-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Mezga Aladár #86496 üzenetére
Az nem egy vakdugó? Mert a kormányon nincsenek gombok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86493 üzenetére
Természetesen ez mind a te döntésed.
Ott a könyöklő alatt a tempomat kapcsolója. -
veterán
válasz diablo1984 #86493 üzenetére
Akkor viszont az igényeket és az árakat egy szintre kell hozni, más lehetőség nincs.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Somatom
veterán
Láma kérdés. Van az Espace -on csúsztatható tetőcsomagtartó. Azt hogyan kell szakszerűen használni? Az maga a csomagtartó, vagy ahhoz még vásárolni kell valamit? Lenne occón egy motorszerelő állvány, jó lenne hazavinni. Szétcsúsztatom a tartókat, polifoam a cucc alá, felpókozom és ennyi?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #86492 üzenetére
Az olcsóbba amit linkeltél abban nincs tempomat.
Hidd el keresek, de hogy nekem mi a jó, azt had én döntsem el, ha már én fizetek.... -
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86491 üzenetére
Ott van benne a tempomat.
Nem is ez a lényeg hanem az, lehet kapni ilyen autókat.
Természetesen helyetted senki nem fogja megkeresni és bemutatni neked. -
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #86490 üzenetére
a fiatalabban bírnám élni, de 3-4 milla közötti ársáv nem bír el 4,2millát.
A másik ígéretes lenne, de egy magane-nál(durván szétextrázott alapból is) nálam alapelvárás a bőr kormány és a tempomat. Itt gumi kormány van, tempomatnak hűlt helye, ezért nem jött számításba eddig. -
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #86489 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz Xantomas #86488 üzenetére
maximálisan megértelek, nekem kicsit alacsonyabb a büzsé, indult úgy, hogy az én autóm(ford focus) helyett veszek valamit(mondjuk fiatalabb fucust, de pokoli ára van) és a feleségem megkapja az enyémet az öregecske opelja helyett(18éves h astra), de már ott tartok, hogy azt a pénzmagot inkább az asszony autója cseréjére is rászánnám és az enyém maradna, mert kombit nem turbós motorral 120e km-es futás alatt úgy hogy 10 évnél nem idősebb, 3-4 millás ársávban lehetetlen venni, hacsak a logan szintjére nem süllyedek le, de ott még mindig valami savas izé böffen fel bennem, ha annak a beltér minőségét meglátom, így az esélytelen....
Gondolkoztam Focus mk3-ban, renault megane mk3-ban, mk4-ben(sokat futott cégautó), fiat tipoban, hyundai i30/kia ceed-ekben, de ha a keresőbe be is esik egy ígéretes példány(főleg a kia/hyundai vonalon), azt is hamar elviszik, vagy egy trágyadomb kivikszolva, fél autó újrafújva(és mielőtt elindulok, kérdezem a neppert, hogy volt-e javítva-természetesen nem) és már unok 400km-eket szaladgálni szarokért.
Most ott tartok, hogy a feleségemnek néztünk j astrát 5 ajtósban, de azt az leszavazta a h után, mert formailag előrelépés, de hely ügyileg csalódás, mk3-as megane tetszene neki, de abból nem igazán van őszinte példány, most ott tartok, hogy hétfőn megyünk a balatonhoz nyaralni és Nagykanizsán egy fiat 500L-et nézünk meg, mert abba lett most szerelmes.
Szóval át tudok én érezni minden használt autó kereső nyűgöt, én is már vagy 2 hónapja folyamatosan bújom a hirdetéseket, már nagyon unom, szeretném a kis megtakarításomat jó járgányba fektetni,de bizonytalan vagyok, már lassan lemondok róla és marad mindkét verda és hajtja az asszony a 18 éves verdáját 300e km-en túl is(különösebb gondja nincs, bár az utóbbi időben kb minden ki lett cserélve rajta egy vagyonért)...
Szóval én is ott vagyok kb minden illetékes csoportban és kérdezek, hogy melyiknek mi a buktatója, mennyire lehet lyukra futni, de nem haladok előre.... -
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #86484 üzenetére
Tudom, láttam, ugyan ez verte ki nálam a biztit, aztán most szakadt a cérna Nem mondom, hogy nem bánom, de legalább te akkor érted min buktam ki.
diablo1984
ne is mondd… még nem hirdettem meg a CC-t de a jövő héten már hárman jönnek megnézni, de utódja még nincs. Kíváncsiságból én is megnéztem két eladót a környéken, amit tüchtig állapotba hirdetnek. Azóta nem félek a legmagasabb piaci árat kérni a sajátomért.Pedzegettem, hogy inkább vegyünk újat, nem akarok szarakodni a tekert, külföldi lekotlott, nem karbantartott vackokkal, de ami leasinges, arra 3-4 hónap minimum várakozást mondtak, ami akár egy év is lehet. Úgy, hogy akkor helyben tedd le az önerőt, vagy szalon autó, amit el tudok vinni, de arra egyben kell letenni az árat, gyártói hitel, alacsony THM nincs. Vegyél fel személyi hitelt, igen combos kamatra. Oszt a 8 millás autóból, 4 évre számolva lesz 14.
Én is szét vagyok csúszva… 5 éve készülünk arra, hogy kocsi csere, (én sztem egy Renault tetkóval fogok gyászolni) de ez nagyobb horror mint valaha. Most bármit, vagyis BÁRMIT megvennék 5 milláig, amire csak egy millát kell pluszba költeni, 5 évesnél fiatalabb, szimpatikus az eladó (ne tudd meg eddig milyen nepperekkel, tázsvírekkel tárgyaltam), valamint a színe, formája (nem kombi), és ülései, futómű puhasága megfelel az asszonynak, mert piszok hátfájós s ez kritikus.
Az eddig megnézett Fiat 500X és L-ek után elvetettem azt is. robnak igaza volt. Ez nem ide való. Itthonra hulladék. Mind jobban zörgött mint a CC-m mielőtt szétkaptam a belteret, és újra összeraktam új patentokkal.
Nem akarok egy újabb négykerekű feleséget, amit állandóan pátyolgatni kell, foglalkozni a lelkével.
Most 1.5 hete a Volvo v40-ek vannak terítéken. Egész élhető kompromisszumnak tűnik eddig.
Hiába szeretnék m3/3 2.0 dci-t, 5 ajtós változatban, gyakorlatilag fehér holló. Nincs.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gombinyó
őstag
válasz diablo1984 #86485 üzenetére
Ezzel nincs is gond, sajnos most ez van és lesz is jó darabig.
Nála ez egy 3 éve húzódó kérdés, mikor épp hol bukkan fel vele. Az igények amik eddig nekem kiderültek, hogy fogyasszon 3-4L-t és soha ne romoljon el, ne kelljen a vételáron felül költeni az autóra. Ajánlj légyszi valamit neki.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #86477 üzenetére
Ha ezt komolyan megkérdezted akkor bármivel.
Pl. Digitális műszerfal esetén bármit kikapcsolok , beállítok annyi kilométert amennyit szeretnél. Dpf hibát eltűntetem. Aztán majd kérdezd meg újra Nem bántásból, de ez a nyers valóság.
Annyi céges autó kerül nepperhez amiből 30-40ezret futott egyed lesz.
Hidd el aki ezzel foglalkozik nagyon át tud vágni.
A nagyobbik baj, hogy hiába nem 15 éves autók, sokkal több gond van velük, mint a 15 évesekkel. Nem vicc hanem 15 év renaultozás után mondom.
A 4 es megane nem sikerült jól ellenben a 3 as igen. Mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy inkább egy 3/3 as utolsó szériás megane mint egy 4/1es ipari hulladék.
Szép a 4 es nyálcsorgatós modern, de sz@r.
A renaultnak a páratlan számok sikerülnek.
Megane 1,3 jó 2,4 hagyjuk.
De ezt már párszor leírtam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
veterán
válasz KubanitoS #86481 üzenetére
Mit vártál? Nem egy xarkupacról van szó, ahogy sokan a 3F-et fújók szeretnék hallani.
Bármelyik autóval és bámivel át akarhatnak baxni(még egy gondosnak tűnő gazda is kezelheti tök ostobán az autóját.), főleg a mostani helyzetben.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz KubanitoS #86477 üzenetére
Három egyszerű példa:
-a km óra az autó belső esztétikai állapotához van igazítva...
-a 100 ezret csak a második olajtöltettel éri el, mert csak lekönyvelve lett az olaj+ szűrőcsere
-szét van kuplungolva az agya, mert olyan volt a falhasználása
Az utolsó mondatod is kb.így hangzik helyesen:
Ezek még újszerűnek tűnő autók, nem 15 éves ki tudja milyen előéletű valamik.Annyi az egészben a "mágia", hogy úgy kell hozzállni, hogy adott esetben kellhet az a bizonyos banán.
A használt vétel az ilyen, autóhoz értők bevonásával valamennyire lehet csökkenteni a rizikót.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
KubanitoS
veterán
válasz rob210 #86474 üzenetére
Hi
Kérdeznék én is. Ha ki van nézve a motor (1.5 dci), a kocsi pár éves és 100 ezer alatt van a futásteljesítmény, akkor mégis mivel lehet annyira átvágni a laikust? Ezek még újszerű autók, nem 15 éves ki tudja milyen előéletű valamik.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86466 üzenetére
Ahogy azt már megkaptad válaszban, nincs jól beállítva a felütközés gátló.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz venom8888 #86467 üzenetére
Szia.
Ha megengedsz egy röpke tanácsot, a tdci után levettem, hogy te nem akarsz renaultot.
Ha nincs típus ismereted nagyon át fognak verni.
Vagy vigyél magaddal valakit.
Amit kinéztél az az egyik legjobb 1.5 dci.
Nincs kettőstömegű és változó geometriás turbó sincs.
Típushiba a füstgáz visszavezető szelep, nem összekeverendő az egr-el!
Valamint a dpf előtti szenzor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #86471 üzenetére
Ez 1.6 sce láncos, ha nem ellenőrzöd beleszaladhatsz egy olajzabálósba.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86457 üzenetére
Gyárilag nincs rajta, de ha akarsz akkor tehetsz rá.
Segíti, hogy ne rohadjon be.Renault power
-
harry
veterán
válasz diablo1984 #86466 üzenetére
A csomagterajton van 2 tavtarto pocok, amivel lehet allitani mennyire csukodjon be, pont nemreg nezegettem. Feltetelezem a kepen levo esetben tul melyre csukodik az ajto, ezert nincs sikban (bar az uvegnel nagyon furan all, nem kene ennek igy kineznie).
Vagy nem tudom mi, nalam jol all linkTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
Xantomas
őstag
válasz venom8888 #86467 üzenetére
OFF!
No offense, de elég gáz, hogy úgy akarsz autót venni, hogy blikked sincs arról, hogy egyáltalán mivel megy, mit kell az elmúlt 10 évben gyártott kocsikba tölteni, motorolaj, hűtővíz, üzemanyag, fékfolyadék, ablakmosó folyadékon kívül.
Hogy hetekig kisebb pánik volt abból, hogy egy ideig nem lehetett AdBlue-t kapni pár helyen, mert leállt a szlovák gyár, és beindult a pánikfelvásárlás. Az más tészta, hogy perpill olcsóbb földgázból előállítani, de igen nagymennyiségben a vizeletben is megtalálható mindkét összetevője (az urea, másnevén karbamid, meg a víz). Ha kicsit hatékonyabban működnének a szennyvíztelepek, ott is brutál mennyiségben lehetne előállítani.Túráztatod a topiklakókat a kérdésekkel, amit 1-2, pár szavas google kereséssel megtaláltál volna. Legalább a válasz után kerestél volna, de meg akkor sem…
Az más tészta, hogy nem vagy egyedül ilyen, és a többség ugyan ezt csinálj, de pont ezen hozzáállás miatt jutott ide a járműipar, hogy a batár SUV-ok mennek az emberek rettegnek a dieselektől és pár gyártó a félelmet csaláshoz használta.
Bár, gondolom idáig, már nem jutottál el"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
lsebestyen
addikt
válasz venom8888 #86467 üzenetére
Az a baj, hogy még egy dolog amivel gond lehet, lsd koncsik hsz-ét. Egyébként az euro6-ot nehéz másképp teljesíteni adblue és egyéb okosságok nélkül.
-
venom8888
őstag
Adblue az baj? Nem tudom mi az pontosan.
-
-
mycso
Topikgazda
válasz venom8888 #86461 üzenetére
Szia, a tdci az ford motor, a renaultnál dci-nek hívják.
A keretösszegből tippelve, megane 4-ről beszélünk, ott három variáció létezik:
- 1.5dci 90 ló (ez elég ritka)
- 1.5dci 110ló (ennek az elődje volt a hírhedt hajtókarcsapágyas széris a megane 2-ben, 106 lóerővel, azóta viszont ez egy javított és jó széria, megbízható, nem fogyaszt, cserébe nem is megy, természetesen közlekedni megfelelő)
- 1.5dci 116ló (pár évesek, szerintem adblue)- 1.6dci 131 ló (itt a kezdeti példányokról nagyon sok rosszat hallottam: víz-olaj evés, fogyasztásuk sem volt parádés nem is mentek, nem tudom, hogy az újabb példányok hogyan állnak ezen a téren)
- 1.6dci 160 ló (dupla turbó, ebből talán nálunk nincs is)1.7dci 150ló (új motor, semmit nem tudok róla, viszont ez is adblue)
Ezekben van turbó, kéttömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, nagynyomású porlasztók, stb. ...és ezek, mint minden ilyen autónál, természetesen szét is hullhatnak (nagyrészt karbantartás, vezetési stílus függő).
mod.: közben most látom a cspongást, hogy egyszer 6M forintot, egyszer meg 3M forintot írtál, igazából a két összeg, teljesen különböző autókat feltételez. A fentieket a 6M kategóriához írtam, 3M kategóriába a megane 3-ak férnek bele, ott megint másabb a motorválaszték.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #86454 üzenetére
Nah ebből egy szettet én is berendeltem. Bíztatóbban néz ki képről, mint a barnított rugóacél, amit a rugóshopból vettem.
Anno említettél egy ragasztó pad-ot, a fékbetét és a féktest közé. Arról is tudsz linket bedobni a közösbe?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
KubanitoS
veterán
válasz venom8888 #86455 üzenetére
1.5 dízel motorok kb 2013-tól igencsak megbízhatóak. Az előttiek is, csak ott volt valami típushiba, amelyet ekkortájt javítottak véglegesen.
1461 köbcentis motorokról van szó, a lóerő változó, 75-90 a jellemző. Azért írom így, mert nem csak Renaultokba szerelték ezt a motort, van Nissanba is, Daciaba is, sőt még Mercibe is!
5-6 millióért azért már keveset futott példányt is ki lehet fogni, az olajat cseréld 10 ezrenként és akkor nagyon sokáig megbízható társas lehet egy ilyen autó.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
venom8888
őstag
Akar 6Millioig inkabb, csaladinak is megfelelne. De hiresen szara renault motor, ismerosomnek van, es cserelte is a motort benne. De a diesel motor allitolag jo benne, arra volnak kivancsi. Irtok valamit rola sracok?
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Melyik az a renault diesel motor amelyik nagyon jo? 1.5 tdci?
Van valami ami meghibasodhat benne? egr, kettostomegu, stb? Melyik tipust erdemes venni? 3M ft ig -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86451 üzenetére
8mm a gyári új és 7mm a kopásértéke az alá nem lehet bemenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86449 üzenetére
Hát az a tárcsa szabályoztatás nélkül hm....
Visszaadom a szakmát.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz rob210 #86448 üzenetére
azt a hátsó tárcsát ugye nem hagyták így?
Szétkapták az egészet és rendbe rakták.
A betétek szorultak a nyergen, kiszedték leszedték a rozsdát és rézpasztával megkenve összerakták. A tárcsa/betét vastagsága rendben volt és elmondásuk szerint nem volt kagylós kopás.
Van valami egyéb feladat vele?
Jövő héten megyek olajat cseréltetni, ha valamit kell vele csinálni akkor megcsináltatom. -
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #86447 üzenetére
A kézifék karnál van az állító a box alatt.
Rugó hm... Fejből nem megy, ha nem felejtem el és lesz időm holnap megnézem.
Az pedig a dob tartó szilent, az jó , ha vanDe én is kérdezek valamit , azt a hátsó tárcsát ugye nem hagyták így?
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy Megane 3/3 16/16v 110 LE.
Megvolt az első szervizlátogatás, hátsó fék tisztítás karbantartás.
1, Amire felhívták a figyelmemet, hogy szerintük hiányzik a kézifékhez 2 db visszahozó rugó.
Az képeken a rugó rögzítési pontjai pirossal jelölve.
Ha valóban így van akkor tudna valaki segíteni egy cikkszámmal?
2, A másik amit jeleztek túl van húzva a kézifék bowden. A kézifék állítója merre található?
3, Ez micsoda? A kipufogó középső dobjára van szerelve.
-
troll81
addikt
Sziasztok Renault Twingo Quick shift váltó ,2006 autó automata módban nem megy.kidobja.dzsinel együtt...
Manuális módban meg megy minden.
Merre induljak el -
-
-
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #86421 üzenetére
Aha....az én forgalmimban olyan motorszám (kód) van, ami konkrétan nem létezik, természetesen ez alapján semmilyen alkatrészt nem tudok rendelni sem.
"M9R68"
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz BLUE TORNADO #86412 üzenetére
Valaki?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #86433 üzenetére
Feszt mérjek hogy normál (13,5-14,7) e töltés alatt?
A jelenség amúgy a szokásos, csak az előzőek orvosolni szokták .
Kipu is kezd elől kicsit kifújni, gondolom flexibilis (nem tudtam még alámenni) az első gyanúsított...Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
senior tag
válasz LamerGyuri #86421 üzenetére
Nincs még meg a forgalmi, osztrák import autó és szerb forgalomba hozatal, anyukámé a kocsi Elvileg a vámolás és a műszaki vizsga során is ellenőrzik a motorszámot, tehát meg kell lennie valahol. Szerbiában egyébként évente van műszaki, agyrém.
#86422 rob210 akkor nem csoda, hogy nem találtam ott semmit szerintem minden ugyanaz, legalábbis az alkatrészkereső ugyanezeket jelenítette meg. Jövő szerdán kiderül, szóltam a szerviznek, hogy hozott anyaggal kéne dolgozni, nem panaszkodtak. Lesz egy teljes átvizsgálás is, mivel vásárlásnál csak szerelő nézte át, szervizbe nem volt lehetőség elvinni.
#86425 Nordik már át volt véve a csomag, illetve haza is vittem, egyhamar nem tervezek menni ismét Szerbiába, így egyszerűbb volt nem törölni.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
Bass
addikt
válasz Atesz08 #86426 üzenetére
Szia nekünk 3 is van(a két megan 2 mellett 😁 van betegség rendesen) 2 db 1.4 16v 2002 és 2004-s és egy 1.2 58le 1999 nagyon szeretjük őket nem sok bajuk van pedig napi szinten mennek.A szokásos kopó dolgok mellett lámpa mattulás (csere tyc-re) hátsó lámpák test/kontakt hibája, és az egyiknél hátul beázás a sárvédő illesztésnél illetbe 2 gumi dugót cseréltünk és a kicsi nem rég volt hengerfejes 22 év után amit magam javítottam persze a gépm6nkát leszámítva. Szóval szerintem ha nem egy légazda nélküli példány akkor szeretni fogod.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
MC Pite
veterán
Jogger két motorja összemérve padon: [25:40]
Más: A Megane (3, '14, 1.6 16V) tavaly kapott új tömítéseket a szívósorra, előző évben fojtószelep házhoz, pár hete is takarítottam a fojtószelepet, mégis lüktet (hidegen) kis gázzal
Megőrülök már, mit nézzek még meg?[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #86414 üzenetére
Ilyenekkel tele a használtpiac és csak rosszabb lesz.
m4, 1.5 dci, 170e km, gyári szíjak, bordásra kopott első fékek, fedkomp szerint 7.8l-es átlagfogyi. Eladja, mert keveset használja, sokat fogyaszt. Pár nap múlva lejáró forgalmi. Tulaj szerint költségmentes.
2008 1.6 hdi, 130e km. dpf hiba. Indítás után egész kipufogó zörög, vége kormos. Olaj frissen cserélve, bár a nívón nem lehetett szintet nézni, mert nem érte el.
captur 1.5 dci: fóliázva. Na nem azért, hogy védje, hanem mert olcsóbb volt így elrejteni, hogy majdnem minden elem
más színű."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #86421 üzenetére
Ez Magyarországon van így azt ne felejtsd el.
Pl. Németek le se szarják a motorszámot.
Szerbiával nem vagyok képben.
Renault power
-
-
senior tag
válasz rob210 #86315 üzenetére
Nah, jól bevásároltam a Kovács Autónál alkatrészből, félrenyomtam és nem az 1.2 75 lóerős motorhoz vettem meg a szűrőket, hanem az 1.2 65 lóerőshöz. Aztán módosítottam a garázsba elmentett autót a megfelelőre, lefuttattam a keresőt és ugyanazokat a cikkszámokat hozta ehhez is, szerintem nincs eltérés, úgy hogy remélem jó lesz (D4FD740 a motorkód).
Viszont próbáltam a motorszámot megkeresni és nem találtam meg. A nívópálcától balra kerestem, de ott egy sík felület van. Érdekes, mert az autó átment a szerb műszakin, előtte meg Ausztriából hozták be Magyarországon keresztül, tehát gondolom valahol csak rajta van.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
Atesz08
tag
sziasztok ! kérhetek véleményt a képen is látható clio -ról ?
az 1,4 16V - vel való tapasztalatok érdekelnének.
mennyire sok gondja van, fogyasztás, stb. -
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #86414 üzenetére
No offense, de akinek lövése sincs, semmilyen szinten nem ért hozzá, az simán gondolhatja azt, hogy elég "kitakarítani", mint akármilyen máshol (néhány háztartásigép) használt szűrőt. Ha azt mondod erre, hogy igen kötelező cserélni, és ő húzza a száját érte, az más. Szerintem persze. Ráadásul kikérte a véleményedet, nem azzal indított, hogy szia, csak olajat cserélj, többi maradjon.
-
rob210
Topikgazda
Ez a hét vicce!
Megkeresés részlet: (nem vállaltam)Az utolsó olajcsere óta (2020 nyár) kb. 6000 km-t mentem vele, nem tudom, hogy szerinted kell-e szűrőket is cserélni?! (2020-ban cseréltél: légszűrő, pollenszűrő; 2019-ben: olajszűrő, üzemanyagszűrő)
Ha nem muszáj, ha elég azokat kitakarítani akkor nem cseréltetném őket mert nagyon keveset használom már ezt az autót.Renault power
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Megane 1 PH1 és PH2 óracsoport plexi előlap megyegyezik? A PH1 felmegy a PH2 óracsoportjára?Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Bass
addikt
válasz rob210 #86407 üzenetére
Szia köszönöm végül is rájöttünk h hogy jön le a csukló de nem vagyunk előrébb mert nincs felrakó kúp(veszünk) és a 3 villa majd nem olyan széles mint a csukló szoknyája 5 szerelő nézett h milyen féltengely abból 3 komplett cserét javasolt 😆 Eddig egyszer volt ilyennel dolgom még az R19-ben a többi mint golyós megoldás volt. A felrakó kúpot mivel érdemes sikosítani?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
veterán
-
adp
őstag
válasz gixxergabi #86399 üzenetére
Ezt már más is mondta. Lehet egy próbát megérne.
-
Bass
addikt
Sziasztok thalia 1.4 16v görgős villás féltengely csuklót h oehet leszedni? Gumiharang csere lenne köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"