-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
válasz #16820480 #14350 üzenetére
Nem, nem white balance dolgokat soroltam, hanem filmmódokat. Az AWB-t csak azért hoztam be a képletbe, mert ha megbízhatatlanul működne, akkor rövid sorozatokban is felemás színezetű képeket kapnál. Hol hűvösebb, hol melegebb színvilág, mint kéne, érted. Pont elég ilyet láttam már sok más gyártónál. RAW-ban nem olyan nagy gond ez persze, bár ott is nagy segítség, ha nem kell minden képnél hasonlóra piszkálni.
[ Szerkesztve ]
-
pethob
aktív tag
válasz #16820480 #14346 üzenetére
Hát az okosok szerint egyre fontosabb, hogy gyors légy. Amit kész a kép, legyen felhasználható. Még tart a rendezvény, de már legyen ott minden facebook-on. Ebbe nem igazán fér bele az utólagos piszkálódás, amit adott a digitális korszak az elején, azt most elveszi... :-)
Valahogy így @2:27:
"And, just before we left - I remember - he handled me this book and he said: This was your wedding day."
https://www.youtube.com/watch?v=hZe0PzyHRvc[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/pethob
-
pethob
aktív tag
válasz madgie #14349 üzenetére
"Ebből egy pár lépést még le lehetne spórolni egy okosabb arcfelismerővel és/vagy tapicskolós LCD-vel, de hát semmi nem lehet tökéletes."
Azért a joystick elég tuti, az arcfelismerő, különösen az eye focus a sony-ban jobb, szóval ott még van tér a fejlődésre.
https://www.flickr.com/photos/pethob
-
El Joe
tag
Így több mint egy hetes Fuji tulajként - a tapasztaltabb felhasználók javaslatait figyelembe véve - összeeresztettem a jpeg-eket a feldolgozott raw-okkal, és valóban talán a b&w-ben készült képeknél lehetett LR+Nikcollection segítségével "versenyképes" képeket előhozni.
Ha ez így megy tovább én is csak minimális vágásra és finomításra fogom használni a szoftwereket, de akkor meg minek raw? -
madgie
titán
válasz madgie #14336 üzenetére
FEDman-nek voltak jó javaslatai, annak alapján mentem még egy kört és update-eltem a bejegyzést
X-T1-gyel is működik a dolog, csak X-T2-re kell átírni, ugyanott, a második helyen. Az X-Trans III hackelt színprofilokkal sokkal plasztikusabb kiindulópontod van, "hála" a kicsit elb*szott Adobe-X-Trans II árnyékoknak. Bővebben, példaképekkel a blogban...
konyi79: köszi
BTW érdemes ránézni a dpreview-ra, milyen sz*r lett az első 4K videós Fuji Hopp, egy füles a GH4-nek, hopp, még egy az A7R II-nek, az A7S II normál 4K minősége is simán megvan. Nem mondom, drága gép lesz így is, de ezeknek a fényében azért na...
[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
válasz madgie #14357 üzenetére
Na ez jó hír, hogy videóban is ugrottak egy nagyot. Személy szerint a videózás nem igazán érdekel, de ennek fényében már valóban nem olyan drága ez a masina. Akár mennyire is vonz az X-T2, biztos nem fogom megvenni, túl drága ahhoz amennyire kihasználnám. Erre rájöttem az X-T1nél is, de hát anno nagyon elfogott a birtoklási vágy.
Továbbra is az X100T utódot várom, hogy az mit fog tudni és mennyiért. -
GU-81M
tag
Kb másfél éve követem a topicot, de mostantól új minőségben, ugyanis a múlt héten összeállt a rendszer: X-T10 + XF35/1,4, illetve néhány m42-es obi.
-
p_adam
addikt
válasz madgie #14357 üzenetére
Nem említik sehol, de azért látszik, hogy nem stimmel valami a mozgással, valami nem okés a kodekkel (vagy a szenzorral, ez majd később derül ki), 0:32-nél látható pl.
Nem csoda, hogy le vannak tiltva mindenhol a kommentek. Az eddigiekhez képest előrelépés, ez tagadhatatlan, de ez továbbra sem ez lesz az erőssége. -
#31733248
törölt tag
válasz madgie #14340 üzenetére
Én azért a dpreview.com X-Pro2 tesztjéből is azt látom, hogy fényévekkel jobbak a raw feldolgozás utáni képek, mint a vázból kieső jpg-k és ez a teszt összes képére igaz... A kisebb dinamikatartományú jeleneteknél nyilván nem lesz ilyen rossz a bőrszín és nem buknak ekkorát az árnyékos területek. Valamint az is igaz, hogy ha az ember ismeri és ki is használja a gép finomhangolási lehetőségeit, akkor sokkal szebbek az OOC jpg-k, mint anélkül. De ez inkább egy technokrata kisebbség játszótere, az átlag felhasználó gyakorlatilag nincs is tudatában ezeknek a lehetőségeknek.
-
madgie
titán
válasz p_adam #14361 üzenetére
Hát persze. Adott egy pre-production camera (nyár végén jön ki a végleges), amihez képest a TheCameraStoreTV is röhög, hogy a hónapok óta boltban kapható a6300-zal ellentétben ezzel érdemben lehet 4K-ban dolgozni, mert nem fagy le állandóan... de biztos nem a T2 erőssége lesz a videó
Econ: ebben a galériában elég elb*szottak a camera raw konvertek, annak idején szerintem már én is szebben lekonvertáltam őket.
-
#16820480
törölt tag
Na, megjött az ebay-ről rendelt 50-230 végre. Laza 17 nap kellett nekik Írországból De legalább itt van, már csak nincs mire felcsavarni egyelőre.
-
p_adam
addikt
válasz madgie #14363 üzenetére
Csak gondoltam, hogy egy kis tiszta vizet keverek a pohárba, ha már önteni nem lehet a kommentekben Az is valós probléma, meg ez is (külső felvevővel majd kiderülhet, hogy csak a kodek-e az oka).
A drága markolatot ehhez is meg kell venni, az A6300-at is fel lehet szerelni dolgokkal (ld. DSLR Video shooter).[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz madgie #14367 üzenetére
A túlmelegedés más, nem lefagy.
Ez a hőelvezetés nem olyan egyszerű kérdés. Így is -valószínű pont ez miatt- vastagabb lett az A6000-nél, így tudták megoldani gyanítom a hőelvezetést. Az X-pro2 állítólag pont a mérete miatt csúszott le a 4k-ról, abban a méretben nem tudták volna megoldani ők sem. Az, hogy mi a jobb, mindenki döntse el maga. Nincs 4k, vagy be kell érni 20-50 perc közötti felvételi idővel külső hőmérséklettől függően.
De majd lesz időm meg eszembe jut otthon, csinálok tesztet, elindítom a videót a hőkamera előtt, mennyire oszlik szét a termelt hő a házban. Hamar kiderül, elcseszték-e, avagy ebből a méretből ennyit lehet kihozni.(#14368) p_adam
Az a pohár elég tiszta, az X-T2 bitang jóra sikerült. Szerintem a 7rIi mellett a legkívánósabb MILC, pár dologban fejlettebb is nála (pl kártyakezelés) Ezek a gépek már tényleg kompromisszum nélküli szögek a tükrösök koporsójába.[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Én értem, hogy védeni kell a mundér becsületét, de gyakorlatilag az a6300 egy elb*szott konstrukció, ha a 4K videót nézzük. Az X-T2 10 percet enged markolat nélkül, markolatnál meg valószínűsíthetően a marcsás akkukat használja, tehát nem melegszik annyira a gép (akkor 30 percig mehet). A GH4-et felfújták, legyen hová és hogyan elvezetni a hőt. Csúny, de működik. Az a6300-nál mit csináltak? Semmit. Majd lekapcsol melegben, random időközökben.
Az X-Pro2-nél írták is, hogy amiatt nincs 4K, mert nem foglalkoztak a hőelvezetéssel. Ha a Sony adta volna ki, beleférne. Sz*rnak azok bele.
Az ilyenek miatt nem váltottam még Sony-ra, az A7/A7 II szoftverezettséggel kihúzták nálam a gyufát. Nincs rá racionális magyarázat, miért nem adtak ki újabb firmware-t az A7-re a PDAF-es adapterek miatt. Ugyanazt, ugyanúgy tudná, mint az A7 II, csak persze nincs benne stabi. De kaptak az A7 tulajok egy fityiszt, váltsanak, ha adaptereznének.
Annak idején a NEX-3 is szarakodott nálam hosszú záridőknél, azt is kompletten lesz*rta a Sony Magyarország. Normál, hivatalos garival. Ha a Fuji Sony lenne, nem kaptam volna új gumiburkolatot az X-T1-re. Azt mondták volna, így jártam, elhasználódott. Nem cserélték volna ki az elnyúlt ajtókat sem. A Fuji Magyarországtól kérdezek valamit, azt se tudják, hogy válaszolják meg. Egy X-Pro2 tesztpéldányt is ideígértek, csak sokan várnak rá, sokáig tart. Mert tetszik nekik a blog, meg látják, ha lelkes az ember. A Sony mit csinál? Nem foglalkozik a problémákkal. A kérdésekkel se nagyon. Vedd meg, használd, cseréld jövőre. Bugfixet talán kapsz, de ha nem, hát nem.
Na ez egy kicsit hisztisre sikerült, szerintem csendben is maradok egy időre megint, mert egyszerűen nincs agyi kapacitásom azzal foglalkozni, hogy minden hozzászólásomat kétszer meg kelljen magyarázni.
-
madgie
titán
-
konyi79
addikt
válasz madgie #14372 üzenetére
Úgyis kapott végre tömítést, jeges vödörből kell videózni. Mellé legalább elfér a bambi is (kinek a sör).
Amúgy meg ott az f55, az nem melegszik, az való munkára, ott nincs rolling shutter se. Nekem elég a kutya a kertben, hamarabb túlmelegszek én utána futni, mint a kamera feladja.(persze emellett értem én, igen jó 4k-t tud ami csábító a sokezer dolláros technika helyett "bagóért", de ezt nem oda szánták. Én meg az iparból élek, megszoktam, amit nem munkára terveztek, az nem munkára való.
És persze, egy f**sz vagyok, vitázok itt feleslegesen a 4K-n, amikor meg nagyban le***rom, nekem a tömítés kellett csak, meg a szintező úgy, ne kelljen FF-re váltanom . Szóval tényleg kussolok itt főleg már )Szerk:
Na még ha ennyi ucsóra belefér:
(#14374) p_adam:
De, az A7 és A7II szenzora ugyanaz, tökre. És ott tényleg illene egy kis támogatás a Sonytól fw formájában, mint a 6000 is megkapta az XAVC-S-t utólag.[ Szerkesztve ]
-
p_adam
addikt
válasz madgie #14370 üzenetére
Eredetileg a az A7II sem tudta ezt, tehát akkor ilyen elven annak sem kell volna megkapnia, de nem teljesen ua. a két szenzor. De ugyanez van az A6000 és A6300 között. Lehet hogy azért nincs a régebbiben, mert egyszerűen nem működött volna olyan jól, a mostani is elég specifikus, hogy mikor működik elég jól, de alapvetően nem olyan, mint egy natív objektív.
A hozzáállásuk eltérő, de a gépeket ugyanúgy cserélni lehet viszonylag gyors tempóban (már három generációt élt meg az X100, még mindig nem 'tökéletes'), az objektívek is focus-by-wire alapon működnek, ebben sem különböznek.
A marketingesek célja nyilván az hogy eladni az X-T2-t mint egy olyan terméket, amire már tényleg megéri váltani, de a valóságban ez nem így van, csak egy adott szegmens céloz meg, ennek lehet jó.
Már tudja a 4k-t egy kisebb crop-al, tök jó. De nem kell sok hozzá, és hamar túl fognak nőni rajta konkurensek és jöhet az újabb 'visszavágás'.Csak megjegyeztem egy nyilvánvaló problémát a videó minőségével, ami mellett mindenki más valamiért elsiklik (vagy nem kommentelheti), de ahogy sejtettem, ez lett belőle Talán ez is lehet az oka, amiért belsőleg nem engedélyezett az F-Log (grade után jobban látszana), de ez sem túl jó dolog (bár elég elkötelezettnek kell lenni valamelyik gyártó mellett, ha valaki ebbe akar belefolyni, mert mindegyik gyártónál máshogy működik...)
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz p_adam #14374 üzenetére
Nézd, jelenleg ott tartunk, hogy majdnem féláron ad majd a Fuji minimum olyan 4k videót, mint a Sony. Az A7R II és A7S II emiatt is lehetett annyira drága az első variánsokhoz képest. Ez nekünk jó, mert nemsokára nem milliós tétel lesz, ha valaki normális minőségű 4k-t szeretne.
A Fuji X100 több, mint öt éves gép, nem hiszem, hogy gyors tempó lenne a Sonyhoz mérten pont ez a sorozat. Mondjuk az X100s valóban rövidebb ideig "élt" és a CC-t sem kapta meg, az egy kicsit valóban sötét folt a Fuji Kaizenben.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Tempus_fugit #14376 üzenetére
Az a jövő
1440p monitorom van, azon is jobban néz ki a 4k, mint az 1080p. A slideshowkat is rég 4k-ban csinálom.
De megcsavarom a kérdést: mi értelme 24, 36, 42 megapixelnek, ha a fotósok többsége Full HD monitoron nézi a végeredményt, max A4-et hivat belőle?
-
p_adam
addikt
válasz madgie #14375 üzenetére
Nem értem hogy mért adna olyan videót, ha egyszer a plusz crop is kötelező, nincs beépített stabilizálás, nincs belső Log és a kodek sem tűnik robosztusnak (és ezt a problémát nem említik sehol, tehát azt se tartom valószínűnek, hogy majd fw javítás jön) és nem említik, hogy bele lehet-e nagyítani felvétel alatt (remélem igen, mert ez szerintem ez eléggé fontos, bár egyúttal a beépített stabival a legjobb)
-
-
#16820480
törölt tag
válasz madgie #14377 üzenetére
A sok megapixel segít az amatőröknek, mert ha éppen nem úgy komponálta a képet, utólag lehet vágni belőle, ha nem volt éppen olyan obi fent a vázon, akkor a 24+ megapixelből ki tudsz vágni egy 16-ot valahonnan, hogy jó minőségű marad a kép, leméretezve mondjuk fHD környékére pedig lehet kompenzálni a kisebb életlenségi gondokat, zajt (tudom, Fujinál nincs), meg egyéb képhibákat.
Profiknak meg jó, mert nyomtathatnak posztereket belőle.A 4K videókat ellenben mindenki 4K-ban akarja nézni, mert az nagyon jó, de igazából az is csak megfelelő ppi mellett hozza ki a különbséget. Mondjuk ha van egy 60" tévéd, és 2 méterre ülsz tőle.
-
konyi79
addikt
Már ON-topik:
Tényleg, ha belegondolok a Fuji eddig hogyan haladt tudatosan, már sejtem is mi jön. Ha most összelapátolnak egy jó videót, jöhetnek a videóra optimalizált obik. Mert oda azért kell a stabi, és az X nincs eleresztve igazán videóra való obikkal. Zsebeteket készítsétek! -
madgie
titán
válasz p_adam #14378 üzenetére
Amiért szeretik a Fujik képeit is: sokkal kevesebbet kell majd a grade-eléssel foglalkozni. Van, akinek ez számítani fog, míg mondjuk a beépített stabi pont felesleges, ha Roninra, darura, slide-ra teszi a gépet.
A logokat pont nem tudják jól használni sokan, szarul utómunkázzák. Óriási segítség, ha belököd Pro Neg STD/HI-ba, vagy Proviába, ha elfér a magasabb kontraszt, oszt csók. Meg kell vágni, kicsit pofára szabni és kész.
A plusz crop ott van, de nem vészes. Ha ez az ára, hogy ennyire éles, mégis relatív moiré-mentes legyen a kimenet, akkor szerintem vállalható kompromisszum. A Sony-nál sincs az A7 sorozatban natív 16:9-ed, ott is 3:2-ből crop-pol, nem az objektív teljes látószögét kapod meg. A Panánál sem a GH4 óta, a GH3 még multiaspect gép volt, ott tényleg 50mm volt az 50mm.
-
p_adam
addikt
válasz madgie #14382 üzenetére
A 120fps-t és a Clear Image Zoom-ot kihagytam
Szerintem igenis probléma, pl. mért jó, ha egy zoom elveszti a 24mm-es végét, vagy egy fix nem lesz többé olyan széles. 3:2 vs 16:9-nél legalább nincs akkora váltás.Egyszerűen nem értem mért olyan jó ez a gép videóra, ha nem egy korábbi Fuji-ról vált az ember, abban az esetben tényleg jó, de még nem kiforrott. (Azt persze értem, hogy ezzel próbálnák meg eladni...)
Bár pont ez az egész MILC kategória fő problémája... Gyakorlatilag a Canon a Dual Pixel AF-el, meg az objektívparkkal akkor vág vissza, amikor csak akar, bár akkor meg csak az A7S vázat kell lecserélni, az obikat nem a Sony-nak ott van a FF videó és beépített v. dupla stabilizálás, a Fuji-nak meg az egyedi színek, hát nem tudom...
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz madgie #14370 üzenetére
erős megfogalmazások ezek.
elb@szott konstrukció, miért is? világos elvek mentén "konstruálták meg", minden, ami belefér, elfogadható méretben,. ez kompromisszummal jár. nem tudom, hány percet bír a 4k videó, azért nem ötöt gondolom. ami elb@szott, az esetleg a kommunikáció, valahogy tisztán és érthetően le kellene írni a Sony-nak, hogy may overheat after x minutes, depending on blablabla... de aki logikusan gondolkodik, rájön (tudom, az emberek 99%-ára ez nem jellemző): a kis méret nem kedvez a hőelvezetésnek. viszont kedvez minden másnak. de ha valaki a nagyobb méretet szereti, annak persze szimpibb lesz az X-T2. csak vigyázzunk az árral, mert egy markolat rá és máris 2000 dollárnál járunk, ami az A6300 2x-ese.
az A7 PDAF mizériát én most megmagyarázom neked. a II-ben javítottak az AF-en, és a Sony, mert joga van eldönteni, azt mondja, hogy a II már megüti a használható szintet, az I még nem, ezért nem engedik az apdateres PDAF mókát. ami egy kib@szot jó dolog amúgy, és hoppá, senki más nem képes utánuk csinálni?
a hsz-ed második fele viszont full igaz.és mester, a GH3 nem volt már multiasztpi, ejnyebejnye
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz rumos14 #14385 üzenetére
Ne ragadd ki az elb*szott konstrukciót önmagában, odaírtam, hogy csak a 4K videóra gondoltam. Egyébként qrvagyors gép az a6300, nagyon jó AF megoldásokkal, csak nekem ez nem férne bele, hogy ha kisüt a nap, akkor kakukk, nincs munka.
Illetve jó dolog a Full HD 60 meg 120 fps-sel, ahogy p_adam írta az előbb is, csak az esetek nagy részében nem ott a legszebb a videó képminősége, hanem mindenki a 4k-ra hegyezi ki a pixel-peep-et... ami nem feltétlenül előny persze.
Hupsz, a GH2 volt az utolsó multiaszpi? Ezt benéztem Asszem Roboter skubizta a GH5 adatlapját, hogy lehet ott nagyobb lesz a szenzor, bele fog végre férni megint ez az okosság.
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
amúgy jók ezek a beszélgetések, itt nem a szemellenzős véleményeket látom legalább.
sok szempontból nagyon kívánós a Fuji, ezt sokszor leírtam. és sztem annyira más a filozófia mint a Sony-nál,hogy ők ketten aztán bőven megférnek egy csárdában.
engem az A7II lekenyerezett a FF szenzorral, a stabival, a PDAF-fel, és hogy ezáltal mennyi, de mennyi megfizethető FF obit tudok közel teljes értékűen használni. -
rumos14
nagyúr
válasz madgie #14386 üzenetére
úgy értettem, hogy te a 4k-ra értetted az elbaszcsit, arra reflektáltam. munkára a 10 perc korláttal az X-T2 sem alkalmas, sőt, igazából a fél óra miatt egyik fényképező sem, ha nagyon szigorúan nézzük.
nekem amúgy annyira nem teszik az A6300, kicsit pikkelek rá kézbe fogtam, de egyáltalán nem hozott lázba. számomra kicsit céltalan. gyors, ok, de minek? milyen obival használom ki a képességét? a millás 70-200 gémesterrel? ok, rárakhatok sok más obit, de nem lesz stabi egy csomónál, és a gyorsaság is részben odavész. ehhez képest pedig, főleg Mo-on nagyon drága. -
madgie
titán
válasz rumos14 #14388 üzenetére
Írtam is, hogy nekem az volt most a bajom a koncerteken (meg amúgy sportnál, sőt, kutyánál is), hogy ha nem PDAF pontot választok, akkor a karakteres, de lassúcska XF35-tel meg 56-tal meg vagyok lőve. Kerül, fordul, jó kontrasztérzékelősön, a téma meg rég elment. Sajnos eddig a Fuji csak középen 3x3 pontban nyomta a fázis alapú AF-et (C-AF 5x3), most az új, de drága gépeknél van már úgy szétszórva, hogy értelmes kompozíciókban gondolkodhasson az ember, ne legyen az utólagos vágásra kényszerítve.
Az X-Trans II Adobe kezelése is zavart néha, de színesben már sokszor jpg-ezek, meg mindkét gépemen megy a DNG hack, ha nagyon kell, ráeresztek egy batch hexeditort a fájlokra és finomítva mehetnek majd a színprofilok. De szerintem élesben nem fogok ezzel szüttyögni.
-
#16820480
törölt tag
válasz rumos14 #14388 üzenetére
Voltam egyszer forgatáson tévésekkel, akkor tűnt fel, hogy bár összességében több mint 10 óra nyersanyagot vettek fel, de a legtöbb az ilyen 1-2 perces snitt volt, még interjúknál is talán 5 perc max. Szóval a 10 perces teljesítmény akksival nem korlátoz azért annyira, mert bár nem kényelmes cserélgetni az akkukat, de azt legalább lehet 10 másodperc alatt, hűtögetni a gépet nem nagyon.
Amúgy ez a PDAF érdekes dolog, idén már az összes drágább telefonban megvan ez a funkció, fényképezőkbe meg alig tudják bepakolni?
-
p_adam
addikt
válasz #16820480 #14390 üzenetére
Egy kis szenzornál nagy a mélységélesség, tehát nincs akkora precizitásra szükség (telefon esetében meg még az objektív is nagylátó), ezért lehet gyors. Nagyobb szenzornál sokkal nehezebb ezt jól megcsinálni. (Videónál ugyanez ment a camcorder-ek esetében)
Egyébként csak a horizontális kontrasztra érzékenyek ezek a pontok, szóval nem olyan értékű, mint pl. egy DSLR kereszt érzékelős AF pontja, de a gyakorlatban ez bonyolultabb.[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz #16820480 #14390 üzenetére
A 4k is ilyen, nem? Ott volt a Oneplus One-ban is
Vagy épp az, hogy a beharangozott, Acroshoz szükséges erejű X-Processor Pro egy Dual A7 Cortex 500 MHz-re visszahúzva, aminél combosabb megoldások mennek az okostelefonokban csak a nyugalmi állapotra figyelve. Persze értem én, célhardver, meg számít a fogyasztás, csak a beharangozók után valahogy úgy érzi az ember, mintha legalább egy Apple A9X kéne az új fícsörökhöz, közben meg...
[ Szerkesztve ]
-
Dolphin
tag
Olyan kerdesem lenne, hogy aki W126-os aksikat hasznal, azok kozul ki milyen "markara" eskuszik? En DSTC-s voltam, de abbol mar nincs... ill valaki innen vagy m43-bol Patonakat szokott ajanlani, ha jol emlekszem. Tovabba vennek is, ugyhigy akinek lenne elado, ne tartsa magaban, koszi!
szerk.: ja most nezem, kb az osszes gepbe ilyen kell.
[ Szerkesztve ]
-
csacsi77
senior tag
Megtapiztam az X T2-t.... Nagyon begyere!!! Soem láttam még Fuji menürendszert előtte, kicsit fura volt, de megszoknám.... Lőttem is pár képet ISO51200-on, majd ha hazaérek nagyon kíváncsi leszek it tud a szenzor ilyen szélsőséges ISO értéken.
Egyébként gyors volt az AF, minimális bizonytlankodással. Már a 18-55 is egy álom volt, de a 16-50... Mint egy tankba oltott zongora. Csodás és kívánatos volt.
A kijelzőjét alig mertem hajlítgatni, de ez az új mechanika nagyon baba volt. Jól jött portréállásban LV-ben.
Szóval kéne, na!!!Öreg fater megoldja!!!!
-
pethob
aktív tag
Én is megtapiztam az X-T2-t, hirtelen 3 ergonómiai dolog tűnt fel, amit szokni kéne (XPRO-2 mellett/után)
1. Joystick túl alulra került én tuti megcseréltem volna a Q gombbal. Így az X-PRO2-n tudok fél kézzel fókuszpontot állítani, az X-T2-n ehhez egy közepesen nehéz objektívnél már kell a másik kezem, hogy addig kicsit megfogja a kamerát.
2. Exp korr nehezen jár, és valahogy kicsit kisebb a tárcsa, így nem tudtam szemhez emelve olyan percízen állítgatni, mint X-PRO2-n. Azért bőven lehet, hogy ez még pre-production gond...
3. fn gomb helye (Az X-T1 record helyén lenne jó helyen, ott most nincs semmi), play gomb helye.
+1 Kártya fedél működési mechanizmusa más, ami akkor lesz zavaró, ha valaki párhuzamosan használ X-PRO2 és X-T2-t
A külön ISO dial awsome. (Már csak világítás kéne rá, hogy éjjel legyen elképzelésem mit csinálok.)
A fókusz gyorsaságában nem éreztem különbséget az X-PRO2-höz, így most nem sírok, egyenlőre.https://www.flickr.com/photos/pethob/albums/72157664452278784
Booster grip egyenlőre nem volt. A kihajtható kijelző nagyon kéne az X-PRO2-re.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/pethob
-
madgie
titán
válasz pethob #14399 üzenetére
Másfél éve fordítva akarom nyomni a Focus assistot és a Q-t az X-T1-en, úgyhogy részemről látatlanban is jó helyre került az a Q gomb De egyébként nem hülyeség, hogy fentebb legyen a joystick, igazad lehet
Én meg közben bohóckodom az Acros-szal az X-T1-en (legalább előszedem a RAW-okat ), a francba is, tudnám szeretni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
- Tamron 18-270mm f/3.5-6.3 Di II VC PZD (Nikonhoz)
- Akció kamera tartó + állvány - telefontartóval PgyTech
- Fotós Táskák, Kamera Válltáskák & Hátizsákok - Kamera DSLR, MILC, Akciókamera védőtokok és tokok
- NIKON Z 24-70 F4 S
- Sony Cyber-shot DSC-HX90 30 x ultra zoom, 18 megapixel, Sony bőr tok, új állapot