Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
Üdv.
Munkahelyi pc-k-hez használt nyomtatót szeretnék megosztani, hogy ne csak az új, most cserélt szervergépről tudjak nyomtatni, hanem a másik 4 gépről is. (Ebből 2 db régebbi).
Az op rendszerek:
Szerver: Win 10 pro 64 bit verzió: 22h2. Erre van kötve usb-vel a nyomtató, ami egy HP LaserJet P1102 (nem mai darab, de tökéletesen műxik).
A 4 további gépből 3-on win 10 pro fut, a negyediken win7 pro 64 bit.
Minden legális.
A nyomtatóhoz letöltöttem és telepítettem a drivert a hp oldaláról.
[link]
Azóta win 10 alól a szervergép látja és nyomtat vele.
A többi gép nem látja a nyomtatót, bár régen hálózatba volt kötve.
Kérdés: merre kapirgáljak a windowsokban, mi a megosztás menete?P.S.: mivel laikus vagyok, kicsit szájbarágósabb - részletesebb - segítséget igényelne a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Vasti74
aktív tag
válasz Doky586 #63995 üzenetére
Hát ez nekem új :-)
Öreg informatikus fejjel kb. olyan, mintha véletlenszerű házszámot, vagy telefonszámot "állítanék be" magamnak... ;-)
Tudom, nagyon elméleti: de mi van, ha egy wifi hálózaton lóg van 1000 egyforma (gyártó, típus, sőt, mondjuk egymás után kerültek le a gyártósorról) kütyü, és elkezdenek véletlenszerű MAC címeket generálni maguknak, aztán jól összehoznak pár egyformát? ;-)
Na mindegy, sokszor örülök, hogy már rég nem vagyok informatikus... ;-)
-
Vasti74
aktív tag
válasz Galopp #63990 üzenetére
Azért majd ránézek az almásokra, de eddig nem láttam ilyet az AVM routeren...