-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz droving #53081 üzenetére
Egy dolog biztos: nem azért nem indul, mert 95-ös benzint tankoltál bele. Az esetleg előfordulhat, hogy dzsuvás benzint kaptál (pl tartály aljáról, vagy friss utántöltés).
Szikra, benzin van?
Ha nincs benzin, akkor karburátor tisztítás, az ment tele retekkel. Ha így van, ott többet ne tankolj.
-
kcsa
veterán
válasz droving #53746 üzenetére
Semmi gond, nem muszáj hinni nekem. De nem gyanús, hogy ezzel a keresési szöveggel csak magyar találataid vannak?
Vagy vannak még ötleteim: szedj le egy tetszőleges műanyag idomot, ha benne van a Kymco logo és cikkszám (mindegyik eredeti Kymco gyári idomban benne van), akkor én tévedtem.
Másrészt ami egy internetes hirdetésben van (híradóban mutatták, nagymama mondta, stb.) az mind garantáltan igaz?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz droving #53751 üzenetére
Mielőtt bármit tuningolnál, nézd meg a görgők, szíj állapotát.
Ha a gyorsulás a lényeg (a végsebesség kárára) kicserélheted a görgőket kicsit könnyebbre.Ha erősebb motort akarsz, akkor 2T-re le kell cserélni, nagy csodás 50ccm 4T-ből nem tudsz kihozni.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz droving #53754 üzenetére
Japp, innentől sajnos valószínűleg igazam lett. Azért sajnos, mert ha a márkanév miatt vetted, akkor átb.sztak, ahogy üszök is mondta: a kínaiakhoz odaírnak mindent, már a Kymcot is.
Lehet még szerencséd akkor, ha valamelyik gyakori típussal csereszabatosak az alkatrészei, de láttam egy-két fórumot ahol alkatrészek után vadásztak, úgyhogy még csak ezt sem tartom valószínűnek. Sajnos.
-
Debilon
addikt
válasz droving #53919 üzenetére
különben örülök, hogy nem agility-t tudtam vettem (elvitték előlem) és a Super9S jutott
cimbiével mentem párszor, elég steril érzés volt a 4T a 2T után meg nekem jobb a szélvédelem is, az agility-n a 173 centis magasságommal úgy éreztem magam mint a majom a köszörűkövön nem volt kényelmes
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Den
veterán
válasz droving #54075 üzenetére
Ezt csak bendixnek írják, de nem az a klasszikus bendix. Rég volt ilyen a kezemben, de emlékeim szerint ez úgy működik, hogy belül van egy íves vezetőpálya, és mikor az önindító hirtelen megpörgeti, akkor a tehetelenségtől "szétcsúszik", és így kapja el a külső fogaskerék a fogaskoszorút. Ha gyenge az aksi, vagy valamiért kevés aramot kap, akkor jellemző, hogy csak pörög üresen, mert induláskor nem ránt akkorát az indítómotor hogy szétcsússzon. Ha új az aksi és fel van töltve, akkor lehet hogy rosszul raktál össze valamit, amikor a berugókart javítottad.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz droving #54107 üzenetére
Ja, ha a főtengelyt forgatja, akkor nyilván nem öndító hiba. Tényleg nézd meg a tiltó kapcsoló nincs-e lenyomva. Ha nincs, akkor azt, hogy van-e egyáltalán szikra. Ha nincs, ezeknek a cdi-jére megy egy fekete fehér vezeték, a két tűs csatlakozóba. Azt húzd ki (mármint a fekete fehér vezetéket, ne a teljes csatlakozót, mert a másik kábel kell), ha van szikra, akkor a tiltó szál valahol testel, ez lehet a rossz gyújtáskapcsoló, tiltógomb, vagy valami kontakt.
Ja meg persze ha van kéznél másik gyertya akkor azt próbáld először mielőtt a cdi-hez hozzányúlsz, az a legegyszerűbb.
Oldalsztender nincs kihajtva?
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
wolfnet
tag
válasz droving #54354 üzenetére
Minden kétkerekűn kötelező a lámpa mindenhol, valószínűleg ezért ég rajta állandóan. Ha jó az akksidnak ha nem, kötelező éjjel-nappal. üdv
@szerk: nagy motorokon se lehet lekapcsolni általában, hanem egy billenő kapcsoló van: távolsági/tompított, de off nincs. üdv.[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
runner 125
nagyúr
válasz droving #55900 üzenetére
Még nem láttam olyan blokkot, ahol a külső tárcsától lefért volna a szíj anélkül, h ne kellett volna levenni.
Csinálj, vagy szerezz be (2000ft) variátor blokkolót és le tudod venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jozefgucci1
addikt
válasz droving #55953 üzenetére
Hát köszi az infót igazad van .
Upo neked is köszi . Sajnos ebben az ársávban max150-170K ilyen gépek vannak a környéken. Messzire pedig nem akarok menni , mert vagy saját lábán hozom el vagy sehogy
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Den
veterán
válasz droving #56042 üzenetére
A karbit
Nem nagy tudomány. A lényeg, hogy minden csavarhoz olyan csavarhúzót hasznalj, ami pont bele való, mert könnyű szétgányolni a csavarok fejét.
Mikor szétszedted, ne csak a fúvókákat vedd ki, de a levegőcsavart is. Viszont, mielőtt kiveszed a levegőcsavart, tekerd be koppig, de úgy hogy közben számolod hányat fordul, mert utána ennyi fordulatra kell visszállítani,mikor összerakod. Vedd ki a tűszelepet is. Utána mosd át a fúvókákat, és a karbi belsejét valami mosófolyadékkal, ez lehet féktisztító, E85, vagy más oldószer. A fúvokákat, és a karbi furatait jól át kell fújkálni sűrített levegővel. Ne használj drótot, mert megsérülnek a csatornák, ha valami makacs dolgot találsz, max műanyag szálat használj.Próbáld mgegjegyezni mi hol volt, csinálhatsz képeket is, de fentebb linkeltem egy service manualt ehhez a blokkhoz, abban van ábra a karbiról is.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
k5.20
senior tag
válasz droving #56044 üzenetére
Amint mások is írták, persze, hogy okozhat.
A legrosszabb esetben ki is lőheti...
Általában onnan származik, a baj, hogy korábban valaki kajakból jól megráncigálta...
Ha hosszú menetes a gyertya, akkor azt alig kell meghúzni, épp csak hogy a gyűrű megroppanjon.
Meg szabály az is, hogy lehetőleg ne üzem meleg hengerfejjel babráljunk a gyertyával. -
ludsimon
veterán
válasz droving #56413 üzenetére
Abba gondoltam bele hazafelé vezetve mi lett volna, ha megírjuk a szerződést, elhozom és Turából hazafelé valahol a semmi közepén történik ez meg! Autóba nem fér be, és nem is tettem volna be, mert nem csöpögött, hanem szó szerint folyt belőle az üzemanyag!
Soha még egyszer nem gondolkodok azon, hogy vonattal menjek megnézni robogót mert rohadtul megszívhatom ha útközben történik valami. Azért ha ott van mögöttem a kocsi és ha van vele valami apróbb baj azt még meg lehet rajta csinálni szerszámmal, kivéve ha el van durranva a tömítés, ugye amivel semmit nem lehet kezdeni, csak kicserélni szóval hatalmas szívás lett volna a semmi közepén lerobbanni.
[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest