-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
azt nem hiszem, hogy 24 mp-ről visszalépnek, inkább mennek ők is felfelé. amúgy ez az új lapka elég brutális tempót tol, kb. fullhd videó 240 fps-sel? wow
eléggé oda kell tennie magát a fujinak az x40-hez, ha majd versenyképes akar lenni...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Aldaris
csendes tag
Ez az ár nagyon hihetetlen. Honkongban és kínában nincsenek ilyen árak. A fickó biztos, hogy valamiképpen japánból úsztatta át.
Amazon.jp
Ez tényleg annyi, amennyiért a fickó árulja, csak azt nem látom, neki hol van a haszna. Nekem gyanús, pedig most én is valami ilyesmit keresek...[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz p_adam #14361 üzenetére
Hát persze. Adott egy pre-production camera (nyár végén jön ki a végleges), amihez képest a TheCameraStoreTV is röhög, hogy a hónapok óta boltban kapható a6300-zal ellentétben ezzel érdemben lehet 4K-ban dolgozni, mert nem fagy le állandóan... de biztos nem a T2 erőssége lesz a videó
Econ: ebben a galériában elég elb*szottak a camera raw konvertek, annak idején szerintem már én is szebben lekonvertáltam őket.
-
madgie
titán
válasz p_adam #14374 üzenetére
Nézd, jelenleg ott tartunk, hogy majdnem féláron ad majd a Fuji minimum olyan 4k videót, mint a Sony. Az A7R II és A7S II emiatt is lehetett annyira drága az első variánsokhoz képest. Ez nekünk jó, mert nemsokára nem milliós tétel lesz, ha valaki normális minőségű 4k-t szeretne.
A Fuji X100 több, mint öt éves gép, nem hiszem, hogy gyors tempó lenne a Sonyhoz mérten pont ez a sorozat. Mondjuk az X100s valóban rövidebb ideig "élt" és a CC-t sem kapta meg, az egy kicsit valóban sötét folt a Fuji Kaizenben.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz p_adam #14378 üzenetére
Amiért szeretik a Fujik képeit is: sokkal kevesebbet kell majd a grade-eléssel foglalkozni. Van, akinek ez számítani fog, míg mondjuk a beépített stabi pont felesleges, ha Roninra, darura, slide-ra teszi a gépet.
A logokat pont nem tudják jól használni sokan, szarul utómunkázzák. Óriási segítség, ha belököd Pro Neg STD/HI-ba, vagy Proviába, ha elfér a magasabb kontraszt, oszt csók. Meg kell vágni, kicsit pofára szabni és kész.
A plusz crop ott van, de nem vészes. Ha ez az ára, hogy ennyire éles, mégis relatív moiré-mentes legyen a kimenet, akkor szerintem vállalható kompromisszum. A Sony-nál sincs az A7 sorozatban natív 16:9-ed, ott is 3:2-ből crop-pol, nem az objektív teljes látószögét kapod meg. A Panánál sem a GH4 óta, a GH3 még multiaspect gép volt, ott tényleg 50mm volt az 50mm.
-
Mercutio_
félisten
-
p_adam
addikt
válasz p_adam #26754 üzenetére
Meg azt még hozzátenném, hogy a Fuji kit objektív optikailag kiváló, de videóra inkább egy konstans fényerőset választanék, abban meg már nincs stabilizálás, szóval ebben nem tűnik jobb választásnak a Fuji. A Sony E-mount hátránya meg videóra lecsökken, mivel az élesség már nem annyira lényeges, a sarkokat és a vignettálás egy részét meg a videó levágja, meg az APS-C mód sem teljesen mellékes.
Mercutio_ a linkelt videóra mint példára értettem.
[ Szerkesztve ]
-
-
madgie
titán
válasz p_adam #26766 üzenetére
Nekem mindegy, mit nem értesz, fekete-fehéren megmondták többen is több helyen, mi a helyzet, ezzel szemben te egy szem emberke "tesztjét" hoztad ide, aki még egy nyüves példát se tudott mutatni. Még a Sony-sok is bevallják, hogy a képstabijuk azért bőven lehetne jobb.
Az általad kritizált, OIS nélküli 16-55 az egyik legjobban viselkedő objektív az X-H1 IBIS-e alatt, már csak azon egyszerű oknál fogva is, hogy a hátsó lencsetagnál nem maszkolták ki, így a standard APS-C-nél nagyobbat vetíthet. A 35/1.4 ilyen amúgy még, megfogod, rázod a kezed, mint egy parkinsonos és tökstabil a kép.
A H1-gyel még sok kész anyagot nem tudok mutatni, ez szerintem nem a legjobb munkám, de 10-24, nem pulzál sehol semmi.
Szerintem teljesen mindegy már, mit írok, azt hiszem már azt sem fogom elolvasni, amit te fogsz, feleslegesen keringőzünk.
-
-
Mercutio_
félisten
válasz p_adam #26782 üzenetére
Ebben nem volt semmi személyeskedés.
madgie saját tapasztalatokat írt (és tudtommal más rendszerekhez is hozzájut kipróbálás jelleggel) ezért érdekelt, hogy te is rendelkezel-e ilyenekkelEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
konyi79
addikt
válasz p_adam #26782 üzenetére
Nem állítólag, de tényleg jobb videóra a Fuji stabi, meg a Nikon is az lesz, meg a FF Pana is.
Az 5 FÉ az 5 FÉ, a papírforma fotó módban meg is van, csak egyszerűen ha belenézel a bajonettbe, látod a Sony szenzora milyen keveset tud mozogni, míg a többi mennyivel többet.
Nem ismerem ezek tesztelési szabványát, de gyanítom nem veszi figyelembe a kilengés amplitúdóját vagy legnagyobb kitérését vagy hogy fogalmazzak, az legalábbis álló emberhez viszonyítva van meghatározva. Azaz mikor fényképezel, sokat ez nem befolyásol, mert a kis kitérésű remegést a feldolgozó sebessége meg a szervomotor sebessége határozza meg. Itt nagyot senki sem tud gurítani a másikhoz képest, mindenkinél 2018-at írunk. De amint elkezdesz videó közben sétálni, a Sony nem tud ezzel mit kezdeni, egyszerűen a lépésed közben változó magasságát a kamerának már nem tudja kikompenzálni. Ezt magad is tapasztalhatod, vagy ha megnézed az összehasonlítókat világosan látszik.
Egy dedikált kamkordert nézz meg, némelyikben közel a frontlencse átmérőjének dupláját tud bólogatni stabilizálás miatt, azaz ott erre is fel van készítve.
Persze, akkor lehetne kezdeni, de videóhoz úgyis kell a külső stabi, mert az mégjobb, csak ez értelmetlen véget nem érő vita lenne így. -
taranis
addikt
válasz p_adam #26788 üzenetére
Nem tudom, hogy volt e már, de hozzádobom a témához: [link]
Enyhítendő a vitát, valószínűleg az van, hogy az X-H1-nek ugyan nagyobb a játszótere, de ragadós, és a korrekció miatt az összhatás nem feltétlenül jobb, mint a Sonynál. Aztán ha odafigyelünk arra, hogy ne ugráljon az IBIS, tehát finom mozgásokat használunk csak, akkor ott a Sony is szebb lesz.colorizer.net
-
Mercutio_
félisten
válasz p_adam #26788 üzenetére
Februári videó, topic-kereső szerint áprilisban jött ki új firmware a Fujihoz (lehet azóta is volt, és nem tudom ezen mennyire javított, én m4/3-ot használok, csak érdekel a Fuji is mint alternatíva)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
#16820480
törölt tag
válasz p_adam #26853 üzenetére
Szerintem nem fognak olyat csinálni, hogy csak összegyúrják. Az utóbbi időben minden vázuk hozott valami újdonságot. Pedig az E3 is lehetett volna egy T20 rangefinder külsővel, de ehelyett kapott jobb AF-et, Bluetooth-t, joysticket, érintőképernyős vezérlést. H1 ugye kapott IBIS-t, vaskosabb vázat, jobb evf-et, nagyobb bitrátás videót, nem csak egy XT2+IBIS lett belőle.
-
-
#16820480
törölt tag
válasz p_adam #26857 üzenetére
Jó, hát ennyi erővel minek adapter, a régi obikat el kell adni a ***-ba
De amúgy értelek, valóban nem kellene ez akkora drámát okozzon, hogy valaki új akksikat kell vegyen. Sonynál sem hallottam senkit a világon panaszkodni, hogy milyen szar már az A7iii mert nem tudja a régi gyengébb akksikat használni benne.
A melegedés amúgy szerintem nem egyszerű, mert az leginkább a leadott teljesítménytől függ, azt pedig ha megnöveled (a gyorsabb sorozathoz, nagyobb felbontású/bitrátájú videóhoz, akkor a nagyobb akksi is melegedni fog, csak lassabban merül le. Ami a melegedést javíthatja, az egy jobb hatásfokú processzor (ezt megkaptuk amúgy), aminek kisebb az áramfelvétele és nem fűt el annyit. -
madgie
titán
válasz p_adam #26885 üzenetére
Elsősorban a tükrös FF gépekre gondoltam, nem az A7-esekre
ahol még a bajonett meg az objektív közé sem fér be az ember ujjaA bumszli, lassú 50S meg a technika hozománya volt, egy első generációs, ha úgy tetszik béta váz. Kellett volna egy normális proci ahhoz, de még nem volt olyanuk (itt a cikk végén le is írtam év elején a véleményem erről, hála Istennek a Fuji is ezen dolgozott, látszik a T3-on)
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz p_adam #26887 üzenetére
Nincs is ezzel a hasonlattal gond, az A7 szériánál fel is merült többször, hogy kisebb tud lenni, mint egy APS-C tükrös... tudod, ezért is MILC a MILC...
A fanboyságról annyit, hogy olvasd el az előzőleg belinkelt cikkem utolsó bekezdését... biztos fanboy, aki a Sony arcfelismerőjét dicséri és leszidja a Fujit a H1 korszerűtlen hardvere miatt... úgy, hogy a Fuji Mo is bevallottan olvassa a blogját.
-
madgie
titán
válasz p_adam #26893 üzenetére
Ugyanazt, mert USB-n a fényképezőt a PC-re kell kötni és annak a procija számolja ki a dolgokat. Kicsit faramuci és fapados, de úgy tűnik, a Fuji nem szeretné x86-ra portolni a dolgot.
Janaboy: itt írnak róla, elég sokan már JPG-ezünk az esetek nagy részében.
[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
válasz p_adam #26893 üzenetére
"Azt hiszem hogy a Fuji-hoz van egy olyan ingyenes szoftver is, ami számítógépen is ugyanúgy dolgozza fel a raw file-okat, mintha a kamera belső processzora csinálná, de nem tudom, hogy tényleg ugyanazt adja-e ki."
OIyan van ami nem a számítógépen dolgozza fel, hanem a számítógépre kötött fényképezőgépben, annak a belső processzorával. De így legalább tényleg ugyanazt adja ki.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Neon
csendes tag
válasz p_adam #26903 üzenetére
A stabilizátor számomra nem lényeges, de minden más amit leírtam szerintem, vagy inkább számomra, sokkal jobb a H1-ben. Feszesek a tárcsák, ha benyomod érzed ahogy kattan, az expo gomb is egy álom, nagyobbak lettek a gombok, a kereső. Sok pici apróság, aminek sok köze nincs a tudásához. De ahogy írod is jobb alapnak tűnik a T3-om. Na ez a kérdés amire én nem tudok válaszolni, hogy vajon mennyivel. De remélem segítetek majd benne. Szerintem sokakat érdekel ugyanez, DonRazzino is írt erről ha jól emlékszem. Ha lenne H2 ezzel a tudással, most nem lenne kérdésem
-
total90
veterán
válasz p_adam #29980 üzenetére
Én azért nem vagyok biztos, hogy a 100 megapixel valamiféle kompromisszum. Én inkább pozitívumnak látom.
Tudom, hogy a PO egy más felépítésű gép, de egy tesztre akkor is kíváncsi lennék. Volt szerencsém használni egyet nem is olyan régen és uh, nagyon brutális a képminőség. Persze azért az árért simán el is várt.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Softbox és diffuzorok - Fotós derítők, reflektorok és hátterek
- Panasonic SDR-S26 SD 70-szeres optikai zoom! +opt. képstab. (DVD felbontás)
- FOTÓS LED Lámpák - Kamera Fények, COB Studió Világítás, RGB Videó Lámpák, Körfények (Ringlight)
- Sony NEX-3 objektivvel eladó