Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proger82
csendes tag
Azt nem tudom ,de mint ha valahol irta volna h nincs visszakuldes....
ElmeletilegCovered by AppleCare+ November 14, 2021 ha tenyleg az van a foton.
Az orosz billentyuzet engem nem zavar lenyeg h az angol az elsodelegeshttps://www.ebay.de/itm/2017-Apple-MacBook-12-1-4GHz-Core-i7-16GB-RAM-512GB-SSD-w-AppleCare/292944453246?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2748.l2649
-
Topikgazda
válasz proger82 #76046 üzenetére
Az az import charges lenne, (majd a német szót is beírom az Összefoglaló erre vonatkozó bejegyzéséhez) ha azt is fizeted akkor más költség nincs.Az 1561,13 $ mindent tartalmaz.
Mennyi garancia és visszaküldési időt adott meg az eladó?
Mert ezek nélkül olyan messziről rendelni, hát nem is tudom. Még EU-n belül is húzós a szituáció.
Én nem találtam meg sem az eladót, sem a terméket.[ Szerkesztve ]
-
proger82
csendes tag
Hello
Az lenne a kerdesem
Adott ez a laptop, amerika, new jersey
fel van tutetnve minden koltseg
Einfuhrabgaben US $277,64
van ott egy ilyen tetel, ha en ez igy lenyomom h megrendelem akkor ezen felul varhato meg valami koltseg vagy ebbe mar minden benne van!? Nem szeretnem ha meglepetes erne!
Elore is koszi a segiteseget! -
Topikgazda
válasz #15490560 #76044 üzenetére
Nem is azt írtam hogy tedd fel.
Ha hozzáférsz töröld és csinálj egy új hirdetést arra termékre.
Ha item-et hiányol akkor te ugyanazt a hirdetést akarod "szerkeszteni".
Utalnak a Half.com-ra az is bekavarhat hogy valami kapcsolódás van, ha a hirdetésedhez használsz általuk feladott valami sablont, azt el kellene felejteni.
Ha a jobb oldali menüben -My eBay- választod a Selling menüpontot ott nem találsz valami segítő információt?
A Your Performance az oké és a Monthly selling limits-nél valami?
De lehet hogy egyszerűbb megkérdezni, hogy akkor mi a gondjuk.[ Szerkesztve ]
-
#15490560
törölt tag
Szia, nincs bekapcsolva amit írtál.
Az adatsor:
http://ocsnext.ebay.com/ocs/cusr?query=250X&domain=email150XMost nem tudok semmit feltenni mert ezt írja:
It looks like there's a problem with this listing.
This item can't be accessed because the listing has been deleted, is a Half.com listing, or you aren't the seller.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #15490560 #76041 üzenetére
Adat ellenőrzésről beszélnek. A tied az nem üzleti fiók? Ott nem hiányoznak adatok? Adószám meg ilyesmi.
Mi a link sor adata? Az e-mail-es linkjeik sajnos nem követték az új oldal elemeit, azt az átalakításoknál figyelmen kívül hagyták, de esetleg ki lehet következtetni.
Ha ez lenne akkor http://pages.ebay.com/help/sell/delivery.html az elfogyott tételes -0 db- hirdetés nem maradhat aktív.
Nézd meg az itteni beállításokat "Out of stock" szerintem akkor jó, ha nincs bejelölve. Ha jelölve van akkor csak rövid ideig lehet 0-ás a hirdetés, vagy valami ilyesmi, inkább ne legyen jelölve.Account settings, Site Preferences, Selling Preferences, Sell Your Item form and listings
Olyan megoldást olvastam, hogy lezárta a hirdetést és azután újból felrakta újként.
[ Szerkesztve ]
-
#15490560
törölt tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni? 15 pozitív visszajelzés (0 negatív), csatolt Paypal fiók, számtalan vásárlás után ezt kaptam e-mailben:
“While we're waiting on your response, we've temporarily placed a selling hold on your account. This hold will prevent you from listing new items. Also, if you had any active listings, we've removed them, and placed them in your Unsold folder. We credited any associated fees to your account.
Once we verify your account information, you'll be able to start selling again right away. You'll also be able to relist items from your Unsold folder by clicking Relist to the right of the listing.”
A kapott link nem vezet sehova! Többször ránéztem, csak a help részlegre irányít, nincs ott más semmi!
Miért függesztettek fel? A termékeim akiket árulok mind jól vannak fennt és semmi probléma velük, minden helyesen van kitöltve! Számítógép alkatrészek!
A fiókomat régebben azonosítottam sms-ben és e-mailben is![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Tőlem az eBay lehetséges döntésére irányuló kérdésedre ment ez a válasz.
Már írtam, ha neked megfelel a 60 %, akkor írd meg az eladónak, hogy ezt elfogadod. Akkor nem kell az eBay segítségét, döntését kérned.
Neked kell kitalálni hogy mit szeretnél, a két lehetőség adott. 60% és annyi. Vagy visszaküldési eljárással később megkapva a teljes összeg.
Azt azért az elfogadó döntésben írd meg, hogy ahogy látod a pénz visszatérítésnek a PayPal számládon történő könyvelését akkor lezárod a request-et.[ Szerkesztve ]
-
titán
Gondolkodtam én is ezen, azonban 3600 ft az egész érték. Ha abból visszakapom a 60%-ot, bukok 1500ft-ot és letettem róla. Így meg a visszaküldés, akkor a paypaltól a postaköltség rendezése, meg mire visszakapom a termék árát.
Vagy most félreértek valamit? Az eladó nem azt írta nekem, hogy visszaküldés nélkül megtéríti a vételár 60%-át, ha az nekem így megfelel?
-
Topikgazda
Nem igazán akarok jósolgatni, de nagyobb a valószínűsége annak hogy küldd vissza és azután megkapod a teljes kifizetett összeget. Ez 60 % az nagyobb mértékű, mit amit egy vissza nem küldésre javasolnának, az nem szokott 25%-nál több lenni, mert úgy értékelik hogy használható a dolog csak némi kényelmetlenséggel jár.
-
Topikgazda
Már egyszer ezt leírta, akkor válaszoltam is a kérdésedre, hogy az az eBay e-mail 2 részből áll, az eladó és az eBay üzenetei.
Azt is írtam, hogy neked kell dönteni, hogy ezt a 60%-ot elfogadod, vagy az eBay döntést kéred.
Ha ezt elfogadod, akkor meg kellene válaszolni az e-mailt-[ Szerkesztve ]
-
titán
Megint jött tőle üzenet:
Hi friend
Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience
We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality.
Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again.
Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you:
How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ?
Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you.
Yours sincerelyItt most igaziból mi a teendőm? Írjak, hogy elfogadom a 60%-ot és kész?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz herdsman12 #76032 üzenetére
Nekem ami jött az 6 nap volt az ideérkezés attól a bejegyzéstől számolva és 5 nap itt mire hozzám került.a posta szállításával
[ Szerkesztve ]
-
herdsman12
őstag
Szia V/!
Lehet időt saccolni a CH-HU repülő útra?
2019-01-28 11:00 CNDGGA, Send item abroad[ Szerkesztve ]
-
antal750
aktív tag
Sziasztok
Próbáltam az azonnali fizetést megszüntetni az ebey oldalamról, megcsináltam a leírás szerint pc-n.. De a telómon belépve még mindig megy az azonnali vásárlás. Megpróbáltam és sajnos vettem egy fölösleges terméket.?Help -
-
titán
Köszi!
Na ez a gond ezekkel a kinti szarokkal. 3600 ft a kütyü. Se gari se semmi, most küldözgessen az ember egy ilyent vissza, mire átfut, mire visszakapom a pénzt a postára meg az eladótól, nyűg az egész. Megpróbálom, írok neki, hogy kérem vissza a teljes árat, mert egy részt küldött egy szart, másrészt nem menne semmire a rossz darabban. Hacsak neki nem áll javítgatni persze és újra eladni.
-
Topikgazda
Vegyes a dolog. Az eBay küld egy értesítőt hogy meddig kell az eladónak reagálni a request-re és mikor lehet hozzájuk fordulni, ha nincs egyezség, ezek a dátumok ki is vannak emelve. (Feb 08, 2019 és Feb 09, 2019)
Viszont előzetesen az eladó is tehet az értesítőhöz dolgokat.A 60% úgy értendő, hogy ennyit kapsz, de akkor nem kell visszaküldened.
A 100 % refund akkor jár ha a terméket visszaküldöd. Ha PayPal-on van tétel a vásárlásról, akkor ők a visszaküldés költségéből 9300 Ft-ig megtérítenek.
Neked kell átgondolni hogy melyik a jobb.
Ha a 60% akkor azt fogadod el, vagy 9-én eBay beavatkozás kérés és visszaküldés 5 napon belül, mert ők azt ajánlják majd. ha az eladó visszaigazolja a megérkezést, vagy te is látod a nyomkövetésnél a kézbesítést akkor 2 napon belül a pénzt vissza kell küldenie az eladónak. Persze 3-5 nap mire a PayPal-on látszik[ Szerkesztve ]
-
titán
Helló!
Kaptam egy hibás terméket, a leírásban található módon (köszönöm a készítőjének) elindítottam a return-t. Ma érkezett válasz az ebaytől:
Hi friend Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again. Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you: How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ? Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you. Yours sincerely
We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Feb 08, 2019, you can ask us to step in and help.We'll email you when the seller responds to your request. If you're unable to work something out, you can ask us to step in and help beginning Feb 09, 2019.
Ez most csak egy sablon válasz és majd az eladó még reagál, vagy ez már az eladó válasza? Az a 60% azt jelenti, hogy nem kapom vissza a teljes vételárat? Én megírtam, hogy hibás a termék és szeretném visszakapni az árát, küldtem fotót is.Köszönöm szépen!
-
Topikgazda
válasz remi67 #76020 üzenetére
Van amiről nem adja ki az adatokat és ugyanez a helyzet az általam használt trackitonline-al is, mindkettőben megnézem az adott számot, aztán amelyikben nem látom akkor a másikat használom.
Azért ha van nyomkövetési szám, küldeményazonosító általában azt jelenti hogy a szállítás folyamatban van, legfeljebb a szám adatbázis bejegyzés frissülése későbbi. -
remi67
tag
Ez a csomagszám:
SYBAE04505374Nem követhető ugye? Mert ha igen akkor nem adták fel.
-
-
tumikas
csendes tag
Sziasztok!
Január 14-én feladtak nekem egy csomagot, GSP-n keresztül lett feladva. A szokásos UPBEE-s trackinget kaptam, viszont január 18-án az utolsó bejegyzés szerint elindult Magyarországra, azóta viszont semmit nem tudok róla, már az eladó rágja a fülemet hogy megkaptam-e. GLS-nél semmit nem tudnak róla, helyi depóban pedig nem hajlandóak nyilatkozni van-e a címemre csomag. Közben az eladó adott még két GX-es trackinget is, ezek viszont szerintem angol belföldi csomagokhoz tartoztak. Mikor kezdjek el igazán aggódni hogy nem fog ideérni a cucc, vagy hogy valami aranyosabb átbaszással szembesültem?
-
Topikgazda
válasz harryls #76013 üzenetére
Fizetéskor választasz címet, de azt javaslom ne akkor add hozzá újként, hanem mielőtt fizetni szeretnél akkor csináld meg. Akár 10 szállítási címed lehet és lehet más ország is.
Belépsz, bal oldalt a neved föllé mozgatva az egérkurzort Account settings,
Addresses,
Primary shipping address: sor végén Change és Add another address, a kitöltés egyértelmű.
Az újat is megteheted elsődlegesnek, ha alul jelölöd a Save as primary address kockát a mentés előtt, de a fizetéskor a Checkout képernyőn alul is cserélheted a címeket a Ship to keret alatt a Change-el. Mindig az elsődleges van feladva.[ Szerkesztve ]
-
harryls
aktív tag
Sziasztok!
Ha megnyerek valamit ebay-en mielőtt még fizetnék, át lehet írni a címet hogy ez a tétel ne a regisztrált címre hanem egy másik címre menjen? -
Topikgazda
válasz internetezoo #76010 üzenetére
Szerintem Angliában van. Írj neki ha nem vagy biztos benne vagy üzenet a terméknél vagy alul az e-mail címére.
Business seller information
Happy Green
Alex Paul
First Avenue
Robin hood airport
Doncaster
DN9 3GA
United Kingdom
Phone:873888142
Email:happygreenshop.team@gmail.com
Company registration number: 526462
VAT number:
GB 293616087[ Szerkesztve ]
-
faki_
senior tag
válasz internetezoo #76010 üzenetére
Az eladott darabszám melletti "See Feedback"-ben többen írnak gyors postázást, de az összes értékelése között sem találtam hirtelen a sokára megkapott, kínai feladásra utaló szöveget.
-
internetezoo
senior tag
Vki megnézné nekem, hogy valóban Angliából jön vagy kínából Londonderry átveréssel. Köszönöm.
[link] -
Topikgazda
válasz zeon.hu #76007 üzenetére
Nem véletlenül írtam a böngészős verziót, a mobil appban annyit látsz amit megjelenít. Korlátozott funkciói vannak. Gondolom csak van egy Firefox vagy Chrome, Opera feltelepítve.
Tehát böngésző, ott belépni az eBay-re, asztali oldal kérése, az Orders cím sorban See orders from: a The last 60 days látszik, lenyitni és választható a 2019, 2018, 2017.Firefox for Android ver 64.0.2 van nálam és működik. Amikor új verzió kerül elő célszerű telepítés után újra indítani az eszközt, kellene egy gyorsítótár és süti törlés.
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
Android eszközről hogy tudom megnézni a 2 hónapnál régebbi vásárlásokat?
Se alkalmazásban, se böngészőben nem megy.
Üzenetek se látszanak az eladóval.
Refund kéne, de így nehéz lesz...#?*@&!
-
Topikgazda
válasz herdsman12 #76003 üzenetére
Igen, mert az egy megérkezett csomag volt, annak a végső szállítási ideje nem 03.13, hanem az nap amikor bejegyzik a megérkezést. Ha megérkezik, akkor rendszer nem tekinti szállítás alatt lévőnek. Nem azonos a két szituáció.
-
herdsman12
őstag
Tavaly dec 28-i vásárlásom (delivery 2019.02.03.-03.13.) eladóját pár nap múlva kivágta az eBay, majd tanácsodra reklamáltam, azonnal intézkedtek.
Nem védték a csalót. -
Entrecampos
csendes tag
Értem. Köszönöm. Igen, ezt elhibázták, de rendesen. Ahogy észrevettem, nem is nagyon érdekli őket. Ha beírod az ebay keresőbe, hogy play arts kai és rendezed price + shipping: lowest first szerint, ott minden egyes figura, ami 5 dollár körül van, az mind kamu. Az összes ilyen eladónak a neve az számokból áll és az értékeléseiknél, akik értékelték őket, az kb mindegyiknél megegyezik. Szóval ez ilyen bűnbanda, akik több ezer dollárt zsebelnek be. Azért köszönöm a segítséget! Várok tovább még közel 1 hónapot a pénzemre.
-
Topikgazda
válasz Entrecampos #76000 üzenetére
Ha február 26-ig nem érkezik meg, akkor a pénzed visszakapod, de ezt már ők fizetik, mert az eladón nem tudják behajtani. Ha ők mégsem, akkor a PayPal-on keresztül is mehet a dolog.
Nem tudsz a meg nem érkezésre ezek szerint semmit az eBay-en, a vásárlói védelem az indul február 27-től 30 napig, így nem késel le semmit.
Inkább az gond, hogy ha nem igaz a postára adás akkor későn kapod vissza a pénzt.
Én komolyan nem értem az eBay-t, ha van függőben lévő eladása egy eladónak akkor miért törlik? Addig legyen felfüggesztve a fiókja, a PayPal-on zároljanak a vásárlásnak megfelelő összeget, aztán ha lezárulnak, megérkeznek a dolgok és minden rendben töröljék. A jutalékot így miként hajtják be? Mert azt 30 nap később kel fizetni, mint ahogy eladja a dolgokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest