hossz
valahogy így kellene kinéznie egy gyártói oldal méretezésének: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #233991 üzenetére
Én nem értem ezt a cipőméretezési mizériát, miért nem lehet egységesre gyártani és miért nem megbízható még a centire konvertálás sem. Egyikből nagyobb kell,másikból nem...a Bike24-en közzéteszik a különböző márkák saját méretezéseit,mindegyikét átalakítva cm-re is, így én ki is számítottam mekkora kell nekem pontosan mire nejem kisebbet rendelt,mert abból volt raktáron és ha nem jó visszaküldjük. Azóta is használom, a legvastagabb zokni is belemegy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz kobayashy #233986 üzenetére
Érdekes ez az adidas méretezés, papíron annál is 1 számmal nagyobb kell, de a 42 2/3-as így nagy lett a velosambabol, téli zoknival jó inkább.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-
fulton
addikt
Nem értem am a Bikeinn promóciós politikáját, küldik itt a promó kódokat, de semmihez nem lehet használni, miert minden eleve "akciósan van feltüntetve" (más akciókkal össze nem vonható írja..) ennek mi értelme van így...
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #233974 üzenetére
el is hiszem hogy így megy néhány boltban. (itt a közelben tudok kivételt, itt a Treking mamis papis termékekre van kereslet, csak legyen ócsó sikon mennek be vásárolni.
De fentebb a nagyobb városban már vannak normális dolgok.
Nincs itt gebasz, ma voltam tesco..tudjátok mi van? nincs hely. *ig vásárol mindenki. Kutakat nem is mondom, kész káosz mindenki pánikoja egymást " nem lesz benzin" " megy vissza" gyorsan.... csak tudnám hova teszik (én nem tárolnám otthon nagy hordókban) egyébként meg ha nem ezért akkor nem értem honnan jönnek elő, máskor nem volt ilyen tömeg. Akár hányszor mentem el a napokban különböző időpontokban ott mindig k*ott soha véget nem érő sorok..
//lemostam szépen az autót, még le is fujattam patentül mint a "salamon bácsi...", ma volt pár km- vele, és már meg se látszik//
--------------
Megjött a lámpa, nemsokára fel is szerelem a kerékpárra, lesz némi váloztatás a szereléssel így csúszik a dolog. Nem rossz lámpa..bár a távirányítója csak a fényerősség állítására jó (ezt buktam), a road/mtb módot nem tudom róla váloztatni (viszont ami jól jöhet: ha hosszan lenyomod akkor reflektorozik mint az autóknál), de nem lesz gond vele így sem, másik helyre fog kerülni a lámpa, így könnyű lesz kezelni A fénye inkább 4000-5000K s, szemben pl a velotec 6500k jével.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Tegnap beszereztem egy Cateye AMPP500 lámpát. Nagyon jó a fényereje, jó a FlexTight felfogatás (utálom a szilikongumis felfogatást lámpánál), megérte az árát. El tudom képzelni milyen brutális lehet az 1100 lumenes változata, amikor ennek is bőven van, sőt sokszor 250 lumenes módban használom.
-
kobayashy
tag
Tegnap küldtem vissza a bike-components-re egy cipőt ingyenesen.
Szóval aki five-ten cipőben gondolkodik,itt is érvényes az 1 számmal nagyobb méret az utcaihoz képest.
Nemrég vettem egy 46-os Columbia túracipőt ami tökéletes, de inkább nagyobb mint kisebb. Utcaiból inkább 45,max 45feles a jó. Ezek alapján gondoltam jó lesz akkor ebből is a 46-os.Még jó,hogy van belőle 47-es,és van is készleten. -
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #233982 üzenetére
Vannak merev villás gépek, de sajnos a legtöbb vagy nagyon drága, vagy bikepackingra, nagy teherbírásra van tervezve és nehéz is. Pedig érdekes lehet egy full merev gép, ha belefér egy 2.6" vagy 2.8" gumi, az valszeg csillapít annyit, ha nem többet, mint egy belépő kategóriás levegős xc teló. A Lauf is érdekes lenne amúgy, ha nem lenne ennyire drága . Gondolom azt sem igazán kell karbantartani.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #233981 üzenetére
50 fölött csak a listában levő országoknál ingyenes
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #233948 üzenetére
Az a baj, hogy nem sok alternatíva van teló helyett. Én amikor építettem a bringát, akkor teló helyett merev karbon villát akartam venni. Persze sehol sem lehetett kapni, a beépítési magasság meg általában kevés, amire a vázat tervezik. Niner gyárt megfelelőt, de az legalább 200k Ft.
-
andrisbandi
őstag
https://r2-bike.com/Return
Úgy értem itt is ingyé lehet visszaküldeni.bike-discount.de return
Ezeknél 50 EUR érték fölött ingyenes.Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
Ringman
nagyúr
válasz Zanik #233975 üzenetére
Bike24 és rose esetében ingyenes a visszakuldes, a többi helyen nem, ott min 8k a visszakuldes
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #233974 üzenetére
Jót szórakoztam háeszeden.😆...a kereskedelem meg már ilyen, hadd vigye a paraszt ha ennyire sötét,csak forgalom legyen. Nem a réteg fog elfogyni,ez a jólét terméke,hanem talán átnyergelnek valami újabb úri szórakozásra,ami most éppen a zíbájk. Még kezdő csőszerelő koromban dolgoztam olyan (valamiért minden éjjel dolgozó,és minden nappalt végigalvó 🙄) milliomosnál akinek garázsában figyelt egy Porsche Cayenne, Porsche 911 és egy Porsche...monti. 😳 Már akkor is (2001) az utóbbit irigyeltem leginkább.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
m72
tag
válasz beholder00 #233964 üzenetére
Jól látom, hogy már a hirdetésben szereplő közeli képen is enyhén rozsdás a hátsó lánckeréksor? Nem mintha ezen múlna, de azért elég igénytelen így.
-
Zanik
addikt
Melyik külföldi (német) webshopból érdemes cipőt rendelni, ahová egyszerű (és nem túl drága) visszaküldeni ha nem jó a méret?!
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #233941 üzenetére
Ez is egy érdekes építés, elég durvának tűnik: [link]
Nekem anno volt egy 80-as 2T cross motorom, az csak 27LE-volt, a motor meg talán 70kg. A 100kg súlyú ismerősöm is hanyatt vágta, amikor csőgázon visszaszúrt egy fokozatot. Utána kipróbáltam egy 125 2T cross-t, az meg már elmebeteg volt a 40LE-vel. Egy négyszer akkora 500-as 2T elképzelhetetlen, rá se mernék ülni. Egy autószerelő srác a környékünkön, felújított egy 500-as 2T gépet, már nem emlékszem melyik típus, talán CR 500 vagy RM 500. Egy kört ment vele a felújítás után, és azonnal eladta. Pedig egy 200LE-s 1000-es sportmotorja is volt. Tudott motorozni, de az 500-as 2T neki is sok volt.Én annyira nem érzékelem még az akciókat a csúcs gépek közt. Szerintem amíg nem lesz megint egy komolyabb világ méretű gazdasági válság (amire most amúgy elég nagy esély van), ezek az árak nem fognak változni. Ameddig el tudják adni 5-6 millióért is a bringákat, nem lesznek olcsóbbak.
#233943Hasaggymeg
Igazi vidékiman. Sisak nélkül, cigi a szájban, hanyatt vágja a motor, de a cigi még mindig ott van, azon én is beszartam.
Mi is csináltunk sok hülyeséget az biztos, de azért 500-as 2T-vel nem mentem sisak nélkül, számból kilógó cigivel.#2339446030D
Szerintem sokan motoroznak most is. Az E-MTB azért is lett nagyon felkapott mert rengeteg "öreg" endúró motoros ült át, akik már teljesen ki lettek kergetve az erdőkből.
Egyértelműen kilóg a lóláb a motor kontra bringa áraknál, olyan elektromosan vezérelt futóművek vannak a komolyabb motorokon, hogy az bringás szemmel nézve űrtechnika. Meg egyáltalán, anyagban, mérnöki munkában sem összehasonlítható.#233951.mf
Láttam azt a videót, meg szoktam nézni a Jeli motors csatornát. Pont ez volt a másik gép ami szimpatikus volt a Storm bee. Mondjuk 2M-ért szerintem a KTM se rossz 2 akkuval. Kipróbáltam az E-XC-t, nekem tetszett, az egy jó vétel lett volna annyiért.Ami az ebike-ot illeti, lenne csomó más választási lehetőség csak sok ember úgy van vele, hogy azt veszi meg ami a legmenőbben néz ki. Most nyilván nem az aktívan terepezőkről beszélek, hanem akikről Te is írtál, akik főleg aszfaltoznak, maximum jobb minőségű földes túraútvonalakon mennek és úgy ülnek a bringán mint egy zsák krumpli.
Van az az orvos-ügyvéd-vállalkozó kategória, mi csak így hívtuk, akik egyszerűen nem azt nézik mire van szükségük, hanem mi a legmenőbb, legdrágább. Amikor az ebikeshop-ban melóztam olyan vásárlókkal találkoztam, hogy komolyan hányingerem volt a stílusuktól. A pocakos ügyvéd úr, akinek már a fülén folyik ki a sok pénz, feláll az íróasztal mögül. Annyi köze sincs a mtb-hoz, mint a 90 éves nagyanyámnak, egy akármilyen márkásabb E-Trekking bőven kiszolgálná, de ő persze egyből a KTM csúcs Enduroj-át nézte, full XTR, kashima fox mindenhol. Okoskodik, mindent jobban tud, már amikor kérdez azt is úgy teszi fel, hogy kvázi te vagy a hülye. Próbálom finoman terelni a neki megfelelő bringa kategória felé, de lehetetlen. Neki arra szüksége van, ő jobban tudja. Aztán már nem küzdök, vigye amit szeretne, majd jön a bónusz kérdés, hogyan megy fel a csomagtartó meg a gyerekülés. A 180/170mm utas super enduro gépre. Olyan arc is volt aki bejött a családdal, ráült az első jól kinéző 2-3M értékű össztelósra ebike-ra, jó neki ez jó lesz, kb 5 perc alatt eldöntötte, majd odaszól a családnak, na akkor gyorsan nézzetek valamit ti is aztán menjünk. A 20 éves fia fintorogva körülnéz, á nem tudom, így meg úgy, mondja a fater na akkor kell vagy nem? Mintha valami 5 ezer ft-os kínai tornacipőről beszélgetnénk. Aztán végül vett 2-őt, egyet assszonynak egyet magának. Szemem láttára fizettek ki zsebből előrántva a 3-6M összegeket úgy, hogy még a bringa adott esetben ott sem volt, majd érkezik. Konkrétan pénzszámláló volt a boltban, mintha bankban lettél volna úgy pörgött egész nap. Félelmetes mi ment ott, és ez még nem is Nyugat-Európa ahol aztán tényleg van egy vastagabb fizetőképes kereslet. Ráadásul karbantartás helyett új bringát vesznek, de komolyan, nem hittem el. Amikor kérdeztem a górét, hogy mi a helyzet a telókkal, nem mondjátok el, hogy mik a szükséges karbantartások? Mert volt ugye egy gépátadás, de ott csak az elektromos rendszerről beszéltek. Max lánc, sor, fékbetét csere. A válasz az volt, á a mi vásárlóink ezt nem igénylik. Leszarják, használja pár évet úgy karbantartás nélkül, aztán vesz egy másikat amikor jön az új. Na pont ezért kerülnek a csúcs bringák annyiba amennyibe. Majd ha ez a vásárló réteg megcsappan, akkor visszatérünk a realitás talajára.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #233972 üzenetére
ha jól tudom akkor kezd necces lenni ha hegyesedik,itt a középső fogaskerekek közül egy kettő már nem teljesen szimmetrikus azokra gondoltam leginkább..
hát köszi, igazából nekem relative elég könnyű, bemelegítéssel-levezetéssel együtt 1 órás görgőzéseim vannak:huszon perces lthr intervallok, vagy pár perc hosszúságú max. intervallok.
z2őt hagyom a francba csináltam beltérben 2-3 órákat nem hozott semmit, majd tavasszal valamit alapozok ha újra lehet kint tekerni addig inkább végre szoktatom magam a kemény tekeréshez, az én szintemen ez a tapasztalataim alapján többet hoz mint bent z2vel szenvedni órákon át, ami még jobban lefáraszt plusz szétnyomom vele a mellékherémet mert outin nem tudok úgy ülni hogy ne arra terheljek,valszinű nem elég széles a nyereg, na mindegy.
nekem az intenziv edzéssel egyszerűen elrepül az idő, oké közbe fáj mert kemény de sokkal jobb elviselni az izomfájdalmat és a légszomjot mint az órákon át tartó monoton semmit.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #233969 üzenetére
patyil jól beszél.
RespecT...a rezsicsöki csökkentése óta az irodámból bringára ülök izzadni...akárhány fok van kint.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
-
flash-
veterán
Lánc csere előtt állok, a 0.75 ösig néhol már beesik a mérő( nem mindenütt) viszont most pár hónapig csak görgőzök, akkor is érdemes cserélni gondolom.
viszont ilyen a sor jelenleg, ez a sor a mostani megnyúlt lánccal együtt lett feltéve nyáron, most ha cserélek láncot szerintetek ezt a sort is kellene cserélni?
most csináltam a fotót, így én nem látok kopást, 1-1 fogaskerék szem már nem szimetrikus badacsony alakú hanem torz, az kopás lenne? vagy még belefér pár hónapig hogy ezt a sort haználjam egy új lánccal görgőn? (heti 6 óra görgő)[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz beholder00 #233964 üzenetére
ez felejtős, használtan nézz szét, akár hollandiában is, ott elég sok jó vétel lehet. [link]
új vételként a triban rc120 a nemzeti minimum [link]
ezen is cserélhetsz külsőt, belefér egy 36-40 mm-es is.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #233960 üzenetére
kulcscsontomat műtötték, szeg még benne van, remélhetőleg jövő héten már azt mondja a doki, hogy ki lehet szedni.
nyújtani többet kellene meg tornázni, ha letudtam a betegeskedést és idén nem műtenek, akkor elkezdek jógára járni.sajnos a jobb térdem korábban sérült, szalagok megnyúltak - utólag egy vizsgálatnál derült ki, de valamit azzal is kell kezdenem.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
beholder00
tag
Sziasztok!
Ma szembe jött egy ilyen Lidl-ös bicikli hirdetés - [KS Cycling Racefiets Euphoria] - Szabad egyáltalán elgondolkodni ilyenen vagy messziről kerülendő? Ha abból indulok ki, hogy egy ismerősöm dechatlonban vett 2 éve kb. 200k környékén egy országutit és szerinte csodát nem lehet várni ilyen árban, akkor nem. De ha mégis hobbistaként használnám se éri meg? Ez jelentsen kb havi 3 hosszabb tekerést. Ha azt nézem elég sík Belgium, bár nem tüköraszfalt a bicikliút, igaz mindenhol is van. Egyébként gravel-ben gondolkodok, de nehéz a döntés...Böngésszem még a fórumot igaz?
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #233957 üzenetére
Én ilyenkor már szinte csak bent görgőzök, a dzsuvás biciklit nem akarom felhozni a negyedikre, meg fázós is vagyok . Jobb amúgy kint tekerni, de ha kifejezetten az edzés a cél, akkor szerintem jobb a görgő.
2021 január vége óta legalább heti egy aktivitásom van a stravan, ezt nem is tervezem megszakítani .
6030D:
Lehet beiktatok heti 1-2 súlyzós edzést tavaszig, plusz még inkább a Z1-Z2 rideokat fogom nyomatni.[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz RexpecT #233953 üzenetére
Két éve pihenek. Ha valami alapján edzel, akkor mindig van egy célverseny. Az után (nem sokkal) érdemes berakni pihenőt). Vagy ha van egy sorozat, akkor az után. Nálunk ez úgy volt (van, kéne lenni...), hogy szeptemberig van teendő, októberben azt csinálsz, amit akarsz (séta, túra, futás, funride) és novemberben kezded az alapozást. De nem kell ezt ennyire kisarkítani (mielőtt jönnek a versenyzőellenes kommentek), amikor bejön a rossz idő, akkor érdemes kicsit más izmokat is használni. Azét is jó, mert utána "ki leszel éhezve" megint a bringára.
Nyilván, aki hétvégente felül 1-1 körre, annak nem kell ezt ennyire komolyan vennie. Mehet mindig a funride.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #233949 üzenetére
Nézd meg melyik verzió. A Roscoe pont a mostani generációval váltott hátul átütőre. Eddig közös válzat használtak az X-Caliberrel és annyiban tértek el, hogy a Roscoe-ban 130mm-es villa van, XC-ben 100-as, illetve a Roscoe minden méretben 27,5" az XC pedig M-től felfelé 29". A 2022-es Roscoe 8 már rendes átütőt kapott hátul, de a 7 talán még mindig Boost QR-t használ mint az X-Caliber.
A Boost QR-ről annyit, hogy van vele egy minimális sz.pás de közel nem annyira vészes mint amennyire az emberek tartanak tőle. Leginkább arra parázik rá mindenki, hogy lehetetlen bele kereket találni pedig egy rakat Boost 148 agyon csak kupakot kell cserélni és mehet is a helyére. Amit specifikusan tudok (gyártókkal leveleztem ahol kellett, még az adapterek cikkszáma is megvan), hogy QR 141-re alakítható kupakcserével:
Hope Pro 4 (FeRRaR1 fórumtársnál ez fut XC-ben)
DT-Swiss 180/240/350/370
Spank Hex Drive
i9 hydra
Mavic ID360
Bontrager Rapid Drive
e*thirteen Gen2/Gen3 SL Race
Hunt (itt nem tudok cikkszámot egyedül)És még van egy-kettő ahol nincs hivatalos megerősítés de jó eséllyen műküdik (RaceFace Trace J624 + RaceFace F60009 kupakszett). Ami fixen kiesik az a Novatec, Newmen, Tune, Crankbrothers.
Szóval nem annyira ül fel az ember arra a bizonyos rollerre a Boost QR-rel, de ettől függetlenül ha lett volna lehetőség (értsd.: nem tárták volna szét a kezüket mindenhol mikor bringát kerestem) tuti elől-hátul átütős vázat veszek.
Más (csak, mert rég jártam erre):
Lekerülnek végre párom bringájáról az MT200-ak. Jövő héten érkezik egy M6100 szett RT66 tárcsákkal, aztán mivel ez már I-Spec EV cserélni kell a váltókart is, szóval az XT váltóhoz végre felkerül az XT váltókar is. Jönnek még Ice Spiker Pro-k is de erősen gondolkodom, hogy felrakjam-e őket. Kereket próbálok vadászni de 23mm-es felnire nem feltétlenül akarok költeni (télen jól jönne a 2,6-2,8" szöges néha) de a 30mm-esre meg már nem feltétlenül tenném fel a 2,25"-es gumikat... 26-27mm mint olyan meg mint ha nem is lérezne. Fűzetni nem akarok mert 200-300€ lenne csak a munkadíj...
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #233948 üzenetére
Hát ez az Otso, nagyon nem occsó.
#233951.mf...Az a baj, hogy a bringa-gyártók a top kategóriára koncentrálnak Szerintem a nyugati jólét mugli népsége koncentrál a csúcsra és a piac csak kielégíti ezt az igényt. Nem szakirodalom, vagy amatőr fórumok böngészése előzi meg a vásárlást, hanem van...ööö...3-5 ezer euróm a célra és csapjunk bele a lecsóba. Szerintem...
#233956RexpecT...na akkor itt van még egy...én is csak akkor állok le mikor esik, mikor esek ( ...ezt mostanában hál' istennek nem szoktam ), mikor beteg vagyok...egy 7 ritkán marad ki, de 4-5 nap is ritkán tekerek egymás után, így egálban vagyunk regenerálódással.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #233949 üzenetére
egy ilyen tök olcsón van az apróban, ha még van, de erős vagyok! (meg nincs pénzem)
Ha nem lett volna montim, mikor ezt meglátom, már az enyém lenne.. (akkor is ha hitelből kell )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
RexpecT
addikt
Ti szoktatok év közben beiktatni pihenő időszakot? Elvileg legalább 1 hetet érdemes lenne év vége felé beiktatni, de pl Valter Ati most egy hónapot hagyott ki. Gondolom erősen függ attól, hogy év közben mennyit és milyen intenzitással teker(t) az ember.
Jövőre tervezem hogy indulok a Half Divideon, arra akarok a lehetőségekhez képest minél jobban felkészülni(~700km ~13000m szint). -
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #233939 üzenetére
Bele fog szerintem férni amúgy, aztán majd meglátom. De az átlag inkább ilyen két óra körül van. Talán valami heti 8 óra van kiírva.
-
.mf
veterán
válasz Runner_fxr #233940 üzenetére
Az E-XC (nem keverendő az EXC-kkel, azok a benzines 2T és 4T endurók) jobban jártál, hogy kihagytad, nem lett volna egy jó választás: a Freeride alapjaira épül, ami pedig az SX85-re, ami egy gyerek/tinimotor, kisebb és gyengébb futóművel, mint ami egy felnőtt motorba kéne. Az ára pedig magasan ragadt, miközben más gyártók erősen törnek fel, jobb ár-érték aránnyal.
Tavaly forgattak ismerősök tesztet az akkor bejelentett SurRon Storm Bee-ről, még én fordítottam és feliratoztam a videót. Teljes méretű motor, jó futómű, fék, 4.3 kWh akku, a motor 520 nm, ugyan "csak" harminc-valahány LE, de játszi könnyedséggel mászott fel olyan meredek siratókon, ami a legjobb motorokkal is kihívás. Ez a motor volt akkor 2.89M...
Az a baj, hogy a bringa-gyártók a top kategóriára koncentrálnak - de nem mindenki élsportoló vagy versenyző. Nyáron, amikor a Stelvion fotózok, rengeteg átlagembert látok elég komoly, drága e-montival tekerni felfele - a sima aszfalton. Látszik a bringákon, hogy még nem láttak terepet. Semmi szükségük arra a versenytechnikára, csak egyszerűen alig van más, amit választani lehetne.
A másik meg, hogy a gyártók hozzá vannak szokva, hogy a jó komponensekért annyit kérnek el, amennyit nem szégyellnek. Egy sokkal komolyabb, sokkal több anyagot tartalmazó motor futómű, fék, stb sem készül nagyobb szériában, mégis olcsóbb, tehát nem is a méretgazdaságosság az ok, egyszerűen csak nem akarják a vastag profitrátát elengedni.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #233949 üzenetére
"A felfeléken ebicajozást nem értem miért bántják"
Olyan lehet egy xc-snek e-bike enduróval mászni, mint egy endurósnak hardtail xc-vel bikeparkozni . Pont a lényeg veszik el.
A Roscoe telós trail, a képen Stache van, ami már sajnos nem kapható. Megnézném 2.6" gumikkal, mert gyárilag 3.0"-et kapott.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #233946 üzenetére
Amint le tudják csökkenteni az ebringa súlyát 15 kg alá kb, rákaphatnak a 60 kilós pilóták.
Az én 80 kilómhoz 21 az efully. Nem lehet úgy pakolgatni lefelé, mint a 13 kilósat. Más, szerintem jobb, olyan motorozósan tőkesúlyos. De tudom, h van aki a pakolgatósat sokkal jobban szereti.
A felfeléken ebicajozást nem értem miért bántják. A rásegítés beállítható.
-----
#233948 jjeahh
Trek RoscoeMegörültem, amikor láttam, h olcsón is lehetne szerezni hasonló használtat (telósat).
De nagy a csalódás; azok nem rendes átütősek, hanem valami hibrid gyorszáras furcsaságok.[ Szerkesztve ]
Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #233945 üzenetére
Már sokszor volt szó arról, hogy miért nem kell e-bike, az újabb ebike vs analóg vita elkerülése végett nem írom le újra . Egy ilyesmire 2.6" gumikkal nagyon-nagyon kíváncsi lennék, egyre többször álmodozok ducibb gumis merev villás mtb-ről, így még a teló szervizt is el lehetne felejteni. Kár, hogy kb. nem léteznek ilyen bringák, mindenkinek bonyolult telókkal agyoncsillapított monti kell, ha lehet hátul is .
#233946 Hasaggymeg: idén többször mentem már villanyosokkal, szerintem nem nagy kihívás, sőt, nem csak a nempót könnyű tartani, ha az e-bikeos edzetlen, hanem gyakorlatilag ő tartja a tempót nehezen veled. Hogy mért? Gondolom hosszabb körökön nem kapcsolhat max rásegítésre, mert lemerül, ECO-ban meg nem segít annyit a motor, mint a jó erőnlét + könnyű bringa. A másik meg, hogy sík terepen ha formában vagy nem nehéz 25km/h fölött tekerni, olyankor a rásegítés neki kikapcsol és már nem csak az edzettség hiánya miatt van hátrányban, hanem a bringa plusz súlya miatt is. A harmadik meg, hogy ha egy e-bikeos nem csak edzetlen, hanem a kevés terepezés miatt tapasztalatlan is, rázósabb technikás terepen a rásegítés ellenére el fog vérezni, mert nincs meg a technikája hozzá. Cserébe rövidebb terepezéseken, amikor nem fenyegeti a merülés veszélye, lehetővé teszi, hogy edzetlen haver is tekerhessen veled anélkül, hogy beleőszülnél a várakozásba. Mondjuk én türelmes vagyok, de az xc-s haverjaim nem szívesen várnak a gyengébbekre. Persze vannak edzett e-bikeosok is, akik a lejtőzésre gyúrnak, de az ritkább felénk és teljesen más állatfaj, ők xc-sekkel nem tekernek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alf65
csendes tag
válasz Hasaggymeg #233911 üzenetére
Csodás!
Gépész szemmel nézve:
Mivel nem sikerült a hátsó lengő forgáspontját a hajtóművel egybedolgozni, ezért kitaláltak egy olyan szerkezetet, ami ugyan a problémát nem oldja meg (pont terhelés irányba kellene engednie), viszont bevisz egy csinos kotyogást a hajtásba.
Remélem drága is.
U.i.: ha az első videón is fogná a pedálkart, ott se fordulna el a hajtómű ...Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #233945 üzenetére
Nincs más hátra mint annyira megerősödni, hogy a villanyosokat is állva hagyd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #233922 üzenetére
Lassan ott tartunk, hogy kerékpáron nem vezetik az alkategóriákat, így a bike tevékenység mint összetett kategória működik. Vegyél te is ebike-ot és vadászd vele az összetett kom-okat, azzal egészen új távlatokat és kihívásokat tudnál találni mászásban, főleg ha tényleg mellé te is igazán odateszed magad.
-
6030D
őstag
válasz Runner_fxr #233940 üzenetére
Ugyanezt beszéltük haverral pár hete, egy új CBR nemtommi volt nála tesztre (novemberben...). Talán ő is 6 körüli árat mondott, meg is vitattuk, hogy más kávéház, mint egy bringa, elég csak a futóművet vagy a féket megnézni. Bár nem vagyok tisztában a motor árakkal, de szerintem az a szerencséjük, hogy ott elmaradt a covid hype. Emlékszem, 2008-ban mindenki motort vett hitelre, aztán jött a bumm, és eltűntek. Mostanában nem látni annyit (vagy én nem járok arra, ahol vannak). Bezzeg bringást. Pedig a motort még megmagyarázni is egyszerűbb, mert az 5 milliós bringa is csak 1 személyes.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #233936 üzenetére
Samuel Langhorne Clemens, aka.Mark Twain mondta, hogy nem olvas orvosi könyveket mert fél még a végén nyomdahibába fog belehalni...most így jársz te is, csak téged szoftverhiba fog megölni.
#233940
Runner_fxr...azt az állatot! Gyerekkorom jut eszembe, mikor valaki meglehet akkorát bukott, hogy kábé nyakát szegte, de a cigi nem esett ki a szájából.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
A mai
Advent calendar - Day 2
https://www.bike-discount.de/en/magura-mt5-disc-brake-set
~150 EUR +10 = 66e Ft
Magura MT5
- tuning 1 újjas fékkarral
- tárcsákkal.
(Az engedmény kb; 100 EUR)Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #233940 üzenetére
Ezekben a villanyos dolgokban az a jó, hogy bármit lehet vele szimulálni szoftveresen, azaz ha nekem kicsi a tököm, mert már a 250 2t CR is túl sok volt, akkor egyszerűen egy 125 2t vagy 250 4t karakterisztikáját és erejét kérem a géptől. Az a 80 Le halandó ember számára kimotorozhatatlan.
mi lesz a vége? Szerintem kezdjük látni. Hirtelen lettek 20-30%-os akciók. Valószínűleg telítődött/közelében van a telítődésnek a piac, fogyasztáscsökkenés -> alacsonyabb árak
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #233921 üzenetére
Ez elég brutál gép. 80LE/110kg, ehhez már méretes golyók kellenek, hogy ki is használd a teljesítményét. Emlékeim szerint az 500ccm-es 2T Cross gépek voltak 80-100LE környékén, amik legendásan életveszélyesek voltak. Van is a CR500-ról egy videó, még anno kaputelefonnal felvett, nem egyszerű a forma. [link]
Én is gondolkodtam pár éve egy KTM-EXC megvásárlásán. 2M-ért megkaptam volna, 2 akkuval, alig használtan. Aztán letettem róla, mert végig gondolva nem tudnám hol kihasználni.
Ami a bringa árakat illeti, én aztán mindig meg tudtam indokolni mi miért annyi, de ezek a mai árak már védhetetlenek. Ami itt az elmúlt pár évben történt az elképesztő. Ha már motorhoz hasonlítok csúcs bringa árakat. Ma egy abszolút csúcs bringa 5-6 millió ft, akár analóg akár ebike. Ez nonszensz. Az egyik kedvenc motorom a BMW S1000XR 6,6 millióról indul. [link]
A technikát felesleges is hasonlítani, bármilyen bringa egy vicc ehhez képest, árban mégis beérték egymást.
Nem tudom mi lesz ennek a vége, meddig lehet ezeket az árakat még lenyomni az emberek torkán. Az ebike esetén meg pláne szívás van, mert az új fejlesztéseket véletlenül az abszolút top felszereltséghez párosítják. -
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #233936 üzenetére
Szerettem is volna mondani, hogy az Active Offseason nem biztos, hogy a legjobban beilleszthető edzésterv a hétköznapokba. 3 órás edzések, eléggé megedzik a jellemet az biztos.
Én most télen csak 1-1,5 órás freeride-okat csinálok, inkább z1-z2-ben maradok végig. Hétvégén vannak hosszabb tekerések kinn. Nekem ez a fenntartható és hosszú távon ez is a legfontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #233936 üzenetére
Ebbe én is belefutottam már a múlt télen, kicsit gáz, hogy azóta sem javították.
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #233929 üzenetére
10-15 perc. Viszont ma szidtam is a Zwiftet emiatt. Build me up 12 hetes edzéstervet eltoltam jövő tavasz elejére, átnyergeltem az active off seasonre, rögtön bekezdtem egy 2 óra 50 perces edzéssel. Viszont a bemelegítés érdekes volt, mert ugyan adott rá 10 percet, de egyből ugyanazzal a wattal amivel az intervall ment...Levezetés ugyanígy. Persze a pulzusom a végére kezdett elszállni így jó volt a levezetés 150-es pulzussal.
A build me up-ban tök jó volt a bemelegítés/levezetés része. -
.mf
veterán
válasz Toobee #233921 üzenetére
Ne is mondd, én is kifakadtam már erre itt régebben... Mentem már SurRon Light Bee-vel, jó móka; most már valószínűleg többe kerül, de akkor 1.6M volt rendszámosan, aminél alig akadt olcsóbb fully e-monti.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
szkink
aktív tag
Adventi Kalendárium [bike-discount.de] lehet érdemes lesz nyitogatni
-
fulton
addikt
Nálatok meddig tart a kerékpározás elején a bemelegítési szakasz? Átlagban kb
[ Szerkesztve ]
-
bardi
senior tag
válasz Toobee #233924 üzenetére
Én most csinálom a jogsit, szóval még sehol sem tartok, de első körben nekem mindenképp utcai vonal lesz, nem is tudom a környéken lehet e motorozni terepen, a piliscsévi motocross pályát leszámítva. De ott meg lehet egy utcán is használható motor elvérezne, nem értek hozzá.
'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #233908 üzenetére
Kínai karórákkal is ez a baj. Van már minőségi 316L tokozás, zafír üveg, jó számlap, minden de a MEO rossz. Soknál például bemegy a por az üveg alá. Kár értük, mert igaz hogy ismert órák formáit másolják de jók lennének. Ami jobb minőségű az meg már árban nem éri meg. Egy mezei 20ezer Forintos rozsdamentes acél tokos Casio óra kenterbe veri az összeset. Párszor próbaképpen rendeltem párat, de végül adtam el mindet és vettem több Casio búvárórát.
-
Toobee
veterán
válasz bardi #233923 üzenetére
Motorozás után nem azonnal kezdtem bringázni, ezért releváns összehasonlítási alapom nincs, de ha tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy nem drágább most motorozni, mint bringázni. Én ott is enduro/krossz vonalon mozogtam, picit supermotoztam is, az utcai világot nem kedvelem.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #233917 üzenetére
Ja, már a Spark sem tetszett emiatt, a Genius sem és most ez... Sajnos itt az ideje a strava szegmensektől búcsút venni, mert ma már bárki eltrollkodhatja a KOM-okat normál bringának kinéző e-bikeokkal és a strava sem tehet semmit. Mától csak akkor lehetsz biztos abban, hogy egy bringa nem e-bike, ha Chisel, vagy acél . Minden másban lehet motor, akku, magas nyomású tubeless tartály, nem csodálkoznék, ha az ilyen vaskos bringák alsó csövét már drog csempészek is kihasználnák. A tag helyére meg bele sem merek gondolni mi minden beférhet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #233920 üzenetére
Én ezt nézem
Stark Varg
Kicsit komolyabb technika, de olcsóbb, mint egy csúcs ebike.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233918 üzenetére
Te az országútikat nézd, legfeljebb grevölt oda a laposba.🤭...szerintem elcsúfítja az a rejtett tag.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #233917 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, csorgatom rá a nyálam, mióta kijött.
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #233913 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #233907 üzenetére
Neked erre nem merek válaszolni, mert te kevésbé vagy fàzós mint én. Az tuti, hogy a hat ezer ft-os van rysel alàöltözővel 2-3 fokig nekem elég. Múltkor még felvettem a legalapabb 4ezer ft-os kalenji futófelsőt és úgy felfelé megizzadtam,de mínuszokban nekem azért már jól jönne. De az is igaz, hogy mivel idén fogytam vagy 6 kilót már lehet jobb lenne egy M-es belőle,mint az L-es.
Csősàlból én [ezt] használom. Alul hagyományos polár, felső része meg a vékonyabb csősàl anyag -
fulton
addikt
válasz jjeahh #233907 üzenetére
Nézd én ezt használom, fogalmam nincs milyen lesz 0 fok alatt, de 0 fokig kis mindenes, szájra felhúzva tökéletesen véd levegőt is kapni benne kényelmesen még ha nedves lesz a száj résznél sem hideg. nagasabb sebességnél is véd a hideg szél ellen.
És nem kényelmetlen a viselete menet közben. (van sál amit nem bírok magamon)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Aktív pók a könnyebb rugózásért. Egyre bonyolultabb ez a hintalów renCer.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz andrisbandi #233908 üzenetére
"Autó-hifi termékek esetében a garancia csak hivatalos beszerelő műhelyben történő beszerelés esetén érvényes..."
Állítják ők, de szerintem az az általuk forgalmazott termékekekre lenne igaz, ha nem mondana ellent a hazai törvényeknek. A hivatalos Pioneer garanciafeltételekben semmi ilyen nincs. Be is szabna, ha egy Alzától vagy akárhonnan vásárolt fejegységnek még feltétele lenne, hogy szakszerviz építse be. Hogy szakszerviznek kell javítania, az érthető. Ez nem egy gázkazán, de persze a hazai törvények nem feltétlenül logikusak - ld. az AndroidAuto itthon tilos, mert az bámulod vezetés közben. De attól még tegye fel a kezét, aki nem rakta fel a telójára...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #233907 üzenetére
csősál
Régen volt jó vastag, kicsit gumis tapintású, eléggé szélálló, és vízlepergetős, mínuszokra való. Mint a téli terep futó ruhák. Már nem látom a kínálatban...Nem tuti megoldás, de kipróbálhatod; több vékony csősálat húzok egybe, úgy melegebb.
Csak pluszokban elég, és kiránduló tempónál.----------
#233901 Dark Archon
Kiderült, nem is veszel kínai drágaságokat. Így fölöslegesen ment félre a "Kínából nem érdemes vázat, stb.. venni"... nem is értem mit akartál kihozni...Szíves figyelmedbe;
Autó-hifi termékek esetében a garancia csak hivatalos beszerelő műhelyben történő beszerelés esetén érvényes...Fiók ürítés - bringa szerszámok; https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=100611
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #233903 üzenetére
St500, rc500 használhatóak egy aláöltözővel? . Az nem lenne rossz, a jelenlegi Crane softshell felsőm alá szerintem a téli aláöltöző sem lesz elég -5 fok körül, kell a hosszú mez is az aláöltözőre.
Mindenki: ha már Decathlon, van ennél vagy ennél melegebb csősál náluk? Ezeket használom télen, de néha picit zavar, hogy lazán átfúj a menetszél rajtuk, a talpig softshell (még a sapka is az) ruházattal a polár csősál tűnik a leggyengébb pontnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
Ja, ez 1 v 2 eset volt, de amúgy olyan szokott lenni, hogy valamiért le kell szállnom a bicóról (nyilván nem FTP teszt közben ) és akkor írja is a zwift kb egy 15-20mp után, h ERG mód kikapcsolva ami tök jó, mert ha nem kapcsolná ki, akkor beletörne a lábam, h 0 rpm-ről visszatekerjem....Amin elkezdek tekerni, akkor kiírja a Zwift, h pörgessek folyamatosan és akkor visszateszi ERG módba.
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #233903 üzenetére
így még a bankba is bemehetnél a feltünéssel nem lenne gond
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #233903 üzenetére
Előszoba járólap lerakàsa még az előző tulaj sara ...szteppelj egyet rajta stoplival és máris lerakathatod rendesen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #233884 üzenetére
Úgy emlékszem használható, de nem volt elég alá egy aláöltöző. Úgy mondanám, hogy nem azért "olcsó", mert nem használható,hanem mert olcsóbb anyagokból oldja meg azt amit pl. Az St500 vagy rc500. Olyan softshell kabátszerű. Emlékszem, hogy amikor megvettem az ST500-at kételkedtem, hogy ilyen vékony anyag elég meleg lesz -e, de nem okozott csalódást :). Nekem az egyetlen dolog ami nem tetszik benne, hogy nincs rajta semmilyen fényvisszaverő rész. Mondjuk az rc100-on sincs sok. Én most fényvisszaverő pántokkal oldom meg, hogy sötétben is feltűnőbb legyek.
Most ilyen a téli cuccom. Nem röhögni . Előszoba járólap lerakàsa még az előző tulaj sara
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #233900 üzenetére
nem vennék olyan vázat, ahol nem szabvány méretű (azaz outinál 27.2) a nyeregcső.
a rina* vázak árához számold hozzá a vámot is.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
válasz andrisbandi #233899 üzenetére
Ha már ennyire érdekel, éppenséggel gumileszedővel meg lehet bontani a műszerfalat a középkonzolon, de egy gitárpengető még jobb. Érdemes YT videót nézni az adott típusról. Onnantól meg csak csavarhúzó vagy imbuszkulcs. Elektromos "szerelés" az annyi, hogy kihúzod a régi fejegységből a csatlakozót, és bedugod az újba - esetleg egy adapterrel. Ha nem ennyi, akkor elcseszted a választást - vagy a fejegységre vagy a kocsira nézve.
Rendeljen a t*k*m Kínából ilyeneket, én sosem írtam. Fejegységnek én speciel egy Pioneer-t néztem ki itthonról. Főleg mióta VÁM-ot is kell fizetni, csak olyasmiket rendelek onnan, amiért nem kár, meg nem is kérnek vissza, ha hibás. Kocsiba nem építek valami f*st, hogy pár hónap múlva dobhassam ki.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- BestBuy topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- A OnePlus Open 2 lehet a legvékonyabb hajlítható
- AliExpress tapasztalatok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Mous 18 literes hátizsák
- Teljesen újszerű szett! Philips Lumea Advanced SC1997/00 villanófényes IPL szőrtelenítő
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával (3 akkuval)
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC - drón szett új állapotban - Garanciával
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett