-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weeman1
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz horvathkrisz #55500 üzenetére
Elsősegélyt nem, orvosit csak abban az esetben, ha a jogosítványod érvényességi ideje (orvosi alkalmassági, és nem az igazolvány) kevesebb, mint 6 hónap.
www.dongosofor.hu
-
mumtaz
senior tag
Ma rájöttem valamire. Mivel elhagytam a légszűrőház és a hozzá csatlakozó szívócső rögzítő csavarját is, ezért a ház lecsűszott a karbiról. Lett hangja, viszont ropogásmentesen és iszonyatos erővel gyorsult a gép. Tettem vissza csavart, de utána ropogósan, alig akart megindulni.
Asszem, meg van a következő project. Csak azt nem tudom, hogy az járható út-e, ha valami gégecsővel a karbiról bevezetve a burkolat alá ráteszek a végére egy zárt sportlégszűrőt. Nyitott szűrő nem jó, mert esőben is megyek.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Nem dugult az. Szerintem inkább az, hogy a gyári szűrőházon lévő lyuk is túl kicsi. 50-es hengerrel, meg 12-es karbival biztos jó volt. Kipróbáltam légszűrő nélkül is. Ugyanúgy leropogott.
Lehet, hogy azt csinálom, hogy a házat fent hagyom, de ezt a lukat nagyobbítom és egy gégecsöővet kötök rá a gyári "cső" helyett és ezt vezetem el az idom alá. Úgy tudom, hogy ez valami "rezonátor" szerű valami. Valahol írva volt, hogy tompítja a szívózajt, meg nemtom, még mit csinál.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki tud valami tanácsot adni a hibajelenség megoldására. Adott egy 2006-os Piaggio NRG Power DD. Nagyon keveset használom és 1-2 nap állás után alig akar elindulni, sokszor kell rugdosni hogy beinduljon. Ha beindul és megyek vele utána már nincs ilyen gond pöccre indul. Viszont iszonyat benzinszaga van utána a garázsban pedig 1 órát kinthagytam a motort és utána toltam csak be de így is nagyon érezni. Ezen a két hibán hogyan lehetne javítani? Utóbbi gondolom karburátor beállítás hogy mennyi benzint kapjon, de a nehezen indulásra nincs tippem pedig az akksi is tavaly nyáron lett véve.
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #55508 üzenetére
Nincs 1 hete, hogy összeraktam. Akkor minden ki lett takarítva.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Robogóknál, 50ccm vagy alatta, miket kell kötelezően hordani, mit kérhet a rendőr?
Live poor, die ritch.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz gyáliSanyi #55512 üzenetére
Adás-vételi, biztosítás igazoló, jogosítvány, bukó. Úgy tudom ennyi, talán még elsősegély csomag, de szerintem azt nem kell (nálunk sincs a smkp-okban)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz szentkuti11 #55514 üzenetére
Inkább privátban. De amúgy semmi ilyen nincs, Stilo a kiszemelt áldozat. Eladás oka: nincs légzsák.
www.dongosofor.hu
-
Pete55555
addikt
Találtam hajtás beállításról egy elég jó kis szösszenetet.
Ha a hozzáértők szerint is korrekt írás, akkor akár 1. hsz-be is mehetne.[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
mumtaz
senior tag
Ezeket a hangtompítókat hogyan lehet szétszedni. Mindenhol írják Gianellinél is, hogy szét lehet szedni, de nem tudom, hogyan. Arra rájöttem, hogy a külső hengeres (dísz)burkolata elforog. De szét kellene szedni, hogy a bélését kicseréljem, mert ez már nagyon érces és hangos.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
üszök
őstag
válasz mumtaz #55517 üzenetére
Ilyenre gondolsz? Szét lehet húzni. Vagy ragasztva van,vagy szegecs fogja össze. Nehezen fog szétjönni elég erősen kell húzni. A pipás részt kell kihúzni arra van a perforált cső ráhegesztve. Varrott gyapotot kéne bele tenni,de sokan nem teszik mert drága.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Den
veterán
válasz SPeti1984 #55519 üzenetére
Ha nem lehet állítani, akkor jó a szint, máshol van a hiba. Látatlanban az automata szivató tűje szorul, se nem nyit teljesen, se nem zár rendesen. Ezért nem indul rendesen hidegen, és dúsít túl melegen. Megnéznem még, hogy a benzincsap vákumcsövén nem szivárog-e benzin a szívócsöbe, van hogy megsérül a vákum membrán és a vákumcsövön benzin jut a szívócsőbe.
www.simson4t.hu
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Látom valaki azzal küszködik ,hogy kevés a karburátorba a benzin, nálam meg pont az van hogy sok
És nem tudok rájönni minek ,ez egy dellort PHVA 12-es karbi alap benne minden ,tehát nincs piszkálva ,úszót cseréltem ,tűszelepet cseréltem és mégis sok benne a benzin! Ha leszedem a karburátort egyenesbe tartom és úgy csavarozom le illetve elég ha meglazítom az úszóház csavarját már csepeg a a benzin belőle nem is kicsit De állítani nem lehet a szinten mivel műanyag az úszó ,ennek elvileg így jónak kellene lenni de mégse. A mai nap folyamán viszont rendeltem membránt mert fény felé tartva kis túlzással átlehetett köpni rajta és visszaköpködte a benzint a karburátorba ,plusz oda tettem a kezem a levegőszűrő felőli oldalra és hát a kezem nem gyengén lett benzines annyira köpködte .,ez esetleg okozhatta azt hogy ilyen sok a karburátorba a benzin ? ? vagy az úszóházba nem tud visszafolyni ?Szerk: automata szívatós ,de az is zsír új!
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
Dj.Mike
senior tag
Hello. Ha van egy Giannelli extra V2 sportkipufogó 4 grammos görgőkkel ahhoz mekkora főfúvóka javasolt a gyári karburátorba? Vagy elég lenne a súbertűn állítani? Fekvő vizes Minarelli a blokk.
-
Csaba.no1
tag
Sziasztok!
Katalizatoros 2t robogon szeretnem megszuntetni a katalizatort. Technikailag a kipufogon van egy csonk amire egy flexibilis cso megy, onnan tovabb talalkozik 2 szuro szeru valamivel majd csatlakozik a motor vazaba. Azon kivul, hogy jobban szennyeznem a kornyezetet van valami hatranya, elonye ha megszuntetnem?
Segitsegeteket elore is koszonom!
Udv,
Csaba -
Csaba.no1
tag
Esetleg minimalis teljesitmenybeli kulonbseget?
-
Den
veterán
Régi aprilia sr álló minarelli blokkos. Már volt itt egyszer, felújítottuk, aminek keretében kapott egy 70-es nataku hengerszettet. Az önindító már akkor is alig bírta tekerni a fötengelyt, nem is indult csak rúgásra. De eleg szakadék volt a motor, gondoltuk szar mar az önindító, de a tulajnak nem volt már keret, hogy azzal is foglalkozzunk, és amúgy erlső rúgásra indult.
Ment is szépen, használták, most visszakerült, hogy csináljuk meg az önindítót (meg az elkopott berugót).Először szétszedtük az önindítót, elég szakadt volt, most már nem is forgatott, csak nyöszörgött. De kitisztítottuk, megkentük a szénkefe kopott volt, de igazítottunk rajta. Összerakva kézben szépen forgott, visszaszerelve már nem csak nyöszörgött, de még miNdig nagyon kínlódva tekert.
Kapott a blokk mégegy testkábelt, hátha, de nem, csak kínlódott. És nem túl sok indítózás után tüzforró volt az önindító, de tényleg szinte égetett.
Oké, gondoltuk ez kuka, és rendeltünk egy újat. Megjött, beszereltük, de ez is alig forgatja át. Viszont gyertyát kivéve pörget rendesen.
Az áttétel, szabadonfutó nem szorul. Hol lehet a híba? Alulméretezett az önindító, ée nem bírja a nagyobb hengert? Vagy naraku hengerröl lévén szó, lehet hogy itt is préshezag gond van? Nem tartom valószínűnek, mert amúgy jól megy a motor, és azon a quadon ahol viszont kicsi a préshézag, simán teker az önindító, szépen indul.
Találkozott mar ilyennel valaki?
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
dzso22
senior tag
Én igen.
Hozzám egyszer egy fekvő mina került.
Tulaj kérésére kapott egy olcsóbb 70-es vashengert stb stb.
Önindító tekerte indult öröm.
Majd idővel visszakerült hogy rossz a berúgó meg az önindító.
A gond az volt hogy a tulaja szépen járatta be a gépet és nagyon jó kompresszió lett a hengerben.
Ezt az önindító már nem bírta rendesen megforgatni.
Megjegyzem Berúgó cuccait cseréltem de akkor sem volt az igazi. Elnyalta a ricnit a főtengelyen a a vario csillag.
Lehet nálad is ez a hiba de így látatlanban csak tippelni lehet.
De a préshézag is tud meglepetést okozni.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
Ha eddig nem volt vele baj én nem nyúlnék hozzá
Ha préshézagot állítanék én csak talp hézagolóval csinálnám. (van egy pár darab akinek esetleg kellene álló minára)
De ne emeld meg mert a végén a tulaj visszaviszi hogy már nem olyan pattogós a gépA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
Én pont fordítva. 80% kétüteműek.
Gondolj el egy sima talptömítést csak aluból és különböző vastagsággal. Holnap előkeresem őket és dobok fel képet.
De nem kel halál pontosan belőni. Utcai motorban felesleges. Sokkal több múlik a hengerfejen és a robbanótéren.
Van más módja is a préshézag állításnak.
minához lehet kapni kétféle vastagságú hengerfejtömítést épp ez miatt.
Az alu a vékonyabb a réz a vastagabb,Csak sok boltosnak fogalma sincs erről.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
addikt
Kis segítség kellene karbi állításhoz. Most úgy van beállítva a gázbowden hossza (a karbi tetején lévő hosszú csavarral), h teli gázon is csak félig emeli fel a levegő lezáró bizbaszt (mi annak a neve?). Na most az van, h full gázon megindul mint az örült de mintha elfogyna a kaja elkezd puffogni - mint egy gépfegyver, inkább ratatázik és elmegy az ereje. Próbáltam, h kitekerem a karbi tetején lévő csavart - így kinyit teljesen a torok - de úgy fel se tud pörögni teljesen. Magyarán olyan félig nyitott (teljes gázon) torokkal jobb mint teljesen nyitottal. Ez mitől van? Kevés a kaja neki? Levegőt kap amennyit akar, azzal nincs gond.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
dzso22
senior tag
-
addikt
Ok, megpróbálom. Egyébként van a karbihoz 105től-140ig (5ös lépésekben) fúvóka, el lehet vele szórakozni. Én kapásból beleb@sztam a legnagyobbat, had szóljon...
(#55541) bogyo112: a jelenség ahogy viselkedik utalt (nekem) arra, h keveset kap. Nem az adatok
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
Minap nem túl szerencsés voltam és úgy jártam ,hogy megragadt a dugattyúm (én hibám miatt) kb 50-55-el mentem és egyszer csak megállt mintha levettem volna a gyújtást , majd pár perc várokozás után , 1 rugásra beindult amivel szépen hazamentem ,szét is szedtem ,hengeren vannak nyomai de a dugattyú az elég rosszul fest , na most egy 50ccm -es vas hengerről beszélünk , a kérdésem az hogy finom csiszolással kilehet e szedni belőle a sérülést ?? lehet a képen csúnyábbnak látszik ,de ha kezemet végig húzom nem érzem ,hogy olyan vészes lenne .,szerintetek ? kuka ? dugattyút kap egy teljesen újat..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz body007 #55547 üzenetére
Aham,elöregedett olajcső ,amit márt az előző gazda szépen levágott amitől már egy kissé rövid lett de még ráment a karburátorra normálisan , tervbe volt a csere, csak közben ez szépen meg is repedt amit nem vettem észre és így sajnos olajhiányba szenvedett aminek meglett az eredménye
Kicseréltem azóta , holnap veszek dugattyút csak a hengerrel nem tudom mit kezdjek.. Tegyem így majd össze ? vagy csiszoljam meg kicsit?[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
mumtaz
senior tag
Hudefasza volt hazajönni a rakparton szembe szélben. De néztem, más is van olyan hülye, hogy ilyenkor rotyogózzon. Úgy aláfújt a szél a sityakom alá, hogy megemelte a fejemről egy kicsit.
Hajrá. Holnap is azzal megyek melózni. :-D
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
Beletettem a 105ös (legkisebb) főfúvókát, így nagyon jó Még a karbi tetején lévő bowen állítón is tudtam kijjebb tekerni, mostmár nincs olyan holtjátéka a gáznak. Egyébként ez egy 24es OKO karbi azért kezdtem a legnagyobb fúvókával , h ha már sok levegőt tud szívni akkor sok kaja is kell neki...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- YouTube
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest