-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz
varsam #158116 üzenetére
Szia
Amiket én tudok tandempumpa pöcse szokott lógni, vezérműtengely kopás, vákomcsövek elöregednek, PD elem értékeket érdemes megnézni + hibakód olvasás, turbó állapota, EGR nél folyhat az olaj, kettőstömegű lendkerék ne zörögjön.Egyébként még: az első futómű elég összetett, ne kopogjon, beázások kb. minden irányból, ajtópanel tömítesek, akksi alatti vízlefolyónál, pollenszűrőháznál, ha beázik érdemes megnézni a sofőr alatti komfort modult és kábelköteget.
Mikrokapcsolók a zárakban beszarnak (vagy a forrasztás eltörik), ha kombi akkor a hátsóablaktről vízelvezető csöve el törhet, így tele lövi vízzel zárat és a mechanikát. Ajtókárpitok általában már megereszkednek ennyi idő után, ha nagy boardos (nagy kijelzős a műszerfal) akkor meleg hatására hajlamos elhalványodni, így olvashatatlan lesz. Rozsdásodásra nem igazan hajlamos szerencsére, csak az első sárvédő ív teteje, benne van gyárilag egy szivacs ami megfogja a vizet és elkezdi rohasztani. Ha még nem kezdte el éredemes kikapni a szivacsot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest