-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #56400 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy hiba nélkül!
Minden nap követek el hibát, azt mondtam balesetmentes vagyok 6 éve!
kopp-kopp-kopp!Nagyon trágya állapotban volt a robogó, otthagytam.
Csak azért linkelem be, ha valaki meg akarja nézni ne nézze, félrehúz, önindító szar, hátsó rugó szar, folyik, alapjárat se 100%, nem indul gázadás nélkül se hidegen se melegen, a refi fordítva működik és hasonló apró de annál bosszantóbb hibák.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #56401 üzenetére
Biztos sz*r, de ezt a "gázadás nélkül indul" fétist soha nem értettem. Az én gépem sem hidegen, sem melegen soha nem indult gázadás nélkül, és szinte hibamentesen ment 2 év alatt 15 ezer km-t alattam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
szentkuti11
addikt
válasz Bogyó bá' #56402 üzenetére
Én mondtam a srácnak, hogy ha gáz nélkül nem indul, az már gázos lehet, nekem eddig 3 Liberty-m volt, ebből 1 volt szarocska, annak kellett kicsi gáz indításkor, a másik kettő meg jó volt, egyiknek se kellet soha gáz az indításhoz. Véletlen egybeesés? Lehet, de az én Piaggio-szerelőm is mindig azt nézi először ezeken a régebbi olasz 2T gépeken.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #56403 üzenetére
Azért hallgatok inkább a tapasztaltabbra, Rád, mint másra. Neked van típusismereted.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
k5.20
senior tag
Szigethalom, Kovács Imre - van valakinek tapasztalata?
Sok robogót hirdetnek ott, de szívesen venném, ha valakinek lenne saját tapasztalata a "cégről".
Köszi előre is. -
Den
veterán
válasz Bogyó bá' #56402 üzenetére
Ha egy robesz nem indul gázadás nélkül, akkor valami nem tökzéletes. Nem biztos, hogy nagy baja van, de olyan a karbi és a szivató kialakítása, hogy indításkor elég megnyomni az indítógombot, és egy-két fordulat után be kell röffennie, és stabilan kell járnia, anélkül, hogy a gázra akár csak ránéznél.
www.simson4t.hu
-
droving
aktív tag
Lehet hülye kérdés lesz ...
De még is felemrem tenni.
Ha nem gáz bowdenes az olajozásom , akkor még is merre felé keresgéljem ha szétkapom az idomokat ?
Vissza kellene venni az olajzásból , mert a kipufogón ömlik az olaj.droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
ludsimon
veterán
Nem lesz olcsón Liberty-m.....
Megnéztük ma ezt. (Csak halkan megjegyzem, 6000Ft üa. költségnél tartunk a hétvége alatt...)
Megkérdeztem tőle, hogy van-e valami konkrét baja, hibája.
Azt mondta sokat állt, de semmi komoly.
Direkt rákérdeztem folyik-e a teleszkópból az olaj. Mondta idézem:
"Én nem tudok róla, de remélem, hogy nem."
Megkérdeztem mi az az olajfolt a lábtartónál és elkezdett össze vissza hadoválni, hogy amit ő feltöltött képet azon nincs semmi olajfolt. Hát de mondom elég egyértelműen látszik. "Á az biztos csak vízfolt..."Ok. Ígéretesnek tűnt 100k-ért, megnézzük.
Kihozza, elfolyt az összes üzemanyag. A karburátor totál benzinben úszott, a karburátor összes tömítéséből jött benzin. A hátsó rugókból elfolyt szinte az összes olaj, a fedelen állt az olaj! Megkérdeztem tőle, "erről nem tudott?" Azt mondja "az nem tudta onnan folyt ki". Én: "Nem egyértelműen látszik?"Azt mondja áll hónapok óta.
Meg nem volt használva, azt jött az ismerőse és ő lőtte le az egészet, hogy "még múlt héten működött a városban láttalak."Így lehet megbízni emberekben!
Sunyi szarházi alak volt, attól, hogy egy robogó sokat állt és nem volt használatban karban lehetne tartani.
Így nekem nem lenne pofám bármit is árulni amilyen állapotban volt!60-70k-t ért volna nekem, többet nem.
100-nál alább nem adta. Ok, viszlát!Sok szívás lett volna vele, lehet jobb is, hogy otthagytam, inkább fizetek többet, de ezeket az olcsó szarokat most már hanyagolom.
Azt még ilyet szól, hogy "el lehet menni, nem kell hisztizni".
100km-t autóztunk fölöslegesen és az arrogáns faszkalap még neki áll feljebb.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz droving #56413 üzenetére
Abba gondoltam bele hazafelé vezetve mi lett volna, ha megírjuk a szerződést, elhozom és Turából hazafelé valahol a semmi közepén történik ez meg! Autóba nem fér be, és nem is tettem volna be, mert nem csöpögött, hanem szó szerint folyt belőle az üzemanyag!
Soha még egyszer nem gondolkodok azon, hogy vonattal menjek megnézni robogót mert rohadtul megszívhatom ha útközben történik valami. Azért ha ott van mögöttem a kocsi és ha van vele valami apróbb baj azt még meg lehet rajta csinálni szerszámmal, kivéve ha el van durranva a tömítés, ugye amivel semmit nem lehet kezdeni, csak kicserélni szóval hatalmas szívás lett volna a semmi közepén lerobbanni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
JA amin faterrel besírtunk, ezt a beszólást figyeljétek!
Fater is ki akarta próbálni, épp csak picit megdöntötte (ekkor durrant el a tömítés, elkezdett folyni és azonnal le is állt a motor) ilyet szól erre a csávó:
"Nem szereti a kanyarokat."
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #56408 üzenetére
És a vicc az, hogy miután kicseréltük a szíjat, és visszaraktuk a hézagolót,
továbbá cseréltük a szétvert szabadonfutót, a maradék csörgést a szerviz
egy 500 FT-os csapágycserével eliminálta (csapágycsere házilag necces),
rendbejött a motorka (az egész mutatvány jó 30K-ba fájt nekem az eladás
előtt közvetlenül) erre rá fél évvel mit csinál a szerelő? Kiveszi a hézagolót!Állítólag most nem ér bele a szíj a deklibe. Mondjuk 6000 km-t bírt, szóval
lehet, hogy csak "extrém terhelésen", hosszú távon végsebességen hajtva
kap bele-bele picit, kezd rojtosodni, de ez a jövő zenéje: én kérek elnézést!
(Azt már meg sem pendítem, "mikor" kaphatta ezt a terhelést, mert az egy
másik 26800 Ft-os történet: elkezd tikkelni a szemem, ha rá gondolok...)Amúgy ez egy ilyen bicikli. Előjöhetnek dolgok bármikor, amire költeni kell.
Használt motornál nagy a lutri, kevesen tartják megfelelően karban, s még
kevesebben vezetnek szerviznaplót, és akkor még egy ilyen gépen is, amit
töviről-hegyire ismersz keletkezhetnek újabb hibák. Ha már eleve kamuzik
az eladó, meg orrán-száján dől az összes folyadék a motorkának, azt nem
lealkudni kell, és aztán rákölteni, hanem ott kell hagyni! Szerintem nagyon
jól tetted, hogy otthagytad! A gyanúsan olcsókat eleve hagyni kell: oka van
az árazásnak, s lehet, hogy párszáz km autózás után derül ki. Kellemetlen! -
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #56416 üzenetére
El se merem képzelni milyen állapotú lehet autóknál a legalja ár..
Még azt gondoltam, hogy a 19 éves Mondeo-nk alig ér valamit, de látva, hogy a legalja ilyen hulladék akkor minimum a felső középben van benne ebből a korosztályból mert rendszeresen karban van tartva, 2-3 havonta átvizsgáláson esik át és minden idő előtt le van benne cserélve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ide nem is írtam be Nektek, bár nem tudom szentkuti11-en kívül kinek van Libertyje.
Piaggio Liberty 50 service manual
Leírja apró részletességgel hogyan kell karbantartani, miket kell rajta ellenőrizni és milyen időközönként ajánlott cserélni az alkatrészeket.
undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #56416 üzenetére
Na jó, de a magyar vásárló (én is, meg mindenki) milyen? 100 ezerért szeretne egy 1 milliós vadiúj motorkát, amit egyetlen dolog különböztet meg az utóbbitól, hogy a forgalmi engedélyébe régebbi évszám van nyomtatva. Más különbség ne legyen ám!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ludsimon
veterán
válasz Bogyó bá' #56419 üzenetére
Persze, árérzékenyek vagyunk.
De akkor átbaszni se kell a másikat, hogy pl az én esetemben 100km-t autóztunk tök fölöslegesen, de aki messzebbről jön annak még nagyobb szívás.
Telefonba semmi hibát nem mondott róla, csak hogy nem volt jó ideje használva. Minden esetleges hibára rákérdeztem, teleszkóp, folyások stb. Mindre nem volt a válasz.Ha egy ilyen szar motort kéne eladnom beleírnám, hogy ilyen és ilyen baja van, kell rá költeni és nem basznám át a másikat. Cserébe leadnék a 110 ezres árból, meghirdetném 99.000Ft-ért és akkor mehet bele 10-20k alku.
Így korrekt.Pofám nem lenne 110ezerért feladni egy ilyen ócska szart amire 30-40 ezret kell költeni, hogy jó legyen ÉS azután nem garancia, hogy jó lesz mert egy elhanyagolt motor/autó a világon a legrosszabb és a legtöbb hibalehetőség az ilyen elhanyagolt szaroknál a legnagyobb.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
Csak egy kérdés: ha kézi szívatós és nem önindítós (rugdosós) akkor azért el lehet nézni egy leheletnyi gáz húzását? Nekem olyan, h beindul gáz nélkül is 1 rúgásra de ha nem húzok neki rögtön egy kicsit, le is áll. Ezért inkább a kezem a kormányon - és ha már ott van kicsit húzok is neki...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
2thletme2day
őstag
Sziasztok.
Van egy Runnerem ami elereszti a hűtővizet. Ma letisztogattam a blokk alját, hogy lássam pontosan hol engedi el. Mentem vele egy 30 km-s karikát, mert csak melegen produkálja a dolgot. Hazaértem, aláfeküdtem és a blokk alján az önindító előtt találtam egy lyukat.
Mi lehet ennek a furatnak a szerepe? Mert szerintem itt engedi el a hűtővizet. És amíg nem tudom mi célt szolgálhat ez a lyuk addig nem merem eltömíteni hátha galiba lesz belőle.
Mivel ez ugyanaz a Piaggio blokk mint az SR-ekben ezért hozzáértő SR tulajok segítségét is kérném..
-
ludsimon
veterán
Adná az ég, hogy maradjon a 3-ból 1 emberben becsület!
Telefonon 12 percet beszéltem a következő 100 ezer ft-os Liberty-vel.68 éves bácsika, elmondása szerint minden tavasszal elvitte szervizbe karbantartani, sehonnan semmi nem folyik, apróbb karcok vannak rajta, de nem estek vele, nem húz félre a kormány.
Tavaly hátsó gumi és aksi volt cserélve.
Jónak ígérkezik!Drukkoljatok, hogy 3/1 emberben legyen becsület!
undefined
-
Den
veterán
válasz body007 #56425 üzenetére
El lehet nézni Sőtt automata szivatósnál is belefér, ha más hibája nincs, csak indítás után kell neki húzni egy-két gázt, akkor kár hozzányúlni, mi sem szoktunk sokat szenvedni vele ha csak ennyi hibája van., pláne kínai gépeknél, ahol van annyi pontatlanság a karbiban, hogy nem mindig lehet minden körülmény között tökéletesre hangolni.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #56426 üzenetére
Megnézem majd manualban, de ilyen furat a vízpumpa két tömítése közti térből szokott nyílni, azért, hogy ha a pumpa felőli tömítés tönkremegy a víz ne a blokkba follyon, hanem kifelé. Semmikepp ne dugaszold be.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #56432 üzenetére
Pontos rajzot ahol ez ki van részletezve nem találtam, de a vízpumpa kialakításából úgy tűnik ez lehet a hiba, és akkor igen, egy vízpumpa felújító kell bele.
www.simson4t.hu
-
Debilon
addikt
üdv!
robogó hajtóművébe bármilyen W90-es olaj jó? mert autóból maradt szintetikus váltóolajam és esedékes lenne a robogóban is a hajtóműolaj csere. a service manual csak annyit ír, hogy SAE90#
FINA Pontonic 75W90 az olaj amúgy
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
ludsimon
veterán
Azt gondoltam már nincs becsületes, tisztességes ember!
Patika állapotú robogót sikerült szerezni Bugyiról, lábon jöttem vele haza (autóval meg előttem fater)!!!
Lényegében leírom a részleteket, tömören, pontokba szedve:
- 2001, gyári motor
- horgászni lejárni használta a 68 éves bácsi, de már nem érzi annyira az egyensúlyt
- 6 éve van nála és ezalatt 3 ezer km-t tett bele.
- nem folyik sehonnan semmi
- a teleszkópok úgy rugóznak mintha újak lennének!!!!4
- óra szerint megy 80km/h-t, gps szerint ez 70km/h
- apróbb karcolások, semmi komoly!
- esni nem estek vele, nem húz el a kormány, komolyabb sérülés nincs.
- nincs törve egy műanyag elem sem!!
- rendszeresen karbantartva, minden tavasszal átnézte a szerelő
- az összes visszajelző és fényberendezés működik, minden!!
- alapjárat atom stabil, a motor nem csörög, nem zörög, szinte új olyan jó a kompressziója, hogy hihetetlen!
- 100.000Ft-ért sikerült elhoznom!Megérte megnézni ezt, nem volt kérdés, hogy elhozom!
Besötétedett, majd egy alkalmas napon csinálok pár jó képet.
Pár gyorsan lőtt kép:
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #56438 üzenetére
Köszi!
Kilövés (álló helyzetből csutka gáz) moderált, de arra pont elegendő, hogy amíg felváltanak az autósok eléjük vágjak.[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
Hol van pontosan? Mi a cím?
Csak azért kérdezem, mert a mostani Speedfightomat Szigethalmon vettem kereskedő/szerelőtől és nem voltam épp jó véleménnyel róluk.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Morris
veterán
Úgy néz ki, én is mocit keresek ismét. Keret max 100k. B jogsi.
Mit ajánlotok? -
ludsimon
veterán
válasz Something_ #56444 üzenetére
Ja hát aki úgy gyűjti a büntetéseket mint a bélyeget..
Amúgy mennyibe fájt ez neked?k5.20:
Pontosan! Köszönöm!
Nézted Te is?Micsoda felszabadulás! Úgy kb 50 db könyvjelzőm van, abból 20 db Liberty volt, most végre kukázhatom.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
-
k5.20
senior tag
válasz ludsimon #56446 üzenetére
Igen, korábban a látókörömben volt, de nem került tettlegességre sor...kicsit zöldnek néz ki ott, a te képeiden meg aranynak...
A kör szűkülőfélben van: Liberty vagy Scarabeo, de magam sem tudom eldönteni melyik lenne jobb.
Libertyben szimpatikus a sisaktartó rekesz, a Scarabeoban meg a nagyobb tank...ludsimon
nem, hanem magára a motor színére.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Mire gondolsz a szín alatt?
A "műszerfalra"?Szerk.: Ja, a hirdetés fotója katasztrófa, semmi részletet nem mutat...
Én totál úgy szálltam ki a volán mögül, hogy mondtam faternak, rosszat érzek!
Szerencsére nem így lett!A szín valóságban eléggé szép. Képen nem igazán látszik, ezt élőben kell látni.
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest