-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Musztáng
tag
-
ludsimon
veterán
Hatalmas élmény egy jó és erős robogóval menni!
Köszönöm a lehetőséget szentkuti11-nek, hogy kipróbálhattam egy igazán jó 50cc-s robogót!
Tövig húzott gázkarral úgy kilőtt.
Remek robogó! Maradok a Liberty-nél és kivárok amíg nem találok egy megfelelőt.Egy férfi Audiból kihajolva érdeklődött a motor iránt, nagyon tetszett neki.
Meg egy nagymotoros is odajött megkérdezni miért állunk itt, valami baj van, megkérdezte.[ Szerkesztve ]
undefined
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #56314 üzenetére
Igen, az. Közben bátyámmal beszéltem erről, előtte a gazdája szétszedte a karbit, mert ki akarta pucolni és nem biztos, hogy jól is tette össze. Bár akkor szerintem nem indulna be. A levegőszűrőt bátyám akarta kipucolni, de össze van ragasztva (!!), így macerás lesz szétszedni. Nekem ezekből van egy sejtésem, hogy szerencsétlen robogó össze lett tákolva rendesen. Lehet, hogy szét kellene szedni atomjaira a gépet és újra összerakni. Azt mondja, hogy első rúgásra indul, azzal nincs baj, tudsz is vele menni, de ahogy picit bemelegszik, ingadozik az alapjárat, majd leáll. Utána elég nehezen indul újra.
Szerk.: Mármint a levegőszűrő?
Szer. 2: Oké, köszi! Holnap úgy is itthon lesz, nem fog unatkozni. Most valami rajzot akar vadászni a karbihoz.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #56226 üzenetére
Én is gondoltam rá, hogy kiürül. De az a baj, hogy műanyag az úszó. Az a része is, ami a tűszelepet nyomja, ezért nem lehet állítani. Ha megszívom a vákuumcsövet, akkor ömlik rendesen, tehát részlegesen eldugulva sem lehet. Ma egyébként elmentem vele dolgozni rendesen. Váci úton meg is hajtottam. 75-öt ment végre és nem fulladt. Viszont az a csikorgó hang nem tudom, honnan jön. Nem az ékszíj oldalról jön, hanem a jobboldalról, ahol a vízpumpa van. Csapágy és szimering ugyebár cserélve, meg a vízpumpa is. Fogalmam sincs, mi lehet.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #56330 üzenetére
Csak nyikorgó/csikorgó hang. Gyújtás nem hiszem, mert mikor a vízpumpa nem volt rajta, akkor azért megnéztem.
Esetleg még tudnék gondolni az olajpumpára, mert az is a jobboldalon van.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
fagylalt
senior tag
válasz nyogo83 #55988 üzenetére
Nekem ezek nem kavicsfelverődének tűnnek, hanem mintha más kikezdte volna ott a szárat, bár ez lehet badarság.
(#55989) body007
Ebbe viszont már nem fognék bele. Itt helyben nem is tudom ki csinálna krómozást.
Amúgy is nem rég vittem el a vázat porfesteni (felnikkel, kompletten). És hát a felniken olyan gyönyörű megfolyások vannak, hogy öröm ránézni. Hétvégén csinálok arról is képet. Jövő héten, ha lesz rá időm, akkor pedig visszaviszem reklamációban, mert látható helyen van, nagy és ronda. 15eFt-ért már elvárhatom, hogy szép legyen, nem?
(#56013) mumtaz
Ezen szerintem kóla nem segít, bár egy próbát megér.
A rozsda foltokat egy polírkorong segítségével hipp-hopp elbírtam távolítani.(#56026) Den
Köszönöm szépen a kimerítő válaszodat!
Szerk.: Más: Nem tudom kinek van tapasztalata Honda Dio AF28-cal (állóhengeres), de ennek gyárilag mennyit kellene mennie?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ebből kiderül a main jet méretre?
53-as lenne gyárilag benne?Nem csoda, hogy aki nem nyúl a karbihoz kipufftuning után besül a motor.
Itt 68-at írnak 50-es meg 70-eshez is.[ Szerkesztve ]
undefined
-
kovee01
tag
Sziasztok, na ahogy javasoltatok is feldobtam az uj kipufogot a Gilera Runner SP 50-re (2011.) Stage 6 Replica
Ahogy mondtatok is meg rosszabb lett, mar 70et se megy, min es hol kellene allitanom? Karbin hol tekergessek? Illetve 5,8as gorgok vannak bennnle Pollini kisebbet vegyek bele? Gyari volt rajta minden, eddig. Koszonom a tanacsokat, akar pm is koszonom! Udv. PeterKérdezz bátran, szervizben is dolgozom, ha tudok segítek! kovee01 felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
ludsimon
veterán
válasz kovee01 #56334 üzenetére
Leo Vince gyárilag ad görgőket meg rugót.
Karbi fúvóka:
Az ajánlás az az, hogy a fő fúvókát a karbiban (ki kell szedni a karbit a motorból és úgy lehet hozzáférni) ha csak kipuff lett rátéve 8-10%-al kell megnövelni.Csak a gyári értékeket nem minden esetben közli a gyártó, sőt még a leírt adatoktól is eltérhet.
Meg kell nézni hol adja le a legnagyobb teljesítményt a Stage 6 Replikával a motor és hozzá igazítani a fordulatot görgőkkel.Hirtelen nem találtam semmit csak a Pro Replicat, de szerintem hasonló lehet ennek is a karakterisztikája.
9500rpm körül adja le a maxot.
A görgőkkel ráhangolod a motort a kipufogóra.
Itt úgy látom 3.5g-ra kell lecserélned, hogy a maximális teljesítményt adja le.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz kovee01 #56334 üzenetére
Különben így fog menni.
Hogy ránézett miért nem indul meg.
A nagy sufnituning mesterek.Ezért félek én az ilyen tuningmesterektől. Mérések meg minden nélkül érzésre csinálnak valamit és az eredmény nem biztos az amit elvártál és a pénzt elkéri.
Hatalmas fúvókát tettek bele, azért nem indul meg.
Elég jól elmagyarázza ez a srác ezt a jelenséget.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Egy motor szervizben gondolom megmérik ha nincs beleütve és elviszem.
Ahhoz hozzáadok +10%-ot és annak tökéletesnek kell lennie.
Tervezgetek, de még nem találtam jó állapotú és árú Liberty-t a közelben, amit találtam az elég messze van és potyára nincs 5-6 ezrem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Most hogy kicsit utánaolvastam nem is biztos hogy faternek baj van a mocijával.
Elvitte valami "nagyon ügyes" szerelőhöz, aki gyönyörűen elbaszta a karburátort, mert tegnap láttam hogy kell mennie egy jól belőtt motornak, és fateré füstöl mint állat pedig előtte nem füstölt.
Azért vitte el mert gázadás nélkül nem indult be és gondolom cserélt rajta fő fúvókát is meg alapjáratit is.
Tök jó, hogy olyan emberek dolgoznak faék egyszerűségű dolgokkal akiknek fingjuk sincs az egészhez és még azt is elbasszák.
Pedig valószínű egy karbi tisztítás megoldotta volna..Már visszavinni se tudja, mert pár hónap eltelt azóta. Pöccre indul, de mikor odaránt neki elkezd fuldoklani annyi benyát kap. Fogyasztás felment 3-ról 4-re!
70km/h volt a vége azelőtt, most már csak 55km/h, óra szerint! Valóságban olyan 45 lehet.
Nekem meg nincs kedvem vele foglalkozni mert azt mondja eladja hamarosan.Csak azért osztottam ezt meg, hogy legyetek óvatosak!
Nem biztos, hogy jobban megcsinálja egy szervizben dolgozó ember mint Te magad ha utánaolvasol mit hogyan kell állítani!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
üszök
őstag
Polini variátorba bele lehet tenni a héjas görgő helyére a simát? 16x13-as héj kellene,de nem találok a közelben,1000 forint postát nem akarok fizetni 1500 forintos alkatrészért.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
Na, hogy ne csak elméletben legyünk nagyok ( ) ma nekiestem a kis Peugeotnak... Problémák voltak, de többségét megoldottam...
Egyik: Nem indult. Légszűrő tiszta, karbit kitisztítottam(bővebben később), gyertyát meg akartam nézni, de hogy szakadt volna az anyjába annak a baromnak a keze, aki így meghúzta... A motor már elmászott,lábbal tartottam, és még mindig nem indult meg, valahogyan majd ki kell műteni.Karbi leszed, szétszed, takarít, összerak... Ráfért. Összerakom csak nyélgázra indul, nem akar felpörögni, nincs alapjárat... FUCK! Nézem, a túlfolyón meg folyik ki, hoppá, úszó környékén gebaszt. Szétszedem újra, hát persze, hogy rosszul raktam össze, van egy kis perem, azt be kellett bújtatni az úszó alá. Közben Newton dolgozik, minden esik le a betonra... Nagy nehezen összeraktam, nézzük most... Önindítóra indul, szépen ketyeg (talán kicsit alacsony az alapjárat, ezen majd még állítok). Kicsi gáz még mindig kell induláshoz, ránézek erre is...
Viszont amire figyelmes lettem: Elől, hátul 120/90-10es kerekek vannak fent. Gyári előírás ez lenne előre, hátra 130/90-10. az érdekes csak az, hogy ahogy néztem a 120/90-is szélességben szinte teljesen kitölti a helyet, a gumi felülete meg kb hozzáér a motor takaró műanyaghoz... Ha lesz még időm, kicsit nekiállok méregetni, hogy most mi a tosz van, ezt nagyon nem értem.
www.dongosofor.hu
-
wolfnet
tag
Yo, visszatértem. A bálna újra a vízben, részletek hamarosan logouton. Állítólag már vizsgálják a cikket vagy mi.
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
Tervek szerint: Július 18-19. Totalcar 24 órás robogó verseny, de még papírozás alatt...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #56340 üzenetére
Eegen, de amíg tanulod, te magad is el tudsz "kóklerkedni" dolgokat.
Bár én mindig is mondtam, hogy csak abban lehetsz biztos, hogy el
van cseszve, amit magad csesztél el. Vagy persze idővel fordítva!Tavaly nyáron készült erről "funvideóm": Hitler a motorszerelésről
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest