-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #40446 üzenetére
ja, értem, de még nem is hallottam ilyenről, de borzasztóan nézhet ki! viszont van olyan cucc, ami a vizedet melegíti és azzal azonnal lehet fűteni!
asszem nekem a lagunában is van ilyen, vagyis az egyik vízcsövön találtunk egy fém házat, belőle 2 izzítógyertya szerűség lóg ki, nem tudom, hogy működik-e, de ott van, ha lesz érkezésem letesztelem majd!
-
speedydb23
senior tag
válasz Predator2 #40446 üzenetére
"Nem nekem kellene hanem apámnak, megkértem, hogy bővebben is fejtse ki mire gondolt.
Eléggé konyha nyelv lesz, de remélem így már érthetőbb mire gondol:
"Olyan kellene, amit a műszerfal tetején lévő levegő befúvóra lehet tenni, és csak addig működik, amíg bemelegszik az autó, és a fűtés lefújja a fagyot-jeget a szélvédőről.
Amolyan páramentesítő szerűség, de elektromos.
Valamikor láttam ilyet azt hiszem az Auchanban.
A szélvédő aljára lehetett tapasztani belülről természetesen"1,5 dci nehezen melegszik."
Ezen most picit meglepődtem, mert nekem az 1.5 dci Cliom egyáltalán nem melegszik nehezen.
Nagyjából 5 km kell, hogy meleget fújjon, és a vízhőfok jelző pedig középen áll ilyenkor.Vagy ez nem jó, kezdjek aggódni?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #41028 üzenetére
vissza kellett olvasnom, hogy miről is van szó, de megvan.
nem tudom, hogy mire lehet rakni ezt a gumót, elvileg nem mindegyik lagunán van ilyen, de szemre be lehet rakni bármilyen kocsiba, max kapcsolhatóvá kell kötni, mert itt gyárilag az izzító reléből jön hozzá a kábel, elméletileg 5 fok alatt fűti a vizet pár percig, még nem tudom, hogy milyen hatékonysággal dolgozik, mert nekem mind3 gyertya halott volt, azóta még a motor nem került vissza a kasztniba, de ha ez megtörténik, akkor tájékoztatom a topicot haladéktalanul! nálam viszonylag hamar melegedett a dti, fűtés is pár perc alatt volt(igaz először langyos, majd egyre melegedő, tehát nem azonnal 90fok a szemem közé! nem tudom az 1,5 dci milyen, még nem birtokoltam olyat.
van olyan cucc is ami a blokkra tehető és a motort fűti közvetlen és 220-as, valaki rakatott is már ilyet a kocsijába(asszem megane 2-es volt), ő tud erről bővebbet írni! nekem csak ez a gyári van, elvileg érezni lehet majd a diffit, mert mind fűtésben, mind motor üzemi hőfok elérésben, nem tudom, hogy ez mindegyikben benne van-e, vagy külön kérhető, az én autóm első gazdája az osztrák hegyek között lakott, lehet azért rakatta bele, ha nem szedjük darabokra a motort, sosem találtunk volna rá, mert a blokk mögött volt a kis box, a fűtőradi befelé menő csövére rakva a blokkhoz csavarozva!
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #41028 üzenetére
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Vízmelegítő kis kézügyességgel otthon is megoldható. Én kombináltam egy olajteknő melegítővel, így nem csak a víz meleg, hanem a motorolaj is. jó nekem is meg a motornak is.
Van egy norvég cég aki szebbet, de nem jobbat csinál, annak az ára tavaly 40000+20000 beszerelés volt. Hát az enyém nem volt 5.000 Ft.
60 fokról indul a vízem,
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Josi
aktív tag
válasz Predator2 #41044 üzenetére
Filléres megoldás:
Első szélvédőre takarófólia. (Aldi, Lidl szokott ilyent árilni 1000 ft környékén.
Szilikagél macskaalom zokniban.
Nagyon jó páraszívó, és nem párásodik az ablak. (Otthon kiszárítani és megint használható)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #41044 üzenetére
Hát... még ilyet nem próbáltam.
A Megane2-ben (1.5 dci) van kiegészítő fűtés az utastérben. A teljesítménye 700 W, ha jól tudom. Teljesítménye 5-szöröse a linkeltnek.
Én nem venném meg, nem érne szerintem semmit, max kézmelegítő. Annyit melegít mint egy százas izzó...
Ha kivűlről jegesedik a szélvédő inkább takarja le valamivel.
Belső párásodás lehet a pollenszűrő cseréjével jobb lehet...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #41276 üzenetére
mar amennyire hallatszik, el csúnyán belever valami valamibe, ha hajtókar csapágy lenne, annak korábban is hallatszania kellett volna, de attól még akár lehet az i, de akár egy elcsúszott vezérlés is, de nem túl természetes hangja van! dízelnél az elszállt vezérlés a szelepektől jóval csúnyább dolgokat is szokott okozni, ott azért többnyire a hajtókar, a csapágyazás is kap, lehet most ért odaáig a dolog! de ezt egy ilyen hangról megállapítani nem lehet, az hallik, hogy mind a 4 henger megy, de valami csúnyán kopog az biztos!
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42065 üzenetére
hány embert akarsz vele vinni? clio3 belefér ebbe az árba? benzinesek közül bármelyik jó lehet, a fogyasztásuk sem vészes, az 1,5 dci az durván takarékos, de akár borzasztó vagyonokat lehet rákölteni, ha sikerül beleválasztani.
a toyota megbízható, elpusztíthatatlan, de a jobbakért azért még mindig millió felett kérnek! nagyon megbízhatóak, nekem is van egy yarisom 273e km-el, semmi baja még most sem a motorjának, piszok jó fogyasztású, nem eszi az olajat, azt is ajánlani tudom! a corolla is ugyanez, csak nagyobb!
akármit is veszel ha biztosra akarsz menni, akkor benzinest vegyél, ezek nem akkora nagy étvágyúak, a renaultoknál elektromos ablakemelők, gyújtótrafók tudnak megpusztulni, trafókat egyszer kell kicserélni jófélére és akkor azzal sem lesz gond!elvétve még ezek egyszerűbb elektronikájuknál is szokott zavar lenni, nem jellemző, de előfordul.
rohadásra még egyik sem hajlamos! biztonságosnak biztonságosak.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42097 üzenetére
engem még mindig kiráz a hideg a békaseggű megane-tól, sedan vagy kombi sokkal szebb szerintem!
írtam a másik topicba is, hogy clio 2 nem játszik? ennyiért a legjobbakat ki lehetne fogni és unalmasan telhetnének az éveid, annyira nem hajlamosak benzines fronton megkukkanni!
(#42098) dhgm:
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Én annak ismeretében, hogy mennyibe kerül a befecskendező rendszer javítása / és igen lehet volt cserélve, de majd kell is... / illetve, hogy a hajtókarcsapágyak 100 ezer km.ként cserére szorulnak.. Nem vennék dízelt.
Mérlegeld mekkora távolságra mész, ha rövidtáv, akkor főleg benzineset.
Ismerősöméknek ez a típus van, rengeteg elektronikai baj miatt sokszor vitték már vissza..
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42625 üzenetére
érdekesek ezek a kereskedők, próbaúton derül ki, hogy a futómű, kormánymű, fékek mennyire vannak rendben, a motor hogy húz, a váltó-kuplung milyen állapotú, az nélkül csak egy ruha a szekrényben, mutat, de nem tudod hogy áll!
az egészet egyben nem fotóztad le, csak a részeket? mert így képről le volt az orra szedve, azért vannak azok a karcok rajta, mert a lököst pofára fordították! nem feltétlenül azért, mert törve volt, hűtőcsere, lámpacseréhez is le kell bontani tudtommal, de elég gané módra van visszarakva, látszik hogy csüng az orra, a lámpák is mintha nem lennének a helyén a sárvédő résekhez viszonyítva!
ja és 1,1millát nem ér meg, annyiért karcmenteset lehet kapni, olyat amit ki is lehet próbálni....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Mk2 suzuki swift 1.3 benya kell neked ennyiért vannak is értelmes példányok. Mérföldekkel értelmesebb autó és elvan bőven 6 literrel. Ha nem akarod magad szívatni + első autó is lesz akkor ezt vedd. Láncos a vezérlése, 4 új gumi is vicc rá és a motorja örök élet+3 unoka. Imádom a renaultot de tháliát soha (török....)
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Első autónak tényleg inkább vegyél egy Suzukit, nem kéne az önszopatás bűvös körébe keveredned első autósként
Swift, 1.3 és ámen. autóformájú, jön megy, keveset eszik.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Predator2 #42642 üzenetére
A diesel még pont ajánlott, az 1,5 dci viszont nem..
Bárki bármit mond, Delphi, legyen elég ennyi.
Mondom a tételeket:
Magasnyomású beszarik 100 ezer, ez általában a porlasztókkal együtt repül: 120-160 ezerig, netán egy turbó: 100-130 ezer...
Tanktisztítás, ha a csodás Delphi nem fogta meg a saját fémreszelékét... Stbstb.. Lehet az újban javítottak ezeken, de ez a gyenge pont.
Dci-t én kerülném, de van sajnos nekem is...
D4D-s Corollák állítólag megbízhatóak.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Sly189
senior tag
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Szia, én is hasonló modellt vettem 3 éve, 1,5mft ért. 115 000 km (valós) hibátlan állapotban. 2007
Alku előtt mentem próba útra vele...szó se volt arról hogy megveszem, csak megnézem.
Min is egyezkedünk ha nincs kipróbálva?
Érdekes módon az én kereskedőm végig kedves volt, még a vásárlást követően is.
Ha egy kereskedő pofátlan, azzal válaszolnék hogy köszönöm, most bukott el egy potenciális vevőt, és otthagyod.Nem értem miért nem a piacon árulnak burgonyát...
Ha ilyet veszel tudok neked felnit gumival
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #42625 üzenetére
Részemről annyi, hogy a valós 140.000 km és már javított befecs. rendszer, azért gáz...
Az első lökös vagy nincs a helyén vagy kapott a gép egy nagy fülest és vissza sem lehet rakni. Nálam is így állt izzócsere után ( úgy cseréltem, hogy levettem, de odafigyelve szépen visszamegy a helyére. Mondjuk a képek alapján mindig nekimentek vele a garázsfalnak... ezért áll így.A klíma, ha kattan az már valami, a hidraulika csövet szerintem akkor sem fogod tudni benyomni, ha nincs benne gáz.
A beltéri műanyagok karcosságáról annyit, hogy nagyon érzékenyek, azokon a futott km-t nem lehet besaccolni.
service due soon felirat a műszerfalon vagy most cserélték a motorolajat, vagy megtett minimum 20.000 km-t és motorolajcsere és szűrőcsere jön...
Egyébként jó a színe, az enyém is ilyen
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42799 üzenetére
ha én is magamnak keresek autót és beleszerelmesedek egyben, akkor még a totálkárt sem veszem észre, húzások, kis rozsda sem érdekel akkor, csak birtokolni akarom!
így még javítás mentes autóm nem volt, de a mostani állománynál tudtam is az előéletet nagyjából, a lagunám is volt már fényezve, ezt láttam is, de tetszett a színe! -
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42839 üzenetére
renaultnál öreg kuplung tud olyan beton kemény lenni, mint az állat, nekem is a benzines lagunában taposni kellett tiszta erőből, dugóban a rémálom lett volna! kolégánál is az 1,6-os lagunában ilyen volt, komplett kuplung csere után vajpuha lett!
(#42837) FerNandor : hát egy fokkal jobb, mint elhagyni a spojlert mindenestől!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42923 üzenetére
csakis ugyanolyat vegyél, de mivel biztos nem lehetsz benne(más használat, kitudja mennyire lágyult le egy másik autóban, mint a tiedben), ezért ha bontottat is veszel, akkor csak párban! vagy újat, de azt is párban. ha oldalanként nem azonos a rugózás, akkor tud viccesen viselkedni az autó.....
(#42924) roberto211 : amit linkeltem oldalt ott vannak árak és gyári cikkszámok, bár az unixos árlistában nem láttam, de ha van oda kedvezményed, akkor érdemes rákérdezni náluk is, ők is biztos csak gyári okoskereket tudnak szerezni, de az hátha kiszolgál már. én Debrecen mellett lakom, gondolom Bpesten jobba a szerelő felhozatal, de én ebben nem tudok segíteni. ritka madár a jó és lelkiismeretes szerelő....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #42955 üzenetére
benzin és disel összehasonlítása szinte értelmetlen.
A tipushibákkal ha tisztában van az ember és orvosolja simán vállalható a 2006 előtti is.
Kíváncsi lennék mi az az 50% hiba amit fel tud sorolni?
Az igaz, hogy gyárilag sok minden apróságot orvosoltak a PHII-esek nél de azért az 50% erősen túlzó meghibásodási arány.
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Predator2 #43290 üzenetére
Szia Itt meg tudod nézni a felszereltséget:
http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=jw5vi2u4