Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Methionyl #132231 üzenetére
Van ebből téli, illetve nyári. Nekem van mindkettő. Ránézésre hasonló, amúgy meg rohadtul nem
A nyárit tavaly úgy hordtam, hogy sí aláöltöző, trikó, hosszúujjú poló és arra a 3 részes kabát. Nem volt melegem úgy sem. Ez alá a téli alá csak a sí alöltözőt húzom, ami olyan vastag mint egy póló és 0 fokban sem fáztam.
-
tboldi
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz
Methionyl #131694 üzenetére
Nagyon jó a videót, és az első 5 perc utána azt tudom modani, hogy teljesen igaza van a srácnak, mikor azt mondja, hogy "pace determines everything"!
A második 5 percben már picit fárasztó, ugyanazt mondja el sokadszorra (a videó végéig sem mond újat egyáltalán), és valahogy mindig amikor azt mondja, hogy "boom-boom-boom", feláll a hátamon a szőr. Tényleg nem tudom miért, de valamiért ez az egy kifejezetten zavar.
Tökre tetszik az is, hogy javasolja a terepes tréninget! Tényleg tök hasznos mindenkinek, annak is, aki amúgy sosem terepezik!
Ami még nagyon jó, hogy amikor mondja, hogy még neutrális pozícióban bedől valamennyire, és belegondolva tényleg full igaza van! Mikor én megyek a saját tempómban neutrális pozícióban, akkor is dőlök valamennyire! Nem nagyon, de egyértelműen mozgok a motoron! Szóval nyilvánosan is megkövetem magam!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Methionyl #131665 üzenetére
Kitiltott engem is. Pedig most szóltam hozzá először. Ráadásul semmi személyeskedés nem volt benne, pusztán leírtam higgadtan, részletesen, h miért bődületes nagy kontárkodás ilyen melót "elvállalni". Fogta törölte aztán letiltott.Ez az érdemi, konstruktív, előremutató kommunikáció.
-
zgospel
őstag
válasz
Methionyl #131582 üzenetére
Észnél kell lenni, mert nagyon könnyű ráfüggni a pályamotorozásra, csak itt már az első alkalom sincs ingyen.
Szombaton voltam Hungaroringen, és az egyik srác a boxunkban most volt először pályán. CB650R-rel volt, szinte esőgumikon, szóval gondolhatod. Ha jól emlékszem azt mondta még pályán se nagyon járt korábban, de belecsapott a közepébe és egyből Hungaroring. Nagyon bejött neki, egész nap fel volt dobva, ebédszünetben már a használt R6-okat nézegette, hogy akkor ő venne is rögtön egy pályamotort
És teljesen átérzem amit ő aznap megélt.
Ha ráfüggtél, akkor kelleni fog majd nagyon sok pénz és idő, nyíltnapokra, gumira, tuningra, benzinre, stb. És amikor már pár napja vagy hete nem tudtad jól kimotorozni magad, akkor megjelenhetnek a pszichés tünetek is. Ebben a stádiumban a mátrai vagy héregi szerpentinek már semmiféle vonzerővel nem bírnak, végiggurulsz rajtuk nagy ritkán haverok unszolására, de legfeljebb egy-két algopyrin hatásával érnek fel, miközben te már a nehéz drogokat tolod.
Egy pont után pedig bekerülnek a látóteredbe a különféle külföldi szervezők is, akik 3 napos programokat szerveznek Európa legjobb GP pályáira, motorszállítással, mindennel mindössze egy 2 hetes családi vakáció áráért.Lebeszélni mondjuk nem akarlak róla, sőt, ha kell örömmel tartom a tálcát
-
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130867 üzenetére
Yup voltam es teljesen jo. Nem sietos, de nem is Cita tempo. Tipikus cruiseolos. Leo aki vezeti valami bazinagy Yamaha chopperrel jar, szoval nem is lesz gumi szelenek betorese.
Ahogy a vezeto Yamahajabol kovetkezik egyaltalan nem ciki massal jonni, sot. Van ott minden is. Tenyleg volt minden: Suzuki, Kawasaki, Honda, Yamaha, Ducati, BMW, Harley, Moto-Guzzi, KTM. Szoval minden.
Ha minden igaz szombaton en is megyek ha mar benne lesz a Bajna - Hereg is. -
-
#56573440
törölt tag
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Methionyl #130715 üzenetére
Eddig minden tréning, amit láttam ilyen 40-60 ezer forintos móka volt, ráadásul sok helyen korlátlan jogosítvány kötelező volt. Ez ingyenes volt, ráadásul többen is voltak 125-össel. Vagyishát, rajtam kívül egy grom-ot láttam, annyi tuti
Szóval a megérte kérdésre egyértelmű igen a válasz
Nekem nem volt egy óra az út, így az is bőven a megérte kategória. Hazafelé már haverral jöttünk, de ő lánynál volt a helyszín mellett valahol, az meg tényleg hamar elment. Mármint a hazaút ideje
Egy héttel előtte kb. került ki a link, 1-2 eldugott motoros csoportban. Gondolom, mivel ingyen volt és korlátozott férőhelyes, ezért nem reklámozták annyira, így is telt ház volt. Közel 160-an voltunk.
4 csoportra voltunk felosztva, ez nagyjából jó is volt, egy helyen maradt kívánni való a létszám kezelése során.Mi a hármas csoportban voltunk, szlalomozással és városi akadálykerüléssel kezdtünk, ami lényegében tempós, masszívan eltolt szlalom. Szerintem jó volt azon kezdeni, mert az ott tanultakat már tudtam kamatoztatni a vége felé. Elején nagyon gyérül és félősen ment, de aztán az alacsony alapjárat és a gyenge motorom miatt ki kellett állnom a sorból emelni az alapjáraton, év egy rendőr elé kerültem be, aki mikor látta, hogy nem vagyok a helyzet magaslatán, megkérdezte, hogy cseréljünk-e helyet. Hát, legyen neked bármilyen turbó busád, a motoros rendőr elől nem lépsz meg
Viszont tényleg sokat segített, hogy láttam, hogy kell csinálni és mit kell csinálni. Persze így is volt, hogy 1-1 bólyát elvittem az 1-1,5 óra alatt, de nagyságrendekkel folyamatosabb lett a mozgásom.
Utána a második etap egy eü és közlekedés elméleti képzés volt, baleseti szituációkat kellett megoldani, stb. Persze, kellemetlen érzés volt a mű-nyílttörést ellátni vagy a több centi mély kifordult vágásokat bekötni, meg belegondolni, de mélyen belül tudja az ember, hogy inkább most a szilikon sebet köti, mint máskor az igazit, és esetleg még el is rontja.
Kaptunk ebédet, rántott húst, rizzsel és ubival, de EÜ után volt süti is. Természetesen egész nap kaptunk hideg ásványvizet, amennyit akartunk.
Harmadik etap "vész"fékezés és kikerülés volt. Itt volt gond a létszámmal. 1 óra alatt mindössze 5 kikerülést és 55 fékezést tudtam megcsinálni, mert egyszerűen túl sokan voltunk, pedig két pálya volt. Sikerült elég komoly féktávokat abszolválnom, de főleg azért, mert nem érte el a Varangy az 50-60-as tempót olyan rövid távon. Teljesen nyelezve is 40-45 volt a max, s utána azért, mert actually jól csináltam a végére.
Negyedik etap egy nagyon kanyargós pálya volt, ahol a 40 fős csoortot kétfelé vették. Az egyik egy kapus rendszerű omega alak összefűzés volt, végén némi szerpentin jellegű kanyargással, itt kb 15 méter lemaradás után indult a starttól a következő ember.
A nap csúcspontja viszont az utolsó pályarész volt, ami egy az egyben szerpentin utánzat volt. Hosszú, éles kanyarok, változó ívekkel, szűk sávokkal, és nonstop mehettél körbe. Kb 40 perc jutott rá, meg se álltam. Ekkor haverral már az intercom be volt nyomva, végig segítettük egymást, ki van mögötte, ha épp rá láttam, stb. Merthogy eléggé az élmezőny közelében voltunk. Nagyon sokan (főleg egy VFR és egy FireStorm) olyan biztonsági játékot csináltak, hogy egy körükön szó szerint kettőt vertünk rájuk
, mondjuk haver GS500F-el volt, nem 125-össel, de köztünk nem volt sok különbség
. Oké oké, nem verseny, nyilván, de semmi értelme gyökkettővel menni egy tréning pályán, mert nem tanulsz semmit a motorról szerintem, ha meg azért votl ez, mert frissjogsi, akkor minek vesz ilyen motort az ember??
Szóval a lényeg, hogy egymás után mentünk, és volt egy szakazs, ahol ki lehetett menni, ha nagyon a seggedben voltak, de mikor 3 kör után még mindig nem ment ki (előzni meg nem szabadott), akkor azért el-el gurult a gyógyszer, és átmentem két bólya közt a pálya egy másik szakaszára, sokszor aztán végül pont az lett, hogy a VFR-t kikerültem így, és végül a FireStrom került elém nem egész 10 mp múlvaEz a népek egynegyede kb, a 3-as csoport:
Itt pedig a Vara kereke
Ezalapján nyilván azt mondom, van szükség még elmenni nem egy képzésre, Transalpokat, K BMW-ket döntöttek oldalsztender meg lábtartóig, ez még a nyomukban sincs. De elsőnek szerintem nem rossz. Ugye itt alacsony sebességű döntésről van szó, nem a kilónyócvannal kanyarban.
-
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130693 üzenetére
Margit körútom mentem veletek szembe, eppen mentem Bajnara.
En kalimpaltam de legtobben le se szartak.
Bajna-Heregen kb 5-6 kort tudtam menni valamikor 7 korul egy sraccal tortent valami. Mire en odaertem mar ket auto es sok motoros allt ott. A srac maganal volt nem lattam serulest, megalltam megkerdezni segithetek-e de nem kellettem mar. Meg lementem Heregre es vissza de megint mar nem tudtam lemenni mert jott rendor mento es lezartak a bulit. Remelem meguszta egy kis ijedtseggel, sehol nem lattam roncsot es tenyleg nem tunt veszesnek. -
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130524 üzenetére
Annyira azert nem jobb a futomuve...
A kis Corsa siman a seggemben volt, egyedul a vegen a harom nyujtottnal hagytam el. Nem is mentem annyira vadorzo modon, cserebe o is valami OPC volt es tolta is neki becsulettel. Siman korbeautozhatott volna kanyarokban ha nagyon akar szerintem. -
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130519 üzenetére
En kis ovatos balfaszban tolom meg, a mai video reszlet. Idealis ivek meg nagyon messze es egy S1000XR-es gyerek is ugy motorozott korbe, hogy egy centit nem mozdult a vason mikozben en tornaztam.
A rutin na...
-
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130512 üzenetére
Akkor lattam is a nepet. Csupa holland rendszam?
Eppen aksit csereltem goproban Heregnel amikor jottetek. Volt amin nem gyari dob volt az hetszentseg. Hallottam gyari 09SP-t, na az nem igy szolt.De talan valamelyik 7-esen is okos cucc volt.
Szerk: Meg ahogy nezem egyszer jottetek szembe is.
szerk2: Mondjuk en azt hittem Verstappen miatt jott par holland, aztan hallottak a hires neves Bajna-Hereg szakaszt es eljottek csapatni. -
martonx
veterán
válasz
Methionyl #130343 üzenetére
Sima konyhai papírtörlőt bevizezek, plexire rárakom. Pár percet várok, és már jön is le minden. Mondjuk én ritka trehány vagyok (plusz van amikor gyerekek összefogdossák a plexit), és pl. több hetes rászáradt bogarat ez a módszer nem 100%-ban hozza le. Olyankor jön a klasszikus plexi tisztító (ez évente 1-2-szer kell csak ténylegesen), és egy másik konyhai törlő
-
duni84
aktív tag
válasz
Methionyl #129819 üzenetére
egy gopro magic arm még akár az állad elé is elviszi tökéletes vízszintben a kamerát az ilyen millió irányba homorú és domború sisakokon is (vagy épp a felnyitható sisakokon). egy ilyen flexi karral gyakorlatilag tök mindegy, hogy hol és milyen szögben találsz neki egy felfogató talpnyi helyet az oldalán/elején.
a gopro gyári ragasztója meg simán fent tudja tartani a kamerát, csak ragasztásnál eléggé fel kell melegíteni a felületeket is és a ragasztót is (pl hajszárítóval). ha a hajlított gopro talp nagyon eláll a sisaktól, akkor meg érdemes picit reszelni (szó szerint) rajta. elég vastag ahhoz, hogy közelíteni lehessen a formával -
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #129813 üzenetére
Ahogy mar fentebb is irtak en elore szeretnem rakni sugruval, csak lusta voltam meg venni es atpakolni. A kar valoszinuleg marad, sima GoPro sisak mount.
Jobb is ha elol van biztonsag szempontjabol, de ezt szerintem kitargyaltuk mar parszor. -
-
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #129752 üzenetére
Na most gurulas utan raraktam emelore es megtekertem. Nekem ennyi hangja van.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Methionyl #129588 üzenetére
Biztos népszerűtlen leszek vagy paranoid de nekem ilyet a Wilkertől vett "DID" és "JT" szett tudott produkálni, a gödiektől vett szettet beállítottam manual szerint és azóta ráhúzni sem kellett ha nyúlt is az annyira minimális volt. (fél centi többlet belógás.... kb semmi)
Nem lett esetleg túl feszesre húzva az a lánc?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest