Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
Kezdésnek jó a Harman/Kardon AVR-171S + HKTS 16 5.1 házimozi szett.
Vagy használtan keresel valami jobbat, abban majd segítenek a hozzáértőbb fórumtársak. -
oliba
őstag
Sziasztok!
Nagyon amatőr vagyok a témában, ezért kérnék segítséget. Vásároltam egy Sony 55W805C típusú TV-t és keresnék hozzá valamilyen 5.1-es rendszert. Azt már olvastam, hogy gyárilag összerakott cuccot nem éri meg venni, ezért kérnék segítséget, hogy mit ajánlanátok ~250 ezer Ft-os, vagy 600 Fontos árban?
Az egész rendszernek nem kell hangosnak lennie, erős mély sem szükséges, mert sorházban lakunk és a szomszédban kisgyerek is van, akire azért gondolni kellene. A nappali jóindulattal eléri a 15nm-t. Jelenleg semmilyen tartozék nincs, amit ne kellene megvenni, így mindennek összesen a megadott ár körül kellene lennie.
Várom a lehetőségeket
Köszönet előre is
-
BBéci
legenda
válasz hamblock #6393 üzenetére
A Pioneer szett frontja még elfogadható, de a másik három hangdoboz messze elmarad tőlük, ezért semmiképpen nem ajánlom a szettet.
A háromból a Bostonra szavazok és ne feledkezz meg a szubládáról sem!Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
darthdenes
tag
válasz KovyBoy #6391 üzenetére
Szép munka.
A kálváriám:
Az első átkábelezésnél elkövetett hibaarzenált kellett javítanom. 1. Sal kábel. 2.piaci ón. 3. Ismeretlen folyasztó szer.
Eredmények:
sal kábel......valami komoly elcseszés van itt gyártáskor(réz+szigetelés összeillesztéséhez használhattak valami antiforrassz anyagot hogy könnyebben összehúzzák őket.), vagy😃 csak belenyúltam. Sehogy sem akart futni rajta szépen az ón. Elég nehézkes volt. Ekkor még bolti ón......
Hiba 2....piacon sétálván olcsó forassz anyag vásárlása.... na ez csak hihetetlen ideális körülmények között lehetett futatni.Ekkor sem Sal kábelre. Ez hozta el a 3. hibát.....