-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #3064 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb ha megkérdezed azokat akik leginkább illetékesek a témában: [link]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #3072 üzenetére
Ha még mindig a 12mm f/2 NCS CS a kérdés, akkor aligha fogod tudni használni DSLR vázakon, mert csak MILC-re jön. Nikon ugye kiesik, Canon EF-M ha jól tudom van belőle, illetve Fuji X és MFT bajonettel jön még.
Amúgy nekem is ez a bajom vele, egyik teszt ilyen, másik teszt olyan következtetésre jut. Ennyire széles skálán ingadozik a minőség vagy csak egyik tesztelőnek pre-production, míg másiknak végleges jut?
Korábban én linkeltem egy tesztet, az kifejezetten jó objektívnek tartja, elsősorban csillagfotós aspektusból vizsgálva.
Viszont a korai első sample fotók alapján én már hetekkel ezelőtt megmondtam, hogy a sarkok fele nagyon durva a CA szint.
-
MC Pite
veterán
válasz silmatauki #3079 üzenetére
Mennyibe jönne ki egy rekeszelős adapterrel?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #3079 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy az f/4.5-5.6 fényerő nekem kevés, én elsősorban csillagokat fotóznék, oda meg nem árt ha olyan tág a pupillája, mint egy hippinek Wootdstockban.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3087 üzenetére
Segíts már, milyen durva CA-t kell nézni.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3089 üzenetére
2-3 pixel, egy UWA-nál. Használtál már ilyet? Nem támadok, csak kérdem.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3091 üzenetére
Persze, van CA, de biztos vagy benne, hogy mondjuk a Pana a 7-14-nél nem szűri ezt a vázban? Ez a Sami nem kommunikál a vázzal, minden tulajdonsága "nyers".
De ha megnézed ugyanezt a templombelsőt a nemrég alternatívaként felmerült Sigma 8-16-tal és mondjuk a csillárra közelítesz... érted, inkább két másodperc alatt pipettázom a CA-t, mint hogy a trutymót nézzem középen is.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz silmatauki #3089 üzenetére
Ennyi CA uwánál sztem még ok, lehet jobb, többért, a szokásos játék. Speciel ez pont nem tűnik gáznak nekem, kontraszt/becsillanás feltünőbb, illetve engem torzulás ill élesség (széle felé) jobban zavar (tesztek alapján, élőben nem volt hozzá szerencsém), de korrektül csak azonos gyutávon lehetne összehasonlítani.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3099 üzenetére
Nézd már meg légy szíves a bal felső sarokban a faágakat.
És ez tényleg az egyik legjobb UWA! Én csak azt nem értem, mit kell rugózni pár pixel CA-n a Saminál, mikor két másodperc utólag korrigálni (ahogy ugye a Pana-Pana kombinációnál meg is történik).
szerk: de nekem mindegy, te veszel Sigmát és Samit, end of story
[ Szerkesztve ]
-
silmatauki
őstag
válasz silmatauki #3101 üzenetére
Na az új M1 (nem A1!) Fujinon XC16-50mm + Fujinon XC50-230mm duplakit is jóárasítva van: eddig a legjobb ajánlat 720e körül volt az Amazon.de-n, most jóval olcsóbb a Foto Mundus-nál:
M1 duplakit: 499e + 19e posta Mo-ra (is) + 5e aznapi feldolgozás (különben 3-4 napos átfutást írnak) + 6.58e Paypal (különben bankközti transzfert kérnek): http://www.dealsrunner.com/deals/fujifilm-finepix-x-m-1-fujinon-xc16-50mm-fujinon-xc50-230mm
-
gab.m
senior tag
válasz silmatauki #3287 üzenetére
Huu, ha ez egy honap mulva is lesz ilyen aron, akkor lehet benevezek ra.. Egyebkent udv a topiklakoknak, ex-fujis vagyok (X100), es nagyon szemezgetek ujra a rendszerrel, es tulajdonkeppen nem sok valaszt el attol, hogy atterjek az XT1re fullframe Nikonrol..
-- Eladó cuccok: Világítástechnikai szett, Slik állvány Giottos fejjel, Dell U2312HM IPS monitor --
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #3364 üzenetére
Csak én nem látom, hogy madgie beszélt az objektívek minőségéről is, vagy tényleg csak a méretről szólt amit írt?
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3371 üzenetére
"a 180 ezres 16-70 f/4 is csak a Fuji 16-50 szintjén van, miközben soxorosába kerül"
Miért, a Fuji is decenteres?
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #3371 üzenetére
Nem a te kijelentésed akartam cáfolni, csak elhangzott "A" állítás amire te egy "B" állítással akartál válaszolni. Érvelési hiba. Nem az objektívek minőségéről, hanem méretéről volt szó.
-
silmatauki
őstag
válasz silmatauki #3410 üzenetére
Most jött meg egy másik, “SHOOT RS-60E3” típusú vezérlő (innen rendeltem: http://www.ebay.com/itm/111298269959?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 - ez volt eBay-en a legolcsóbb ajánlat); ez tökéletesen megy az X-E1-emmel, szemben az előzővel.
-
pandur99
aktív tag
válasz silmatauki #3657 üzenetére
Igaz, rosszul emlékeztem.
Akkor tekintsétek irányárnak!Ne vegyél kutyát! Fogadj örökbe!
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3728 üzenetére
Az még az X-E2-ben is csak fájlátvitelre szolgál tudtommal
Nem mintha máshol bugmentes lenne a wifis használat.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #3735 üzenetére
Az E-M10-em még megvan, GPS update-et soha nem használtam rajta, de egy mezei távkioldásnál is elég gyakran eldobta a jelet 5-10 méter távolságból.
No nem a tesztek alatt, ott végig stabil volt. Élesben, hol máshol
-
arn
félisten
válasz silmatauki #3797 üzenetére
fel even belul sokkal olcsobb lesz. nekem csak masodik gepnek kellene, amugy ott az xt1.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
madgie
titán
válasz silmatauki #4278 üzenetére
Talán megvan még TayRol friss X-E2 kite, megalkudnak rá, a 18-55-öt eladja és 170 körül lehet egy gyönyörű X-E2-je, amit ki is próbálhat akár vásárlás előtt.
Pite: kétszer jobb használni az elb@szott helyre átpakolt Q gombot és hiányzó View Mode gombot?
[ Szerkesztve ]
-
excalibur36
senior tag
válasz silmatauki #4371 üzenetére
Ez érvényes az X100S-re is?
Az ember jellemét az határozza meg, hogy mit tart nevetséghesnek...
-
Gondwana
addikt
válasz silmatauki #4371 üzenetére
... viszont olyankor a külső vakut, amelyiknek saját szenzorja van, szintén el kell tolnom 1 illetve 2EV értékkel. Engem nem az exif tartalma, hanem a kép tartalma érdekel és ilyen esetben megbízhatatlan, ha a gép saját eszétől választja a dinamikakiterjezstést, ennyi, amit én állítok.
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
excalibur36
senior tag
válasz silmatauki #4375 üzenetére
Az ember jellemét az határozza meg, hogy mit tart nevetséghesnek...
-
ijjen nincs
tag
válasz silmatauki #4438 üzenetére
Megítélés kérdése, vannak akik direkt keresik ezt a fajta bokéht!
A helios 44-el már túlzásba viszi szerintem is.De még egy link ha nem unjátok még:
[link][ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz silmatauki #4507 üzenetére
Azt hittem, ezen a témán már végre túlléptünk... semmivel nem jobb a C1 Pro demosaicja, mint a LR-é (5.4 óta), csak alapból erősebb élesítéssel, nagyobb kontraszttal és egy valag clarity-vel érkezik.
Ami pont szembeköpi a komplett finom Fuji-filozófiát, just sayin'.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #4509 üzenetére
Nézd, összelőttünk nemrég pár rawot itt is, semmi ghost nem volt az LR-n, csak a zöldekben ugye valamennyivel trágyább, mint az átlag Bayeres gép. Ha megnyomtuk a clarity-t, kontrasztot, meg feltekertük az élesítést, akkor pont elértük azt az eredményt, amit a C1 ad: a labirintus-szerű, fals információkkal teli képet.
#4511: jaja, ebben van valami, sajnos, nem sajnos, az X-A1 a Bayer CFA-val kicsit érzékenyebb a színzajra, ott defaulton illik hagyni a LR-n is.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #4511 üzenetére
Így van, ezért van, hogy csúcsfényekhez igazítom mindig az expozíciót, mert a feketék felől szépen fel lehet nyomni utólag. Bár ez nálam inkább már ösztönös, mert ez egy bevett gyakorlat a videózásban, filmezésben. Az viszont nagyon jó, hogy a Fujifilm gyönyörűen asszisztál ehhez, sok tartalék van a látszólag elveszett feketékben is.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #4518 üzenetére
Tetején? Miért veszítenél bármit a tetején? Alulról lesz zajosabb valamennyivel, de a csúcsfények felől pont nyersz, ha picit még túl is exponálod.
arn: nem, az én szememet az bántja, hogy ez nekem már nem fotó, ez grafitrajz, kiszínezve.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #4518 üzenetére
Sokszor van fixen DR100-on a gép, de igazság szerint a DR200 és DR400 arra is jó, hogy bátrabban rá tudsz lépni a csúcsfényekre.
Egyébként Nexus 7-re visszatérve: Már a 2012-es modellben is volt NFC, ez nem csak az újabb kiadás sajátja.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz silmatauki #4740 üzenetére
az x100t annyiban speciális eset, hogy a nagyon rátolt obi miatt azért lehetnek nehézségek. az x-pro2 szerintem 24 mp-es lesz. és millió más gépben van már 24 mp-es sony szenzor (kb. az összes nikon aps-c dslr például).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #4830 üzenetére
A Fujifilm valami veszettül jó optikai képstabilizátorokat fejleszt. A 16-50mm-nél is csak pislogtam az első napokban, hogy olyanokat tartok ki kézből bemozdulás nélkül, amit eddig még nem (na jó, az OM-D több tengelyes szenzor stabilizálása továbbra is etalon, de ez is a legjobbak közül való).
Persze ettől még a gyenge fényerő, gyenge fényerő marad.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #4914 üzenetére
A többségben ellentétben nem review-t nézek, nekem az Irident meg az Aperture is elfut, mivel OS X-em van... meg ugye van X-Trans-os Fuji vázam is itthon, meg Bayer is.
A C1-et is próbáltam, de abszolút nem jött be a kőbaltás clarity-mániája.
Elsúgok egy titkot, ami szerintem nyilvánvalónak kellene lennie minden tudatosabb Fuji tulajnak: az egész rendszer a finomabb tónusokról, filmszerűbb jellegről szól. Az összes jobb fix jellege ezt erősíti, a színmódok ezt erősítik, a DR200/400 is ebben segít sokszor (ha megfigyeled, akkor a legritkább esetben lesz tőle Tone Mapping-osan kemény a kép).
És amíg egy-egy review azt vizsgálja, hogy mennyi a mikrokontraszt két fűszálon, addig csak a fejem vakarom és nem értem. Ugyanúgy nem értem már az olyan képfeldolgozást sem, ahol úgy indít a fotós, hogy toljuk ki csutkára mindkét oldalra a hisztogramot.
Végezetül: le lett írva hatvannégyezerszer, hogy az X-Trans ilyen. Van előnye is, hátránya is. Nem lehet meghúzni a határt, mikor jobb az egyik és mikor job ba másik, mert a demosaic nem egy konstans dolog. Az biztos, hogy távoli lombos részleteket hajlamosabb elkenni az X-Trans. az is biztos, hogy ezzel szemben kevésbé színzajozik (rawból is), bizonyos színeknél, ábráknál finomabb színátmeneteket képez (mittomén, itthoni beltéri képrészletnél az apró JBL logot a centeremen sokkal szebben oldotta meg az X-Trans, az árnyékok színátmenetét is).
De most őszintén: ha valaki természetfotózna, 99%-ban zöld lombok és fűszálak struktúráját nézné nagyítva, az vegyen Bayeres gépet. 45 ezer az aprón az X-A1, kategóriájának talán legjobb APS-C szenzorával...
-
arn
félisten
válasz silmatauki #4914 üzenetére
mindegyikben megvan a pro es kontra, a lr oldalan nagy erv pl a szinprofil. nekem eleg lenne, ha minden esetben megszunne a vizfestekezes lrban.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #4998 üzenetére
Még jó, ezek friss fejlesztések, baromi jó felbontóképességgel. Bírni fogják még a felbontás növelést. Ez olyan mint amikor a fotósok rettegve szemlélték azt amikor először megjelentek a 10 megapixeles APS-C szenzorok és siránkoztak, hogy "jajj, jajj, elég a 6 megapixel, az objektíveknek már túl sok lesz a 10 megapixel". Aztán nem csak 10, hanem 12, 14, 16, 18, 20, 24 megapixeleket is ráeresztettek már ezekre, de mégsem olyan drámai a helyzet. Szerencsére nem egyenes arányosság van a növekvő pixelsűrűség és a "túl sok már ez az objektívnek" feladványban.
Ha megnézem az 24 megapixeles APS-C Nikonok fotóit, egyáltalán nem tudom azt mondani, hogy 100% nagyításban olyan rosszak lennének, mint ahogy a rinyapicsa fórumozók jóslatai alapján lenniük kellene. Ha meg ráadásul visszaméretezel 16 megapixelre, rátolsz egy hangyapöcsnyi élesítést, akkor olyan részletgazdag fotót kapsz, amire az eleve 16 megapixeles kimenettel nem vagy képes.
-
madgie
titán
válasz silmatauki #5099 üzenetére
Fölé exponáljon DR400-zal, nyugodtan fölé (bizonyos határig persze).
-
madgie
titán
válasz silmatauki #5102 üzenetére
Ha picit túlengeded lőni ,akkor is sokkal több részletet lehet visszahozni a DR200/400-ból fent, ha viszont még jobban alátekered, gyönyörű mákos tájképed lesz összesen kb. 3 FÉ árnyékkompenzációval.
Ha nem csavarja el a DR-t százról, elsősorban akkor érdemes alálőni.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz silmatauki #5105 üzenetére
Ezt én nagyon jól tudom.
De azt is, hogy ebben az esetben nem baj, ha kiég felül pici, illetve tovább is lehet engedni, mert szoftveresen korrekciózik, ergo a csúcsfények sem fognak olyan hamar kiégni. Lásd a példákat.
Ilyen esetben miért lőnék még alá? Vágjam nyakon még jobban az árnyékokban a zajt? A csúcsfények felől úgyis jön annyi plusz.
-
gorgo
őstag
válasz silmatauki #5105 üzenetére
Azt nem is néztem, hogy van-e live hisogram, de nyilván van. Így utólag kíváncsi lennék mit mutatott volna.
Ami még nem kicsit volt zavaró: a kontrasztos téma fényes részéről az árnyékosra állva (v. ford) 2-3 sec!!! kellett mire alkalmazkodott hozzá a gép. Innen már kvázi mindegy is hogy milyen lassú AF-et tudó obi van fent, ez önmagában a leglassabb láncszem. Oké, nem ez jellemző minden helyzetre, de azért... (Mondjuk nem nyomtam közben expót, mert az államat keresgéltem a földön).
Hogy valami pozitív élményt is mondjak: a bőrszínek kellemesek, természetesek!"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
silmatauki
őstag
válasz silmatauki #5238 üzenetére
Bocs, én is közben összekevertem dolgokat – a fenti szövegem STM-re (pl. a 10-18) vonatkozik.
-
jjeahh
nagyúr
válasz silmatauki #5332 üzenetére
nem egy bajnok, de azért sztem annyira nem lehet sz*r, ugyan nem próbáltam, de feltúrtam az egész jútúbot, mivel én is szemezek a masinával, és hát nekem pl tökéletesen megfelelne... íme Pite vidije az elvileg lassúcska 35-össel: [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
silmatauki
őstag
válasz silmatauki #5395 üzenetére
2, Na mit láttam ma – x100(s?)-at az Alléban, japán(?) turistáknál. Stílszerűen X-E1 + 18-55-ttel fotózva, pre-fókuszálás nélkül (a gépet villámgyorsan a szemem elé kaptam és lőttem hármat), 1/350...400s, DR200, ISO400, OOC JPEG, NR -2:
https://www.flickr.com/photos/123250104@N04/sets/72157648846336111/
Na tegnap is láttam MILC-es japán turistákat – ezúttal Samsung NX Minivel + jó hoszzú fogantyúval. 18-55 Fuji, 55mm, X-E1, Gellért-hegy:
https://www.flickr.com/photos/123250104@N04/sets/72157649224688865/
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #5556 üzenetére
Ennyire csodaszámba megy ha valakinél MILC-et látsz? Az én portyázós territóriumom nagyrészt fedésben van a turisták által kedvelt kerületekkel, ázsiai fotósoknál már alig-alig látok DSLR-t, többségük már inkább MILC-el utazik. Sony domináns, de nagyon sok Nikon 1, Olympus (főleg PEN) és Panasonic (GF, G) lóg a nyakukban.
-
Warton
őstag
válasz silmatauki #5556 üzenetére
Az új dili az Allee környékén, illetve a budai régiókban a bordó Nikon dslr, egyik nap vagy 3 különböző ember nyakában láttam ilyet, még az egyik játszótéren is az egyik család ilyennel fotózgatta a csemetéit.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #5567 üzenetére
Így érthető, csak nem tudtam, hogy mi a "rácsodálkozás" oka.
-
cdl
senior tag
válasz silmatauki #5695 üzenetére
Pont ez jutott az eszembe.
-
gorgo
őstag
válasz silmatauki #5695 üzenetére
vagyunk páran akiknek bilibe lóg...
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz silmatauki #5843 üzenetére
Na ja, sajnos még nem ismerjük igazán a Samsung 28 megapixeles szenzorát (anno próbáltam utánajárni ki lehet a gyártója, de semmit nem találtam). De őszintén szólva ez a 24 vs 28 megapixel pont olyan, mint a 16 vs 18 megapixel... azért ez nem egy vízválasztó vagy dealbreaker.
-
gorgo
őstag
válasz silmatauki #5843 üzenetére
"Nagyon helyes!" szerintem meg baromira nem helyes, márcsak azért se, mert 4x akkora erőforrás kell az x-trans feldolgozáshoz, mint a bayern-hez, és a fuji nyilvánvalóan nem bírja hardverrel így sem...
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
#40935168
törölt tag
válasz silmatauki #5852 üzenetére
Aha. Igen, egyetértek. A nagy megapixellel is. Az is olyan, hogy amíg valaki nem próbálta, addig csak fél tőle, vagy próbálja megideologizálni. Vagy egyenesen támadni, hogy fájlméret, meg feldolgozás, meg nincs gépe hozzá, nincs tárhelye hozzá, stb stb. (Akkor ne vegye) Egy nagy MP-s szenzor ha pixelszinten (!) nyújtja azt iso-ban, mint egy 16-os, akkor a végső kép sokkal ütősebb lesz.. a D800 vagy Sony A7R szenzorai ugye 36-osak, félt tőle mindenki, mint a tűztől, hogy sok lesz, pedig ez APS-C-n csak 16 megapixel kb, pixelsűrűségre. Csak a szenzor nagyobb és fért még rá belőle, na bumm. Kb. még a zajszintje is ottankörüli pixel szinten, csakhogy a teljes kép, ami a monitorra összeáll leméretezve akár fullhd-re pl, sokkal apróbb zajszemekből is áll és máshogy viselkedik a zaj képbe épülése leméretezéskor, mint kisebb MP-s gépen. Nem nagy grízkásák maradnak ott, hanem finoman fakul a kép picit, amit könnyebb korrigálni, mint a nagyobb grízszemeket kiszűrni, több részlet marad meg addigis. Nem beszélve a retus finomságáról, szemből az ereket egy teljes alakos képen egy 2-3 pixelnyi ecsettel ki lehet szedni, ráncokat, ezt-azt, anélkül, hogy szénné kennénk az arcot, végül az ember lehozza kisebb méretre (netre, nyomtatni A4-be, akármi) és a retus úgy néz ki, mint ha nem is lenne rajta retus, annyira finoman lehet dolgozni vele. Szóval én is örülök a sok MP-nek. Határ viszont van, és ez az obipark. Legalábbis a mai tükrösöknél nagyon is A Sigma Art szériából az 50-es és a Zeiss OTUS képes kikarcolni a 36 megát, többet nem biztos. Minden egyéb ezalatt van..
Az m4/3 szenzorok 16MP-je meg a pixelsűrűséget megtartva ~60MP körülre jönne ki fullframe-en. Nem csoda, hogy zajosak már alap iso-n is.
Szerintem amúgy milc fogja megcsinálni azt is, amit még eddig lehet, nem tett meg senki: négyesével olvasni ki a pixeleket. Összevonni őket az érzékenység érdekében.
Ha nagy iso-n vagyok, a 64 megapixeles fullframe, atom felbontóképességű szenzorom átállhat olyan kiolvasásra, hogy összeköt két pixelt vízszintesen és kettőt függőlegesen kiolvasáskor, azaz négy pixel fog egy végső képpixelt alkotni. A 64-es képemből lesz egy 16-os, sokkal tisztább. (Úgy is tisztább, mintha a 64-et hoznám le 16-ra szoftverben). Aztán akinek fáj a nagy MP, 16-on hagyja, aki meg baromkodni akar, mehet 64-re. Csak egy példa, hogy mennyi minden van még a szenzor körül is tennivaló .. vagy a Sony fejlesztget talán görbe szenzort ? Tök más obipark kell majd hozzá, igaz, a végeredmény (elvileg) jobb lenne .. jajaj van itt még annyi minden...
A tükör halott.
-
gyorgyi84
tag
válasz silmatauki #5851 üzenetére
Biztos igy van , ezen része a fotozàsnak nem igazàn érdekel !
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!
- FOTÓS beárazás
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Házimozi haladó szinten
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen