-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
Ezzel lehet hogy nem vagy előrébb de nekem 128k-ban állt meg a mutatvány, hozzáteszem ebből 40k volt a szett (INA), a többi munkadíj... igaz nálam nincs okoskerék (1.2 TSI).
Márkaszervízt felhívtam előtte, hogy mennyi lenne az annyi, azt mondta hogy csak az okoskerék 300k (), milyen jó hogy nincs is benne.... megpróbáltak már telefonon átb/szni, kértem írásos ajánlatot (átküldtem a forgalmit), azóta se kaptam meg...
Amúgy a gyári láncnak semmi baja nem volt 150e km után se, a feszítő miatt csörgött be néha, ezért cseréltem a biztonság kedvéért.
dj79: eltettem a leírásodat , egyszer én is el fogok menni emberünkhöz, de egyelőre még nem érzem szükségét
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
A miénkben 132-nél cserélték a komplettet. Az okoskerék az elnyújtott (longlife) olajcsere-periódusok miatt hal meg tudomásom szerint.
A 350 ezret mindennel együtt hallottam, hosszbordásszíj, vízpumpa etc.Ami nem okoz tutira gondot: a kéziváltós G5-ben nincs dmf, illetve ugye értelemszerű dpf sem, a fogyasztás pedig barátinak mondható.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Befutott a Poco F5 és F5 Pro
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Trollok komolyan
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest