Új hozzászólás Aktív témák

  • Nandivagyok

    aktív tag

    válasz club1 #54771 üzenetére

    Üdv!

    Érdeklődni szeretnék, hátha valaki tudja, hogy a T-mobile-nál mennyire vannak tisztában a készülékspecifikus problémákkal, gyártási hibákkal és mennyire alapozhatok rájuk cserekérelmet?
    A helyzet, hogy a netes rendeléssel vett, egy hetes (14 napon belül vagyok) Z1 compactom hátlapján ma felfedeztem, hogy kezd kicsit elállni a kerettől. Szabad szemmel csak jó fényviszonyok közt látható, ellenben sok felhasználót érint, és idővel még jobban elenged a ragasztó. (a vízzáróság kárára........)
    A készüléket a díjcsomagon megtartásával és a hűség meghosszabbításával vettem. Ha elállnék a vásárlástól és új készüléket rendelnék helyette, a T honlapja azt írja, hogy a hosszabbítás miatt nem vehetek igénybe kedvezményt. Ez azt jelenti, hogy a cserekérelem marad csak, mert a garanciális ügyintézéstől elzárkózom a negatív tapasztaltok miatt, és mert nem tudom nélkülözni több hétig a telefont.
    Van cserére esélyem?
    Ha az ügyintéző elutasítana a problémámmal (mondjuk mert szerinte nem nagy dolog az a fél miliméter) mit tehetek?

    Előre is köszönöm a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák