Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57997 üzenetére
Hát azért 2X nem ... de kb. max 3L -el többet, kollégámnak 2.0 TDi B5.5 Passat van (4Motion) városban a rövid távok miatt a 10L -t simán benyeli
Annak érdemes Dieselt venni aki napi szinten legalább 50-100km utazik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #57992 üzenetére
Abban mondjuk szerintem azert ne ringasd magad, hogy egy 14+ eves akarmilyen dizelre nem kell majd költeni...mindenben öregszik minden sajna .
Természetesen számolok ilyen dolgokkal, hogy kettőstömegű, turbo, talán porlasztó. CR szivattyú kopása még a PSA motoroknál sem jellemző. Ez a 3 dolog pedig egy dízelmotornál olyan, mint egy szilent, kopó elem. Éves szinten 160 ezer pénzt spórolnék a fogyasztáson, ez azért fedezné a pár évente előjövő dízeles hibákat. Ez bele van kalkulálva. De ezeken felül ne legyen baja, ne csússzon be a hüvely, ne legyen gátrepedéses egy típushiba miatt például. Egy D5 motor ilyenektől mentes.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz Declare #57994 üzenetére
Ismerős szerelő aki minden típust javít pont a múltkorában beszélt róla hogy milyen drága hozzá az alkatrész ... amikor hiánycikk volt ez a turbócső akkor ő 270 ezerért vette hozzá akinek szerelte az autóját, vagy várhatott volna hónapokig mert ugye hiánycikk volt mindenhol, és minden más alkatrész is drága hozzá
(#57995) diablo1984
De még mindig sokkal kevesebb a hibalehetőség !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
-
Declare
őstag
? Azaz? Azt tudom, hogy irtak az elsö generacios 2.0 dizelröl, hogy volt valami turbo csö repedes szeriahiba, de azert az nem a vilag vege. Raadasul ezt orvosoltak. Amugy az a 2.0 dizel azt en nem hallottam meg, hogy amugy problemas lenne
(#57995) diablo1984 egy benzinesnel a kettöstömegü nem fog gondot okozni, mert minimalis a vibracio egy dizelhez kepest. A benzinesben nincs magasnyomasu rendszer ha jol tudom, illetve az üzemanyag illetve az egesz eges tök mas, tisztabb, igy az a fajta elkormolodas, dpf tömödes sem lesz, mint a dizeleknel. Az egr tud kokszolodni ha olyan körülmenyek között van hasznalva, de az nem egy egetrengetö dolog. Ez a turbo meg....ha cserelni kell az egeszet az is megall 2-300k bol legroszabb esetben....es ez nem evente van
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #57986 üzenetére
Jo autok, de en ha lecserelem az Astrat, azert olyat szeretnek, amiben van valami kis plussz Ez a V40 mondjuk nekem meretben, ezzel a motorral tökeletes lenne....de komolyan unalmasabb, mint az Astra en nem tudom ezt megfogalmazni miert, de ugyan ez az erzesem az S40 el, uj S60, xc60.....egyszerüen olyan semmi....a belter is nagyon nem gyere be....vezetesi elmeny meg 0. Ettöl meg nagyon jo autok, meg biztonsagos, meg minden....majd ha 60 leszek
Abban mondjuk szerintem azert ne ringasd magad, hogy egy 14+ eves akarmilyen dizelre nem kell majd költeni...mindenben öregszik minden sajna .
Amugy nezegettem a faceliftes insigniakat is, jo kis autok, de meg nagyon ujak es eleg dragak sajna ....mire autocsereig jutok, addig meg biztos kijön az uj insignia es akkor azt fogom mondani, hogy kell a francnak a regi ez egy örök csapda basszus .
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57990 üzenetére
Azért megnézném melyik Diesel megy úgy mint az a 200Le -s Astra !
(#57989) vebbful
Bele lehet nyúlni a lekváros pitébe rendesen, az alkatrészek is csillagászati árak !
(#57990) diablo1984
Ezt mondom ... számoljuk csak ki gyorsan menyivel eszik többet az a 2.0T Astra, és mennyibe kerül a Diesel autókba a + alkatrészek !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
mármint jól menő, keveset evő 4 hengeres dízel? hát mind!
nem tudom, hogy mennyire kíséred figyelemmel a beírásaimat, de én nem beszélek senkit sem rá a dízelekre, sőt magamnak sem vennék újabb dízelt, azok használtan mind pénztemetők 2000 óta szinte mind! nehéz belőlük ténylegesen költségmentest kifogni, ha véletlen mégis sikerül, akkor csak idő kérdése a dolog.....
egy karban tartott szívó benzinesnél nincs megbízhatóbb és kölséghatékonyabb!
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
Informálódtam már a topicjában, ki kell próbálni, ha jól megy, nem rángat, hidegen melegen szépen vált akkor meg szabad venni. Persze nem árt alaposan körbenézni, de kifejezetten típushibája nincs. Ettől függetlenül le lehet rúgni. Szakival vagy jó füllel kell menni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57982 üzenetére
És ilyen kategóriában milyen diesel van ...
Mert ha azt mondod hogy VW vagy Audi, akkor az ott kezdődik hogy kettőstömegű + több lengőkaros futómű + PD elemek = 500 ezer Ft, na most ha kiszámolod a benzines mennyivel eszik többet, egy diesel mikor hozza vissza az árát ?
(#57983) vebbful
Az egy jó választás, de 2M alatt szinte az összes egy nagy sz*poroller !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
válasz máyköl #57985 üzenetére
(#57984) Declare
Unalmas vagy nem, elég ha jól megy. Hegyen völgyön húzzon, 5 emberrel se kelljen visszatenni 3-ba egy dombon, lehessen vele jól előzni, ne kelljen folyton szerelni, ne fogyasszon sokat, vigyen el minden nap munkába, vigyen el kirándulni, télen legyen benne meleg, nyáron legyen benne hideg, legyen benne elektromos ablak/tükör (fűtött), állófűtés plusz pont, stb. És legyen biztonságos. Egy 2004 körüli V70 ezeket tudja nyújtani, nekem megfelelne.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
máyköl
veterán
válasz Markizmark #57983 üzenetére
Így van, havernak is ugyanez van. Egy napig nálam volt, kitapostam kb. a belét, piros lámpák után padlóztam folyton, mert nem tudtam betelni az élménnyel ahogyan megy, és 7,5litert írt fogyinak. Teljesen jó.
És az még a Volvo motoros, nem a szar francia motorokkal szerelt...[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #57973 üzenetére
Na azert ehhez egy kis pontositas:
Ha 2006 os a kocsi, akkor az E60 valszeg, aminel mindenkepp sokkal jobb az E61, de azert azon ne lepödjünk mar meg, hogy egy felsö kategorias BMW fenntartasi költsegei magasabbak egy Opelnel
-az 525d az M57 es motorkodu, talan az egyik legjobb dizele a bmw nek. Ha valami nem penztemetö akkor ez az. Vagy 2,5 ös vagy 3,0 literes, 2,7 es nincs. Ugyan ez van az 530d ben is....csak az picit többet fogyaszt es a tuningmakik elöszeretettel feszitettek mar öket keresztre.
- a kipufog es az egesz rendszer ugyan ugy bekormolodik es eltömödik minden modern dizelnel, az Astranal is ha olyan körülmenyek között van hasznalva...
-A H astramnal ugyan ugy szervizbe kell vinni egy izzocserehez, mert az egesz elejet le kell bontani...olyan meg nincs, hogy csak motorral lehet cserelni, akkor jol megetettek a kedves tulajt
(#57981) w333 525d
(#57983) vebbful valoban klassz motor az is. Vagy a D3 a V40 ben. Mult heten jött ceges autokent egy ilyen hozank. 5 henger, 160 körüli lo....nagyon szepen megy es nagyon jol fogyaaszt is....de unalmas egy auto, mint a siralom
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
-
w333
félisten
válasz Markizmark #57980 üzenetére
Valamit valamiért ... olyan autó nincs ami keveset fogyaszt és jól megy !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #57973 üzenetére
abban nem 2,5 sor 6 motor van?
(#57975) sziku69 : ezzel a kombi hondával szerintem az a baj, hogy a hátulja olyan, mintha seggbe csapták volna egy sírkővel...... bezzeg a mazda 6 kombit szépen meg tudták csinálni, pedig ugyanarra épül.....[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57972 üzenetére
áááá ez nekem egérkamion Meg automata nem, csak kézi 6-os váltó. Gázos autó nem kéne, mert ha gond van, baromi nehéz kideríteni mi a gond, szereltem gázos autót, marha nagy szívás tud lenni ha hozzá kell nyúlni.
Dizel a távolság miatt kéne, nyáron szinte heti rendszerességgel ingázom bp és siófok között, na meg szeretem hogy húz mint állat. Egy turbós benzinesre még beneveznék, de az meg fogyaszt is szépen... -
válasz F_Gergely #57971 üzenetére
525 bmw 2006-os kiadású van a rokonságban és én nem vágnék bele. Minden vacakért világít a műszerfal.Például mossák át a kipufogó rendszert, ha nem letilt, ha nem akkor másért, mindig szerelőhöz kell vinni hiba kód kiiktatásért hogy ne tílcson le. Izzó csere is kb 50E kerül mert valamivel együtt lehet csak cserélni,azt hiszem motorral.
Egy igazi pénz temető.
De cserébe a 2.7 motor szépen húz,és az automata váltó is szépen teszi a dolgát.Az autó. Gyorsan kerestem egyet a neten.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
sziku69
őstag
válasz F_Gergely #57971 üzenetére
Nehéz ügy. Bár ez automata, és nincs nagy csomagtere.
Ha hosszú távokon használod sokat, akkor persze dízel. De ha nem akkor én benzinesre váltanék. Mondjuk a benzin/gáz kombó az necces. -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57952 üzenetére
Toyotából max ilyet vennék, de a beltere ennek sem igazán tetszik. Elég szűkös a hely benne, és inkább családias mint sportos, én meg szeretek lent ülni a padlólemezen, nem kedvelem a magas üléspozíciót, és a combtámaszos sport ülést jobban szeretem.
Az audi jó lenne, az tetszik mindenhogy, de sajnos 2.5V6 nagyon nagy szívás tud lenni, főleg ha 4 kerekes. A kéziváltó jó pont de ha quattro akkor egy kuplung kb 400 körül van, már ha van aki elválallja... Nagyon nem szeretik a szerelők. De amugy igen, ilyen lenne az álom autó, megy is, kényelmes is, nagy is. De baromi sokat kell rá költeni ha kell
Nézegettem este autókat, de dízel, kombi, vonóhorgos full extrás autó ami megy is háááát.... Két nagy szűrő van amin az autók többsége kiesik, egyik a gyári vonóhorog másik a tempomat. Még esetleg egy 525-ös bömös lehetne, de arról sok infóm nincsen. De hát ugye melótól függ minden...
Ja és az tuti a következő autó nem fekete lesz, és elektromos tetőablakos lesz. Mert kell -
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Ez nem érv. Úgy értem...az ilyet 2-2,5 milla körül kell megvenni és akkor tudod, hogy nem egy foschtalicska a gép, hanem lehet, hogy foglalkoztak vele.
Egy idősebb barátomnak volt 2,5 dízel A4 kombájnja. Annak idején (4+ éve) négyért vette, de bármikor kifizetném azt a négyet én is érte. Rendben volt tartva és az alufelnin kívül mást nem cserélt rajta. Nyilván olajcsere megvolt, de annyi. Pedig az a jármű kapta az ívet rendesen, de nem állat módjára hidegen vagy ilyesmi. A két év alatt semmilyen hibája nem jelentkezett, pedig tiptronic volt.Meg kell hagyni viszont, hogy nekem is tetszenek a 74kW 1.6 Astrák, méghozzá egyre jobban. Pillanat alatt elérik az üzemi hőfokot, nincsenek dízel háklijai, ergo egyértelműen jobb választás városban, meg főúton. Cserébe lehet, hogy egy hazaúton a pályán kiskanállal vájnám ki a saját szívem a szokatlan magas fordulat és hanghatások miatt. Ahogy érzed is: legalább 1.8 vagy 2.0 kell benzinből.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #57964 üzenetére
Nem kell Delphi rendszerrel szerelt autót venni és nincs gond.
-
Tomoty
senior tag
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Milyen Vectrád van?
De jó is volt az én kis Astrámban az 1.8-as motor. Szerettem nagyon.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz sziku69 #57952 üzenetére
Szerintem nem előre, hanem oldalralépés a B Veki után. Nekem konkrétan bejön, erős, mint állat, de neki nem fejlődés. Plusz tegyük fel, az Opelbe 1 héten belül vadászik csittifitti bőr üléseket, ehhez meg olyan ritka, mint a fehér holló, mint ahogy az extrák listája is. Ettől még nem rossz autó. Főleg az első évjáratai, amikben nem villanyos adagoló van, hanem mechanikus. De az is ritka
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #57953 üzenetére
Ne terjesszünk rémhíreket az auchanos kifejezetten jó minőségű gázolaj. Különben is a magyarországi gázolaj szabvánnyal van a baj tehát gyakorlatilag teljesen mindegy melyik kúton tankolsz normál - nem prémium - gázolajból ugyanazt a sz*rt kapod mindenhol.
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57953 üzenetére
Bele bizony ... szóval inkább ne
(#57951) F_Gergely
1.8 (125Le) H Astra, olcsóbb fenntartású autó nincs !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
sziku69
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57951 üzenetére
laguna2 jó autó, de abba is csúnyán bele lehet nyúlni, és akkor ráköltöd akár a vételárét is pl egy 1,9dci motornál és itt nem a motortömbre gondolok, hanem a nagynyomású rendszerre, piszok érzékeny a gázolaj minőségre és ha előtted pancsolták bele a dízelt(elég egy auchanos tankolás is akár), akkor bármikor beüthet nálad is a szipiszopacs. elektronikája is betegágyas, ha épp jó, akkor sincs rá garancia, hogy 1-2 hét múlva hülyeségeket nem generál. ez a laguna2 ph1-re igaz, a ph2(ráncfelvarrott változat) már sok gyermekbetegségtől mentesült, még a nagynyomású rész is strapabíróbb, igaz az ára is jóval nívósabb ennek megfelelően. persze ezekben is benne van már minden földi jó, amit kerülni érdemes......
ha a c veki nem jön be(bár vaj belső sokat tud rajta dobni, csak ritka), akkor a b zafira sem a zsánered, az is a kopár szürkeség belülről, pedig a zafira is 1,8as motorral tud 10 liter alatt is enni, csakúgy mint a laguna 2 1,8 benzinese.
a c5-ről én sem hallottam sok jót, a villanyszerelő mikor a házunkat csinálta vett egyet dízelben, valami szar elszállt benne, persze a nagynyomásos részben, egy kis biszbas valami 140 ezer volt bele, de még így is örült neki, hogy nem a nagyobbik gond volt, mert 400ezrekkel is riogatták.....
-
sziku69
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57950 üzenetére
Nezegettem benzineseket, de az megint csak 10 liter korul enne mert pici motor nem jo, a nagy meg eszik. Csak nagy auto johet szoba (kombi vagy egyteru) ami megy is, birja a palyazast, tud huzni 130nal is nem erolkodik, es autopalyan is csend van benne. C5 kombit nezegettem meg a masodik szeriat de sok jot arrol se olvastam... meg a laguna ami szoba johetne. Max 1 millat tolnek a vetelarra szoval nagy skala nincsen.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57948 üzenetére
dízel fronton ezt a sok kerülendő szart nem fogod tudni kikerülni, ha újabban gondolkozol, a kia és hundai tol még most is kettőstömegű nélküli szekereket, de részecske szűrő azokban is van és persze nagynyomású rendszer. a passat tud még durva pénztemető lenni, a b6 széria meseszép, de szopóroller tud lenni nem gyengén......
én vagy megtartanám a vekit, vagy ha félsz az orbitális pipától és újabb autóban gondolkozol, akkor vegyél szívó benzinest! -
trassher
addikt
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57947 üzenetére
Na ja
De opelbol meg max C vectra lehetne de abban is mar van kettostomegu meg minden szirszar, na meg belulrol egyaltalan nem tetszik. Passat lehetne meg opcio... -
F_Gergely
őstag
Hazafele voltam tankolni, varosi hasznalatnal atlag fogyasztas normal sima OMV dizellel 5,7 liter nem tojassal a pedal alatt...
Egesz hazauton az agyaltam mit kene venni, de tudom ha veszek egy 2.5 V6 szoporollert az 8 alatt nem igen allna meg hiaba dizel -
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #57943 üzenetére
H Astránál zárásra automatán felhúzodó ablakokat egy külön ablakfelhúzó modul beszerzése után fel lehet programozni, de csak akkor ha az gépjárműben van REC modul.
Ez az ablakfelhúzó modul 2007-ben olyan 8000-10 000 Ft között volt (ha jól emlékszem).
A teljes REC modul jelenlétére nem tudtunk rájönni. Egy biztos hogy a Enjoy+, és Cosmo felszereltségnél biztos hogy volt. De volt olyan sima Enjoy felszereltségű autó amiben volt, és volt olyan amelyikben nem. A két autó összeszerelése közt pár nap különbség volt, csak más gyárban. -
sziku69
őstag
Megy valaki a Hungaroringre az Opel napra? Regisztráltam a Vectrával, hátha kisorsolnak a "körversenyre"
-
F_Gergely
őstag
válasz Calogero #57942 üzenetére
hihetetlen
mondjuk arra kíváncsi lennék ez utólag mennyire módosítható, tehát pl vectra/astra esetében volt az hogy záráskor nyomva kellett tartani a gombot úgy húzta fel az ablakot. Ezt meg lehetett oldani úgy hogy átkötve, zárásra felhúzta az ablakot, becsukta a napfénytetőt.
Gondolom ilyesmi módon meglehet oldani ott is, hogy becsukja a tükröt. -
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #57939 üzenetére
Insigniánál úgy működik, hogy a távirányítóval tudod behajtani zárás után a zárás gomb nyomva tartásával.
De ez is csak akkor ha memória funkciós ülést is rendelsz az elektromos tükör mellé jó kis felárértdiablo1984: nálam 7 éve alatt nálam soha nem volt vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57940 üzenetére
hát az elég érdekes ha 2 évesen beszarik. Semmi extra nincsen abban hogy elektromosan hajlik be és ki a tükör. Van egy pici motor aminek van két végállása és ennyi.
Nevetséges lenne ha ettől menne szét, de tételezzük fel egyszer az is tönkre megy, pár ezer forint egy ilyen motor... -
Calogero
addikt
válasz Luck Dragon #57937 üzenetére
Küszöbvédőm volt nekem is.
A hátsó nem volt valami esztétikus, de jól tette a dolgát: [link]
Az elsők pedig ilyenek voltak: [link]
Illetve volt a csomgatérajtónál is alu védőm.gban H Astránál úgy működött a gombbal való bezárás hogy leállítás után nyomtad a gombot és akkor behajtódott a tükör, de ha leállítás után kinyitottad az ajtót akkor már hiába nyomtad a gombot.
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz Luck Dragon #57934 üzenetére
Attól függ mihez kellene és milyen alkatrészek, kiegészítők.
Redmi Note 7
-
Az országban van olyan bontó vagy raktár ahol olcsóbban hozzá lehet jutni alkatrészekhez, kiegészítőkhöz, akár online rendeléssel is?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57927 üzenetére
jaaaa félreértettél az izzítógyertyát kizártnak tartom, csak megemlítettem.
Biztos hogy az üzemanyag - levegő - sűrítés a gond, mert bedadgot, vagy falsot szív, vagy nem kap elég üzemanyagot vagy nem tudom. De tuti ilyesmi, mivel az adagoló visszarántja amint dadog furcsállom, amikor adagolós lett én tolhattam neki akármekkora gázt az rohadtul befulladt és nem indult. Szóval nem tudom, lehet csak a gázolajjal van baja, tényleg nem tudom.Igen, ezeket az embereket én sem értem, haver fél évig járt úgy a kocsival hogy se index se semmi, még biztosítása se volt, biztonsági öv se működik, simán járt igy vele. 4 kerék 4 különböző gumi kb 0,5 mm-es mintával, így járt vele télen is. Ő leszarja... Minden oldalról már körbe törte, ezt is leszarja... Gurul azt ennyi többi nem érdekli, az se zavarta mikor nem volt az autón fék.
Mások vagyunk, mindenkinek más az ingerküszöbe. Pl én sose tudnék úgy autót vállalni hogy 1-2 ezer forintért tankolgatok bele mindig. Én minden hónapban kétszer tele tankolom és csak OMV-nél.
Vettem volna már rég másik autót, csak melóhely miatt nekem ez nagyon problémás - ezért kellett sos-ba kocsit venni így lett ez a fostalicska... -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57926 üzenetére
az nem izzítógyertya hiba, hidd el nekem!
elég reményvesztett lehetsz most, tudom mit érzel most, ismerős érzés. de ha az adagolódat normálisan megcsinálták, annak jónak kell lennie(ha a ház nem volt fossá kopva), kicsit többet kell bírnia, mint amit most bírt. nem hinném, hogy az a gond, de tényleg függ, attól, hogy milyen állapotban rakták össze(az enyémen lévő kopott házas, mondta a felújító, hogy az indulási nyomás épp határértéken van, mert nehezen áll fel, de utána minden érték normális, de az önindító csere óta nincs is indítási gondom...koppkopp).
hidd el van sok ember, aki a te autódat a mostani állapotában 5-10 évig használná úgy, hogy egy fillért sem költene rá és menne. ismerek pár ilyen olcsó jánost, de azt nem értem, hogy ők hogy nem robbannak le, én meg mindig attól fosok, hogy elmegyek nyaralni és lerobban a kocsi(pedig vastagon költök a verdáimra).....
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57925 üzenetére
ez igy van, de ez se áll le csak bedadog aztán visszaáll a fordulat.
Bármennyit is költöttem rá többet nem fog érni, és még 200-at vígan rá lehetne költeni. Minden a melótól függ, ha sikerül váltani repül, elkönyvelem mint ablakon kidobott pénz és ennyi.
Én erősen fosok az adagolótól, bár az meg lett csináltatva tehát elméletben az nem lehet. De persze bármi lehet...
De belefáradtam már, és elhiszem azt is hogy a következőre ugyan ennyit kell majd költeni mert az sincs kizárva, de nem mindegy hogy egy A6-ra költök ennyit vagy egy Passatra, erre hiába költöttem ennyit csak egy szaros 101 pacis 16 éves opel. Egy szaros opel nem több... -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57921 üzenetére
persze, de szar gyertyával ha egyszer beindul az összes henger, akkor utána nem áll meg, indulni indulhat 3 hengerrel, de mikor már 4 henger beindult, nem fog megállni tőle. az más hiba!
hát egr egy próbát megér, mielőtt eladod a 1,5millát költött autód 500-ért..... gyári ide vagy oda, ha szivat/nem szivatot nézzük, akkor téged szivathat.....
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57923 üzenetére
nem, nem is áll szándékomban, én úgy vagyok vele hogy a gyártó azt nem ok nélkül tette oda be. Én szeretem a gyári állapotot.
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #57920 üzenetére
Nálam ez pont télen jött ki a mínuszokban. Nem tudnám megmondani biztosan, de hangra és tippre 3 henger ment csak.
Igaz, most jó idők vannak, akkor ezt kihúzhatjuk a listáról.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57920 üzenetére
én amikor vettem 4 izzógyertyából 2 volt rossz, én nem is ment indításkor minden henger.
Régebbi opelek (vectra, omega, astra) 15 fok alatt már izzítanak. (én pont ezért kapok agyfaszt hogy az enyém 0-5 fok köztt kezd el izzítani de akkor is van hogy 3 fokban nem izzít majd 5 fokban meg igen, és senki nem tudja miért) -
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #57919 üzenetére
nyáron izzitógyertya miatt? beindulás után a dízel vagy beindul, vagy nem, de ha beindult, akkor nem hagyhat ki egy henger sem, mert akkor inkább a befecskendezés illetve kompresszióproblémák lehetnek a hibásak, ha kellő anyagot kap és megvan a megfelelő nyomás, akkor bizony a dízel motor megy, ha a dízel 3 hengerezik, az már a vég kezdete(izzító gyertyának nagyon minuszokkor van nagy szerepe, beindulás után nem igazán)
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #57917 üzenetére
Nem trollkodás az, nagyon is jó a szó. Nálam épp a 2 döglött izzítógyertya okozta pl a belső világítás remegését, meg pár napig három hengerezett is a kis disznaj, míg be nem melegedett.
F_Gergely - EGR miatt dadogna? Azért annyira nincs elkoszolódva szerintem. Ha mégis, akkor 24 órára hideg zsíroldóba vele.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #57916 üzenetére
ebből egyedül az EGR ami tré lehet (lévén hogy dizel), lehet egy próbát megér.... De ettől függetlenül foglalkoztat a csere, de minden a melóhelytől függ, ugyanis nem tudok máshogy közlekedni csak autóval. Ha tudok váltani melóhelyet repülhet a verda, ha nem akkor marad a szívás...
Ha valaki lát kombi bontást face-en szóljon már pls, marhára kéne egy hátsó ablaktörlő motor...
Vagy ha tud valakit akinek van....[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Reggelente kezd vicceskedni a verda, beindítom (pöcc-röff) de utána egy kis idővel elkezd bedadogni, picit leesik a fordulat de rögtön vissza is áll.
Na ez mi a franc lehet? Ha adagoló akkor repül a verda az is biztos.... -
zolikaDB
veterán
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #57903 üzenetére
De csak a hátulja tört. Ennyit számolt ki a kárszakértő. A többi pénzzel meg csak kezdek valamit, erre írtam a motorháztetőt meg a klímát. Gyorskárnál ha elfogadom az összeget akkor utalja a biztosító a számlámra és vége a történetnek. További követelésem ilyen esetben a kifizetés után nincs a biztosító felé.
haddent: Belém jöttek hátulról. [link]
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Hogy hogyan jött ki neki az összeg azt nem tudom. Bontott alkatrészt írt fel. Csomagtérajtó 25-30K, fényezés 30, lökhárító fényezés 25, összesen 85. Még akkor 88K, ebből még a motorháztető fényezés + klíma szerelés 65K.
F_Gergely: Lakótársam kérdezte egyből: "Hallod, mielőtt megcsinálják a kocsid nem akarsz belémjönni?"
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest