Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szepi0808
senior tag
válasz Gabesz26 #46496 üzenetére
Azért kicsit fura lett volna, ha nem lett volna olyan nagy különbség a tizen milliós és a másfél milliós gép között. Ezért gondoskodni kell arról, hogy nagyon dobjon a saját márka
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW6100ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.6 ALR 4K Zidoo Z3000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
deathtania
senior tag
Sziasztok!
Kezdő tanácsadó iroda vagyunk, és szeretnénk egy projektort a prezentációinknak. Kezdetnek valami megbízható helyről származó használtra gondoltunk, mivel sajnos olyan kb. 50e Ft áll rendelkezésre, amit be tudnánk fektetni. Tudtok esetleg valakit, vagy egy céget ajánlani, akitől tudnánk beszerezni egy használt, de legalább pár hónap garanciával rendelkező projektort?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Gabesz26
senior tag