-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Outlander
őstag
válasz togvau #51030 üzenetére
Tőlem egyiket sem kérték... 2 hete voltam, igaz a piros prizmát sem nézték (amire itt elötte többen felhívták a figyelmem), meg az e betűt sem keresték az indexben... függetlenül attól h van benne.
87xx körül volt.. 9-ből nem kértem vissza.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz togvau #51035 üzenetére
A sarkon...
Bakker, alapból nkh-nál 4350 ft ha jól emlékszek...efölött szabadrablás, ki mennyiért csinálja.
Az autóklubnál ami minden városban van szinte, ott 9.355 ft... ez két hetes infó.
Nyilván falun van 1 vagy annyi sem, de egy "község" vagy nagyobb településen biztos h van több is...
körbe kell kérdezni, vagy így vagy úgy, ki mennyiért csinálja mikor van időpont, én is így tettem. Autóklubhoz vittem volna, ha lett volna úgy időpont h munka elött vagy után.. de nem tudtuk összehozni.ui: és igen, nkh-t is felhívhatod, h pontosan szeretnéd tudni, h mi kell a műszakira és kik a helyi certifikált műhelyek eme célra...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Daywalker
addikt
válasz togvau #51285 üzenetére
Nem minden agipnál van 98-as. Legutóbb, 4 hete kb. agipnál tankoltam kannába 98-ast, aztán ment a motorba.
Akkor nincs benne etanol...nekem ezt valaki mondta, aki szállítja, de akkor ő is baromságokat beszélt.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
válasz togvau #52270 üzenetére
Arra van az emlékeztető kötél...[link], de van zár amihez ezt is adnak. Na meg a riasztóst ha elfelejtenéd akkor amint egyenesbe hozod a motort nekiáll szirénázni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Teasüti
nagyúr
válasz togvau #63187 üzenetére
Kanyarban a tapadás fogy el, nem feltétlenül a kerék blokkol.
Itt annyit csinál a technika, hogy folyamatosan számon tartja a becsült tapadást a dőlés és sebesség függvényében (meg még van mellé minden egyéb, amit egy 5D-s szenzorral meg lehet oldani - kipörgésgátló, egykerék gátló, stb.) és a határ alatt tartja a fékerőt. Kanyarban ugye a fékerő mellé hozzájön a centrifugális erő, amit közvetíteni kell a talaj felé. Na itt vérzik el a sima abs.Illetve az ugye gondolom megvan, hogy ha függőleges a motor, akkor nem szükségszerűen zakózól a kerék blokkolásakor, amíg nem kezd el kimenni alólad a gép. Ez akár egy-két méter is lehet. Biciklivel is csúsztam már első kerékkel legalább fél métert esés nélkül.
Ledöntve viszont elkerülhetetlen a zakó. -
Teasüti
nagyúr
válasz togvau #63217 üzenetére
Nem és nem.
A kerék kanyarban nem blokkol le szükségszerűen ahhoz, hogy kimenjen alólad.
Valamint ha jól értem a technikát, akkor ledöntve nem a blokkolást figyeli, hisz ekkor már késő.
Hanem a becsült max tapadási értékhez állítja a fékerőt. Ami kisebb, mint ami a blokkoláshoz kéne vagyis az optikai szenzornak ebben a képletben nincs is szerepe, csak az 5 tengelyes gyorsulásmérőnek.
Mondjuk egyetlen dolog nem tiszta nekem, honnan veszi a súrlódási tényezőt a képlethez? Be lehet vajon állítani, hogy száraz út, vizes út, stb? -
mrhero
tag
válasz togvau #63217 üzenetére
Nem CSAK azért csúszhatsz el kanyarban, mert blokkol a kerék.
"...biciklivel mindig blokkolás miatt csúsztam kanyarban (bár többségében kavicsos úton lefelé, ahogy blokkolt és megindult kifelé az első kerék visszavettem a féket, és egyenesbe rántva megúsztam."
Biciklivel szép mutatvány, de motorral lehetetlen. Ha kanyarodás közben elindul az első kerék kifelé, azt még észre sem vetted, de már az aszfalton csúszol.
-
HSM
félisten
válasz togvau #63338 üzenetére
Mondjuk szvsz mindkettőben. Gagyi futómű, nem túl nagy csoda fék. Bár személyesen csak a GS500-at volt szerencsém kipróbálni.
Ami "legjobb gumik tapadási képességeit" illeti, hát, nagyon finoman fogalmazva azt mondanám, meg lehet ezekkel a fékekkel is állni. De amikor mondjuk 100km/h-nál odahúzol neki egy komolyabbatt, netán lejtőn lefelé vagy utassal, vagy mindhárom egyszerre, akkor ezekkel az egyszerű fékekkel egyszerűen elfogy a tudomány, sehol nem lesznek a gumi tapadási képességeihez képest. Az úthibákat rendesen kimozogni képtelen telezkóp sem fog neked javítani a féktávon, míg pattog a kerék az út felett.
Nekem az SV650-en kétoldalt is van ugyanaz az úszónyerges Tokico fék, ami a GS500-on egymagában van féloldalon, és még az is nudli ezekhez a szituációkhoz, pedig a gumim is egy öreg, kemény vacak.Szóval a GSXR1000-hez képest, amit próbáltam, mint minőségi fékekkel és futóművel szerelt járgány, még az SV650 fékrendszere is inkább valami ilyesminek tűnt: [link].
(#63340) Teasüti: Igen, csak míg az R6 forog 15 000-et, addig az Xj900 már 9500-tól piros. A motor karaktere is könyen lehet más, a sportmotorok kis fordulaton általában nem nagyon tolnak, míg nagyobb fordulaton hátbarúg a nyomaték, egy túrásabb gépre viszont nem ez a jó karakterisztika, hanem amikor már alul/középen is jól használható, és a csúcsnak már korántsincs akkora jelentősége.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz togvau #64614 üzenetére
Azt tudom hogy csörömpöl (hallottam már párat), ez ennél tipikus jelenség. A hátsó teló viszont "állítólag" alul van tervezve gyárilag: ha utassal, jól megpakolva beledöccensz egy kátyúba, akkor elhajlik a telószár, onnantól kezdve meg cserés lenne. De egy vagyon az új, jó állapotú bontott nincs, a felújítását valamiért (nem tudom miért) nem szokták vállalni, így marad az univerzális vacak, ami meg nem jó hozzá. A Sportmotor ER-5 fórumát olvasgattam tavaly nyáron (az elejétől kezdve, mert az a típus is benne volt a pakliban olcsósága miatt). Passz, nálam kiesett. Sokan nagyon szidják, mások meg elégedetten használják évek óta. A CB500 lett volna az álmom, de a tényleg szépet/jót én nem tudtam megfizetni, így maradt a GS500. A Hyosung GV250 Aquila, a Virago250 és 535 kinézetre nagyon tetszett, de az ülés- és lábtartó pozíciójuk nem volt kompatibilis a gerincporcsérvemmel.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz togvau #64616 üzenetére
A legelejétől olvasd a topikot (ahogy én is megtettem anno): sokan nagyon sokat szívtak ezekkel a vasakkal. De ez itt OFF, hagyjuk. Én biztosan nem veszek már olyat, ha pár év múlva még egyáltalán motorra bírok ülni, akkor egy Suzuki DL650 lesz a következő vasam. Használtan, "kis pénzért". (Nekem olcsó, túrázós motor kell)
(#64617) demars: srácok, ebben a topikban legalább minden második ember többet ért a motorokhoz mint, én, ráadásul van egy igazán profi szerelőnk is (Persuader). Őt tessék kérdezni!
A GS500 alapjában véve kényelmes (mármint a túrakormányos, újabb verzió, a "hasalós" kegyetlen lehet), nekem a 178 centimmel picit (!) magasan van a lábtartó, kicsi a térdszög. Viszont én óránként megállok kinyújtózni, így annyira nem zavar. A gép legfőbb kényelmi "hibája", hogy pont a legkellemesebb, 100-120 közötti utazósebességen vibrál kicsit, zsibbasztja az ember csuklóját.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz togvau #70262 üzenetére
Nézd, csak úgy nem foglalnak le semmit. Milyen protokoll? Mert a protokoll nem egy meghatározott valami, hanem valamire hivatkozni kell, hogy mi az alapja...szóval ez így kicsit kusza. Nem inkább őket kéne kérdezni, mint hogy itt barkóbázzunk?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz togvau #70303 üzenetére
Oké, vagy elbeszélünk egymás mellett, vagy nem érted amit írok, vagy sötét ez az ügy.
A protokoll jelentése az szabály, szabvány, ami ez esetben valamilyen eljárásra vonatkozik. Ha azt mondják, hogy ez protokoll, akkor mire vonatkozóan az? Baleset esetén protokoll, vagy lopás gyanújának esetén stb? De ha mondták, hogy vérvizsgálat stb akkor nyilván valami baleset okozás lehet a háttérben, erről nem mondtak semmit? Ha lefoglalják a járművet, akkor csak van valami okmány, amin van valami, vagy ilyet se kaptál? Egyébként pedig a mentők nem csinálnak vérvizsgálatot, csak úgy mondom Ja de, cukrot mérnek
Szóval, ha nem mondtak semmit, akkor tulajdonképpen mit vársz, miben segítsünk, vagy mi a kérdés?"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz togvau #70404 üzenetére
Na, akkor csak kiderült végre, hogy baleset volt! Eddig ezt nem mondtad, csak ment a süketelés protokollal kapcsolatban, de hogy mi volt a sztori, azt nem mondtad. Tehát az a kérdés, hogy baleset után meddig van lefoglalva a motor. Erre biztos tudnak majd itt válaszolni.
(Oké, vesznek vért, de az eredmény a kórház dolga, nem a mentősöké, de most ezt hagyjuk, technikai kérdés...)
(Adásvétel és eredetvizsga nem véd semmitől, van bőven sztori a neten, hogy évekkel utána is foglalnak le járművet, mert kiderült, hogy lopott, mahináltak a számokkal, csak nem buktak le az eredetvizsgán, ahol kőkorszaki módszerrel dolgoznak amúgy)"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz togvau #70854 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Akkor ha olyan úgy néz ki megint hamarabb lesz moci a garázsban pihenve mint kategória!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest