Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Srácok helpet kérnék. Nagyon tele a tököm mostmár ezzel a Curve kártyával. Nem tudok fizetni sehol semmit, mert azt mondja, hogy elértem a limitemet. Ezt erősen kétlem, 200eFt-ra vásároltam ebben a hónapban, és card limit napi 5,5M-ra van állítva, havi meg 55M. Hol a hiba?
-
pictigjis
Topikgazda
ez valószínűleg csak egy hiba, de a prioritása valahol a mínusz kétmillió és mínusz hárommillió között lehet
[ Szerkesztve ]
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Nagyjából egy hónappal ezelőttig minden vásárlásról jött nyugta e-mailben, illetve a GBiT-ről is. November közepe óta azonban semmi.
Igazából nem hiányzik, csak érdeklődnék, hogy ez globálisan szűnt meg, vagy csak rám pikkel a rendszer? -
yogibear
addikt
válasz pictigjis #13465 üzenetére
Köszi, én is erre jutottam... hogy elvileg működnie kell.
Ha működik is, akkor felmerül a kérdés, hogy nem küld-e a banki rendszer sms-t a 3D Secure Code-dal... ahogy "normális" netes vásárlásnál teszi (a Curve regisztráció próbaterhelésénél is megtette), mert az bonyolítja a helyzetet...
Majd kiderül, ha megjön a plasztik, kipróbálom...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Somatom
veterán
válasz Peter.70 #13486 üzenetére
Ez tapasztalat? Tudomásom szerint a Samsung pay is csak az angol BIN -es kártyákkal működött. De, mindegy, mert ha lecserélem a Talkbandemet (nincs benne NFC), akkor füleses óra kell. Olyat meg csak a Huawei csinál jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy Magyar BIN -es Curve kártyával működik a Huawei érintéses fizetés? Okosóra vásárlás miatt érdekelne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
anett095
csendes tag
Most kaptam meg a kártyát, és buisness kártya lett (regisztrációkor rosszat jelöltem....). Lesz ebből valami hátrány? Kérjek újat? Egyébként nem fizetnék a fizikai kártyával, csak a xiaomi mi band 6-tal való fizetés miatt regisztráltam, azon kívül nem használom a curve-t.
-
tag
válasz jobarat01 #13478 üzenetére
Az elso korben (november elejen eloszor napon belul, aztan 3 nap mulva), negy napja napon belul lement minden, aztan ma 5 oraja irtam hogy nem jo cimre kuldik a kartyat, 3 orara ra irt Jeric hogy nagyon sajnalja es irjam le a szuletesi idomet es a jo cimet (hatha most sikerul )
-
Zirowe
nagyúr
válasz pictigjis #13475 üzenetére
Pár napos support kör után pin újrainicializálás és elvileg most már megy minden.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
tag
válasz jobarat01 #13476 üzenetére
Van support, csak egy chatbot ertelmesebb naluk. Lejart a kartyam, az elso supportos kor utan rendeltunk ujat, de vegul nem kuldtek el, csak azt irtak hogy fogjak.
Masodik korben kertem ujra, itt volt nehany nap keses mire feldolgoztak az infot, hogy ok nem kuldtek meg el.
Most irtam nekik harmadszor, mert jott mail meg ertesites appban hogy uton van a kartya, csak az elozo cegem cimere kuldik...
(Ugye az automata chatban is kertek hogy irjam be a cimet, az agent is kerte plusz az account infoban is a sajatom van, ez megsem volt elegge ertheto...) -
Zirowe
nagyúr
válasz pictigjis #13473 üzenetére
Nem írja, hogy nem lenne aktiválva.
A számok megegyeznek, kártyán nincs business felirat.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz pictigjis #13469 üzenetére
Online limit bőven felette volt a próbált értékeknek.
Most töröltem és újra hozzáadtam, szerencsére nem volt gond, viszont fizetést még nem próbáltam.
Illetve az új kárttyát nem tudom google wallethez adni, appból vagy csak simán bepötyögve próbálva is mindig azt írja ki, hogy hiba történt próbáljam újra később.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
axlfsi
veterán
válasz pictigjis #13439 üzenetére
Csak érdekességképpen írom: végülis igen, ez volt a jó megoldás; eltávolítottam a kártyát, majd újra hozzáadtam (csak másnap ugyan, de szerintem ez már nem lényeg).
Ezek szerint fontos volt, hogy előtte teljesen (tehát terminálba dugva, PIN-nel) is aktiválva legyen az új kártya, mielőtt rányomsz appban a felkínált lehetőségre, hogy behúzd Wallet alá.
Köszi mindenkinek!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Zirowe #13468 üzenetére
pedig ezek szerint bedugós pin-kódos tranzakció is volt már az atm-nél, szóval lehet, hogy mégis újra hozzá kéne adni azt a gránitos kártyát
veszítenivalód nincs, hiszen most se tudod használni, legalább adsz egy esélyt. és azért nézz rá a gránit appban az "online limit"-re is
[ Szerkesztve ]
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, volt pár hónapja kis gondom a klónozott curve kártyámmal, amivel próbáltak pénzt leszedni, szerencsére sikertelenül, aztán pedig letiltottam.
Hosszas ügyintézés után végre megkaptam a csere kártyát.
A kártyát aktiváltam, minden rendben, viszont nem tudom használni.
Jelenleg összesen egy kártya van felvéve, egy gránitos mastercard, több, mint egy éve használtam gond nélkül, viszont az új kártyával nem tudom használni.
Próbáltam pénzfelvételt és netes fizetést, mind a kettő declined.
A szöveg: please review your payment card or curve card used for this transaction.De nem értem mit kéne reviewelnem, a curve kártya aktív és elvileg működik, hiszen fizetési fázisba jut, csak declined.
A gránit kártyát kellene törölnöm és újra hozzáadnom?
Pár éve volt olyan gondom, hogy az egyszer törölt kártyát nem tudtam többet visszaadni, előtte azért megpróbálnék más megoldást.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
pictigjis
Topikgazda
megreccsent ma kicsit a forint, van némi akciós jelleg a mastercard eur és usd áraiban
-
yogibear
addikt
Sziasztok.
Technikai kérdésem lenne a Curve-vel kapcsolatban...Adott egy Mi Band 6 NFC, amin ugye Xiaomi Pay fut Zepp Life appal... ezt idehaza csak a K@H támogatja Mastercaddal, direktben.
Más bankkal használva az órát csak kerülő úton lehet: Curve regisztráció (a leírások szerint magyarral is), a Curve kártya alá pedig betenni a magyar bankkártyát, és az appban a Curve-t megadni.
Eddig érthető. Ez elvileg működik is.
De... az összefoglaló szerint:Milyen kártyákat regisztrálhatok a Curve alá?
Csak MasterCard és Visa típusú kártyákat, fizikait és virtuálist egyaránt.A leírásokban az szerepel, hogy Curve általi fizetés a boltban, online fizetésnek minősül.
Mivel a főszámla mellett van egy úgynevezett netszámla is egy virtuáis Mastercarddal, online netes fizetéshez, működik-e az a megoldás, hogy a Curve alá a virtuális Mastercadot teszem be, így a netszámláról vásárolok vele az óra NFC-jén keresztül fizikai boltban?
Vagy csak plasztikot lehet beregelni Curve alá és a normál számláról fizetni, értelemszerűen a netbankban a kártyához beállítva az online fizetési opciót és költési összeget, satöbbi?Köszi előre is a válaszokat.
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #13462 üzenetére
lehetséges, mert az erste és a kh-s kártyám is hitelkártya. de amúgy nem érzem úgy, hogy tényleg különbséget kellene tenni: a logikádat értem a negatív zárolással és a még elkölthető pénzzel kapcsolatban, de ennek ellenére is simán mínuszba mehet bárki, ha például más devizában vásárolt. ehhez még csak forintromlás se kell, jelentős különbséget okozhat az is, hogy a zárolás jellemzően bankközi árfolyamon történik, amihez köze sincs a bankok könyvelésnél alkalmazott eladási árfolyamának
évek óta megy ezzel a sunnyogás, az mnb meg asszisztál hozzá. sok embert keserítettem már el, hogy nem, rohadtul nem "középárfolyamon" vásárolt, hiába kapott olyan sms-t
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #13459 üzenetére
pedig van ellenpélda. pozitív zárolás esetén az erste hozzáírja az egyenleghez a pénzt
ugyanígy a kh is: amikor utalok pénzt a hitelkártyára, az náluk technikailag pozitív zárolásként jelenik meg, és csak másnapra könyvelik le, de az egyenleget megnövelik egyből
szóval bankfüggőnek tűnik a dolog
[ Szerkesztve ]
-
zerodot
aktív tag
válasz pictigjis #13457 üzenetére
Gondolom az egyenleg mindig az aktuálisan elkölthető pénzt jelenti, ezért van az, hogy költéskor már rögtön zárolásnál levonódik onnan az összeg (ne lehessen többszörösen elkölteni ugyanazt a pénzt), refundnál meg ugye épp fordítva, majd csak könyveléskor válik a visszatérített összeg valójában elkölthetővé, így addig nem lehet az egyenleghez írni.
(Szóval az a "[költéskor] azonnal tudják jelezni az egyenlegben" inkább "jelezniük kell" míg refundnál ezt nem tehetik meg, a működési elvből fakadóan )
-
pictigjis
Topikgazda
mármint miről, pozitív zárolásról? pedig az ugyanaz, mint amikor vásárolsz, csak fordítva, akkor is először csak zárolásba kerül a pénzed. más kérdés, hogy ezt azonnal tudják jelezni az egyenlegekben a bankok
viszont mivel sms-t is kaptál, innentől csak az otp-nél lehet hiba, ha nem kerül elő
-
gg72
veterán
Sziasztok! Az amazonról vásároltam vmit, majd visszaküldtem a terméket, refundolták is, ma reggel jött is értesítés a Curve-tól emailben és az appban is, ill. az OTP-től is SMS (ehhez van kapcsolva a kátya), viszont az az érdekes, hogy habár feltüntették a visszatérítés összegét az SMS-ben, de ez nem adódott hozzá a számlaegyenleghez és az OTP appban sem látom a tranzakciók között, mint jóváírást. Ilyenkor mi van, még várni kell?
-
fess
őstag
Sziasztok!
A telómon csináltam egy reset-et és elfelejtettem, mit kell beállítani, hogy az otp-s kártya rendesen működjön. Szóval a curva app-ban ottvan a kártya (otp), ki van választva, telón kiválasztva, hogy a gpay-t használja simple helyett. Gpay (wallet)-ben be kell valamit állítani? -
axlfsi
veterán
válasz pictigjis #13447 üzenetére
Oh, értem, köszi az infót! Ezt nem is tudtam, mert az előző kártyával igazából szinte mindig appból fizettem (GPay, majd -> Wallet), de ugyebár most szivatott (valószínűleg mert előbb lett Wallet alá behúzva, mint sem terminálba dugva, PIN-nel aktiválva - mentségemre, egy fél mondattal nem figyelmeztet erre az alkalmazás, sőt, Ők invitálnak az appban egy nagy fehér bannerrel, hogy húzzam be Wallet alá).
Mindenesetre tegnap eltávolítottam, aztán majd á hétvégén újra behúzom és jön egy újabb teszt!
Köszi mindenkinek a segítségeket!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
pictigjis
Topikgazda
válasz axlfsi #13441 üzenetére
ez normalis, nalam is igy van. sot, ha 10600 folott fizetsz, az appban lehet kulon egy declined tetel is, pedig csak az tortenik, mint minden mas kartyanal: erintesz, es beirod a pint, de kozben ilyen felesleges korok generalodnak. ez mar legalabb egy eve igy van amugy, egy ideig az osszefoglaloban is benne volt, de mar kiszerkesztettem, mert sok vizet nem zavar a dolog, mobilos fizetesnel meg eleve nincs ilyen problema
[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
Hát ez, ahogy írtam is, amiért furcsa és aggasztó:
A bankomnál erre a három összegre azt látom, hogy egyszer visszatérítették és kétszer levonták. Tehát a visszatérítésen felül van két terhelés...[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
ACE-
addikt
válasz axlfsi #13443 üzenetére
Igen, ez 3 tranzakció, az első visszautasítva, elvileg nem vonták le, a másodikat levonták, de visszatérítették, a 3.-at pedig rendben levonták... Szóval ha csak két terhelés látszik a bankodnál akkor az egyik ma vagy holnap vissza fog érkezni.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
axlfsi
veterán
válasz axlfsi #13428 üzenetére
...egyébként kicsit dilemmában vagyok ezzel az esettel kapcsolatban.
Ennek második napja és a bankomnál az alkalmazásban úgy látom a 3 tételt, hogy az egyik "árú visszavét" és kétszer beterhelték (levonták?). Ezt sajnos házirend miatt nem tudom képernyőképezni.Curve-ben pedig az alsó tétel egyértelmű, hogy elutasítva, a felette kettő, ahol az egyik fehér másik zöld, előtte egy + jellel, vajon hogy értelmezzem?
Tényleg kétszer vonták le? (sajnos nem tudom visszafejteni, mert nem tudom az előtte egyenleg már mennyi volt pontosan, majd csak hó végén, ha meglesz a banki kivonatom, tudok utána számolni).Köszönöm!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Nem hiszem, hogy minden rendben van ezzel a Curvvel! Mai sztorim:
Fizetek vele, tehát közvetlenül a kártyával és érintéssel. Sikerül, de bekéri a PIN-t s közben ezt az üzenetet kapom a telefonra (úgyhogy az utolsó fizetésem vele, tegnap, pont, hogy bedugva a terminálba, PIN beírásával történt);...vajon miért szivat?
Hja, ráadásul a regisztrációm is ellenőrzött (nem mintha számítana, de 2 évig nem is volt ID fotó és szelfi feltöltve, 1-2MFT forgalmam volt is kb vele és eddig sosem volt bajom a fizetéssel szóval most értetlenül állok ezek az események előtt).˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
...és rájöttem, hogy TUTI valamit a WALLET kavar be, ugyanis az UJ kártya nyilván teljesen új számmal rendelkezik, ennek ellenére, ha megnézem a history -t ehhez, a mostanihoz mutatja a régi kártyám vásárlásait is.
Ez már csak azért is gáz, mert ugye, ha eltávolítom, akkor eltávolításra kerülnek az elmúlt 2 év vásárlási előzményei is... total gáz, hogy ilyen előfordulhat egy - gondolná az ember - komoly pénzügyi alkalmazással, -rendszerben.
Én vagyok az első, akivel ez előfordul?
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
ACE-
addikt
válasz axlfsi #13432 üzenetére
Simán lehet, mindig már aktivált kártyát szabad a Wallet-be rakni, töröld ki és rakd be újra. Remélem nálad nem jön elő hogy törlés után nem engedi visszarakni... mert olyan is előfordult már. Egyébként Business kártyád van vagy sima?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz jobarat01 #13433 üzenetére
figyelj, én nem akarlak meggyőzni. egy átlagos ügyfélszolgálatos amúgy még egy normális pénzügyi szolgáltatónál sem tud semmit a háttérfolyamatokról/esetleges tiltásokról
(egyébként igen, a visa kártyás hitelesítési probléma korábban a vivid visájánál is előjött, valóban létező bug, és ha kölcsönkérsz egy iphone-t, jó eséllyel valóban meg fogod tudni csinálni a hitelesítést. más is vette már a fáradságot erre innen a fórumról. de ez nem garancia arra, hogy ezután működni fog a gbit)
[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
-
axlfsi
veterán
Kezdem nagyon unni ezt a Curve -öt!
Ma ismét az történt, hogy kétszer elutasította, harmadikra elfogadta.
Első érintéses (telefonnal, Walletbe húzva a Curve), második alulról bedugva (itt talán túl korán húztam ki), harmadikra szintén alulról bedugva, de már csak akkor húztam ki, amikor kiírta. A második talán az én hülyeségem, de mi ez, hogy nem működik NFC? (vagy hogyan is értelmezzem)....ráadásul úgy tűnik, hogy a háromból, kettőnél le is vonta (?) (valszeg ez hülyeség, volt már máskor is hasonló,...)
Szerintetek mi van ezzel? Mi a csudát csekkoljak továbbra is, amire kér a Curve app? Nincs mit látni appból, minden rendben ...
Szerk.: ja, nem! tényleg zárolták a bankoknál kétszer a háromból. Csodás. Egyre több ezzel is a szopás, úgy látom. Nekem ennyit nem ér a dolog, akkor bekötöm Walletbe az Unis kártyám és viszlát!
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #13424 üzenetére
Én tegnap este 10 után indítottam két gbit-et. Elvileg nem kellett volna működnie, mert a havi 3-at már kimaxoltam korábban, és azzal számoltam, hogy leghamarabb ma tudom indítani (előző hónapban is úgy volt, hogy elsején nullázta ki a maradék gbit darabszámot).
Tegnap nap közben még azt mutatta az app, hogy nem gbit-elhetek, aztán este már engedte. Az új kártyát sikeresen terhelte, a régire még nem jött meg a refund, de az amúgy is majd legjobb esetben ma este várható (inkább holnap).
Szóval volt "hiba" nálam is, de ezzel egyelőre én jártam jó.
-
jobarat01
tag
Nektek működik a gbit? Az előbb próbáltam kettő tranzakciót, de azt írta, hogy "preauth on new card wasn't authorized". Persze ettől függetlenül boldogan levonta a másik kártyáról is az összeget
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #13420 üzenetére
a curve-nel ez (es sok minden mas) elofordul. amig a fizikai kartyam uton volt (vagyis az appban sem volt aktivalva) 15 ezer felett egyaltalan nem mukodott az apple pay
itt a fizikai aktivalva lett az appban, ezutan lett digitalizalva, ezert tortenhetett az anomalia
a curve-nel barmi megtortenhet, a chip+pin aktivalassal sose lehet hibazni
[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
Köszi mindkettőtöknek, akkor jól sejtettem én is ezekszerint ... ettől függetlenül, a kommunikációjuk hagy némi kívánnivalót, mert az aktiválsban (amire a kártya is ragasztva van, egy A4-es méretű lapon), a folyamatban nincs megemlítve, csak annyi, hogy az alkalmazásban aktiváld és kész vagy.
Köszi, akkor legközelebb kiderül, mert most elvileg aktiválva lett...˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Pár napja jött meg a régi kártyám pótlása (lejárt az első).
Megérkezett -> annak rendje és módja szerint, az appban beakiváltam -> az appból felajánlott "bökéssel", bekötöttem GPay-be (Walletbe), majd ott megtettem elsődleges fizetőeszköznek. NFC fizetés rendben, illetve, minden beállítási check előtt ott volt/van a pipa.Ma a Lidliben másodszor is egymás után elutasította, azzal az üzenettel, hogy: "Please check you are using the correct Curve card details for this transaction. Tap here to view your card details." természetesen semmi problémát nem találni miután odabökök: egyszerűen a kártya adataihoz visz, ahol nincs mit nézni: minden rendben vele, aktív, nincs is másik Curve káryám (a régi, lejárt már nyilván ott sincs az appban, egy bankkártya van bekötve).
... majd nem adtam fel, mert érdekelt, hogy mi történik, ha a terminálba bedugom a kártyát: és láss csodát: elfogadta a fizetést.
Egyedül csak arra tudok gondolni, hogy az ami egyéb bankkártyáknál is szokásos: az első ún. aktiválást az első fizetéssel teszed meg, ami a kártya fizikai csatlakoztaatása a terminálhoz, ahol egyenesen a chipről történik a beolvasás (és ezáltal az aktiválása).
Ez viszont csupán azért ellentmondásos, mert a Curve ilyet nem kér. Sőt! Határozottan leírja az aktivákési folyamatot (azt hiszem talán 3 lépésben) és ezt az appból kell elvégezni, a megadott PIN kód beírásával, job done...
Nem értem.
Tipp?
UI.: korábban, az első Curve kártyámmal soha nem volt fizetési problémám (ellentétben az amúgy nem kevés történettel, amit itt olvasni, hogy random elutasítódnak fizetési tranzakciók). Persze, ez nem jelent semmit, de azért furcsa, hogy alulról terminálba dugva viszont rendben volt (lehet, hogy harmadikra az érintéses is működött volna? ).
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
pictigjis
Topikgazda
-
dredjudge84
őstag
De jó lenne, ha a keleti pályaudvar üzleti váróba is jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Jubejo
csendes tag
Reptéri várót próbálta már valaki közületek metál csomaggal? Mi a menete a használatnak? Van további költség a metál havidíján kívül? Illetve minden tapasztalat érdekel. Köszi
-
pictigjis
Topikgazda
When you subscribe to Curve Black or Curve Metal, you can choose to pay monthly or annually. Depending on which you choose, different minimum subscription periods apply.
If you choose to pay monthly, the minimum subscription period is 6 months. If you choose to pay annually, the minimum subscription period is 12 months.
[ Szerkesztve ]
-
korfa
aktív tag
Van valami szabály ha átlépek metál csomagba akkor mikor léphetek vissza az ingyenesbe?
-
TrollBalint
addikt
válasz tobias40 #13403 üzenetére
Erre rögtön van két válaszom is Igen lehet, és nem nem lesz bajod belőle
Hivatalosan, legalábbis, ahogy én tudom, ha ketten vagytok tulajdonosai egy számlának, vagy egyik a tulajdonos, de a másik meg van adva, mint teljeskörű rendelkező (vagy hogy hívják) akkor sem fizethet, csak a saját nevére szóló kártyával. De ez az elmélet.
Gyakorlatban nem tudom elképzelni, hogy a pénztáros azzal szívassa magát, hogy azt mondja, hogy márpedig ezt a rengeteg dolgot, amit vettél nem fizetheted ki. És feltartja vele a sort. Plusz munkát csinálva magának is, meg elvéve a bevételt a bolttól. Plusz, ha önkiszolgáló kasszánál fizet valaki, akkor biztos nem fogja ellenőrizni senki, hogy Te kinek a kártyájával fizettél.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ACE-
addikt
-
tobias40
veterán
Ha odaadom az asszonynak a plasztik kártyát és azzal vásárol,én pedig az órámmal fizetek érintéssel akkor ebből nem lehet baj,igaz?
Hacsak nem egyidőben történik egymástól 100 km-re,de erre kicsi az esély.. -
kapasz
tag
válasz huliganboy #13399 üzenetére
2. Igen, működik a fizetés egyszerre több telefonon is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Asszociációs játék. :)
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Mini ITX, Maxi teljesítmény! I7-4790K - ROG 1080 - 16GB RAM - SSD - Wi-Fi - Fractal Design, Win 11
- CORSAIR VS Series VS550 550W 80 Plus White - Tápegység
- SK hynix Kingston 4gb 8gb DDR3 PC3l PC3 1066 1333mhz 12800s 1600MHz
- Samsung házimozi rendszerből megmaradt hangszóró szett
- iPhone 12 Pro Max 128Gb Pacific Blue fuggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest