-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz dugynok #77997 üzenetére
Erre azért ne vegyél mérget! Ha szemet szúr valakinek, akkor el fogják vinni. Ha másképp nem megy, akkor előbb a rendszám tűnik majd el róla. Aztán megy a telepre, ahol tárolási díj, stb. Kihozni pedig max. trélerrel lehetne, de egy furgon alá nem olyan egyszerű trélert szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz #79335424 #78002 üzenetére
Több éve áll így ismerősöknek játszós (driftelős) autója utcán. Egyszer kapott az egyik közterestől papírt, mikor egy napig nem volt rendszám rajta szerelés miatt. Másnap rendszám visszakerült rá, azóta se vitték el, pedig szembeszomszédja nem csípi... Ennek is már több éve és folyamatosan cikáznak ott a yardok és közteresek, h mikor csípik el menet közben... Amíg van valamin rendszám és ahoz az autóhoz tartozik, nem tudnak mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77938 üzenetére
Persu:
XR600R ülése alkalmas lehet 2 személyes használatra?
Gondolok itt a hosszúságára, van hozzá SM szett, én szkeptikus vagyok, nem hinném hogy a hossza elég lenne 2 személynek.
Sőt úgy gondolom a futóműve sem, főleg ha közel 200kg kellene vinni.
Ülését meg lehet hosszabbítani, vagy dominátorét rászabni?
Egyáltalán a segédváz elbírná ezen fajta átalakítást?
Érdekes kérdések ezek tudom!
Szerinted?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78005 üzenetére
xr 600 hoz nem ertek.
amivel van tapasztalatom: nagyjabol pariban van vele a ttr 600, ami mind meretre, sulyra, kb ugyanaz, (de utana kene nezni) ebbol kiindulva a ttr is levegos, a futomuve viszont sokkal jobb, az supermotositasra joval alkalmasabb szerintem, mint egy xr, es meg a terepkepessegei is nagyonjok, drz 400 at veri. pontosan nem tudom hogy csinaltak annyira jora, de mentem vele, es tenyleg fasza. talan geometria is mas, mint a drznel. Oke drzt nem nehez megutni, de egy nagyobb kobcentis levegos blokkos regi szartol nem varja el az ember.
bar addig ultem rajta utaskent, amig benzint hoztunk egy kutrol a dtbe, felkezzel, nem talaltam veszesnek, szerintem ketszemelynek nem rossz, raadasul vekonyabb az ulese.
de amugy az eredeti kerdeshez nem tudok hozzaszolni[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78006 üzenetére
XR600R terepen jó volt, nem tudom SM szettel milyen lenne.
Valójában a lényeg hogy kétszemélyes motorozásra is alkalmas legyen, de ilyenkor is ki tudjak menni motorozni.
Igazi DualSport lenne jó.
Gondolom az ülést megtudnám csináltatni, vagy venni még egyet azt átalakítani és ha ketten mennénk rárakni.
Amitől tartok az tényleg a hátsó rugós tag és a segédváz, vajon elbírna e minket.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #78007 üzenetére
a segedvaz nem tudom mit bir, a futomuvet viszont meregetni kellene. ha 17 es kereket raksz bele, talan kisebb utanfutast kene neki csinalni, szerintem be lehet allitani ugy, hogy jo legyen, de mindenkepp a gyari mereteket megnezni, es kiserletezni egy picit, hogy jobb supermoto felnivel.
viszont nem usd villa, mint a ttr en, ami felul a nyaknal elegge rugalmas. egy nagyobb supermoto fekkel ebbol lehetnek buta viselkedesek, de semmi olyan, amit ne lehetne kezelni. szerencsesebb lenne usd villa.
ennek ellenere szerintem kivitelezhetoNem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78010 üzenetére
Rendben, köszi, gondolkodom ezen a lehetőségen is.
Ezt a gépet nézegettem:
XR600R[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
Lassan kezdődik a szezon.
Amateur gyerek meg próbál felkészülni fejben.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78016 üzenetére
Ahogy tudom jól, sokan alakítják át őket SM-re, mivel nem kihegyezett gépek így sokat elmennek.
Jó öreg traktorfeeling, az XR600R-re Keihin FCR40 karburátort szoktak tenni, sokat változtat rajta.persuader:
Ne is mond, biztos azt tenném fel rá, állat!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #78016 üzenetére
Itt mondjuk FCR41MX van rajta, szépen szedi a lábát.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
félisten
válasz zgospel #77925 üzenetére
Ez csak mint lehetőség szerepel, mert ennél a típusnál el merek menni magam, szereztem annyi infot róla, amit megtekintés alapján a lehető legnagyobb eséllyel el tudom dönteni, hogy jó e. Tehát lehet külföldi papíros. Persze szerviz kéne elég sok dologhoz, de más kb hasonló alapon megy vásárolni. Egy multiméter, néhány kulcs, 1 napos állás indítás előtt, kb 10km próbakör és el tudom dönteni kell vagy sem. Még azt is tudom hova nézzek be ha meg volt bontva X dolog miatt, mi a gyári rögzítése valaminek és ha valós a km kb mi mennyire kopott. Aki nem hajlandó részt venni a "játékomba" el sem megyek megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Kolondrum #78021 üzenetére
Értem, de ennek mi köze ahhoz a témához, hogy kéne neked egy külön ember aki elintézi a papírmunkát helyetted?
Amiket leírtál az szerintem teljesen normális dolog vásárlás előtt.
Én személy szerint csak valóban komoly érdeklődőnek adnám oda próbakörre, és csak a teljes vételár felmutatása / letétbe helyezése ellenében. Mi van ha véletlenül elcsúszik, vagy kimennek elé, vagy akármi? Mert a javítás költsége egy dolog, de a balesetből származó értékvesztés további sok-sok tízezres.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
Lassan itt a jó idő c. képet láthatják
Köszönöm a figyelmet! -
félisten
Igaz az, hogy a 954-ekben 30ekm-nél érdemes főtengelycsapágyakat cserélni?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz D1Rect #78029 üzenetére
Utcai hasznalatnal aligha.
Mas gondjai voltak.
Eloszor is a 151 loerobol 140 et tudott.
A blokk torik a villa bekotesi pontoknal, hajlamos a hengerek kozott repedni az ontveny. Elso fektarcsak nagyon hamar elvetemednek. Fesszab es generator problemak. Hajtastol fuggoen valto is meg tud kotlani.
Mindezek nagy szorassal szeriakra jellemzoek, ezekre kell odafigyelniNem menekülsz a csendőrség elől.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #78031 üzenetére
Ezer hála.
A 929-ről mit tudsz mondani? -
félisten
válasz Topiccsendőr #78033 üzenetére
Szomorú, esetleg azt meg tudod mondani, hogy hol nézzek utána?
-
polimorf
tag
Ma felkerültek az új gumik.
Ha majd az idő engedi akkor meg a gyertyák és a vezérműszij lesz kicserélve, (ilyen hidegben nem akarom a hideg műanyagokat lebontani nehogy eltörjenek a tartófülek), aztán jöhet a szezon.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Teszla_
senior tag
Sziasztok!
Gugliztam ezerrel, de nem találtam választ egy dologra. Mégpedig arra, hogy motort hogyan lehet szállítani? Egy ismerősömnek van egy salakmotorja, amivel hétvégenként szokott menni motorozni. A fejébe vette, hogy venni akar egy hét személyes autót, és amikor motorozni megy, akkor kiberheli a hátsó üléseket és oda rakja be a motort. Csak szerintem fogják élve megnyúzni a rendőrök egy igazoltatáskor?
-
runner 125
nagyúr
-
Tarill
őstag
üdv! ilyennel van valakinek tapasztalata? vélemény? olvasni róluk hideget meleget(inkább hideget ), viszont az jött le nekem az írásokból hogy ami szar volt bennük már gyárilag az olyan 3-5e kmes koráig elhányta magát utána már túl nagy meglepik nincsenek
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tarill #78039 üzenetére
Szakadtak a kipufogószelepek és szétverték a hengert, dugattyút, főtengelyt.... 2007-est vagy fiatalabbat keress.
szerk: a hajdani importőr sem foglakozik már alkatrész értékesítéssel.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #78039 üzenetére
A szürke vázas GT650 volt sok gond, ezek voltak az első szériásak.
Fekete vázas sokkal megbízhatóbbak lettek, javították a szürke vázas szériahibáit.
Havernak GT650R volt 2005-ös szürke vázas, többet állt mint amit ment, állandóan szervizelni kellett valami hibáért, fesszabályzó, önindító, szelepszakadás, motorbeállás, stb.......
Túladni is csak úgy tudod rajta hogy bukott vagy 800 ezret, csak is a 2007-től kiadott fekete vázasat szabad megvenni, vagy GV650, azt viszont dicsérik nagyon.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Tarill
őstag
heh komoly nekem kinézetre jobban tetszenek talán mint az SV-k főleg h teli idommal is voltak, de enny
yi hibával amik nem is olyan kicsi hibák inkább hagyjuk kategória -
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #78042 üzenetére
2009 évjáratúval mentem, a futóműve sokkal jobb volt mint a 99-es SV650N motoromnak.
A blokkja viszont sokkal butább, az alsó fordulatot nem szereti, ahol az SV már húz ez csak rángat, nem igazán tetszett.
Nagyobb motor így kényelmesebb rajta ülni, az ülés/lábtartó/kormány háromszög nagyon jól van eltalálva.
Összességében az SV-t nem cserélném le GT650-re.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz D1Rect #78034 üzenetére
Az interneten?
Markaspecifikus forumok, azon belul is szigoruan azok a tortenetek, amik egy konkret posztoloval megtortentek, nem azok, amik valki.massal.
Motorradonline 50000 km es tartostesztjei, azon belul is olvasoi levelek.
Es informacioban gazdag cikkek. Gondolok en arra, amikor a Ricsi bonto ls srac irta le, hogy mik kotlanak meg milyen motorokban, azt alapul veve, hogy mennyi alkatreszt keresnek rajta. Ez eleg hasznos tud lenni.
Meg youtub-ot is nezegetem, vannak felhasznalok, akik vegigposztoljak a motorjuk eletet, ez azert nagyon hasznos, mert latod, mennyire tud motorozni, mennyire gyilkolja a gepet, es milyen hibak jonnek elo.
Ez nem egy oras melo...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #78045 üzenetére
Ja igen, motorrad hoz tartozo ps magazin kaufberatung cikksorozat, sajnos keves marka/tipus van leirva, de azok nagyon hasznosak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Basszus, rémálmom volt. Azt álmodtam, hogy valakinek el kellett vinnem egy Harley Sportster-t és tetszett!
Miközben mentem, azt mondogattam magamba, hogy milyen jó egyenesen ülni, mint egy kisszéken.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #78045 üzenetére
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Suzuki topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen monitort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Keresek! Motorkerékpár
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000