Új hozzászólás Aktív témák

  • axlfsi

    veterán

    válasz eL Geri #188648 üzenetére

    Ha kikapcsolt állapotban húzod ki, dugod be, akkor nem lehet belőle baj. Monitorra visszadugva sincs képem továbbra sem, a resolution reset alkalmával pedig, néha valamilyen kék, nagyon összeborult felbontásban és minőségben fel-fel villan a kép, aztán eltűnik. Itt 100%, hogy elszállt a HDMI output :(

    (szerencsére) ilyenem még nem volt egyik konzollal sem és tudom, hogy csilliárd bejegyzés olvasható vissza gariztatás ügyben, de azért feltenném mégis a kérdést, hogy: manapság mi a bevállt gyakorlat?
    1. munkaidőben (10?) hívom MS-t, elmondom mi a probléma, felveszik a konzol adatait (blokk most nincs nálam, de minden infó a konzolról igen és a vásárlás körülbelüli időpontja; konzolvilág 2018 dec), ők elmondják, hogy mikor, milyen címre küldik a futárt,
    2. futár jön, én gyári dobozába visszacsomagolom csak a konzolt, ad egy papírt az átvételtől és elviszi,
    3. 2-3-4 hét múlva hívnak / írnak / csengetnek, hogy visszaérkezett a javításból?

    Két extra kérdésem lenne:
    1. mindenképpen reseteljem ki valahogy, a Windowsos Xbox társalkalmazással elérve azt
    vagy nem számít, biztonságos helyre (lengyel szervíz?) megy, az sem baj, hogy amúgy ott a család accountjai, nekem bankkártya is bekötve, stb? (apropó tényleg: bankkártya nem para?).

    Köszönöm előre is!

    ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Új hozzászólás Aktív témák