-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAiN91
őstag
válasz Micsurin #60536 üzenetére
Külföldi motor:
Kétnyelvű adásvételi, a te neveddel és az olasz tulaj nevével
Forgalmi (nagy papír), rajta az olasz tulajokkal, rajta, hogy ki lett vonva a forgalomból
Forgalomból kivonási papírSajna a sorrendre már nem emléksze, pedig tavaly csináltam:
NKH-s műszaki (kicsit aggódtam a LED-es rendszámtábla világítás miatt, meg a sérült gyári kipufogó miatt, de nem szóltak semmit)
VÁM-on regisztrációs adó befizet
Biztosítás kötés
Okmányiroda, ahol helyben kiadták a rendszámot.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #61749 üzenetére
Kb egyforma. 2 éven túl kevesebbet vezetsz, viszont kifizeted egy KRESZ tanfolyam és egy KRESZ vizsga árát is. Én mindenképpen előtte próbálnám meg, mert a nyáron pont megszívtam (mondjuk korlátlanra mentem, de jelen esetben ez mindegy).
Más: a változóan fosch időjárás ellenére csak gurultam egy 146 km-es kanyart. Pöttyet kihűltem a végére, de a kezem az egyáltalán nem fázott a markolatfűtés jóvoltából (legkisebb fokozaton kell járatni, mert amúgy túl meleg). Az esőkabát gallérját viszont 100-as tempótól fölfelé csapkodja a szél a bukósisakhoz, kb. meg lehet őrülni tőle...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #61772 üzenetére
Vigyázz, el ne számold magad: a sikeres KRESZ-vizsga letételének időpontjától számított 2 éven belül sikeres forgalmi vizsgát kell tenned! Ha egy nappal is túlléped, akkor új tanfolyam és KRESZ-vizsga, ami nem csak bosszúság, plusz idő, hanem sok pénzbe is kerül.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #70523 üzenetére
Majd ha jön geresics megmondja a frankót.
Más.
Ma elmentem kicsit mátrázni, megnéztem a felújított 24-est. Ez valóban nagyon f@sza...lesz, ha a többi részét is megcsinálják így, illetve ha azokból a kanyarokból eltűnnek a kavicsok amelyek most fel vannak "szórva". Ettől függetlenül élveztem, ajánlott útvonal.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
emre
veterán
-
emre
veterán
válasz Micsurin #70536 üzenetére
Két dolog lehet.
1, Az ezres FZR-ből is van forgalmi szerint 78kW-os ami úgy ahogy van röhej, mert ezt a teljesítményt gyárilag a 750-es is tudja. Szóval az bürokraták nem értenek a motorokhoz.
2, Az országok egyéni szabályozása miatt kerülhet bele fojtás, szívócsonk szűkítés, azért hogy az adott szabályok mellett forgalomba helyezhető legyem. Szóval lehet az A2 miatt van benne fojtás, mert a 36kw a valós.
De ezekkel a teljesítmény kategóriákkal nem vagyok tisztában.(#70538) SymbianOS
Ha nem zsír újat vesz és már volt gazdája akkor bármi megtörténhet. Szóval ez így ebben a formában nem igaz.
20 éves gépnek is lehetett normális gazdája, de két év alatt is gallyra lehet hajtani bármit.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Geresics
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #70534 üzenetére
Nos, ez itt a Pegaso topic.
Érdemes visszaolvasni, minden előforduló hiba, és azok javítása megtalálható benne, de rengeteg a komment, és a kereső-motor egy fos sajnos... Persze azért használható, csak nem annyira jól...
A régi Pega ugyan azt a Rotax blokkot kapta, mint az F650, csak egy-két apróságot módosítottak rajta. Eredetileg ilyet szerettem volna venni, de kiderült egy kollégáról, hogy a 0km-rel vásárolt 9900km-es Pegája eladó, minden szervizszámlával, mindennel együtt, szóval úgy döntöttem, hogy marad a diákhitel még egy ideig, és inkább a drágább Pegát veszem meg.
Próbáltam anno 6-7 régi Pegát, és ami nagyon feltűnő volt, hogy bár mindkettő 49LE, a régiek 5 másodperc után kimotorozhatóak voltak, ez pedig először megijesztett! Persze rájöttem a lényegre: itt még nem szaladt szét a ménes! A régiek mind 45ekm-esek voltak óra szerint! Kis kutatás után kiderült: mind olasz-importok voltak, szóval az óraállás rögtön nem jelent semmit...
A Freewind nekem is tetszett anno, de nem jutottam el a próbáig sajnos. F650-hez volt szerencsém, de az olyan állapotban volt, hogy ránéztem, és alig mertem ráülni, annyira kuka volt, szóval ezekről sem tudok igazából sokat mondani...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
doc
nagyúr
válasz Micsurin #70548 üzenetére
A2-est szeretnel?
Nekunk 2009-es evjaratu ER6f van, abban a fojtas baromi egyszeru, egy sima 'dugasz' amit ki kell huzni es egy kis lecsavarozhato utkozo a gazbovdennel es kesz, par perc alatt leszedheto. Ugyanigy par perc alatt fel is szerelheto, vagyis elvileg semmi akadalya hogy akar korlatozas nelkuli Er6f-et vegyel es utolag csinalj belole A2-t (itt fontos az evjarat, van olyan er6f ahol tenyleg eleg maceras a valtoztatas).
Persze akkor le kell papirozni kulon, de egy rendes Kawa markaszerviz megcsinalja az egeszet. -
doc
nagyúr
válasz Micsurin #70563 üzenetére
Mi a Kawat a Kawasaki Ivancsicstol vettuk (gyarilag A2-re fojtva), ok mondtak hogy ha kell akkor elintezik az egesz folyamatot (bar ott az irany ugye a fojtottbol fojtatlan, lehet hogy visszafele macerasabb).
Teljesitmenytol nagyon nem kell felni, ahogy lejjebb irtam teljesen jol hasznalhato, ha kulturaltan kozlekednek azzal az F650-nel meg V-strommal akkor siman lehet veluk tartani a lepest, bar autopalyan azert okozhat gondot hogy amig a tobbiek rohogve mennenek 150-nel, addig egy A2-re fojtott mocival plexi mogott bujkalva is alig megy 140-et (ora szerint)
-
togvau
senior tag
válasz Micsurin #70852 üzenetére
Alkatrész beszerzés laza, mert nagyon sok van belőle, másrészt kawasaki, elterjedt márka. Én csak a hátsó lengéscsillapító görbülést hallottam róla mint gyakran előkerülő probléma. Esetleg azt, hogy 50 ezer km-nál elkezd a belső lánc csörögni, de az nem jelent rosszat, mert még sok tízezer km-et elmegy azzal, csak van akit zavar a hangja. Ebből viszont könnyen meg lehet állapítani, hogy tekert-e a km órája, vagy valós km-el hirdetik. Egyébként cserélhető, bár a legtöbben lexarják.
hitler, sztálin, micro usb
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #70855 üzenetére
Itt egy teszt, ha véletlenül még nem olvastad volna... (a szitáló kormányt hozza legfőbb hibájának).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #70992 üzenetére
Ezeket az elmúlt 20 év alatt már az előző gazdáik széthajtották. Alkatrész nincs vagy nagyon drága...
Szerintem maradj a Honda CB500, Kawa ER5, Suzuki GS500 vonalon. Ezekből "kis pénzért" is lehet elfogadható állapotút találni itthon.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #70994 üzenetére
Csak egy kiragadott példa: egy karburátorsor felújítás (amibe tuti bele fogsz futni ilyen öreg vasnál) egy GS500-on megáll 15-20 ezer forintból, az a kis Banditnál egy százas.... Ahogy gondolod.
(#70997) Horvi: egy festett gyári tank a GS500-hoz is 240k lenne, de találsz 10 db bontottat bagóért.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #70998 üzenetére
Akkor rossz helyen keresed: például ez. Gondolom némi felárért friss műszakival is megkaphatod.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #71000 üzenetére
Elírás lehet a 36kW. Hívd fel, kérdezd meg. Aztán ha nekem van igazam, akkor menj és nézd meg közelről. Alkudj!
Az "újak" közül is csak az idomoson (F) van olajhűtő, mert nem éri elég menetszél.
Egy megnézést hozzá értő társaságában esetleg a Ninja is megérne....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #71002 üzenetére
A GS500 blokkja 1989-2008 között (eddig gyártották tudtommal) nem változott. A környezetvédelmi előírások miatt 2004-től más lett a karbija, a gyújtáselektronikája, illetve ellátták szekunderlevegő-hozzávezetéssel és szabályozatlan katalizátorral.
Én is kereskedőnél (ráadásul Suzuki-márkakereskedőnél) vettem az enyémet múlt augusztusban (beszámított motor volt) és az 50 ezer forintnyi javítani valót gond nélkül bele tudtam alkudni az árába. Így lett 549 helyett kerek 500k.
szerk: hagyjál egy "százast" a zsebedben az átíráson felül, mert kell olajcserére, kellhet láncra, gumikra, egyéb felszerelésekre is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Micsurin #71004 üzenetére
Szerintem inkább a hahu-n keresgélj. Lehet teljesítményre, állapotra, műszaki vizsgára is szűrni.
És amint megvan a típus, megnézheted a sportmotoron is.
Ja, 250-400-as sportgépet én sem ajánlanék jó szívvel.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #71009 üzenetére
Az egy bő 50-80k-val "hosszabb" lesz költségileg, sok napi utánajárás (+ utánfutó bérlése), plusz ha nincs legalább fél év érvényes külföldi műszaki rajta, akkor még több is lehet. Fojtottat amúgy se vegyél, a kinézett példány meg egy nagyon öreg csutkakormányos ráadásul. Én nem tenném, de a te dolgod...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #71027 üzenetére
Jó gépeket árulnak. qrva drágán. Röviden ennyi. De ha probléma és gondmentesen akarsz motort venni használtan és nemigazán értesz hozzá, megérheti...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #71030 üzenetére
Mondjuk ha kiszámolod, hogy mondjuk egy millás motorra mennyit fogsz kifizetni a végére, akkor nem is tudom mennyi jó az a részlet.
Amikor motort akartam venni, én is néztem őket és matekoztam, több banktól kértem ajánlatot. A vége az lett, hogy családon belül megoldottuk.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Polemius
aktív tag
válasz Micsurin #71027 üzenetére
Személyes tapasztalat híján az itt és máshol olvasott/hallott beszámolókra támaszkodva: nagyon nem mindegy, melyik telephelyüket keresed fel.
A pénzügyi megoldásuk meg van megfelel neked, vagy sem. Aki kevesebbet akar foglalkozni a motorral és inkább csak motorozni, és pár évente cserélne, annak valószínűleg érdemesebb tőlük venni, mint aki alacsonyabb árkategóriában keres, hosszabb távra, és maga oldaná meg a karbantartást, szervizel(tet)ést.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Micsurin #71133 üzenetére
Ma is fárasztottam őket, de kaptam egy ilyet. Úgy néz ki megoldódott a hűtő problémám. Nem fortyog nem tolja ki, akárhogy próbáltam előidézni. A régi kupak nem is ilyen mint ez, mármint tök egyformák, de a régi szét van esve. Az újban a rugó erős.
Mellesleg ez a kis kupakocska 7000ft és utángyártott.Az új nem ilyen laza.[link]
Ja ha mész hozzájuk előre mondom, a műhely előtt végig állnak a motorok és tele a raktár. Sacc 1 hét mire sorra kerülsz és az még nem egy javítás csak a felmérés.
Szerk: Ez volt a bűnös, a kezemben szét is esett teljesen. HÁla ég csak ennyi baja volt.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz Micsurin #71170 üzenetére
A vételáron túl számolj az átírás költségeivel (ezt pontosan ki tudod számolni előre),
a kezdő szervizelésre (minimum egy rendes átnézés, olajcsere, szűrők cseréje, én azt mondom hűtőfolyadék [ha vizes] és fékfolyadék [fene tudja mikor volt cserélve])
plusz biztosan lesz egyéb költség, ami kiderül a gépről (gumi, fékbetét, egyéb, amivel az előző tulaj már nem akart bajlódni).Valamint eléggé konszenzusos vélemény itt, hogy régi, kis gépet nem érdemes (mert szét van hajtva), és belpiacosat sem. Utóbbi is valószínűleg szét van hajtva, követhetetlen előélet, nehézkes és drága alkatrészbeszerzés, kevesebb hozzáértő szaki.
Ezért nem nagyon fogja senki javasolni az SV400-at meg a kisebb banditokat. Ellentétben a 600-650-es verziókkal. Persze azokhoz még hozzá kellene tenni 1-200e-t.Az idomos GS500 nem rossz, de nyilván megdobja a javítás költségét a törött idom.
Egyébként a nakedre is lehet tenni plexit, sokat jelent nagyobb sebességnél.
GS500-nál arra figyelni kell, hogy ha naked, de van az elején olajhűtő radiátor, akkor az borult: csak az idomos verzión van ilyen, csak nem akartak költeni rá és inkább átalakították. -
emre
veterán
válasz Micsurin #71256 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint itt nincs senkinek, Itt tedd fel a kérdést.
Az olaj zabálás FZ/FZR urban legend, ha nyelezed mindegyik eszi.
Ha teheted 4JH motorkódut nézzel, kicsit újabb, kicsit jobb.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Micsurin #71261 üzenetére
A múltkor linkeltem egy jó állapotú FZR600-ast arra rákérdeztél? (ez volt az)
Ja, meg az FZR topikban lehet ismerik a tulajt is, nem biztos de előfordulhat. Sajnos az utóbbi időben sokan leléptek, egy időben elég sok haccázas tulaj lógott arrafelé.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok