-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz Rivaul #83172 üzenetére
Akkor nekem milyen vétel volt az eredeti japán belpiacos 1983 Honda Lead AF01 NH 50?
15k-ért 😁😁
Az idom itt-ott kicsit hervadt, a teleszkópok nem a legerősebbek már, de minden műkszik rajta. Forgalomba is lett helyezve általamAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Nem működik az üzemenyagszint jelzőm a műszerfalon. Tegnap kimértük, áramot kap. Tehát maga a műszeregység a rossz. Azt lehet valahogy javítani, vagy felejtős?
Piaggio Typhoon New 50 ccm 2012Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
perge666
veterán
válasz BLUE TORNADO #83253 üzenetére
BestBuy.
-
macilaci78
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #83254 üzenetére
Nekem a Yamaha BWS-en szar, áramot kap, vezeték jó, az úszó mozgásával együtt változik az ellenállás, mégis szar.
Bükkfatipli forrasztópákával rovátkálva és az ülés alatt tárolva.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
perge666
veterán
válasz BLUE TORNADO #83256 üzenetére
Ilyeneket is nézegettem,de 30 alatt nem is találtam és azok se indultak.
Szeretem az ilyen kis gépeket amik benzinnel működnek lehet robogó,robikapa,kistraktor,fűnyíró……Ezt mikor vetted mostanában??
Ilyet énis simán bevállalnék bármikor,de énfelém még a rosszak is aranyáron mennek.
Ebben a Hunterben reménykedem hogy életet tudok bele lehellni!
20-ért vettem,nem nagy veszteség ér ha nem lesz jó,de a remény hal meg utóljára. -
perge666
veterán
válasz FeniX- #83250 üzenetére
Az akku direkt van kivéve,töltöttem és arról próbáltam indítani.
Hiába rossz a berúgókar azzal viszonylag elég könnyen beindult szivatóval.
Szép a hangja,van alapjárata is,gázadásra reagál de ha többet húzogatom a gázkart akkor elkezd fulladni.
Viszont szivatót visszatolva gyenge lesz az alapjárat és 5-6 másodperc után leáll,jó a sejtésem hogy a karbiban az alapjárati fúvóka lehet eltömődve?? -
Rivaul
addikt
válasz perge666 #83260 üzenetére
Nah, grat hozzá! Ezt én is simán elhoztam volna. Nem lesz vele sok baj. A karbit ki kell pucolni csontra. Aztán egy tiszta levegőszűrő. Gyertyára is rá néznék, meg friss olajjal tölteném (régit le engedve). Utána karbit alapra és nézni indul-e. Ha igen, hagyni járni. Karbit belőni melegen, én ilyenkor a gázbowdent is kiengedem hogy ne az húzza az alapjáratot. Szóval karbit be, bowdent utána a gáz reakcióhoz. Ha ezek megvannak akkor nagyjából mehet egy próba kör. Ott már látod mi kell majd még. Hajrá, hajrá . Jah és a kopott berúgó alá egy vékony alátét tud segíteni ideiglenesen ha a fej kopott.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz BLUE TORNADO #83256 üzenetére
Az is jó kis vétel. De vettem én már elég sok ilyen árú motort a Jog-on kívül is. Ez egy 20-as volt ahogy làtod, vétel után azonnali kép. Benzin bele, 2 rúgás és ment is. Persze szétszedtem rendbe rakni de sok gond nem volt vele. 1500 km-et tettem bele mire megöltem. 110-es fúvóka, 17,5 dellorto és 4g görgők nyomatékával Következő projektem tavaszra összerakni újra. Komplett új blokkal is csak árába lesz. Ezért jók az ilyen motorok
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz Rivaul #83261 üzenetére
Köszi szépen.
Karbihoz még nem nyúltam annyi időm nem volt,gyertyát kicseréltem,üzemanyagot leengedtem,levegőszűrőt sem néztem még.
Majd írok hogy mire jutottam.A néhai BWS-em is hasonlókat produkált főtengely szimering hibával,csak ott gázadásra egyből fulladt meg nehezebben indult. Remélem itt nem az lesz a gond!
[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz perge666 #83259 üzenetére
Még szeptember-október környékén vettem bátyámtól
De azt is úgy, hogy a tesók elvitték neki, hogy csinálja meg. Ennek kb 3 éve. Hengerszett kellett hozzá. Nem vittek sem pénzt, sem pedig alkatrészt. 4-5 hónap után bátyám meg vette tőlük 10.000-ért. Utána ott állt a műhely mögött szétszedve. Csak a forgattyús ház volt letakarva. Aztán tavaly nyáron rábeszéltem bátyámat, hogy izgassuk már be a mocit. Hozott hozzá motyót. 3 napon keresztül csühöltük apám békebeli orosz fúrójával. 25-re tartotta bátyám. De elvittem akkor udvarolni, meg haza hoztam, aztán egy 10-est elengedett az árából. De ha tudnád, hogy a henger hogy van összerakva... Kínai hengerszett fel. A dugó beleér a hengerfejbe. Mi a f@sz Hengerszett le, hengertalp tömítésnek bement alá 9 sörösdoboz távtartónak Azóta megy.Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz macilaci78 #83258 üzenetére
Bocsi a hülye kérdésért, de azzal mit csinálsz? Képed van róla?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
perge666
veterán
válasz perge666 #83263 üzenetére
Na szétszedtem a karbit és ennyi mocskot én még nem láttam.
Tiszta zöld mocsok volt benne,meg mindenfelé rászáradva,majdcsak 1 óráig takarítottam mire szerintem elfogadható állapotú lett,de megérte mert mostmár szuperul működik szerencsére.
1,5 órát motoroztunk vele,nem az a nagy erőgép de megy azért hűségesen,ennek most nagyon örülök.
Holnap még ránézek a berúgókarra mert nem olyan kellemes így hogy vagy racsnizik,vagy csak leszalad az aljára és a lábamat vagy beverem vagy nem. -
perge666
veterán
válasz BLUE TORNADO #83264 üzenetére
Akkor nem egy gyári állapotú motor,dehát mit várjon az ember egy 30-40 éves géptől?
Elég rendes kókánytuningot kapott,te a kilenc doboz sörtöl lódultál meg,a motor meg a sörösdobozoktól. -
perge666
veterán
válasz BLUE TORNADO #83269 üzenetére
Poénnak szántam.
Most boldog vagyok hogy aprópénzért sikerült vennem egy működőképes,vállalható motort. -
macilaci78
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #83266 üzenetére
Nívópálca, téglatest a tank felül a betöltő nyílással. Épp, mint a Trabant esetében.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz perge666 #83260 üzenetére
Na, nagyon jó kis szerzemény! Jó is ez a hobbi!! Gratu!
Este kimentem a közeli autósbolt parkolóba, és lemértem a távolságaimat, fel-szigszalagoztam az épület hátuljára 2 csíkot, amihez viszonyítani akartam a lámpa fénycsóváját. Az első szemrevételezésnél látom, hogy nagyon lentre világít, szétszedtem, feljebb álíltottam, és azzal a lendlettel kiégett az izzó, már csak refim maradt. kínomban bementem még a közeli teszkóba, meg a benzinkútra is, de már sehol nem árulnak HS1 izzót. :-D holnap folyt. köv. Remélem este még ott lesznek a csíkjaim az üzlet falán.
-
perge666
veterán
válasz FeniX- #83275 üzenetére
Volt már néhány bontószökevény motorom,ez is a bontástól lett megmentve.
Nagy szerelőnek nem mondom magam,de az alap dolgokat megcsinálgatom. Ezek a mocik jók arra hogy az ember tanuljon,ha a Sendával lenne valami gond biztos nem nyúlnék hozzá keresnék normális szerelőt vagy szervízt. -
tothferenc
senior tag
Sziasztok. A fotengely szimering cserenek mik a jelei?
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
macilaci78
nagyúr
válasz tothferenc #83277 üzenetére
Az eléggé árulkodó, ha szét van borítva a gép.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Benir8
senior tag
-
Rivaul
addikt
válasz perge666 #83276 üzenetére
Szerintem ahhoz sem kellene. Pont ez a lényeg. Tanulj, tanulj és szerezd a rutint. Maximum ha tényleg olyan speciális szerszámok vagy gépek kellenek amit nem éri meg beszerezni. Én az autókkal kezdtem. Kis vacakkal 15 éve. Többször átbaxtak a szervizekben. Ezért elkezdtem próbálkozni ha valami elromlott. Sokszor csináltam nagyobb bajt és maradtam egy hétig is autó nélkül mire megoldottam. De végül mindig sikerült. Ahogy újabb és drágább autóim lettek ugyan úgy folytattam. A Volvot is kipakoltam már kívül belül. Ami megszívatott pl a porlasztó felújítás és a klíma rendszer cseréje. Azokhoz spec gépek kellenek így maradt a szervíz.. Ezen kívül csak műszakin látták autóim az elmúlt évtizedben .
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz tothferenc #83277 üzenetére
Általában alapjáraton ketyeg, de gáz húzásra csak hörög, nem megy. A karbival beállíthatatlan. Tesztnek tekerd be a levegő csavart tökig hogy elzárd. Ha ezek utan nem áll le a motor akkor gyanakodj, mert máshonnan szerez magának levegőt
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz Rivaul #83280 üzenetére
Azért elég sokat fizettem hogy a Sendát szétb*sszam.
Egyelőre jó lesz a Hunter tanulgatni,meg ha úgy van akkor a Typhoon is,de második éve azis csak megy hiba nélkül,igaz nem olyan sokat van hajtva,de most 3.hete asszony azzal jár napi szinten dolgozni.
Lenne is egy kérdésem!
Derbi Hunter milyen blokkal szerelt?
Rendelni szeretnék hozzá berúgóracsnit,de sehol nincs feltűntetve hogy a Hunterhez jó lenne.
Ez szerintem már menthetetlen. -
perge666
veterán
válasz Rivaul #83283 üzenetére
Kép alapján nekem is Minarellire hajaz,de egyelőre hanyagolom a témát mert csak addig b*sztattam hogy “ jó “ lett.
A berugó negyede-fele között fog így most,de bőven elég hogy beinduljon.
Hidegen 2 rúgás kell neki jelenleg szivatóval,melegen pedig 1 egy pici gázzal. Minusz fokokba kíváncsi leszek milyen lesz. -
tothferenc
senior tag
válasz Rivaul #83281 üzenetére
Koszi. Az alap jelenseg az volt, hogy hezagolni akartuk a variatort ezen a Benelli robogon, mert a gazdaja szerint alig tapadt be. Btw mar ugy jott, hogy nem indult, tolta. Nalam elindult, ment egy kort, rendben volt. Hajtast szetkaptuk, hezagolas, utana elindult, de teljesen erotlen volt, full gazra csak horgott, dadogott. Karbi pucolas megvolt, legszuro, stb, amit lehetett atneztunk. Fel rugasra indul, stabil alapjarat, de hiaba allitom pl az alapjarato csavart, nem valtozik semmi. Ha befogom a legszurot, nehezen, de leall. Ezert kerdeztem a szimering jelenseget. Nekem csak hasonlo volt, ott 6000 folott huzott-dadogott-huzott-dadogott. Nalam a cdi+trafo csere oldotta meg a hibat.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
hetven9
csendes tag
Üdv!
Peugeot Speedfight 2 50 AC olajpumpa így van bent. Bowden sehol amit rá lehetne akasztani. Gondolom nem véletlenül ilyen a kialakítása... Vagy így is működik
Láttam létezik ami fix. Lehet ezt olyan pozícióban rögzíteni mint azt, tud úgy működni? Amennyiben nem, akkor bowden vagy a pumpa cseréje fixre a jobb megoldás?
-
mumtaz
senior tag
válasz hetven9 #83286 üzenetére
Az valóban bowdenes lenne. A gázbowden lenne szétosztva valahol a lábtartó idom alatt kétfelé. Az egyik menne a karbira, a másik az olajpumpára.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
AaronOS
tag
Yamaha Jognál mire utal ha melegen lefullad, de pár perc pihenő után újra be lehet indítani?
So Long, and Thanks for All the Fish
-
perge666
veterán
válasz BLUE TORNADO #83288 üzenetére
Azigen kéremszépen,neked csak megszületni volt nehéz.
AaronOS : Én gyertyára gyanakodnék.
Vagy talán még az is lehet hogy a karbiból kifogy az üzemanyag………. de inkább az első. -
Rivaul
addikt
válasz AaronOS #83289 üzenetére
Nekem most pont ez volt a hozott kis Jog-al. Lementem az utcán, de vissza nem jött. Ha pár perc múlva indítható aztán újra eljátssza ezt, akkor én is a naftára gyanakodnék. Nekem az üa szűrő nem engedett át annyit amennyi a fogyasztása volt, így megállt. Pár perc múlva csorgott utána annyi hogy megint induljon. De ha levetted a a csövet és csak vissza tetted akkor a benne lévő levegő sem engedi. Így is jártam már. Fel kell tölteni és úgy rá dugni a csapra. Esetleg a karbiból fogy el.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
Ma a Hunter sikeresen megszivatott.
Elmentem vele kicsit messzebbre hogy megnézzem milyen hosszabb távon,nem is volt vele baj,ment ahogy bírt ( 53 a vége ) alapjárat is frankó.
Jövök hazafelé,és itthonról vagy 400-500 méterre megálltam p*sálni egyet és amikor rúgnám megfelé a racsni nem fog csak “ szalajt “
Jó fél óráig próbálkoztam vele,nagyon nem akartam tolni,de a végén nem volt más választásom mert szétrúgtam a bokámat.
Itthon már fel volt töltve az akku,beleraktam és rögtön beindult,ennek örömére mentem vele mégegy karikát.
Szóval kelleni fog az az új berúgóracsni,csak le kell szednem az oldaldeknit hogy megnézzem mekkora a ricni átmérője 13-as vagy 16-os. -
FeniX-
aktív tag
-
DJGABI
addikt
válasz FeniX- #83294 üzenetére
Hát ez alapján a cikk alapján inkább csak elmegy a kedve tőle. Amit írnak az alapján inkább az jön le hogy elég kompromisszumos... Meg 120 csak a vége? Hát a múltkori 180-asra [link] azt írták hogy tartja az autópályatempót.... Jó azt Zombi írta, van kb 40 kiló vaságyastól a gyerek. Másik topicban mondjuk Keeway TX125-öt se dicsérték [link] olcsó húsnak...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz DJGABI #83295 üzenetére
Ja, szerintem a 120 kb. reális. Az enyém is ennyit tud (250, YBR, 22 lóerő, 150kg önsúly)
Igen, ezt összegezve a Nyogo által vázolt béna gumi-minőséggel (a kisebb kategóriában is. Megnéztem, a cityblade-nek is ugyanez a cordial márkájú gumija van)
A kedvem azért nem ment el, csak bosszantó, hogy a többi gyártó "belépő" modellje is rohadt drága. (110 köbcentis éppcsak motornak/robogónak nevezhető gépei is mind 800.000-1.000.000 között mozognak)Mondjuk a "tartja az autópálya tempót" az nálam 90-100. Ezt sok helyen írják visszatérően, hogy "nem merek vele felmerészkedni az autópályára", stb.. Ezt nem értem, ugyanis én mentem már le a balcsira is, nem is egyszer az M7-esen 90-el, meg 100-al és sosem volt vele bajom.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #83294 üzenetére
Köszi, láttam!
Kitoltam a Liberty-t a garázsból, lemostam a minap. Pedig letakartam festő fóliával, de az alatt beporosodott.. Juniusig szar idő volt, aztán meló, most meg az elmult hónapban 1 napot dolgoztam, táppénzre vagyok kényszerítve.....Pedig augusztusban szabadságon is lettem volna, de így se motorozás, sem peca...
Elgondolkodtam a nagyobb moci mennyire lenne kihasználva. De igazából ami miatt elgondolkodtam a motoron, annak az egy napnak a története, mikor dolgoztam.
Szerintem beszélhetek róla, nem sértek jogot, névtelenül. Szóval mentőknél dolgozom, és motoros balesethez mentünk. Nem kismotor volt, saccra legalább 500-as gép. Korombeli srác (50-es) pólóba, rövidnadrágban motorozott. Menetrendszerinti buszjárat eléje kanyarodott, országúton......Csett, busz oldalába. Ki mit hibázott nem tudom, nem a mi dolgunk, de gyanítható. Lényeg..Srác jobb lábfeje gyakorlatilag leszakadt, lágyrészek tartották..hasa fájt, vállficam.....Rákérdeztünk másnap, sajnos a medencéje is sérült komolyan, lábát megpróbálták összelegózni. Sajnáltam, nagyon.
Lényeg: Bármelyikünkkel előfordulhat.Kocsival egy ilyen baleset horzsolásokkal, legrosszabb esetben zárt töréssel végződik.......Sajnos az én hab testemmel (lefogytam idén 22 kilót, de a mozgáshiány miatt jön vissza a súly, és már megint 118 kg vagyok..) egy bukás, esés, hamar 8 napon túl gyógyul, és maradandó sérülésről ne is beszéljünk.....
Nem akarok senkit elrettenteni, ezt azért írtam le, hogy egyrészt értsétek, miért vacillálok, másik hogy azt gondolom motoros ruhában, csizmában nem ez lenne a történet.. Okuljatok.
De a másik oldal, veszélyes üzem, de hiányzik egy motor. Ami motornak néz ki, van rajta sebességváltó.....És tartja az országúti tempót, 100-110km/h. Ne menjünk bele hogy mennyi a megengedett, szabálytisztelő vagyok, kinőttem a száguldozásból, de azt gondolom tartani kell a forgalom ritmusát.Annál veszélyesebb nincs, amikor mindenki, a 40 tonnás kavicsszállítók is előzgetik az embert.
Ma elvileg megjön a Csepel bringám, a régi azt hiszem 23 éves, tönkre ment az agyváltója, ezt tuti kihasználom.. Aztán megülök a segg...n, ez a több mint egy hónap táppénz, meg ami (remélem nem sok...) előttem van, azt hiszem eléggé visszavágja a számlára érkező zsé mennyiségét....
Azért, ha lesznek őszi akciók, lehet hogy elcsábulok még idén...... Attól tartok, ha valamennyi hitelt is felvennék a vásárláshoz, akkor nem állok meg 250 ccm-nél........
Majd meglátom...
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Apple HomeKit smart home / okos otthon
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Stellar Blade
- További aktív témák...