Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fkris
őstag
Lauda, vebbful köszönöm a segítséget!
Akkor dobom ezt a témát, inkább még gyűjtök egy kicsit. Csak az ára tetszett meg, de akkor nem hiába annyi amennyi."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
F_Gergely
őstag
reggel szlovák úton B corsa árokba befordulva első lökös leszakadva. (egyből Haddent jutott eszembe)
és biztos nem lesz olcsó a buli mert az ilyen betonárok, tuti hogy végig cseszte az egész alját...
Befordult teljesen az árokba, jobb oldalt a kerekek a levegőben voltak, baloldala is teljesen összetört ugye azzal fordult be az árokba.[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz mohabá 007 #57095 üzenetére
Legyen igazad, mindenki jól járna.
Nekünk pár éve szóltak, hogy baleset esetén ha kijön a yard, büntet ha nincs.
Lehet, valamit félreértettek, nem tudom, de nagyon határozottan mondták többen is, és a cég "fuvaros" volt.Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
..."Betétlap hiánya miatt állítólag büntethet is a yard, vigyázzatok..."
Ezek szerint
..."A baleseti bejelentő (régebben betétlap) egész Európában szabványos, sárga-kék színű nyomtatvány. Ha nincs kéznél, egy üres papírlapon is rögzíteni lehet a baleset körülményeit, valamint a résztvevők adatait (név, cím, rendszám, forgalmi száma, jogosítvány száma, biztosítási kötvény száma). Az európai baleseti bejelentő minden biztosítónál fellelhető. Javasolt a kocsiban tartani, mivel így kár esetén kéznél van. Hiánya (ki nem töltése) miatt a károkozó később meggondolhatja magát, és másképp adhatja elő a történteket, ami gátolhatja a kárrendezést. A baleseti bejelentő kitöltésekor nem szükséges a felek megegyezése, ellentétes kárleírások is közölhetők. Fontos tudni, hogy a baleseti bejelentő kitöltése nem jelenti a felelősség elismerését. A baleset körülményeinek leírására szolgál, és gyorsítja a kárrendezést!..."Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz trassher #57092 üzenetére
Többek közt ezért van menetrögzítő kamera az autóban. Az irányjelző nélküli vén iparművészeti agyagedényt is bevonnám a táncba a felvétel alapján, ha esetleg tagadná. Ezzel senkinek nem lesz olcsóbb a kenyér, de nagyban hozzájárult a kialakult helyzethez.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #57089 üzenetére
Igen, pont erre gondolok. Ha gyűrődött az alváz akkor javítás után megy a hahu-ra. Jártam már húzatott autóval, a futómű geometriája sosem lesz olyan mint azelőtt.
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
Mai dátumra írjuk meg. Máshogy nem lehet megoldani. 5 autóst intettem le, senkinél nem volt sajnos.
Újra olvasva már értem mire gondoltál. Holnap megyek a biztosítóba, 3-at tuti hozok.F_Gergely: Kíváncsi leszek hogy mi van a pótkerék környékén. Ugye nem tudtam megnézni mivel nem nyílik ki a csomagtérajtó. Ha ott deformálódott a lemez akkor baj van.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #57080 üzenetére
Nah bakker.... reszvetem, bar ha csak a csomiajtod serult az semmiseg. Igen, a vonohorog nagy aldas tud lenni.
Sajnos a kovetesi tavolsag, igen... En is mindig ugy megyek ha satuznak elottem akkor is megtudjak allni. Persze nem vedem a palit foleg hogy le is huzodott se index se semmi.
Pl ram volt hogy azert dudaltak (meg majdnem megtoltak hatulrol) mert jott a zebra keson vettem eszre az ut mellett varakozo gyalogost de mint tudjuk elsobbseget kell adni, azt besatuztam. Mogottem hozongott a joember, de ha nem kussolt volna be ott rugom fel. Az okolszabaly ugye az, ha hatulrol valakit megtolsz 90% hogy te leszel a hibas. -
trassher
addikt
Ma sikeresen megtörték az autót. Nyíregyháza belvárosában ment előttem egy jetta 40-el majd hirtelen fék és lehúzódik az út mellé. Index semmi, én satuzok. Belenézek a visszapillantóba, fiat ducato látom jön majd bumm. Kiszállok, nézem mi van az autóval.
Jetta-s kiszáll, kérdezni mi történt. "Előbb indexelünk aztán fékezünk nem?" kérdeztem tőle. Erre ő "És a követési távolság? Miért satufékezett?" "Ha nem tartom be akkor a maga autója is törött lenne nem gondolja?"
Szerencséje hogy utána nem magyarázott mert tuti leütöm és akkor a fogdából írnék most. Ducato-s hűtővize azonnal elfolyt. Kérdezte van e betétlap, mondtam nincs. Akkor mit csináljunk? Fogtam egy füzetet és felírtam: dátum, óra - perc, helyszín, károsult, károkozó. Név, lakcím, telefonszám, jogosítvány száma, rendszám, autó márka - típus. A ducato utasát meg a jetta-s vén buzit tanúztattam. Ducato-s mondta, hogy semmi gond, vállalja. Kedden és pénteken van otthon, akkor megtudjuk írni a papírt. A vén idióta mint kiderült főorvos, még névjegykártyát is adott ha kéne mint tanú a biztosítónak. Ha nincs fent a horog szerintem huzatópados lenne a kocsi. Így csak a csomagtérajtó lett tropa, ki sem nyílik. Le kellett buktassam a hátsó támlákat, hogy ki tudjam pakolni a táskám meg a kajám.Redmi Note 7
-
HoaryFox
Topikgazda
Még azért alszom rá egy párat, jelenleg a pénzgyűjtés a terv, aztán kiderül, hogy G Astra / B Veki vagy F Astra felújítás lesz-e, egyenlőre úgy néz ki, eladás lesz a vége (most megint elszállt a fék)
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
w333
félisten
válasz HoaryFox #57076 üzenetére
98" -tól 2000" évjáratig talán kifogható valami jó 500-600 köröl pl. 1.6i
B2 Veki már nem nagyon rohad ... vagy tévedek
Ilyen állapotban, ennyiért nem fogsz találna hasonló G Astrát ... Link !
G Astra ahogyan már mondtam egy túlárazott valami, Golf 4 árban mennek, ritkán ki lehet fogni ... de általában nagyon elvannak az árakkal szállva, pedig 15-18 éves autókról beszélünk 250-300 ezer km között (szóval a lefingott darabok) ritka amikor 200 ezer km . alatt és szép állapotút árulnak de azok el is mennek 1-2 nap alatt elviszik őket
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz AMD Power #57074 üzenetére
és (#57073) beg akkor ilyen árban mit kéne? Gondolkodok még a B Vekin is, de azok is rohadnak, mint az F Astra, pedig jobban néznek ki számomra, így azért elég rizikó
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
beg
veterán
válasz HoaryFox #57068 üzenetére
Hatszázba klímával nem férsz be.
Anélkül találsz jó állapotút (egy jó 1.6 16v), de azzal már (kívül-belül) jót nagyon nehezen.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Jamby18
senior tag
Tudom, hogy egyik se. Azt szerettem volna kideríteni, hogy ez talán Opel betegség-e.
Lauda Szeretnék egy kicsit több biztonságot,e. ablak, centrál.
Csak mivel futár autónak használtam volna 250-be vettem januárba egy full fapad swiftet. De most inkább hozzá tennék még egy kis pénzt és Clio vagy Corsa, Toyota Corolla Linea Terrákat nézegettem még, de a formája nem tetszik, hiába megbízható már mint Totalcar ajánlások szerint amit lehet olvasni.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Jamby18 #57069 üzenetére
Olajnyomás nélkül szerinted melyik motor bírja? Inkább az a mázli, hogy százból javítható volt. Más gyártónál nem biztos, hogy megállt volna ennyiből.
Amúgy azt vedd, amelyiknek gazdája volt nem csupán tulajdonosa. Rozsda, lelakott ól beltér kizáró ok. Nagy csörömpölés nyomai ne legyenek, hidegen szépen induljon.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, most egy 98-as ezres swiftem van.
A kinézett eddig egy Renault Clio 2002 1.4 16V
De a C Corsa formája pl. feketében 3 ajtósban is nagyon tetszik. Meg ebben az ársávban is mozog.
Kérdésem az lenne, hogy ajánljátok ez a típust? Elektronikailag megbízhatóbb-e esetleg mint Francia Clio?
Ismerősi körömben volt egy C Corsa, igaz nem nagyon törődtek vele és 100ezres motorfelújítás lett belőle.
A hiba oka, hogy nem volt olajnyomás a motorban és ez nem is volt elvileg visszajelezve, már ha létezik ilyen akkor a motor saját magát tette tönkre.
Kétesélyes mert lehet nem is figyelte az olajszintet, vagy az olaj szivattyú ment tönkre és nem jelezte volna vissza, hogy nincs olajnyomás, a kis kanás ikon a műszerfalon. Részleteket sajna nem tudok csak pont ilyen C Corsa volt.
Mi szokott gyakran tökre menni (ha van ilyen) vagy típushibák mit kell nézni egy használt példányon ami gyakori hiba esetleg egy 14 év körüli Opelen.
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
G Astrát mennyiért, milyen felszereltséggel, milyen motorral érdemes venni?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Loner
tag
Szép estét!
Van valakinek tapasztalata a.z. meisterteile olajjal kapcsolatban?
21 éves opel astrába cserélném.
Köszönöm!Azért mert nem volt panasz, nem jelenti azt,hogy minden rendben volt az ejtöernyővel!
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Directors #57018 üzenetére
Valahol egy F Astra-váltó olajának a cseréjénél olvastam, hogy betölteni a szellőzőnél lehet, ha nincs külön csavar erre.
Máshol meg azt is, hogy az ajánlott szint fölé töltik a váltót +2 decivel, mert akkor van a teljes rendszer normálisan kenve.
Baj meg tuti nem lehet ebből, a fölösleget úgyis kinyomja a szellőzőnél.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
oliwire
őstag
Az mitől lehet, hogy néha, egy helyben állva, álló motornál egyszer csak nem megy a szervó. (akkor veszem észre, mikor indulnék el.) leállít, újra beindít szokott segíteni. Nem tudom hogy köze lehet-e hozzá, de néha a szivargyújtóról mintha más áramerősség lenne néha. Egyszer tud menni róla a transzmitter és mellette tölti is a telefont, miközben megy a waze, máskor meg jelzi a telefon, hogy tölt, transzmitter is működik, de mégis merül lassan a telefon.
-
zolikaDB
veterán
Full off, de sokat csüngök hahun -> legalabb oszinte: Mondeo ST220 453e km.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #57025 üzenetére
Akkor jo nalad is a fogyi.
-
titán
válasz Markizmark #57050 üzenetére
Es meg ezen kivul kellett egy uj vezerles is. Ne butaskodj mar. Gyakori karosodas ilyenkor 6-10 szelep csere, vezermutengely(ek) torese, dugattyutores, hajtokarcsapagyak torese. A kar merteke lehet 50 ezer vagy 500 ezer forint is.
A lanc egy elavult, kenyes szerkezet. Nehez, kenyes az olajra, hajlamos a kopasra a lanc, a feszitok, a kerekek. Nem veletlen valtottak a szijra. Jelenleg a motorok par szazaleka lancos, a tobb mind szijas. Ebbol csak jozan paraszti esszel belegondolva sem az jon le, hogy azert, mert a lancos vezerles k@rva jo.
Szerintem leirta mindenki amit szeretett volna, felesleges ezen tovabb rugozni.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57050 üzenetére
Nyilvan ettol meg lehet lancos vezerlest cserelni, van aki megteheti hogy pl minden olajcserekor kifizet 200 ezret vezerles cserere. Szive joga.
En ugy vagyok vele, ami mukodik, megbizhato es jo minek hozzanyulni? De aki ilyen az igazabol csereljen mindent, kuplungot, generatort, klimakompresszort, mindent mert mivan ha holnap tonkremegy? Igaz, mukodik, semmi baja inkabb cserelje ki nehogy tonkremenjen. -
Markizmark
addikt
Bizony ám, saját típusra rákerestem (15 éves típus), 132000 a csere anyagára, plusz munka. Ismerős szétvert motorja (törött vezérműtengely, 2 szelep, szétvert csapágy) szereléssel együtt 150 volt.
Szóval ez a fogyasztói társadalmas elméleted, hogy az illuminati azt akarja elhitetni veled, hogy a lánc csere nem szükséges, mert kell nekik a pénzed, az hülyeség.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
titán
válasz Markizmark #57048 üzenetére
Hubaszki.
-
F_Gergely
őstag
Ertsd mar meg lancot nem cserelunk
A szijjasnal van hogy vasarlas utan vezerlescsere. Nade azta mugy is 60 vagy nem tudom hany ezer km utan cserelni kell. Lancosnal nem, amig nincs hangja (ha hangja van megnyult a lanc, vagy kopott a fogaskerek) nem kell hozzanyulni, pont ezert talaltak ki a lancos motorokat
Lancos motorok karbantartasmentesek, nem kell a vezerleshez hozzanyulni. Persze van gyarto es azon belul szeria hiba ahol a lanc gyorsabban elkopik, de nagyon jellegzetes semmihez nem hasonlo hangja van a megnyult/kopott lancos vezerlesnek, es ez allando hang, nem csak neha neha. -
titán
válasz Markizmark #57043 üzenetére
Igy van, ezert kell hasznalt auto vasarlasa utan cserelni a vezerlest, szuroket, olajokat, szijakat.
-
Markizmark
addikt
Gyakorlatilag soha nem lehetsz biztos egy használt autó előéletében, még akkor sem ha addig a kilométerig van vezetve a gyári szervizkönyv. Ismerünk olyan eseteket amikor csak beírták a cserélt alkatrészt de valójában hozzá sem nyúltak. Olvastam ilyet, hallottam is és közeli körömben is előfordult.
Szóval ilyen alapon mindig cserélni kéne a láncos vezérlést. Egyedül a nem megfelelő viszkozitású olaj vagy a későn cserélt olaj tehet kárt a láncban, főleg amiatt, mert nem megfelelően működik olyankor a feszítő.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
titán
válasz Markizmark #57039 üzenetére
Ha "megtorod" a szijat es nincs elrepedezve, nem fog elszakadni.
Igen, le kell cserelni a lancos vezerlest, ha nem ismerjuk az eloeletet a vezerlesnek es a motornak.
-
diablo1984
veterán
Előfordul, de nincs csereperiódusa előírva ha csörög akkor cserès. Mindegy milyen az előèlete, èn láncos motoron nem cserèlnèk vezèrlèst, ha nem csörög. Ha időben megkapja a bele való jó minősègű olajat, akkor a lánc kitart örök èletig. A yarisom is láncos, 275ezer km van benne, mèg eredeti lánccal, kutya baja...
-
F_Gergely
őstag
A lancnak pont az a lenyege hogy gondozasmentes es nem kell cserelni. Neki van az autoban 317 ezer km. Ha gyarilag rossz lenne a lanc mar reg elszakadt volna.
Persze ettol meg igazad van abban cserelni lehet. Mindent lehet, de akkor mindenki cserelje a lancot a kocsin hisz mivan ha elszakad. En pont azert veszek lancos autot mert nem kell hozzanyulni. -
Markizmark
addikt
Olyan sincs, hogy a jo allapotu szij csak ugy elszakad.
Nem is azt írtam... KÜLSŐRE jó állapotút írtam. Ugyanis az nem látszik, ha belül a szálak szakadtak.
De továbbra is hirdesd azt a hülyeséget, -csak hogy a saját stílusodban írjak neked- hogy láncot kell cserélni. Minden szaki és minden gyártó hangsúlyozza, hogy nem kell cserélgetni, de te csak erőlködsz valami szíjas berögződés miatt. Elárulom neked, hogy a szíj is tud szakadni idő előtt, ha hibás, csak annyira mint a lánc.
Igen, tudunk olyan esetről amikor szakadt a lánc, gari időn belül, nem a 200ezredik km után. Ha a lánc hibás, az kiütközik jóval előbb. Sokkal drágább egy lánc csere, mint egy szíj csere és pont azért mert nem számít előírt szerviznek.
De nekem aztán tökmindegy ki mire költ súlyos pénzeket, egy lánc nem 18ezer forint, mint egy jobb szíj. Plusz akkor már lánccal együtt cserélni kell lánckerekeket és feszítőket, hogy újként összejáródjanak. Ott tartunk, hogy 100ezer.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
titán
Latjatok ti is tudtok esetekrol, mikor elszakad a lanc elojel nelkul, megis azt a hulyeseget ajanlgatjatok neki, hogy ne csereljen egy ismeretlen allapotu lancos vezerlest.
Olyan sincs, hogy a jo allapotu szij csak ugy elszakad.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57035 üzenetére
Akkor lehet itt is ez volt, mert nem volt sok km az autoban 100 vagy talan 150 ezer.
-
diegho
nagyúr
Megvolt a szellőzés rendberakása (nem lehetett állítani milyen levegő jöjjön be az utastérbe), a hűtő venti előtét ellenállás csere és a hátsó ablak fűtés megcsinálása. 15k munkadíj, 8k anyagköltség. Elég baráti ahhoz képest, hogy szét kellett szedni a fél műszerfalat.
-
Markizmark
addikt
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57033 üzenetére
En is ezen a velemenyen vagyok. Es a motornak gyonyoru hibatlan hangja volt! Lanc meg csorog ha megvan nyulva. Tudok olyan esetrol ahol szakadt a lanc (ford transit) de annak meg semmi elozmenye nem volt, es mindenki csak a fejet vakarta wtf? De ezen az egy eseten kivul en meg olyanrol nem tudok ahol egyszer csak elszakad a lanc minden elozmeny nelkul egy hibatlan motornal.
Mas:
Ha kulso levego beszivasra van allitva a keringtetes akkor uzemmeleg motornal tolja be a meleg levegot a motorterbol. Ha lezarom akkor nem. Kerdes hogy ez normalis? Marmint dizelnel ha kulso levegot sziv akkor a motor melege ennyire erezhetoen aramlik be? Gyakorlatilag futenem se kell mert tolja be a forro levegot.[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #57030 üzenetére
A duplasoros az örök élet +1 nap, 400e km-t megjárt 2.4TDDi transitunkban is az van. Direkt fordokra szakosodott szerelő ismerős is (apámnak 30 éve haverja, rosszat nem akar) azt mondja, hogy ezeket soha nem kell cserélni.
Olyan a világon nincs, hogy egy addig teljesen csörgésmentes lánc egyik pillanatról a másikra csak úgy elszakad. Szíjnál előfordul, hogy egy külsőre jó állapotú szíj elszakad. De a lánc előbb megnyúlik és ebből kifolyólag csörögni kezd.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #57029 üzenetére
Y20DTH, duplasoros - en ugy tudom. Nekem is ez a motor van, igy volt osszehasonlitas.
-
Petyyyyy
addikt
Megvót a nagy tanákozás. Végül kiderült, hogy kellően balf.sz módon fényképezek.
[link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Egyik kollégám nagyon szemezget az 1.2 C Corsákkal. Ilyen 2002-03 évjáratokat nézeget belőle. Mire érdemes figyelni? Van típushibája?
-
F_Gergely
őstag
Ha akartok bandazni este 20 ora korul Pety kollegaval Arenaban leszunk. Aki szeretne csatlakozni dobjon privit
-
Petyyyyy
addikt
Ma este nyolckor az Aréna -1 szintjén fordulok elő és nem leszek egyedül. Ha valakinek van kedve kigurulni, összefuthatunk.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Directors #57011 üzenetére
A váltó oldalán van valahol egy szintjelző furat/csavar, betölteni meg a szellőzőnél lehet házilag, vagy lehet van rajta külön betöltőnyílás.
Macera, mert az alján nincs leeresztő csavar, így "kókányolni" kell. Vagy levenni az alján a teljes takarólemezt. (én ezt fogom majd tenni)
Én sem csináltam még, ill. ezeket csak olvastam, készülve a majdani műveletre.
EZT megnézheted, segít valamennyit.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
C Vectrába hol kell feltölteni meg leengedni a váltó olajat ?
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
w333
félisten
Úhhh ... gyorsan felejtsd el, ez egy széthajtott nagy sz*r, lóg a bele ... nem hallod a motor hogy kalapál, pedig nem egy diesel, csattog ott már minden !
Lábon érkeztek 1200km -t
Szembeköpném az ilyen hazug neppert ... 100€ autónál nem kockáztatnak 1000€ büntetést, természetesen tréleren jött az autó
Még 500k környékén is nehéz találni, nemhogy ilyen áron !
Inkább néznék egy B Corsat, sokkal erősebbe és jobb autó + olcsóbb is !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Fkris
őstag
Sziasztok!
Használtautón nézelődtem, megtaláltam
Ezt
.Ha nem lóg a bele, jó árban van.
Vagy túl nagy lutri?Köszi!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #57003 üzenetére
Ez H Astra? Milyen fordulaton viszi a 130-at (5. sebességben)? Mennyire zajos ilyen tempónál?
Most látom, hogy 3500-4000 környékén, ha jól vettem ki.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #56999 üzenetére
Benzinesben a 116Le Z16XER nagyon kellemes, most, hogy igyekszem kicsit nyugodni is már 7 literrel is lazán el lehet járni és néha még ígyis elrugom, 2500 -tól érződik, hogy húz, 200 -at is lazán megy pályán, légkondival sem hal meg, érezhetően más üzemmódba kapcsol az ECU. Nekem bejövős, hétköznapinak, olcsón fenntarthatónak, örökéletűnek szerintem jó választás. Ha sikerül szerezni 1.8 vagy (van egyáltalán?) 2.0 verziót, akkor az biztosan elég brutális tud lenni, ill. van 2.0 turbó is (nem csak az OPC)
Nem elég annyit mondani, hogy "1.6", mert a Z16XEP az se nem változó szelep., se nem változó szívócső. Ez meglátszik a lóerőkön is (talán 100 körül van), de ami sokkal fontosabb, hogy a dinamikából sokkal több tűnik el (vagy jön meg a XER -rel), mint amennyit 16 paci sugallna
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- PlayStation 5
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bestbuy játékok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest