Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz frescho #1568 üzenetére

    Szerintem tök értelmetlen ilyesmit így kijelenteni a Bulldozerekkel kapcsolatban, hiszen talán a legfontosabb dolog ennél az architektúránál, hogy nagyon erősen alkalmazásfüggő (leginkább, hogy hány szálas, ill. INT vagy FP), milyen teljesítményt nyújtanak. És az sem mindegy, hogy kihasználja-e valami az új utasításkészleteket. INT-ben AVX/XOP-ot, FP-ben FMA-s kóddal lehet kihozni belőle a legtöbbet. És akkor még ott van a Win7-es ütemező, stb.

    (#1584) miresz: "one core per unit-ba három maggal ami fizikailag bent van még rosszabb lett"

    Ugye nem mondod komolyan, hogy Cinebenchet és hasonlókat nyomtál így? Mert az kizárt, hogy 1-2-3 szálas játékok lassabbak lettek volna így. Esetleg a 4-szálasak (az a 2-3).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák