Új hozzászólás Aktív témák

  • Polemius

    aktív tag

    válasz Micsurin #71170 üzenetére

    A vételáron túl számolj az átírás költségeivel (ezt pontosan ki tudod számolni előre),
    a kezdő szervizelésre (minimum egy rendes átnézés, olajcsere, szűrők cseréje, én azt mondom hűtőfolyadék [ha vizes] és fékfolyadék [fene tudja mikor volt cserélve])
    plusz biztosan lesz egyéb költség, ami kiderül a gépről (gumi, fékbetét, egyéb, amivel az előző tulaj már nem akart bajlódni).

    Valamint eléggé konszenzusos vélemény itt, hogy régi, kis gépet nem érdemes (mert szét van hajtva), és belpiacosat sem. Utóbbi is valószínűleg szét van hajtva, követhetetlen előélet, nehézkes és drága alkatrészbeszerzés, kevesebb hozzáértő szaki.
    Ezért nem nagyon fogja senki javasolni az SV400-at meg a kisebb banditokat. Ellentétben a 600-650-es verziókkal. Persze azokhoz még hozzá kellene tenni 1-200e-t.

    Az idomos GS500 nem rossz, de nyilván megdobja a javítás költségét a törött idom. :)
    Egyébként a nakedre is lehet tenni plexit, sokat jelent nagyobb sebességnél.
    GS500-nál arra figyelni kell, hogy ha naked, de van az elején olajhűtő radiátor, akkor az borult: csak az idomos verzión van ilyen, csak nem akartak költeni rá és inkább átalakították.

Új hozzászólás Aktív témák