-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz BLUE TORNADO #51284 üzenetére
Az valami elektromos zűr lesz....
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51284 üzenetére
Az a baj, hogy az FHP-nek ehhez semmi köze.
A sebesség jeladót kéne kivenned, ami a motor mögött van, a tűzfal és a motor között.
Azt kiveszed megtakarítod, kontaktolod, ha nem lesz jó, akkor csere.
Utána működni fog.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51291 üzenetére
Akkor ha sikerült eltekergetned, nyugodtan rendeld is meg az újat
A lényeg, hogy biztosító szemmel "sasszeg" van átszúrva azt ki kell húzni oldalra (balról-jobbra), nehezen lehet hozzáférni, utána pedig felfelé meg kell húzni. Csatlakozót előbb húzd le róla.
Aztán be az új csati vissza sasszeg vissza, öröm boldogság.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51309 üzenetére
Ha eltekerted akkor el is törted.
Vagy akkor tekergetted amikor már nem volt benne a sasszeg?
Végülis mindegy, ha működik akkor jó, ha nem akkor meg úgy is meg kell venned.
Csak figyelj mert ebből 2000.- től 21.000.- ig terjed az árlista.
Egy febit mondjuk, vagy hitachit már nyugodtan megvehetsz belőle, ez olyan 6-10 ezer közé esik.
A nagyon olcsókat én nem javaslom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
válasz BLUE TORNADO #51358 üzenetére
60-as, ahogy a kettesé.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Cane
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51357 üzenetére
Őszinte leszek, szerintem erre a kérdésre csak a renault igazgatósági tanácsa tudja a választ.
De mivel gyári beszállító a dayco feltételezem talán az, mert a dayco köztudottan hajtás szíjjakkal foglalkozikRenault power
-
rsf
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51357 üzenetére
Nekem a clioban gyárilag gates szíj volt és INA görgő.
A Gates vezérlésszettben is INA a görgő. De külön külön olcsóbb volt megvenni csak akkor nem kapsz csavart a főtengely végére..
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51366 üzenetére
Fel lehet tenni de minek?
Drága hangos és macerás állandóan takarítgatni.
De te tudod.Renault power
-
eTrade
tag
válasz BLUE TORNADO #51366 üzenetére
Szia,
Mivel a 1.4-es, 8 szelepes motor nem egy versenygépezet (a 16 szelepes sem az), szerintem nem érdemes direktszűrőt venni bele. Inkább vegyél egy minőségi papírszűrőt. -
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51369 üzenetére
Miért érdemesebb úgy, ezt ki is fejtették a szerelők?
Én nem vagyok szerelő, de cseréltem már pár vezérlést.
A vízpumpát pl. szinte minden esetben külön veszem, vagy vetetem meg a tulajjal, mert az biztos, hogy akkor nem kap gagyit.Ruvil szettben pl. A szíj gates a feszítök inak a vízpumpa meg bga volt.
Nem szereltem be az illetőnek, nem vállaltam.
2 évvel később nálam volt vízpumpa és szíjcserén.Szóval ha kifejtené neked a szerelő/ők, hogy miért érdemes szettet venni szívesen fogadom, hátha tanulok valamit.
Mellesleg szettben nem kicsivel drágább, mint ha összeválogatva veszed meg a tuti cuccokat....
Renault power
-
rsf
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51369 üzenetére
Vízpumpából Graf-ot érdemes venni.
És jobb külön összeválogatni a szettet. Szerintem.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51376 üzenetére
Ja, hogy így értetted, ez így perfect.
Csak ezt úgy szoktuk mondani, higy egyszerre kell cserélni, nem azt, higy szettben, mert azt mindenki az összecsomagolt egységekre érti.Ami közel sem olyan okos választás, mint ha összevásárolsz mindent, és kicseréled.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51383 üzenetére
Motorkód nélkül 10 az ismeretlenediken.
Felszereltség és motszámtól függ.
4 féle 8vs motor van 1.4 ből.Renault power
-
rsf
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51439 üzenetére
Tankanyám van!
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51508 üzenetére
A lustasághoz mi köze a kompressziónak?
Ha annyira nincs kompresszió, hogy az a menetdinamikán észrevehető, akkor füstöl, zabálja az olajat és nehezen indul.
Ezek a tünetek is fennálnak?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51546 üzenetére
Rossz befecskendezés, régi beégett gyertya.
Hibás nyomásszabályzó, kikopott pozició jeladó (ez a legvalószínűbb).
A többit nem sorolom van lehetőség bőven.
Még a lambda szonda is közrejátszhat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51569 üzenetére
Ahha na haladunk ezt eddig nem mondtad.
Az valamilyen elektromos kontakthiba, vagy szenzor probléma.
Gépre kéne tenni, de azt a kocsit csak clippel lehet oovasni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51574 üzenetére
Az a belső keringetés motorja lesz nem?
Ha lekapcsolod az utastér befújást akkor is kattog?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51582 üzenetére
Ez típus hiba javítása a klíma leengedésével oldható meg.
Ki kell szedni mindent a bal elejéből, sokan nem foglalkoznak vele, lehúzzák a motorról az elektromos csatlakozót és csak külső levegő befújáson használják.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51597 üzenetére
Ezt sajnos eddig sem tudtam értelmezni, hogy milyen előgyujtás lámpa ég?
Nem tudom az mi......vagy mit nevezel annak, mert benzines az autód nem?Renault power
-
PeterPH
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51628 üzenetére
Oda van írva, elektronikus hiba.
Lehetne tippelgetni, hogy ez a te esetedben mit jelent, de ennél sokkal célravezetőbb egy diagnosztika lefuttatása (lehetőleg gyári CLIP), mert az jó eséllyel konkrétan megnevezi a kiváltó okot.
Először ezt kellene ellenőrizni, és utána foglalkozni más hibákkal, ha még fennálnak.Nem tudom a tiédben elektronikus-e a gázpedál, de nekem a Clio-ban például a gázpedál jeladó okozott ilyen hibajelzést, és ez tud okozni visszafogottnak tűnő teljesítményt is.
-
PeterPH
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51632 üzenetére
Nem véletlenül írtam a gyári diagnosztikát. Hiába OBD csatlakozó, részletes információt csak azzal, vagy aranyárban lévő diagnosztikai rendszerekkel lehet tisztességesen kiolvasni.
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51628 üzenetére
Akkor a linkeden ott is a megoldás elektromos hiba.
Biztosítékok rendben vannak mind?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51640 üzenetére
Akkor marad a gyári clip, mert így csak találgatni lehet, hogy milyen elektromos kütyü haldoklik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51652 üzenetére
Ezt egyszer már leírtam neked , vagy rosszul emlékszem?
A csatlakozót leveszed róla, kihúzod a biztosító szeget és felfelé meghúzod a jeladót.
Nem tart 20 percnél tovább.
Csak nagyon hajlékony kéz kell hozzáRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51657 üzenetére
És hola biztosító???? Mert gyárilag van benne.
Hiszen az tartja a helyén a megfelelő pozícióban.
Ha halványan jelez az érdekes. A műszerfal többi világító visszajelzéséhez képest halványan?Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz BLUE TORNADO #51666 üzenetére
van erre a célra spray is....
-
eTrade
tag
válasz BLUE TORNADO #51666 üzenetére
Inkább cseréld le, nem nagy tétel.
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51676 üzenetére
Nézz utána, de szerintem macera és volt róla szó, hogy csak bontónak fognak bontási engedélyt kiadni, hogy ez így lett-e nem tudom, de a neten fent van minden.
Renault power
-
benvolio
őstag
válasz BLUE TORNADO #51681 üzenetére
Tudtommal ez nem így van. Ideiglenesen 6 hónapra vonathatod ki, utána vagy forgalomba helyezed vissza vagy véglegesen kivonatod, de azt csak bontási papírral amit a bontó ad ki. Ha egyiket sem csinálod előbb vagy utóbb meglesz a "böjtje". Az önkormányzat a teljesítmény adót mindenképp kérni fogja és még bírságolhat is talán. Én még a régebbi rendszerben majdnem megszívtam, csak azért nem írom le, mert hosszú és bonyolult volt az esetem. Jelenleg sehogysem tudsz otthon "klón" autót tartani, és kiárulni, bontó mindenképp kell hozzá. Ha van ott jó barát velük ellehet intézni, hogy ők is és te is jól járj, de idegenként kizárt szerintem, csak leadhatod aztán drága pénzért vigyed belőle ami kell.
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51702 üzenetére
Ha eltaknyoltad a torx fejet akkor már szinte semmit.
Csavar kihajtó kell hozzá.
De miért nem torx fejjel szedted ki?Vagy azt tekerted el benne?
Azt ugye tudod, hogy a kormányt meg kell rángatni fel le, hogy ki tudd tekerni a csavart.
Van aki meg szokta stiftel ütni a csavart meg az agyat, hogy meglazuljon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51712 üzenetére
Pedig a torxal semmi baj.
Nem véletlen van benne az.
Nagyobb a forgató nyomatéka mint a hatlapfejűnek, azt simán el fogod nyalni, a következő esetnél.
Én a gyárit tenném, de lelked rajta.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz BLUE TORNADO #51759 üzenetére
Szokása ez a renaultoknál, mikor kezd szorulni nem árt megzsírozni, mert hajlamos eltörni, már a renault 19 óta fenn álló gond! javítása csak csere, ha meg is lenne a darabod, akkor sem tudod úgy ragasztani, hogy kibírja, nem hiába tört el!
mod: Mármint ha a tankajtó műanyag zsanérjaira gondolsz, arra amelyik az ajtót a kasztnihoz fogja, az szokott törni!
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51764 üzenetére
Ömm...lehetne olyat, hogy készítesz egy képet arról, amiről éppen infót szeretnél szerezni?
Elég sajátos megfogalmazási nyelvezetet használsz, amit rajtad kívül csak kevesen értünk
(nekem is a külső ajtó jött le elsőre)"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
frankstork
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51782 üzenetére
Először is próbáld beállítani. Egyenes talajon szembe állsz valami fallal, ha 10 méterre állsz, megméred az izzó magasságot, és addig állítod, amíg a falon 10 centivel alacsonyabb lesz a vízszintes vetített csík. Ez a proli módszer. Vagy elviheted szervizbe. A magasságállító 0 állásban legyen! Ez után jöhet a költekezés, én osram izzókat használok, 50%-al nagyobb fényerő, a doboz szerint, és tényleg jobban látok.
-
válasz BLUE TORNADO #51792 üzenetére
A meleg.
Sajnos a nagy melegektől, intenzív napsütéstől elő tud jönni ilyen hiba.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51792 üzenetére
Tudom, hogy alap a kérdés, nem rosszindulatból, de a fényerő tekerő-csavaró-kerék nem állítódott el?
Én pl. megvettem a kocsit, használtam, minden okés volt, aztán egyszer csak úgy kaptam kölcsönből vissza a kocsit, hogy halvány a kijelző...leperegett az életem, hogy mennyibe fog ez kerülni.. meg, hogy soha nem fogom többet kölcsönadni...
Kipróbáltam sok mindent, aztán itt írták, hogy lehet állítani a fényerőt egy kis kerékkel... Ugye az okos haver amíg a kézifék kart tapogatta, jól letekerte a fényerőt véletlen mozdulattal... Vissza már nem tudta, mivel kéne állítani...igaz én se, de én legalább addig nem babráltam veleASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51782 üzenetére
Nézd meg a foncsorokat, ha be van mattulva akkor szokott ilyen lenni.
Ez álltalában az előző tulajnak köszönhető, aki belerakta a HOD izzót, vagy a kínai xenont, ami szépen beégeti.
Pont pénteken volt nálam egy egyes megane lámpa cserén, mert nem látott vele a srác.
Azóta istenien lát imádja.Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51801 üzenetére
Az elektromos kézifék kar felett van két függőleges kerék, az egyik a fényszóró magasság-állítására, a másik a kijelző fényerő beállítására. :-) Életemben nem gondoltam volna, hogy ott keressem....jó, hogy nem a csomagtérbe tették :-P
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51801 üzenetére
Neked a műszerfal alatt van bal oldalt a biztosíték tábla felett.
A bal légbeömlő alatt.Ennél jobban nem tudom körbeírni.
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz BLUE TORNADO #51804 üzenetére
Jááááj....körültekintésből bevéstem magamnak a jelest :-) Valamiért szentül hittem, hogy neked is Scenic 2-d van :-D
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51813 üzenetére
Igen ezt akartam pont írni, hogy akkor ott kiéget az izzó, mert a 8 v rl ben nincs állítási lehetőség
De akkor már rájöttél magadtól is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51974 üzenetére
Mi ugrott szét vagy, hogy én ilyennel még nem találkoztam.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Renpho talpmasszírozó