Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
válasz axlfsi #38935 üzenetére
Na, közben tegnap a nap végén (2.5 nap, 5-6 ügyintéző, supervisor/manager és nem kevés chatelés után) elengedtem a dolgot és elfogadtam, hogy tarthatatlanok és törölni akarják a fiókom.
Az mondjuk azóta sem tetszik, hogy még azt sem árulhatják el, mi a pontos oka (azon felül, hogy szerintük nem én regisztráltam a fiókot, mely egyszerűen nem igaz és ezt számtalan módon bizonyítani is tudtam). Csak feltételezni tudom és azok alapján, amik történtek, az a kép állt bennem össze, hogy elindult náluk egy triggerelt algoritmus alapján valamilyen ellenőrzési folyamat, majd hús-vér ügyintéző is bekapcsolódott, de képtelenek voltak elfogadni a tényt, hogy a 3+ éve használt fiókom, mindig is az enyém volt és én kezdeményeztem a regisztrációját, feleségemnek - akivel kevernek valamilyen módon, de képtelen vagyok kideríteni, hogy hol történik a félreértés - saját fiókja van; saját telefonszámmal, saját telefonon, saját okmányokkal, validáltan). A triggert az adhatta, hogy Ő csak most jutott el oda, hogy a korábban regisztrált fiókját végérvényesen validálja (szelfi és ID fotókkal) és ez is úgy derült ki, hogy szerettünk volna neki is Revolut fiókot, majd láttam, hogy van 2 nap még a promó végéig, hát hajrá! alapon - reflinkemről elkezdte a regisztrációt, de félúton jött egy automata levél, hogy már van regisztrált fiókja. Megszakította azonnal a regisztrációt (kvázi nem is ment végig; app bezár, újra nyit és ott immáron login), majd a telefonszámát beírva, már jött is a beléptető SMS. Minden fasza, minden frankó!
Mea culpa, ebben talán hibáztunk, hogy seki nem emlékezett arra, hogy annak idején 2019 elején a nejem is regelt a telefonjára fiókot (csak soha nem használta, már az app sem volt fent, teljesen kiment mindkettőnk fejéből. Ha tudom, nyilván nem vagyok akkora retard, hogy regeltetek vele a linkemről, miközben tudom, hogy se e-mail címe, se telefonszáma nem változott, ... sem egyebek (személyi okmányai, stb)). .. de innen indult a trigger, már biztos vagyok...A másik dolog, ami felmerült bennem / bennünk, hogy a szerződési feltételeket megszegtem, méghozzá azon részét, ahol az van leírva, hogy csak saját névre szóló bankkártyával mehet a topup (megjegyzem a rengeteg topup mindig is csak kettővel ment; a régi kártyával, mely lejárt már azóta és az újjal, mely most aktuálisan van érvényben. Mindkettő persze a nejem nevére szól, ez utóbbi van az appba is bekötve). Nos, konkrétan már ezt is megfogalmaztam a supervisornak tegnap, hogy annak mi az oka (azaz, hogy miért van közös bankszámlánk és ahhoz csak egy igényelt bankkártya, valamint, hogy minden további nélkül kiveszem az apból vagy akár ezt a kártyát nyilván fotóval is igazoljuk, ha szükséges ... és akkor itt ezen a ponton még annyi hozzátett, hogy nagyon sajnálja, de nem ez az account bezárásának oka, ... viszont több infót szintén nem adhat).
Csak érdekességképpen írtam le mindezeket (és ha már elkezdtem a sztorim pár napja, legyen kerek, aztán hátha még valaki hasznát veszi a tapasztalásnak).
... pénteken megyek intézni saját OTP-s káryát... end of story.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest