Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz vegyszer #59349 üzenetére

    Ha nem lett volna digi, se a vezetékes se a mobilnet nem tartana itt. A versenyzés egyik formája végülis az, ha kicsináljuk a versenytársat vagy magától abbahagyja és akkor le lehet tarolni a piacot úgy, hogy nincs igazán hova menni a felhasználóknak. Nálunk nagyjából ezt jelenti a verseny, hogyan lehet a jó ár/érték arányon szolgáltatót levenni a tábláról. A világ szerencsésebb felén meg tényleg a szolgáltatás ár/érték arányával versenyeznek a cégek.

    Ehhez kapcsolódik, hogy a upc/voda vezetékes már évek óta csinálja ezt az agresszív ügyfél letámadást velem, hogy próbál csőbe húzni. Egy réges régen lezárt csomagom van, most éppen 5,2e és természetesen azt szeretnék, hogy "modernebb" drágább csomagot válasszak, ami pár f.s tv adóval tud többet, amikor tv-t szinte nem is néz senki nálunk. Korábban legalább annyi jogos érvük volt, hogy akkor 1-2 évig nem változik az előfizetési díj, ha hűséget kötök egy aktív csomagra, de ez az előny is elveszett mostanra.

    Amúgy itt van egy érdekes dolog. Korábban tudom, hogy törvény volt rá, akinek nem volt hűségszerződése, annak is csak évente 1x lehetett emelni, sőt talán a mértéke is meghatározott volt, de abban nem vagyok biztos. Legutóbb az ügyfeles már azt mondta nekem, hogy ilyen soha nem is volt (? pedig volt) és csak a hűség "véd" meg, mert akkor csak 1x emelhetnek. Ha nincs hűség akkor meg bármikor és bármennyit emelhetnek. Nem vagyok jogász, mondtam neki, de én ezt máshogy tudtam és eddig is csak 1x emeltek nekem évente az inflációra hivatkozva, pedig már sok éve nem vagyok hűségben.

    Azt viszont én nem gondoltam volna, hogy a yeti is beáll a sorba és elkezdi az ügyfelek letámadását. eddig a legnormálisabb ügyfélkapcsolattal rendelkező cégnek ismertem meg, mind a KÜFöt mind a yeti pontokat vagy a 1220-t. Nekem csalódás, amit most csinálnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák