Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
Vártam mikor jön elő itt az utolsó boss fight véleményezés.
Nekem felemás. Mondjuk nekem le is spoilerezte az internet szóval meglepetés elmaradt...Újra használni valamit már véleményes. De nekem mindig volt egy hiányérzetem vele kapcsolatban, több helyen meglett említve, hogy Ő a legerősebb, aztán csak olyan állapotban küzdünk meg vele amilyen. Most a fullos, sőt feltápolt verziójával küzdünk meg vele ami jó. Fight első felével nincs is gond. Második fázis túl lett tolva az nem vitás. Kicsit lassabb, több HP-s dolog jobb lett volna. De Lore szempontból nem volt sok előzménye ennek, vagy eddig nagyon jól el volt rejtve. Egy kicsit én is többet vártam volna. Egyébként meg Messmer a fő boss! -
_drk
addikt
válasz
MikeWazowski #9764 üzenetére
Hogy lenne visszalépés egy 10x akkora játék. Sokkal több minden szempontból.
Az előző játékok zsák utcák. Elbasznak temérdek időt kissebb pályákkal meg pár Bossal aztán az ezen nevelkedett souls közönség meg pár óra alatt letudja.
Meglehet nézni Sekiro előadásokat és achikat meddig jutottak el benne. Az se jó irány csak maximum indi fejlesztőknek, hogy egy megcélzott kissebb körnek szól a game.
ER-rel az egész soulslike stílus elterjedt. Kurva nagy volt a hype is, amit nem a from keltett hanem az emberek. -
_drk
addikt
Én is a végére értem a DLC-nek.
Ez egy külön játéknak megfelel. Rohadt nagy szerte ágazó map, sokszor labirintus a labirintusban nem tudod hol vagy.
Nem tudod hova keveredtél kalandozás közben.
Ezt az élményt nagyon kevés játék tudja.Nekem úgy az 1/3-ánál volt kicsi mélypont, ott jött elő a nagy semmilyen terek és sehol semmi, majd lementem délre és ott se volt sok minden. Feelinges és szép de a lenti ujjas rész pl érdekes...
De utána vissza felfelé megint minden helyre rázódott.
Felpörögtek a dolgok és érdekesebbnél érdekesebb részek.
Shaman Village pl álleejtős. Várom is nagyon Vaati videókat, mert itt sztoriban nagyon sokat kaptunk.A játék nehézségét nem tudom értékelni. Az már alapjáték második felében elment egy irányba ami olyan amilyen.
Itt is 1-2 Bossnál minden támadás AOE, nem hagy élni egy percet se, kis ütés fél hp minusz, de utána ki kell védeni 10 ütést mire ihatsz a flaskából. Tanulható persze minden, csak rng is legyen hozzá, mert ha úgy fűzi a kombókat tök mindegy mit csinálsz. Messmer Kígyós ütései pl szarok.
Nagyon sokszor nem működött a hitbox, ott se voltam de megütött, ott volt de nem találtam el... Egy utolsó fightnál nagyon fájt.De kurva jók az új skillek és fegyverek és páncélok.
Az új fegyver osztályokból meg lett végül a 8 amit ígértek?
Mindegy, mert így is túl sok fegyver van.Összességében nagyon jó volt!
Remélem nem kell nagyon sokat várni a következőre. -
_drk
addikt
Azé a heart stolen bekaphatja!
-
_drk
addikt
válasz
cyberkind #9667 üzenetére
Pár év alatt amióta nyúzom a soulslike játékokat arra rájöttem hogy ezek akkor jók ha van időm játszani. Ha nem is minden nap de heti több óra azért legyen meg.
3 naponta 2 órát játszani nem jó velük.
A másik hogy ne tornyosuljanak játékok mellette mert akkor nehéz 2-3 órát ugyan ott szívni, ha van más amivel simán elvagyok( bár ez a veszély mostanában nem fenyeget).
-
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #9660 üzenetére
Hát ha mindent kikerülsz akkor igen, de elég sokat sebeznek 1 találattal is.
Meg oda kellett volna valami hint. Az elsőt egyértelmű hogy ott hagyod, de egy idő után zavar hogy azokkal mi lesz.
Én egy ideig azt hittem ha Messmert megölöm majd legyengülnek
A nem mozdul a HP csík nekem egyértelmű jelnek tűnt hogy még azt ott kell hagyni.
De hogy a tüzes potoket a tűzbe eszem ágában nem volt dobálni az biztos. Fuck logic. -
_drk
addikt
Pfuu ez a Final Boss. Spirit eddig kihúzott a csávából mindig de itt semmit nem ér pedig maxos.
Ez lesz pár nap mire lenyomom. -
_drk
addikt
válasz
spleenszuru #9637 üzenetére
Örök klasszikust idézek akkor: Git Gud
-
_drk
addikt
Oda lehet hamarabb kellett volna menni, mert én is a végefelé mentem le oda és nagy kihívást nem jelentett.
Vagy egyszerűen minden Bossal nem akartak minket szétszivatni.
A látványra meg sok panasz nem lehet. A kék-piros virágos rész vagy az Abyssal woods nagyon ál leejtős. -
_drk
addikt
Amúgy valaki rájött magától, hogy kell átmenni a virágos részre fent?
-
_drk
addikt
válasz
Yodamest #9591 üzenetére
Egy ekkora nagy alapjáték után egy ekkora nagy + mapot, hogy lehet megoldani?
Valószínűleg sehogy se, ezért találták ki ezt.
A balansz nekem nagyjából rendben volt, ahogy haladtam úgy erősödtek a Bossok, de amúgy itt is el lehet menni minden felé már a játék elejétől és össze szedni a cuccokat. -
_drk
addikt
válasz
spleenszuru #9580 üzenetére
Szerintem kicsit rástresszelsz.
Ehhez a játékhoz más megkozelítés kell. De ezt nem igazán tudjuk így átadni.
A játék alapvetően nehéz. Még a legnagyobb playerek is meghalnak 100x, mert ez ilyen.
Ha az elsőtábort kipucoltad, már az siker! Minden enemy megölése és terület kipucolása siker élményt ad. Lépésről lépésre kell haladni.
A harc meg szimpla logika mentén halad. Több ellenfél ellen ne akarj harcolni.Nem csapkodhatsz össze vissza mert elfáradsz. Ha megutnek az fáj tehát megszakítják az ütésed, de ezek az ellenfelekre is igaz. Rambózni nem tudsz!
Mindig legyél résen, nekem amúgy ad egy multiplayer feelinget, ott éreztem, hogy folyamat koncentrálnom kell.200as szinten most is vissza mentem a kezdő táborba 1-2 fegyvert letesztelni, ha nem figyelek simán ledarálnak még mindig.
-
_drk
addikt
válasz
spleenszuru #9557 üzenetére
Teszteld az alap mechanikákat. Kis ütés, nagy ütés, gurulgass. Soulslike-ban így kell harcolni. De van rush-attack, roll-attack, jump-attack. Minden fegyverrel más a moveset.
Az enemynek meg általában 1-2 move-ja van, amit megjegyzel és kikerülsz.
Pajzsot és parryt felejtsd el! Csak összezavar.Ha meg szamurajt indítottál Ronin után akkor uchigatana két kézben és csak az R1!
-
_drk
addikt
Lassan végére kell érni mert egyre több spoiler jön szembe...
-
-
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #9534 üzenetére
Az nő, nem? A farkas lovasok. Annyira meg nem random mert egyedül volt a házikóban. Lehet az asszony és még mosásban volt a gatya
.
Egyébként a sztorija miatt, hogy albinauric volt. Gondolom ha csak simán dobta volna akkor annyira nem figyeltél volna erre a részletre, így meg igen.
-
_drk
addikt
Ha a Nioh-t végigvitted akkor ezzel se lesz gondod.
Spleenszuru:
Nem kell itt olvasgatni. Menni kell játszani és jó lesz.Ez simán egy 100+ órás kaland, közben meg lehet próbálkozni, újrabuildelni is lehet a játék kb negyedétől.
Addig az alapfegyverekből kb minden stílus meglesz, hogy milyen tetszik,utána a fegyverek mutatják mit kell növelni.Ha közben elakadsz akkor meg segítünk.
-
_drk
addikt
válasz
spleenszuru #9432 üzenetére
Ezért nevezik külön soulslike stílusnak. Annyira máshogy hogy van kitalálva és megalkotva, hogy értelmét veszti az összehasonlítás.
Autós játékban miért nem lehet lőni?
Matchmakingben miért nincs easy mód multinál?Most ebbe amúgy látszik, hogy a From bicskája is beletört...
-
_drk
addikt
Több opening nem lesz de legalább van buff. -
_drk
addikt
Ti mit használtok a flaskában?
-
_drk
addikt
-
_drk
addikt
Én nagyon élem a DLC-t!
Semmi konkrét de spoiler lehet!444!!!44!Str+kicsi fth build-del kicsit buffolgatva magam 176-os karival teljesen jól elvagyok.
Van bőven felfedezni való, már benéztem pár helyre pl kék virágos rész, vagy a nagy sarkányos részhez. Sok helyről vissza is fordultam, mert azért érezni a DLC saját szint skálázását, ami nagyon érdekes. Nem tudom ki hogy van vele de azért nagyjából irányít.
Az új fegyverek érdekesek, most fogok a nagy tüzes kapaláccsal nyomulni majd, remélem élvezik majd a fájást az enemyik.
Bossok egyenlőre ugyan olyan gecik mint eddig. Kutyamajom ellen pár próba után felbaszva behívtam segítőt majd a summont is. Úgy meg lett!Meg is érdemli mikor nem tudoma hitbox meg a sok ugrálgatás miatt megütni.
De utána lévő területre majd ide később kell vissza jönni.
Aztán itt a föld alatti rész, meg az egész egy nagy labirintus.
Kezdő rész mögötti részhez hogy jutok el? Majd kiderül!Eddig Best DLC ever, tényleg B&W szint!
-
_drk
addikt
válasz
S e t h #9322 üzenetére
Jó játék a Bloodborne de ezt a mértékű különbség tételt nem értem. Annak is bőven megvannak a hibái, főleg ugyan az az ellenfél ott is ugyan úgy elő jön.
Szerintem még jobban is, mivel sokkal kissebb játék.Az OW meg a legtöbb játékban ilyen.
Viszont így sokkal grandiozusabb, nagyobb arénák vannak.
Plusz meg van érzés hogy sokkal többet kaptál a pénzedért.
Már most tripla annyi időt töltöttem vele mint a Painted Worldben. -
_drk
addikt
válasz
Woodslave #9300 üzenetére
Szerintem sokat fog. Első területeken tökre elvagyok 170es str/faith-es karival, mindent leutok. Kicsit tovább menve nagyon csökkent a sebzés és 2-3 ütéssel le is darálnak.
From játékokban azért érezni mikor vagy jó helyen.
Mint mikor átmentem játék elején Caelidbe.Viszont ide normális build kell, ami tényleg működik és tudsz is használni.
-
_drk
addikt
Szerintem rohadt nagy a map! Elején kószálok de olyat területek vannak hogy csak nézek...
Tippre kb első 3 terület. -
_drk
addikt
válasz
Beretvás #9261 üzenetére
Ezt ilyen árak mellett már nehéz megítélni objektíven.
Én jelenleg nagyon imádom hogy újra van felfedezni való. Ha szar is lesz a végére se bánom meg, mert ezt az élményt ahogy szetnézek így az elején és egy nagyobb mapon még azt se tudom merre menjek nagyon kevés játék adja meg.
-
_drk
addikt
Fextralife-val vigyázzatok, már kerülnek be az új dolgok.
-
_drk
addikt
válasz
Gothmog #9197 üzenetére
Azt elsőre szerintem hagyjad.
Csak menj és élvezd a játékot. Nagyjából úgy is irányít a játék és elbaszni nem tudod, max pár item kimarad.
Ha nehézkes a haladás meg maximum nézzél valami buildet jó fegyverrel hol kell felvenni a cuccokat.Még harmadik végigjátszásra is basztam el NPC questline-t...
-
_drk
addikt
válasz
Rony949 #9181 üzenetére
Játszottál te a játékkal?
Nézz meg pár Vaaty videót, vagy ha angol nem megy van magyar streamer: soulsmate.
Csinált sztori végigjátszást, szépen végig megy mindenhol és közben meséli a sztorit.
Én most ahogy játszok azt hallgatom. Nagyjából képben voltam, vagyis azt hittem, de mindig mond valami újat.
Amiről nincs semmi, meg a reddites agyszulemények is nagyon szórakoztatóak.Dark Souls lore kb egy kis novella a nagy kötetes Elden Ringhez képest...
-
_drk
addikt
Javaslom már DLC-ről spolier-be tegyétek a mondandót!
-
_drk
addikt
válasz
Janusz001 #9160 üzenetére
Glitcheket kihasználni szerintem más.
Bad Pritt:
Én is így vagyok vele. Oda simán felhúzhattak volna egy falat, vagy adott volna 5-10k runat amivel annyira sokra nem mész. De az se véletlen, hogy stormveil castle is kukerulhető.
Azonban Altusra már nem jutsz fel.Elsőre még tök jó volt Limgrave-ben baszkódni, még nekem másodszorra is elment, mert tudtam mi merre és guide.
De harmadszorra intes buildnél már nagyon kellett a meteor staff, most el se kezdtem volna ezt a runt ha nincs a sárkány öles.
Limgrave-ben 1-2 alap fegyveren és a teknős talizmánon kívül nincs semmi. Az ellenfelek 50 runat dobnak, Bossok is csak pár ezret. Liurniában legalább mar smithing stone-ok vannak. -
_drk
addikt
válasz
Janusz001 #9156 üzenetére
Megkérdezném hogy lehet de az már eléggé cheat kategória.
Ez is nagyon a határon van amit én csinálok, de ez még csak kihasználja a játék adta dolgokat és legalább így át lehet ugrani a játék eleji kinlódást.
Így negyedszerre semmi kedvem nem volt hogy nagy nehezen össze gyűjtők par szintet és jobb esely legyen Margit ellen.
Így 40es szinten meg már lehet egy build kezdeményt neki indítani, amúgy Liurnia már annyira nem sétagalopp.. -
_drk
addikt
Ma teszteltem egy gyors fejlődési metódust.
Össze szedtem az összes seed-et és tear-t limgrave-ben.
Third Chruch of Marika az utolsó, majd mellette a Portálon át a bestman-hez. Onnan le kell lovagolni Fort Faroth-hoz ahol fel kell venni a radagon soreseal-t. Majd egy jó bleedes weaponna ki nyirni a sárkányt, pl a flail. Sellen mellet van egy arany csirke láb.
Kb óra alatt 35os szint. + Rengeteg atr magasan.
Majd lementem Fort Haight-hoz a bleedes ash of Wart kiszedni. Az rá is ment a Twinblade-re.
Utána játék eleje letudva szinte, nagyon könnyen össze lehet szedni játék eleji cuccokat ami kell.
Stormcastle semmi kihívás. Meg utána valószínűleg a szint előny folyamatosan megvan.
Ha még ehhez össze szednem a somber smithing Stone-okat ugye lvl9ig, pikk-pakk megvan a játék fele, Radahn, Morgott is fekszik majd gyorsan.Aki DLC előtt még új karit akar gyorsan ezt ajánlom.
-
_drk
addikt
válasz
Gothmog #9137 üzenetére
Ezek a Bossok nagyon kinek hogy sikerül. Nekem az összes elsőre, nagyon könnyen le ment. Attól hogy tekeregnek nagyon sok mindent mást nem csinálnak.
Ezzel szemben tegnap este neki mentem Melania blade of Miquella-nek. Hiába harmadszorra vagyok ott, de az úgy megb@sz, hogy sírok...
Még a waterfloe dance és a mid range vagy távolról leveszi majdnem full Hp-t okés. De az a HP vissza szívást aki kitalálta azt egy tarnished 0 leveles végig játszással nemajándékoznám...
Nem baj, pár próba után Mimicem olyan undorítóan spammelte a nem is tudom mit rá, hogy öröm volt nézni.
(Valami pörgött a kezébe, carian sword féleség volt de az nem pörög, ez forgott a kezében és még se szakította a rotos jó asszonya..) -
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #9126 üzenetére
Én most tavasszal ezert húztam fel egy karit.
Mondjuk még a végét direkt hátra hagytam, de bemelegítésnek pont jó lesz lassan.
Szerintem Elden Beastet is kinyírom, annyi hogy nem megyek New Game+ba.Proevo:
Nézzél valami jó buildet egy jó guide-dal. Pár óra alatt ott vagy! -
_drk
addikt
válasz
ProEvoFan #9123 üzenetére
Csak azért kell oda menni, mert ott a kapu.
Plusz ez legalább egy erő szint, ha már azt teljesítetted akkor elég erős vagy a DLC-hez.
DS3ban a Painted World hiába volt a játék harmadán, esélyed nem volt. Legalább Ringed city kaput már a végére rakták.Na most itt az Elden Ringet rengetegen játszották, itt jó ha egyértelműbb a dolog.
-
-
_drk
addikt
válasz
MikeWazowski #9096 üzenetére
Van egy intes karim, ezt most 1-2 hónapja húztam fel, a végén járok vele, farum Azula és haligtree van hátra, lassan be kéne fejezni.
De nem hiszem hogy intes builddel vágok neki. Bár sleep miatt ami arra skáláz lehet azt kéne, az tuti kap most új fegyvereket.
Dexes-villamoson gondolkozok még, martaial arts biztos azt fog használni. -
_drk
addikt
válasz
Rigormortiis #9034 üzenetére
Hát meg ahogy látom most milyen játékokért kérnek ennyit, secunder szégyenérzetem van!
Szerintem itt is többen vannak akik többször megvették mert ez a játék megérdemli.
-
_drk
addikt
válasz
MikeWazowski #9028 üzenetére
Elden Ring olyan játék ami 100 dollárt is ér.
Ezt nem felszopasból.mondom (csak), hanem tartalom és élvezhetőség miatt.
Alap játék még 60 dollár volt, és DLC-vel lesz együtt 100.
Ez játék órában 100+ óra még a gyorsabbaknak is.Én nem sajnálom a Fromtól következő projektre is legyen pénzük.
-
_drk
addikt
válasz
S e t h #9013 üzenetére
Attól, hogy nincs annyira részletesen éled tolva még ott van!
Az határozza meg az egésznek a feelingjét.
Pl kiérsz a felszínre és ott van egy rohadt nagy fa. Oda kell menned, és el van is magyarázva mi az a fa.
Atmesz Caelidbe, na itt mi a gyász történt, miért így néz ki, ez a történet része.
És a legtöbb helyszín ilyen, Lyndellben a nagy sarkány is.
El lehet képzelni mik történtek.
Vizuális történet mesélés! -
_drk
addikt
válasz
Rigormortiis #8946 üzenetére
Fegyverhez is lehet csinálni a buildet de inkább fordítva szokás, buildhez választunk fegyvert.
Döntsd el mit szeretnél, ha int alapú sorcery akkor int, ezek inkább nagyot sebzo spellek, ha incantationok amik inkább buffban erősek akkor faith.Nekem a moonveil egy idő után kifogyott int buildnél. Alap sebzés dex növelés nélkül keveseltem. Inkább darkmoon-nal mentem a végén.
Blaphomeus Blade meg talán a legjobb a faithes greatsword. -
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #8924 üzenetére
Én ezt amúgy a mai napig értem mik azok a nagy föld részek, mert ha lenézünk a sziklaperemről csak vizet látunk. Tehát ez a víz alatt van.
Ha még azt látnánk hogy sziklás járhatatlan széle lenne a szárazföldnek akkor okés.Mondjuk így nagyobbnak tűnik a map, de kb ennyi...
-
_drk
addikt
válasz
ProEvoFan #8860 üzenetére
Szerintem nehezebb. De nem rossz értelemben, inkább jó értelemben sokkal nagyobb kihívás, ez által sokkal nagyobb jutalom.
Elden ringben egyedül Margitot nem tudod skippelni és radahn-t, ha le akarsz menni. Meg persze a végén a 4 Bosst ha át akarod vinni.
Ds3 Az full lineáris, kicsit lehet szintezni de ott nagyon jól el van találva a balansz.
Ami nagyjából azt jelenti, hogy adott területen az össze szedhető soul (xp) és fejlesztési cuccok kb korlátoznak egy szintre. Viszont így sokkal jobb az 1v1 a boss ellen.
Persze lehet malac farmra menni de nem sok értelme van. -
_drk
addikt
válasz
WATERDACA #8746 üzenetére
Én szeretek Limgrave, liurnia, altuson lovagolni. Azok a részek nagyon szépek, jól vannak megcsinálva.
Csak hát igen, sok minden úgy nincs ott.Viszont elsőre tök jó volt felfedezni, legtöbb helyen találsz valamit. Ha más nem egy trollt vagy egy rúna macit ami agyon vág.
-
_drk
addikt
válasz
Yodamest #8743 üzenetére
Meg van benne a design csak szét van húzva és elnagyoltabbnak tűnik.
Ha megpróbálod fejben összenyomni, összemosni az adott területet vagy akár különböző részeket is szerintem kidolgozottabb mint egy DS.
Ami rontja nagyon az össz képet Eldenben, hogy sok csúnyább/kidolgozatlan terület el van nyújtva.Nekem a DS3 így az Elden Ring után nagyok szűk, sok helyen kevés.
Mondjuk az Elden meg sok.
Valahogy majd a középutat kell megtalálni. -
_drk
addikt
Attól függ mivel kezdesz. Legutóbb a prisoner szakadt set-je azzal a bumszli vas fej fedővel annyira nem jött be...
Előtte meg wretch-et indítottam amin meg semmi nincsA soldier páncélok nekem nem tetszenek amit elején érdemes farmolni. A zsoldos páncél ami elmegy.
Kb Carian knight set az első, majd utána Radahn páncél ahonnan megindul a dolog és mindenhol belebotlasz egy setbe.DS3ban volt jó választás elsőre a knight, ott a páncél+longsword végigkísért tényleg, bár közben felvettem a szaros gatyát
-
_drk
addikt
A játék vége felé mikor már szinte tök mindegy, mert Farum Azulába vannak az utolsó upgrade-ek. Addigra már valszeg csak haligtree maradt és Mogh Palace és Farum fele kb. De egyik se nagy terület már.
Max azt variálod, hogy a lategame bossokra mivel mész.Amúgy a páncélokkal is ez a problémám, hogy a játék feléig alig vannak, elején szinte semmi, úgy kell kukázni. Aztán meg úgy ömlik rád, hogy a legtöbbet már meg se nézed hogy néz ki.
-
_drk
addikt
Az a durva hogy hiába hosszú játék, kb 3-4 fegyver fér bele egy NG-be.
Legalábbis én így szeretem hogy jó pár Bosst megölök és területet kipucolok. Egy az hogy idő mire megszokom és megtanulom meg még utána élvezni is kéne
Alapból más playstyle is kell sok esetben.
Sokan szerintem ezért nem is váltanak pl katanáról vagy a nagy bunkó fegyverekről, ha már az van megszokva.A másik az hogy végtelen mati nincs is, kb 2-2 fegyvert tudsz húzni párhuzamosan.
Ng+ban meg megint más fullos builddel fegyvereket próbálgatni. Ott ha rá statolsz minden működhet.
-
_drk
addikt
válasz
Phoen|x #8686 üzenetére
Lategame Bossok közül szerintem is egyik legjobb, ha nem a legjobb Boss az egész játékban.
Egyedül a grabattack olyan amilyen. De még az is belefért mert nagyon cool és kell is neki mert olyan mint egy pankrátor.
Meg úgy az egész Boss felépítése, kinézete nagyon el lett találva. Az a balta és oroszlán is epic. -
_drk
addikt
válasz
Gothmog #8664 üzenetére
Ne mimicet használj. A lovagok is nagyon kemények de még se darálják le úgy az ellenfelet.
De a legtöbb simán használható még a medúza is mert leveszi az agrot, de nem ők csapják le a Bosst.
Én a zsoldost szoktam használni, az pont jó figyelem elterelésre, de egyszer emlékszem azt a szarvas íjásuzt hívtam be Maliketh-hez, az is elég volt. -
_drk
addikt
Attól függ mit szeretnél.
Neki is van külön questline-ja, akkor oda adod Nephilinek. De amúgy később oda adhatod a Dunkg eaternek is és lesznek külön +puppetek.
Arra vigyáz ha Ranninek oda adod a fegyvert akkor vége annak a questline-nak.
fextralife-on vagy valahol biztos részletesen le van írva. Én most elrontottam szóval inkább nem írok semmit -
_drk
addikt
válasz
Phoen|x #8584 üzenetére
Ő nekem mindig szinte elsőre, soha nem izzadtam meg vele.
Viszont Abys watchers mindig szivat, twin princess meg igazi nemesis. Nameless King hamarabb meg van.
Sister Friede meg a játék vége nálam, 2x sikerült nekem annyi szívás elég is volt. De a ringed city dlc-vel is így vagyok, az talán egyszer ment le, elég is egy életre.
Meg úgy az összes souls játékkal így vagyok.Így az Elden Ring első fele az ami úgy kurva jó.
Most fent snowfielden a fáknál, tupla tőrös bloodlustos köcsög egy rohadt szúnyog miatt ölt meg.
Minden straggerel és ha nem maxos a HP, egy kombó vagyok. Amott a kezek megoltek egy csomószor. 3 kicsi szar elkezd darálni és tehetetlen vagy. -
_drk
addikt
válasz
ProEvoFan #8572 üzenetére
Eddig összességében a legerősebb. De vannak helyek ahol semmiben nem élvez előnyt.
Az hogy távolról letudsz lőni mindenkit és az ellenfelek nagy része nem is tud vele mit kezdeni már nagy előny. Legtöbb ellenfél ellen szépen is sebez a mágia.
Viszont ahol van ellenállás, hirtelen ott van melletted és kombóban leveri az 1400hp-t ott semmivel nem jobb.
Kevesebb Vigor és Endurance néha kijön.De alapból teljesen más harc modort kíván, amit pár Bossnál érzek. Nem enged varázsolni, próbálok távolságot tartani és elfogy a Stamina pl.
Mondjuk Rykard ellen semmit nem sebeztem spellekkel, cserébe ha túl távol voltam a kígyó fejnek volt 1-2 attackja ami szinte egyből levette a Hp-m.
Majd második fázisban mikor mindent is rádnyom akkor párszor elfogyott a Stamina.
De volt a Lyndell előtti Draconic tree sentinel. Az is szépen megalázott. Távolra majdnem egész hp-t sebzo villám varázslat vagy 1 ugrás és már agyonvert.Morgott meg ahhoz képest könnyű volt.
Ebbe mondjuk benne lehetnek az egyéni mumusok... -
_drk
addikt
Vannak napok amikor nem szabad Elden ringezni!
Rykard úgy szét aláz, nem tudok mit csinálni.
Int buildem itt úgy elvérzett mint a szar. -
_drk
addikt
-
_drk
addikt
-
_drk
addikt
Vigort én felnyomtam kezdésnél 20 körülire ezt párhuzamosan az int fejlesztéssel. Kb 20 vigor és 30 int már jó a játék elején.
Utána még húztam a Vigort és 1-2 pont ment az Endurancbe de az nem nagyon kell.
Int közben mehet a csillagos égig. Olyan 40 és 50nél is megálltam és húztam a többi a skillt, most 40es vigor 25 mind 50 intnél vagyok.
Ilyenkor még a kiszemelt fegyverhez lehet húzni a Str/dex-et.
De ezt a radagon Seal megoldja, a kicsit és nagyot is fellehet az elején szedni.
Mondjuk szerintem ezt elrontottam, lehet erősebb lettem volna egyből 60-70 inttel.Staffban 40ig demihuman staff, utána a academy glintstone staff és a végén 70+nál Rennala botja.
Ezek mellé jönnek a speciálisak.
Amúgy a rock sling meteor staff-t nagyon sokáig lehet használni, kb smithing stone 5- upgrade-ekkel lehet lecserélni más staffra.Akkor én elszaladtam viszonylag korán a Carian sword-ért.
Később a Moonveil meg nagyon táp és somber smithing stone-ból ugye lehet is felszedni +9ig elég hamar. -
_drk
addikt
Lassan elérek az int buildemmel a játék feléhez.
Közben tesztelem, hogy akkor ez most tényleg annyira erős?!Bizonyos szituációkban és helyeken jobban működik, máshol meg nagyon nem.
Játék elején rohadt gyenge. Egy ideig haladhagattam meg kínlódtam Limgrave-ben, de aztán meguntam és elszaladtam a meteor staff-spell-ért. Estoc szurkalas és semmi manával a semmit nem sebzo spellek a nagyobb ellenfelek ellen gyenge.
Meteor anélkül biztos sokkal szarabb lenne, még most is sokszor azt használom, de azzal úgy éreztem, hogy elkezdődött a játék.
Aztán jött a másik nagy probléma. Orrba szájba nem lehet nyomni a varázslatokat, kell egy fegyver. Na a játék elején nem sok van, de ahogy nézem később is olyan kovetelmények vannak Str/dexben hogy sok próbálgatás nem lesz, max a legvégén.
Elszaladtam Carian swordért az nagyon jó volt.
Majd most már Moonveilt használom, úgyse nyomtam még katanával és hát ez rohadt erős.
Spellek nagyrésze amúgy nem nagy szám. Vagyis 100 mana 40-50 inttel egyelőre értékelhetetlenek, mert nyomok kettőt-harmat, nem találja el őket vagy alig sebez a legtöbb.Egyelőre olyan érdekes az egész build. Máshogy kell játszani ami tetszik. De van ahol nagyon szét aprítanak, van ahol meg elpárolog gyorsan mindenki.
Az biztos, hogy a sok repülő dögöt rohadt jó lelőni! -
_drk
addikt
válasz
Yodamest #8375 üzenetére
DS3ban és BB-ben is volt kerülő út, mert NPC-t és barátot is behivhattál.
Azt megértem, hogy mivel ott van, könnyű használni ezért többet használja az ember, akkor is amikor lehet nem kéne.Eladási számokban látszik mi a baj a DS-el és többivel szemben az Elden Ringgel. Tök jó a kihívás, nehézség, de közben a valóság az, hogy kurva sokan félnek tőle mert túl nehéz, vagy a rage-től.
Jobbik eset már amikor valaki feladja valahol. Nem mindenkinek van tengernyi ideje, ott a sok más játék, egyszerűen pár óra próbálkozás után simán feladhatja bárki.Nekem alap tézis, akkor játszok souls játékot amikor hirtelen nincs más játék.
De amúgy az Elden Ring is ugyan úgy nehéz.
Most kezdtem Sorcerrert. Első 10 órában rengeteget haltam. Még most is mert beakakod, le esek, agyon csapnak, körbe vesznek, távolról szét lőnek stb stb...
Frenzied village patkányok tegnap este vagy 5x megöltek a toronynál, utána meg kicsit arrébb még 1-2x.
Rá is jöttem hogy az összes souls játékban a patkányokat utálom a legjobban! -
_drk
addikt
válasz
ThySoul #8367 üzenetére
Demon Souls elsőre rohadt nagyot bukott, konkrétan cancelezték a megjelenést japánon kívül. Majd később a pletykák és nagy megrendelés miatt jelent meg erre felé is csak.
A Sony exkluzívok semmivel nem kapnak jobb elbírálást, sőt!
Fasza Days Gone-t jól le is húzták!
Azért kapnak 8 pontot mert jók általában.
Az elfogultság inkább Nintendo oldalon van, ott semmi nem számít! Elden ringet lehet szidni grafika meg fps drop miatt, de Zeldát nem szabad! -
_drk
addikt
Anno azért az átlag játék nem volt könnyű. A from inkább vissza nyúlt ebbe az időszakba amikor nem lehetett csak úgy át szaladni az egészen és voltak rendes boss fightok.
Persze rá tett egy lapáttal!Yoda:
DS3 volt a kapudrog. Jól nézett ki, már tényleg rendesen működött irányítás terén.
Meg ugye 16tól már nagyon pörgött a youtube és Twitch is amikor az emberek láthatták hogyan is működik egy ilyen játék. Én is thevr Pisti után szereztem be a játékot.
Ha nem tudom és nem látom hogy működik ez, tuti fél óra után uninstall lett volna.Ha nem is a DS3 de utána annyi klón készült és készül is a mai napig hogy megkerülhetetlen lett.
Már teljesen más játékoknál is előjön, hogy egy souls elem. -
_drk
addikt
válasz
Yodamest #8341 üzenetére
Az ER torony magasan. Ez a souls játékok egy másabb és számomra sokkal jobb evulucioja, itt teremtették meg az aranyközéputat a kihívás és felfedezés között. Egy gigászi kaland! Rengeteg lehetőséggel.
Utána DS3. Az a látvány, hangulat és atmoszféra lehet megismételhetetlen. Ez is nagy élmény mire áthámozza magát az ember rajta. Csak pár pálya nekem rövid és nem is az hogy könnyű, de nincs olyan nagy kihívás hogy ne tudj könnyen haladni. Első végigjátszás nagyon állat volt, de utána már nem annyira, vagyis másodszorra nagyon rövid.
BB is jó. De sokkal másabb már mint egy DS a harc mechanikák miatt. Feeling meg van, de itt éreztem azt, hogy fogalmam nincs merre megyek és mitcsinalok, még végigjátszással is elbasztam.
Én ezt érzem kicsit túlsztárolva.DS1 pálya tervezései mesterművek. Nekem kicsit nehéz volt pár pálya, olyan érzésem volt többször hogy vége lehetne már.
Demon souls remake valami kibaszott jól néz ki és hangulatos, de mára már nagyon kevés az a játék.
DS2 nekem irányítás és alap mechanikai dolgok miatt nem jött be. Ezt vagy megszokja az ember vagy inkább ott is hagyja. Kicsit olyan mint amikor vissza megyek egy retro játékhoz hogy milyen jó volt, de aztán arcon csap a valóság mekkora szar benne az irányítás és a ma megszokott irányítás miatt már szenvedés.
Sekiro sose érdekelt.
Parryzni soha nem tanultam meg, de nem is érdekelt. Meg hát a játék egy nagy QTE ami szintén sose volt zsánerem.
De ez tényleg egy teljesen más játék. -
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #8308 üzenetére
Én inkább valami segéd tárgy fejlesztését tudom elképzelni, ezért is írtam a spirit Ash fejlesztést.
Vagy ott a plusz flaska.
Akkor mondjuk a rune arc is nagy kérdőjel nekem, mert én abszolút nem használtam, maximum 1-2 Bossnál. Azt is változtathatják, Miquela darabja benne is van a trailerben.
Ha a deathbreath ellen véd már jó! -
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #8294 üzenetére
Ezt az új típusú fejlesztést.
Lehet külön dimenzió a DLC, de eddig nem így működtek.
Ott felveszel egy fegyvert, ami a külön fejlesztés miatt más lesz mint az alap játékban. Odakint máshogy fog működni.Még azt tudom elképzelni, hogy ott lenullázódik a kari és egy kissebb souls game lesz.
Most lehet a nagy szint különbségek miatt kellene valami de majd meglátjuk.
-
_drk
addikt
válasz
WATERDACA #8256 üzenetére
Sok quest van amit csak egy ideig tudsz megcsinálni. Területre való átlépés vagy Boss legyőzése után offolódik sok.
Például nekem elsőre a fesztivál kimaradt mert hamarabb mentem fel Altus Plateau-ra.Ha elsőre nem is, de másodikra ilyen alkalmakkor érdemes úgy csinálni hogy mindent atnez és felfedez az ember az adott területen (legalábbis szerinte) majd utána kell olvasni mi van még ott.
Kedvencem a titkos ajtók, bár párat megtaláltam, vannak egyértelműek meg sokszor próbálkozik is az ember de még úgy is csoda ha sajátmagamnak találtam meg őket.
De vannak amiket sose találtam volna meg, sokszor nem is értem hogy találják meg az emberek...Olyan sok side quest nincs is és nem is nehezek. Mondjuk a Ranni-sat saját magának megcsinálja az ember ha mindenhova elmegy.
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest