- EA Sports WRC '23
- Path of Exile 2
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Dark Souls sorozat
- Hogwarts Legacy teszt
- The Blood of Dawnwalker - Bemutatkozott a Rebel Wolves készülő vámpíros játéka
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
megane76
csendes tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Eyquem F54 gyertyával? Gyertya csere esedékes, de sehol nincs RFN58LZ, helyette elvileg ez is használható... -
orosziem81
tag
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki, hogy a laguna 2-ben hol van az utkozes erzekelo?
Valamint mi a lebontasi sorrend ha a legzsak vezerlohoz szeretnek hozzaferni? -
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #50895 üzenetére
1- es kérdés sose foglalkoztam transmitterekkel, mert sz@r az összes én a recsegést sistergést tompa hangokat nem bírom, ezért nem is írtam rá semmit. ( többször ki lett tárgyalva, hogy a transmitterek semmire nem jók ha zenét akarsz a kocsiba. )
2-es kérdés nem bejáratós, mitől lenne az?
Vagy a dugattyúkhoz is hozzá lett nyúlva?
Ha nem lettek kihúzva a gyűrűk a hengerfal a régiek, akkor semmi para használni kell.Renault power
-
Predator2
addikt
Helló
Volt pár kérdésem, amivel kapcsolatban ismét tennék egy próbát, remélve, hogy csok elkerülte a figyelmeteket.
Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
meroly
veterán
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz meroly #50888 üzenetére
Itt is már az új tulaj ment én meg a kapuba néztem, illetve fotóztam le. Kicsit rossz érzés volt meg most is de minden rosszban van valami jó. Most pl két dolog is van ami jó. Első hogy ismerőshöz került így viszont fogom látni annyi hogy most Budapestre kerül (mert ismerős ott dolgozik), a másik hogy így legalább ki tudok menni külföldre munkát vállalni amivel megnyílik előttem a világ.
Smoke some weed nigga!
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Tomi0703 #50889 üzenetére
Az a baj, hogy már nincs benne a listámban, mert csak 2015-ig jeleníti meg a vásárlásokat.
De most rékeresve úgy emlékszem, hogy EZT vettem. Bár most valamivel már drágább, mint amikor én vettem.Van neki laguna2-höz is: [link]
Meg közben találtam angliából olcsóbban: [link]
Az biztos, hogy én a török csávótól vettem valahol 2013-2014 körül és tavaly, amikor eladtam az autót, még hibátlanul tette a dolgát.
Vonószem takarók: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tomi0703
addikt
Be tudod linkelni az eladót? Kínaitól rendelted vagy valami európai? Az a baj, hogy én nem tudom kivárni azt a jó esetben 2 hetet, mert az ablak nagyobb rázkódások után minidg picit lejjebb csúszik, most ki lett véve a kárpit, aztán 2 fa tartja még hétfőig.
Amúgy a vonószem takaróm hiányzik, az is van esetleg ebayen? Milyen néven keressem?
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz Wiz Khalifa #50885 üzenetére
Milyen szomorú kép
Én is csináltam egy ilyet mikor a suzukit eladtam és már az új tulajdonos ment előttem.Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
Jó nyulat mindenkinek.
Renault power
-
Tomi0703
addikt
Üdv!
Jobb első ablakemelőm nem megy (Laguna 2). Csak bowden kellene. Abból jó, ha mondjuk a vezetőoldaliból (vagy jobb hátsóból) szerválok egy bontott szerkezetet és abból kiveszem a bowdent? Egyformák, vagy mindegyik oldalon más?
-
Predator2
addikt
Helló
A gyári cd-s rádiót használom Clio2-ben. Vettem hozzá egy Xiaomi Roidmi 2S-t. Hogy lehet beállítani egy fix frekvenciát?
Nem sikerült egyesével/finoman állítani, csak nagyokat létet, és az nekem nem jó.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Megane 2 ph1, és ph2 között külső visszapillantó tükörben van valami különbség formailag vagy felfogatásra? Úgy értem, hogy a ph2-es felszerelhető ph1-esre?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Predator2
addikt
Helló
Hajtókar csapágy csere után meddig bejáratós a kocsi? 2-2100 fölé nem forgatom.
Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
0.9 tce motort meddig kéne bejáratós módban használni? Elég neki 1000 km? Mondjuk nem tudom mindig betartani, hogy max 3500-as fordulat, előzésnél muszáj volt párszor tövig nyomni, akkor felment 4500ig is. Gondolom az az 1-2 alkalom belefér.
<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
eTrade
tag
-
mycso
Topikgazda
válasz Gabesz87 #50868 üzenetére
Nem mindegyik tudja ezt a feature-t.
De ha tudja is, szabadkéz üzemmódban nem húzza fel egyik sem.Ha rányomsz kettőt a bezárás gombra, akkor felhúzza (akár a kártyán vagy a kilincsen lévő gombra).
Megane2 is dupla gombnyomása húzta föl.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gabesz87
veterán
Egy kérdés: úgy tudom a mégane automatikusan felhúzza az ablakokat az autó zárásakor. Legalább is a II.megane is tudta ezt. Nálam miért nem húzza fel vajon? (Mégane IV)
Kozelsegerzekelos nyitású, ha odébb megyek a kártyával, zár az autó, de az ablakot nem húzza fel. Ranyomtam gombbal a kártyán, de akkor sem. Ötlet? -
Pecc
őstag
Nem tanulja meg szerintem, csak sokan a hideg 2000rpm-es alapjáratot jónak találják, mert ha bemelegszik beáll a helyes értékekre de addig folyamatosan megy a dúsítás. Tanítás után csak 1200 a hideg alapjárat és minden frankó. Nem kell hozzá spéci renault progi, egy mezeibb program is betanítja egy gombnyomásra 3másodperc alatt.
-
imibogyo
veterán
Végre újra látom mennyivel megyek... Hu-húúú...
Viszont van még egy kérdés. Twingo kormány-nyekergésre tudtok gyógyírt? Mozgatom pl. álló helyzetben a kormányt és "valami" nyikorog.
Lehajoltam a lábtérbe és közben mozgattam a kormányt. Szerintem onnan jön a nyikorgás, ahol a kormányrúd átmegy a tűzfalon (esetleg a kormányborítás alól is jöhet, nehéz lokalizálni pontosan). Van ott valamiféle lyuk, amibe én gumitömítést tippelek és én első blikkre ide pozicionálom a nyikorgást. Már első alkalommal is "guminyikorgásnak" véltem a dolgot, ezért gondolkodom most is ilyen irányban. Tehát szerintem valószínűleg nincs komoly baj, nem hiszem, hogy komoly mechanikai anomália lehet, inkább csak a gumi alkatrészek 17 éves korának tulajdonítom ezt.
Érdemes / szabad ide szilikont, vagy gépzsírt raknom, benyomogatnom? Vagy akkor meg a trutyi fog oda beragadni?
Elnézést, csak telefonos képem van. Ez a rész a pedálok "mögötti" rész, ahol a kormányrúd átmegy a tűzfalon...
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Tisztítás miatt nem kell újratanítani, csak visszarakod és ennyi... a tisztítását azért óvatosan. Nálam még a régi tömítés van bent, mert az új nem passzolt tökéletesen és falsot szívott.
Amikor cseréltem az alapjáratit, akkor este levettem az akkusarut, reggel meg vissza és rögtön mentem vele, az ecu meg közben újratanulta.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50854 üzenetére
Attól függ hogy mi a baja.
Ha a mechanika ment tönkre akkor nagyon jó felújító készleteket lehet kapni.
Ebben az esetben érdemes javítani.Renault power
-
DonThomasino
veterán
Twingo ablak emelőt hol érdemes venni?
Érdemes ezeket javítgatni ?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Tom5
addikt
válasz rob210 #50852 üzenetére
Na az szuper. Én kb 80 000Km múlva megkereslek akkor. (3 év)
Más. Alapjárati motor cserekor mindenképp kell tanítani az autót? Mert olvastam, hogy gépre kell kötni, de azt is, hogy nem, megtanulja maga. Lehet a 4 naposban kikapom és megtisztogatom mert egyre gyakoribb a magas alapjárat. De ha rápöccintek a gázpedálra akkor vissza áll. Láttam, hogy adnak mellé valamiféle tömíést is. Mostani tisztításkor erre figyelnem kell, esélyes, hogy elvan öregedve vagy már nem lesz használható?
-
rob210
Topikgazda
Na ha minden összejön, akkor jövő hónaptól, már a vezérléscsere és okoskerék csere is a repertoáromban lesz.
Találtam egy helyet ahol megfizethető áron van a vezérlés rögzítő, és még van is nekik.
Renault power
-
rsf
senior tag
válasz Victoryus #50848 üzenetére
Én ugyanígy jártam tavaly. 2 hónapomba került mire jóvá írták a a Bónuszom és megkaptam a kikalkulált cascó díjat. A kötelező is két hét alatt sikerült és csak másodjára, pedig ugyanoda kötöttem az új autót mint ahol a régi volt.
Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #50848 üzenetére
Ha ki tudod fizetni akkor nem gond.
Kifizeted és ha be tudod mutatni az igazolást akkor a k.lönbözetet jóváírják, vagy visszautalják.
Nekem egyszer kellett ezzel foglalkoznom 1 nap alatt megvolt.
Bementem a volt biztosítómhoz megkaptam a kártörténeti igazolást azzal át az új biztosítóhoz, és kész is volt.
Macera volt, de nem kellett kitépni a hajam.
Ennél sokkal bürokratikusabb ügyem is volt már.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Victoryus #50848 üzenetére
Velem a kötelezőnél játszották el ezt...
Szeptemberben vettem az autót és valami december körül sikerült befizetnem a biztosítást, addig ezzel sz@rakodtak, hogy nem tudják a bónuszom.A biztosító fiókjába járkáltam, leveleztem, telefonáltam velük vagy 1000X, nagyjából ennyi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nem konkrét Renault téma, de hátha valakinek van tapasztalata. Olyankor mi a helyzet, ha a kalkulált casco helyett drágább díjat ajánlanak, arra hivatkozva, hogy nem kapták meg a bónusz igazolást? Nekem a Renault autószalon intézett mindent. Felhívtam a régi biztosítót, elvileg küldenek ilyen igazolást, az új biztosító annyit reagált, hogy fizessem be az aktuális negyed évet, talán majd módosítják... nagyon biztató. B7-ből A0, 15e forint a különbség.
Egyébként nincs valami központi nyilvántartás? Én úgy tudom van, onnan mi a bánatért nem tudják lekérni?<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
LamerGyuri
senior tag
válasz PowerBuldog #50834 üzenetére
Mit kéne látni? Új gumik?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
salieri.
őstag
Ha az összes szűrőnek Purfluxot rendelek MANN helyett mennyire nyúlok mellé?
-
Predator2
addikt
Helló
Clio2-ben a gyári CD-s rádión, csak a rádiót hallgatom, de gyakorlatilag az összes recseg. Mi lehet ennek az oka? Mit nézzek át a kocsin? Illetve mivel tudnék ezen javítani?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #50824 üzenetére
Majd átraklak a tiszteletbeliek közé
Sok sikert a munkához és az álom autóhoz.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
MaUser
addikt
Sziasztok!
Scenic II 1.6 16V után megmaradt némi alkatrész, aki gondolja 5e jó magyar forintért viheti az egészet:
- 8.5 L Gulf Formula ULE 5W-40 olaj
- 1db MANN FILTER W 75/3 olajszűrő és vagy 5-6 alátét
- Dayco 5PK1200 hosszbordásszíj
- 2L Febi Renault Type D hűtőfolyadék
- 0.7L ELF Tranself NFJ 75W-80 váltóolaj
- 1db használt BERU gyújtótrafóAdatlapon keresztül tudtok e-mail-t küldeni, a cuccok Bp. környékén vannak, átvétel Bp-en megoldható, de igény esetén pl. Jófogás futárral is meg tudjuk oldani a szállítást.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Wiz Khalifa
veterán
Hát gyerekek. Sajnos eljött az idő hogy búcsút intsek a csoportnak olyan szempontból hogy a szeretett Thaliam eladásra került külföldi munkavállalás miatt.
Szerettem a kis rosszcsontot és csak az nyugtat meg hogy ismerőshöz kerül szóval viszont láthatom majd amikor akarom.
Voltak bajai, meg most is vannak de sose hagyott motorikusan cserbe és ezt szerettem benne.
Sajnos a következő kocsim nem Renault lesz mert a következő kocsinak a régi álmom akarom megvalósítani mivel külföldön meg fogom tudni tenni ezt.
Köszönök mindent mindenkinek, aki bármit segített, tanácsot adott, stb... amikor kellett a segítség.
Ui.: rob210 & mycso, ha gondoljátok az összefoglalóból törölhettek mert már nincs meg a kocsi.
Smoke some weed nigga!
-
speedydb23
senior tag
Inkább a kombi a cél, mert az jobban bejön formára mint ferdehátú.
Jah a 2-es Laguna csak kakukktojásként került oda, mert egész mutatós, és abban is a 2 literes dízel van.
Viszont sajnos a keretem úgy tűnik, hogy nem lesz elég erre a projektre, mert maximum 1,5M tudok erre szánni.
Viszont amik előnyt élveznek nálam extrában, az az ülésfűtés, tempomat és a Xenon.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #50821 üzenetére
Azért ez elég vagyes...kombi, ötajtós, 2-es, 3-as lagu.
Mi a konkrét cél?Én az expressiont biztosan kihagynám, gagyi felszereltségű.
Nagy általánosságban, amik nem xenonosak, azoknak nagyon gyenge az első fényszórója (hátha ez is fontos lehet).
Ezek viszonylag idősek és sokat futottak, képek alapján nehéz bármit mondani, mert nyilván látszik, hogy használva voltak.
De az összes közül a fekete kombi, vagy az ezüst kombi ami szimpatikus.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
speedydb23
senior tag
válasz speedydb23 #50797 üzenetére
Erre valaki?
-
eTrade
tag
válasz rob210 #50816 üzenetére
Pont ez a nagy baj, hogy sok helyen hamisítanak már mindent, órát tekernek stb. (ezt le is írtam) Az eladó bármit mondhat, a vevő meg, vagy elhiszi, vagy nem.
Diablo1984: Így van. Ha nem hiszi el és nem is ért hozzá (hiába mutatod neki), akkor vigye el bárhová bevizsgálásra. Ez így teljesen korrekt.
-
diablo1984
veterán
válasz eTrade #50817 üzenetére
persze, azért is mondtam, hogy én a tulaja vagyok nem egy mesemondó és garantálom neki, hogy amit elmondtam, az ki is lett cserélve, ellenőrízhető is! Aknán mikor álla az autó akkor láthatta is a futómű alkatrészeket is, az izzítógyertyáért a motor burkolatát is leszedtem, ott is megnézhette, hogy nem folyik az olaj, de többször nem lesz ilyen az biztos, nem kezdek bontogatni semmit, elvihetik szakműhelybe átnézetni, nem fogok pattogni a saját igazamért, vannak erre műhelyek, ott pénzért megnézik, de ne nézzenek már hülyének, ha nincs rá lóvé, akkor nézzenek olyat, amire telik.....
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50815 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy sok ember szkeptikus, nem hiszik el ha simán mondod nekik... ez valahol érhető mivel sok hazug-csaló-szélhámos ember van a világon!
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #50814 üzenetére
Mikor csináltassak a kocsimról végig vezetett szervízkönyvet?
Akár renault szakszervizes pecséttel?Minek, aki autót akar venni az nem azt fogja megnézni.
Az ilyen papír mágusoknak meg el se adnám a kocsim, mert ezek azt nézik, hogy ne kelljen rá költeni, azaz nem lesz gondos gazdája a kis meganenak.Amikor az első megimet eladtam, elhajtottam 3 ilyet mire jött a mostani tulaja.
A mai napig teszi a kilométereket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50813 üzenetére
Direkt nem alkatrész számlát írtam, mert az tényleg nem bizonyít semmit!
Amúgy őszintén manapság már a végig vezetett szervizkönyv sem hiteles sok helyen, de még így is jobb helyzetből indul az ember ha van a kezében hasonló irat, mint hogy csak szóban felsorolja a kicserélt alkatrészek listáját a potenciális vevőnek. -
meroly
veterán
Örök hála rob210 kollegának a tegnapi átvizsgálásér.
Megtudtam mi az autószerelői sztetoszkóp és még sok hasznos infót.
KöszönömImpossible is nothing
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #50809 üzenetére
Pont ezért akartam még most eladni a kocsit amíg nem jön el a következő nagyobb szerviz ideje, mert senki nem fogja nekem kifizetni az összes kopó és nem annyira kopó alkatrészt amiket eddig kicseréltem rajta.
Mindenki szeretne minél olcsóbban venni autót, amelyre lehetőleg legkevesebbet kéne költeni rá rögtön vétel után. Ha nincsen végig vezetett szervizkönyve az eladónak, vagy hiteles számlája az összes javításról, akkor kevesen fogják elhinni neki, hogy mi mindent cserélt rajta.
Nálam jelenleg úgy néz ki, hogy még marad az autó kb. 2 évig... inkább később váltóm le az autót és annyival fiatalabb Mégane 3-ast veszek majd, mint most egy 2007-es Focus 2-est. :-)
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #50808 üzenetére
Nálam is pont így volt+talpasok és stabilizátorok! De itt is a vevőjelölt abból indult ki, hogy minden használt autó ilyen, mindegyiken jó minden..... pedig a fenét, nem leszervizelt autókat adnak el az emberek, inkább a lelakottakat, amire költeni kellene, de nem látszik.....
Nem éri meg a legolcsóbbat, mert ott minden olyan lehet, hogy csereérett és a tulaj is tudja! Ha valaki igényes és egy ilyet rendbe akar hozni, akkor rámegy a gatyája(volt erre példa az opel topicban, 400ezres vectra b esetén, a srác is így volt vele, 2 millió fölött jár már....)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LamerGyuri #50807 üzenetére
Én épp ezért fogom kb. a legolcsóbb jól kinézőt venni a legközelebbi vételkor.
De szokás szerint erről a vevők is tehetnek.
Pl. nekem most semmivel sem ér többet a kocsi, hogy nemrég a bal első rugó törésekor, nem csak vettem egy db bontott rugót, hanem kicseréltettem párban újra, toronycsapágyakkal együtt.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
LamerGyuri
senior tag
válasz forceberg #50806 üzenetére
Szomorú ezt olvasnom, mint vevő, de sajnos így van.
Hiába kaptam az autóhoz (többek között) szervizben, számlával igazolt munkalapot, ami nem látható, mert valami mögött-alatt-benne van, ahhoz hozzá sem nyúltak, és kifizettették az előző tulajjal.
Én meg mehetek végig sorban szépen mindenen, hogy tényleg cserélve legyen, amit kellett volna."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rsf
senior tag
válasz diablo1984 #50804 üzenetére
Eladáskor az a tulaj bukik a legnagyobbat aki a legtöbbet költött eladásig a kocsijára.
Ez sajnos ilyen.. Olyan mint az élet..“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50803 üzenetére
Mondtam is, hogy bár 3 autó is van a kertben, de egyik sem szemèt ès ennyièrt egyik sem eladó, továbbá nèzzenek meg mèg több autót bátran èn nem beszèlek senkit rá a sajátomra, elmondtam, hogy mennyi minden volt cserèlve rajta ès ezt garantálom is hogy nem csak szöveg(mert azt mondta, hogy ezt mondhatom, nem lát bele, de mutattam neki az új első futómű elemeket az került 70 ezerbe, az izzító gyertyákat, mondtam, hogy szerelő leszedheti a vezèrlès borítását, garantálom, hogy minden új alatta), mondtam nem nepper Benedek Elek vagyok, nem csak kitalálok egy mesèt az autóról, ez így van, mint az is, hogy 18 èves az autó, de aki adagolós dízelt keres, az ettől fiatalabbat max 1 èvvel ha talál... a nagynyomású rendszer meg nem való mindenkinek, ha nincs lóvè a zsebben, mert mèg sokszor drága vètellel is szívás van, többszázezres szívás ès nem esik jól.....
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50802 üzenetére
Nekem a meganeból jóval kevesebbet engedtek! Aztán az kicsit drágább autó. Várd ki a megfelelő vevőt majd eljön az is !
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50801 üzenetére
Ha nincs pénze rá és úgy indul el, akkor nem tudom, hogy hogy akarna autót venni? Mert azért egy negyedet alkudni a vételárból szerintem nem csekély, ha vesz egy másik autót akkor honnan fog majd egy vezérlés cserére, kötelező szervízre ráverni 100-130ezret(plussz, ha azt akarja, hogy minden jó legyen akkor ki tudja mennyit)?plusz az átírás 75 ezer.....
Az volt a furcsa, hogy mikor mondta, hogy az sem biztos, hogy az olajteknő tömítés ereszt(mintha alkualap lenne) és utána hogy megmutattam az aknán, akkor megnyugodott, de az ár akkor sem változott.... mondtam neki, én nem megyek lejjebb, toljon még az ajánlatára +50et és akkor is szinte ajándékba kapta a kocsit.....abból a 110ből amit engedtem, abból írassa át, cseréltesse ki az olajteknő tömítést, vigye el az asszonyt vacsorázni és moziba, stb-stb.....[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz diablo1984 #50799 üzenetére
Csuda,hogy ezt kibírtad idegösszeomlás nélkül..El kell az ilyeneket hajtani..