Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
vito555
tag
-
vito555
tag
válasz cinemazealot #56128 üzenetére
Kisebb ütögetésre is változik és elmászik a kép.Volt már szétszedve,de hogy mennyire sikerült kitisztítani azt nem tudom...az előző tulajnál történt.A gyereknek szeretném mesenézős vetítőnek.
𝄢
-
vito555
tag
Sziasztok.
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben ilyen vagy hasonló vászon anyag? Salange Projector Screen [link]
Előre is köszönöm.
üdv:vito555𝄢
-
vito555
tag
válasz cinemazealot #45356 üzenetére
Ha nem is naponta...de mivel két ajtó között lesz és mindenképp belelóg az egyikbe menet közben kéne rájönni hogy hol lenne a legjobb.A projektor is fel van már fúrva a plafonra tartóval nem szívesen furkálnám újra.
Persze ha ilyen konzol megoldás nem létezik kénytelen leszek.𝄢
-
vito555
tag
Sziasztok.