Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lemmy71
őstag
válasz
baboss #136055 üzenetére
Nem tudom hogy mire is veszed és nem Z8 hanem Z6 ROADTEC volt nekem anno az 1100 zephyremen, én nagyon megvoltam vele elégedve. A KékHoldSE -től vettem páros akcióban, Bridgestone Battlax -kat váltottam le vele, párszor elkapott az eső is és vizes úton is meglepően jól teljesített.
-
goofy85
kezdő
válasz
baboss #135371 üzenetére
Megvolt a héten az első ezres olajcserém és már 1200km fölött járok az 500X-szel és egyre jobban bejön. Megjött a bátorság (nem bevállalóság), mivel többször is be kellett mennem Pestre ezt-azt elintézni. Mondjuk próbálom kerülni a csúcsidőket, így hétvégét, meg hétköznap a 10-15 órák közti sávot preferálom.
Ma már többször előre mentem az álló sorok közt, ha láttam az első lámpán nem érnék át a helyemen maradvaIlletve a nulláson a megállt kocsisorok közt is csordogálok.
Egyre jobban tetszik ez a motorozás. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #135116 üzenetére
Tapasztalataim alapjan, hogy 92 000 nel nem kellett semmilyen szelephezagot allitani, az azt jelzi, hogy nem volt kinyomva a szeme a motornak. 50e kmt egy lanc is csak igy bir ki. Egy 600 asnal a szakaszos nyulas a problema altalaban, nem az, hogy le lenne nyalva, vagy hogy hegyes a fogaskerek. De abban biztos vagyok innen a tavolbol, ugy hogy egyaltalan ra se neztem a motorodra, ennyi utan nalad is szakaszos. :D
Altalaban, atlag felhasznaloknal 30- 35e km-nel le kell cserelni a lancot emiatt a szakaszos nyulas miatt, a szelephezagot pedig legkesobb 60e kornyeken allitani kell ilyen sornegynel. Es most egy viszonylag nyugodt turas temporol beszelunk.Szoval ezeket a szamokat peldaul en, az en felhasznalasi modommal nem tudnam ertelmezni.
-
-
Agostino
addikt
válasz
baboss #130458 üzenetére
a sisak csillapítja az ütést, szóval kellene védjen annyit, hogy ebből ne legyen gond. ha nekem lenne, nem venném ki de már csak a praktikum miatt sem. megállok tankolni valahol, vagy harapni valamit, hát nem biztos meg tudnám úgy mosni a kezem, hogy visszarakjam addig. ha meg akkora umfall van, akkor már mindegy bent van-e a fogam vagy sem.
-
Nikaré
őstag
válasz
baboss #130454 üzenetére
Szia!
Egy ismerősöm (kb 8 éves sztori) a fogorvost kérdezte.
A válasz az volt, hogy :
"Hordja, használja minél többet, nem csak esztétikai okból, hanem anatómiailag az állkapocs tartása, tehermentesítése szempontjából is"
Amennyiben egy esetleges baleset miatt kérdezed, erre szerintem nincs egyértelmű válasz.
Mert vannak eltérések, méretben, anyaghasználatban stb.
Tehát, inkább a fogorvost kellene faggatni ez ügyben. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #130287 üzenetére
Mert javareszt ruppotlan emberek visznek oda motorokat, akiknek a lenyeg, hogy menjen a motor, nagyobb rakoltes nelkul, ezert alapertelmezesnek azt veszi, hogy dragabb alkatreszcsere nincs. Illetve gondolkodni sokat nem szokott, kerdezni kevesebbet. Cserebe hatekonytalanul, ezaltal keves penzert dolgozik, es sokat.
Ezert van baja a munka mennyisegevel bizonyos tipusoknal.
Ertsd, - ezt a tipust szarul lehet szerelni - tipusu mondatok.
Ezt egy normalis szerviz elintezi azzal, hogy vettel egy ilyen motort? Akkor fizesd ki amennyit vele kell foglalkozni. Senki nem fog ingyen dolgozni. Ezert nem ertem a hisztit, hogy vmivel sokat kell dolgozni. -
Shin Chen
tag
válasz
baboss #130268 üzenetére
Köszi, ezt néztem én is, hát már csak az a kérdés, hogy Aggteleknél át tudok e menni :)
Viszont a kinyomtatott eus oltasit otthon hagytam, remélem telefonról digitálisan elfogadják+kártya
Remélem nincs éjszakára lezárva a határ mert akkor vagy a szántón megyek át, vagy ott sátrazok leSzerk: hegyekbe kell a termo betét vagy elég a szélálló?
Van nálam csak nem tudom betegyem-e már most.. -
Hőguta
csendes tag
válasz
baboss #130054 üzenetére
Az enyém olyan mint a Tiéd csak 2008 as.
30ezernél kicseréltem a gyertyákat semmi problémája nem volt de mert megérdemliés talán a gyári ajánlás is ennyi km.
Szelephézagokat ellenőriztem de az összes tűréshatáron belül volt.A láncban 45e km van nincs szakaszos nyúlás(lehet hogy a láncolajzó miatt?)
Én a helyedben azért 82e után nem azt nézném hogy milyen a gyertya hanem nagy ívben elhajítanámPersze mindenki döntse el maga.
-
duni84
aktív tag
válasz
baboss #129467 üzenetére
felelőtlen fiatal fejjel (najó, akkor is elmúltam már 30) voltam kukaccal javított gumival pályázni a pannóniaringen. sok gumis nem mer/akar motor gumit javítani. ha ez a hátsó, akkor simán megéri kukaccal próbálkozni. vagy tényleg másik gumishoz vinni, aki belülről betapasztja. kukacnál arra figyelj, hogy ne lógjon ki a gumi futófelületéről, mert úgy viszont az aszfalt ki tudja rántani a kukacot egészben
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz
baboss #129369 üzenetére
Haveromnak volt az az újabb fajta (Twin Sport, vagy mi a szösz). Nem nagyon tudtam vezetni. Ha erős húzatásnál váltott az ember, akkor a 250 -es MZ -k hajlamosak voltak visszadobni a kettest. Ezért az MZ -hez szokottak ösztönösen felhúzva tartották lábbal a váltókart, amíg kiforgott a kettes. Gondolom, nem kell részleteznem, hogy ez a Jawa -n mit eredményezett.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
baboss #129295 üzenetére
A blokkban levo olajnak semmi koze a motorolajhoz. Az hajtomuolaj.
Ez a beszorulo gyuru jelenseg szocimotoroknal, rossz olajjal, alig porgetve elofordul. de ilyen hasznalatnal, ilyen motornal nem igen jellemzo. Plane nem szintetikus olajjal.
Szetszedes utan talan okosabbak keszunk. Talan. -
Xero
nagyúr
válasz
baboss #129242 üzenetére
Lehet hulyeseg de teljesen egyetertek. Ha az ember tudja, hogy nem akarja feladni azt a szorakozast, akkor bizony "vissza kell ulni a lora" es megmutatni ki az ur.
Magam peldajan: ronggya tortem a konyokomet sielesen (onhibamon kivul), 2 evvel kesobb ugyan oda mentem vissza es tetotol az aljaig a legjobb idomet futottam meg. Velem nem baszakodik a hegy.
Olyan nincs hogy valamit csak felig csinalunk... -
etnies
senior tag
válasz
baboss #129238 üzenetére
Jobbulást. Miután a pályamotorozás tönkretette ezt a nyarad nem gondolkozol el azon, hogy ne harcolj a másodpercekkel tovább?
Tudom, a kérdés kicsit provokatívnak tűnik, de nem annak szánom. Jómagam 20 éve kosárlabdázom, így 40 felé már jobban figyelek az egészségre, már nem két nap alatt múlik el a fájdalom, szóval a nagy küzdéseket már magam mögött hagytam, ma már inkább csak a szórakozással foglalkozom.
-
-
LógaGéza
veterán
válasz
baboss #128579 üzenetére
Engem persze észre se vettél
Tegnap eldobtam én is a motort Kakucson. Célegyenesre ráforduló kanyaron túlságosan ledöntöttem, a lábtartó megakadhatott valamin, és onnastól külön csúsztunk tovább, én és a motor...
Szerencsésen megúsztuk mind a ketten, kuplungkar - kormányvégsúly - bukócső kapta a nagyját, nálam a ruha kiszakadt. Ott még nem volt más bajom, viszont mióta hazaértem azóta csak óvatosan bírok mozogni, a vállam és az oldalam eléggé érzem.
Ami jó tapasztalat: nagyjából tudom hol a határ, ameddig lehet, onnan már nem kéne tovább. Ha ugyanez egy szerpentinen, vagy bármilyen közúton történik meg, akkor vagy a szalagkorlát fog meg, vagy még az se, és nem itt írogatok éppen...
Kezdőknek mondom inkább: Ne sajnáljátok az időt/pénzt egy zárt pályára elmenni, és ott kipróbálni, hogy mik a határok. Kakucs egy délelőttre 6000, délután 7000, egész napra 10000, nekem elég volt eddig (mind a kétszer) a délelőtt, elég fárasztó tud lenni. Nem kell megijedni a "profiktól", teljesen normális mindenki, és figyelnek egymásra. Nyugodtan kérjetek segítséget itt a topikban, ha nem akartok egyedül menni, biztos vagyok benne, hogy találtok segítséget.
-
válasz
baboss #128581 üzenetére
Bár Isten ments hogy ez elterjedjen, de akkor már egy ilyen megoldásnak több értelmét látom, legalább látja a motoros magát, a pozícióváltásait, stb. Az hogy szemből veszi a kamera az arcát végképp unalmas...
[link]Feltételezem akkor nincs olyan nagy szigor Kakucson, megnéznek pályára menet a motoron, motoroson valamit? Gondolok itt arra hogy megvan-e kötve a bőrruha, van-e hangnyomás mérés, stb...
-
tboldi
nagyúr
válasz
baboss #126870 üzenetére
Meg kellett volna tartanom a 125-ös ETZ-t… 🤔
Mondjuk ha nem adtam volna el, nem lett volna az a gönc, aminek hála “csak” egy nyílt combcsont- és bokatörésem lett.
-
-
Shin Chen
tag
-
duni84
aktív tag
válasz
baboss #126822 üzenetére
lehet simán kínai webshop is, de az adatkezelési tájékoztató elég vicces:
Adatkezeléssel kapcsolatos elektronikus elérhetősége: abc@gmail.com
Adatvédelemért felelős munkatárs elérhetőségei: abc@gmail.comamúgy a @163.com végű paypal account nem feltétlenül kamu. ez egy kínai belpiacos domain. a paypal még adhatna is némi védelmet, hogy a pénzed ne vesszen el, de én minden esetre kihagynám, mert a képek egyértelműen a neten fellelt elénézeti képek (ráadásul picik). ez egészen konkrétan a https://motopartsshop.hu/-ról van
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
baboss #126714 üzenetére
Kispesten, Wekerlén zseniális cipész van. András biztos megcsinálja, de nem azonnal...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AliExpress tapasztalatok
- Gitáros topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Háztartási gépek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Feltűnt Kínában az AMD Radeon RX 9070 XT referenciadizájnja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Diablo II: Classic és Resurrected
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest