Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Menthirist #44764 üzenetére

    Valójában semmi meglepő, Virginia állambeli amazon szervereken fut a hosting, jelenleg még 30hz-es a tick rate (elsőnek az overwatch is ezzel jött ki, és csak később emelték 60-ra, miközben az sc netkódja még ugye messze van a késztől, sőt ez még nem az átírt). Nagyon sok adatot küld a szerver a játékosnak, néha három darabban érkezik csak meg a teljes, viszont valamiért jelenleg 1024 byte-os csomagokat használnak mint maximális csomagméret. Azt mondja a battlefield komplexebb, de kevesebb adatot küld, nos ebben azért kételkedem :) Mivel a fickó németországból tesztelt, így kivette a chartokból a nagy latency-t és úgy számolt mintha csak 25 msec lenne. Ebben a formában a lövés időeltérése a két kliens között közepesnek mondható (már jobb mint a COD IW netkódjában vagy a GoW 4-ben), de az ugrás és mozgásé még nagyon nagy.

    De ahogy mondta is, ez a jelenlegi netkód állapotát mutatja. Azt meg magunk is tudjuk hogy nem jó :) Meglátjuk milyen lesz a libyojimbo-val :)

    #44767: ez több videóban is látszott, hogy ha belövöd az üveget star marine-ban és túl nagy sebességgel repülsz be, ugyanúgy orrabuksz mintha oldalazva mentél volna be a gravitációba. Szerintem is kellemes megoldás :) Főleg ahogy érezni hogy lépdel előre hogy próbáljon talpon maradni orrabukás előtt, tehát nem csak "mozgás kikapcs, ragdoll bekapcs" orron csúszás.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák