Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz tibbike01 #83823 üzenetére

    Én 135 kilóval, meg 194cm-el vettem 2T Liberty-t, kellően dinamikus volt. 60-as sebességet lazán tartotta. El kellett adnom, mert kiderült hogy karambolos, alkatrésznek adtam el (tuti hogy ma is fut, ugyanazzal a vázzal). Na a lényeg, a leírt célra teljesen megfelel. Viszont úgy hogy azért húztam neki, na nem csontig, de így is bevágta a kb 4l-t.
    Most 4T 125-ös van, kb fele fogyasztással.
    Azt gondolom falun ma sem versenyzés az élet, mégis jobban járnátok egy 4T 50-essel. Lassabban gyorsul, kb 50Km/h a vége, ahol még nem pörgi szét magát, viszont a mostani benzinárak mellett nem mindegy.
    Ha nincs jogsi, ne vegyetek 125-öst neki. Nem akarok álszent lenni, fele ország kamu 50-esekkel nyargalászik. De gondolj bele, egy kis figyelmetlenség, beleszáll egy 30 millás autóba, elég egy koccanás...Fizetheti az okozott kárt, mert a biztosító kihátrál, ilyenkor kiderül a turpisság, vázszám alapján is...... Szerintem nem ér ennyit. Meg a rendőrség is megbünteti.
    Vidéken, falun 10km-re elég kell lenni a 4T 50-esnek.
    Persze ekkora távhoz a 2T fogyasztása sem vészes.
    Kollégámnak egy Piaggio Typhon-ja volt. A ballonos gumik miatt földúton is jól elment, és kényelmesen elfértem rajt (eladta a hátam mögött a kö..g ;] ). Egy jó tipp!
    Bár kis kerekű, teljesen jól használható. Nagy kerekűből a Liberty, Scarabeo vonal.
    Kymco-t azért nem ajánlom, mert problémás az alkatrész beszerzés.

Új hozzászólás Aktív témák