Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • donceleger8

    őstag

    válasz A`rpi #60127 üzenetére

    A garanciát nem mi adjuk hanem a gyártó, jelen esetben a Sony, és persze ők vállalják rá a garanciát is. Szóval mindegy hol veszed, jótállási jegy és számla ellenében megillet a garancia. Illetve itthon elég a jótállási jegy is persze ha megfelelően ki van töltve.
    Számot fejből nem tudok mondani, de neten keresőbe beírva biztosan megtalálod.
    Amúgy számunkra megkönnyítve van egy összesített táblázat amiben le van írva melyik termékkel hova kell fordulni, vagy telefonszám vagy email. Szóval abban az Euronicsben ahol nem segítettek, ott nem is akartak. Sajnos nem mindenki segítőkész úgy látszik. Szomorú ez.
    Ha nem találnál számot akkor keress rá a Sony Magyarországra, ott lesz ügyfélszolgálati telefonszám, ott majd eligazítanak.

    Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az a lábadból is fog!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés