Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23015 üzenetére
Gátlóból gondolom a gyári annyi.... nem tudom mi van benne KYB? Pl nipparts meg van 11k-ért is... kérdés tartósság/ár függvénye. Ha neked a legjobb kell akkor koni... bár én nem kétlem hogy jó cucc, csak nem is állítható, meg kb annyi hogy az ültetés miatt kap egy extra keménységet, jobb műhelyekben fent pesten a gyári gátlókat is át tudják szelepelni/felújítani. Ha megnézed a mai utakon kell a keményebb progresszív futómű?, max arra hogy elélvezz a körfogalmakban, más haszna nincs, plusz hozadék hogy kiveri hamarabb a szilenteket... Meg ugye pont az árból indultál ki, ha keménység+ültetés kell nem vitás akkor koni kell, de szerintem nem kapsz igazán jobb minőséget mert azok a gátlók ugyan olyanok mint a gyári, radásul nem is aluból vannak, másrészt az áruk is tükrözi ezt a dolgot, főleg hogy rugóval együtt ennyi..
Az én meglátásom az maradj a gyárinál, persze ha szeretnél egy keményebb nyáriasabb ültetést akkor koni, de ez igazán nagy lépés az olyan futómű ami aluból van, olajos-gázos, és lehet állítani a magasságot+kirugózást+rugó előfeszítést. pl: [link] Vagy pl ez: [link] , ez utóbbi pl azon túl hogy tudja fenti dolgokat, még kerékdőlést is lehet állítani. Persze az ára 400k, de tényleg örök élet, felújítható, nem rohad (alu), és hamarabb fogja megadni magát a kaszni bekötési pontja mint ez. (ja meg upside down )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Szólánc.
- Horgász topik
- Drón topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Politika
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- További aktív témák...