Új hozzászólás Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz droving #56042 üzenetére

    A karbit :)

    Nem nagy tudomány. A lényeg, hogy minden csavarhoz olyan csavarhúzót hasznalj, ami pont bele való, mert könnyű szétgányolni a csavarok fejét.
    Mikor szétszedted, ne csak a fúvókákat vedd ki, de a levegőcsavart is. Viszont, mielőtt kiveszed a levegőcsavart, tekerd be koppig, de úgy hogy közben számolod hányat fordul, mert utána ennyi fordulatra kell visszállítani,mikor összerakod. Vedd ki a tűszelepet is. Utána mosd át a fúvókákat, és a karbi belsejét valami mosófolyadékkal, ez lehet féktisztító, E85, vagy más oldószer. A fúvokákat, és a karbi furatait jól át kell fújkálni sűrített levegővel. Ne használj drótot, mert megsérülnek a csatornák, ha valami makacs dolgot találsz, max műanyag szálat használj.

    Próbáld mgegjegyezni mi hol volt, csinálhatsz képeket is, de fentebb linkeltem egy service manualt ehhez a blokkhoz, abban van ábra a karbiról is.

    www.simson4t.hu

Új hozzászólás Aktív témák